kävi ohrasesti autohalli puolilämmin valmistui,ja nyt keväällä olisi lopputarkastus,mutta valvova mestari kuollakupsahti,miten nyt toimitaan onko etsittävä vastaava uudelleen
lopputarkastus
3
201
Vastaukset
- remppamies1
Jos olet tehnyt kaiken oikein ja tarkastajalle selität tilanteen, hyväksyy rakennuksen, eli yhteyttä rakennustarkastajaan HETI.
- BauHerr
Valitettavasti vain filosofit jatkavat työtään kuolemansa jälkeen. Esimerkiksi Jeremy Bentham osallistuu edelleenkin tiedekunnan kokouksiin, vaikka kuoli jo 1832.
Vastaavilla työnjohtajilla ei ole tuota ominaisuutta.
Etsi varoiksi joku joka suostuu ottamaan pestin vastaan, näin jälkikäteen. - TotuusSattuu
Jos olisit tänne kirjoittamisen sijaan ottanut puhelimen käteen ja soittanut kunnan rakennusvalvontaan, olisit jo nyt saanut pätevät ohjeet siitä mitä asialle pitää tehdä ja miten lopputarkastus onnistuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314014- 442721
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82435- 302433
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3142243- 381969
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461643Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481632- 1411497