Rodokselle matkaseuraa

parga

Jassu, Olisin menossa Rodokselle 22.05.-28.05-16 hotelli Kipriotis. Olen tehnyt jo alustavan matkavarauksen, Finnmatkoille, mutta ei enää yksin matkustavalle huonetta, joten varasin 2 henkilölle.joten nyt olisi kiva saada matkakaveri jakamaan 2 hengen huoneen. Per nenä 485€ kuuluu aamiainen. Katso hotellitiedot mukavuuksineen finnmatkojen sivuilta. Kiva hotelli mukavuuksineen ja palveluineen. Jopa Spa. Mielenkiintoiset retket. Niin itsestäni jotain. Olen 50 v. nainen, iloinen, sympaattinen ja ennakkoluuloton matkakaveri. Olen reissanut monessa matkakohteessa. Mutta yksin ei ole kiva lähteä, eikä niin turvallistakaan. Viestitelkää! ;)

8

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turvallistayksinkin

Mikset varannut pelkän lennon hotellin?

• parga

Viime vuonna otin yksin pelkän lennon plus hotellin ja oli ikävä, kun ei ollut valmismatka retkineen ja vielä torremolinos ja hotelli joka oli tosi iso ja tuntui, että kaikilla oli oma seura tai perhe. En tykännyt kohteesta.

• Kipriotisvakkari

Hieno paikka ja tuttu hotelli monen vuoden ajalta. Suosikkini. 485€ on kova hinta per henkilö ja on perushinta. Päälle muut kulut. Niin ne uut kulut on vapaaehtosia (lentoateria, bussikuljetus/taksi, tietty ja haluttu istumapaikka lennolla).Niin ja perushuoneella. Ei kannata.
      Olen tarjouksesta ostanut itselleni ja puolisolleni matkan samaan hotelliin kesälle 2016. Ja paljon huokeammalla hinnalla.

Matkaseuraa kannattaa etsiä myös facebookin kreikka ja rodos ryhmistä.
      Onnea etsintään ja onnittelut hyvästä hotellivalinnasta.

• parga

Hei, mistä kautta saitte halvemmalla? Hyvää matkaa ja kiitos, kun sanoit on hyvä hotelli.

• Kipriotisvakkari
        parga kirjoitti:

Hei, mistä kautta saitte halvemmalla? Hyvää matkaa ja kiitos, kun sanoit on hyvä hotelli.

Finnmatkoilta :) Heillä on erinäisiä tarjouksia. Lomavalvojaiset, ystävätarjoukset, matkamessut jne....

• maailmapienoiskoossa

Kyllä iloiselle, sympaattiselle ja etenkin ennakkoluulottomalle aina paikallista Grikoriosta löytyy, jos lompsa antaa periksi.

• pantos

Hei harmi että olen reisussa aikaisemmin jo 24.4

• jamas

Rodos on turvallinen matkakohde, sen vuoksi sinne onkin kiva matkustaa yksin tai porukassa. Juttukavereitakin tapaa suomipaikoissa ja hotellilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3734
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3395
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2701
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2378
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1849
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1769
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      184
      1712
    8. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      384
      1437
    9. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1367
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1188
    Aihe