Kelpaax???

Naapurintytsy

Hei, olen 16v tyttö ja haluaisin tietää kelpaanko kellekkään. Olen urheilullinen ja harrastan yleisurheilua. Harrastukseni takia minua on kehuttu muodokkaaksi. Olen 168cm pitkä ja kuppikokoni on 80c. Olen blondi ja huumorintajuinen, tuhmat jutut ovat parhaita

45

3079

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllänäinon

      juu, mulle kelpaat

      • Naapurintytsy

        Kiva kuulla ;) Pannaanko?


      • Real_naapurintytsy

        Ilmeisesti otetaan kolmen kimppaa, minä, mun klooni ja sinä


      • kyllänäinon
        Naapurintytsy kirjoitti:

        Kiva kuulla ;) Pannaanko?

        no ei, mut voidaan seukata. mikä sun kik?


      • JUUkelpaaa
        Real_naapurintytsy kirjoitti:

        Ilmeisesti otetaan kolmen kimppaa, minä, mun klooni ja sinä

        Juu kelpais


      • OKkei
        Naapurintytsy kirjoitti:

        Kiva kuulla ;) Pannaanko?

        Juu kelpaa


      • Tatuzz

        Mulle kelpaisit hyvin


    • et koska kirjoitit kelpaax

    • Kikkaa akutheanka

      • Siis akutheankka kahdella koolla


    • nytvittuapinat

      täällä heti ala-astelaiset vauhdissa lause "voi kun pääsis panee tota" pyörii vain heidän mielessään..

    • peteriii

      tuuppas snapchat peternilsso :-)

    • jokuvaan_yli20

      Tottahan toki kelpaisit vähän vanhemmallekin... ;)

    • Jokuvaa4

      Aika huonon kuvan annat kun kysyt että kelpaatko jollekkin sun kuppikoon ja muotojen takia, varmaan ois hyvä että kelpaisit jollekkin vaikkei sillä olis tietoa sun kuppikoosta , huhhuh mitä juttuja...

    • Eräs_täti

      80C on ihan perus kuppikoko, olet siis hyvin tavallinen. Et mikään erityisen muodokas. Itselläni on koko 80E . Silloin on muodokas. Näytät siis varmasti ihan tavalliselta teinitytöltä eli turha siinä on kerskailla että "minäpä näytän niin aikuiselta koska kuppikokoni on 80C". Totuus on että se on ihan tavallinen pieni kuppikoko. Kun taas 80E on huomattavasti isompi mutta myös tavallinen. En muutenkaan ymmärrä tälläisiä "Kelpaax? Oon tosi kuuma, mulla on hyvää peerse ja ISOT TISSIT!" Jos suoraan sanotaan niin kuka haluaisi tuollaisen horatsun? Ei kukaan kunnollinen. Tunnen suorastaan takiasi myötähäpeää.

      • yxpoitsu

        Voi kuules täti, menepäs siitä vaik varttuneiden iltapäiväkerhoon:D Me nuoret kirjotetaan ja kysytään hiukka erilailla ku teijän ikäset:D Hus!


      • Eräs_täti
        yxpoitsu kirjoitti:

        Voi kuules täti, menepäs siitä vaik varttuneiden iltapäiväkerhoon:D Me nuoret kirjotetaan ja kysytään hiukka erilailla ku teijän ikäset:D Hus!

        Tiedoksesi että olen 18v.


      • Amsku_

        Eräs_täti on oikeessa. Kukaan kunnollinen ei huoli tollasia pissiksiä kuin alottaja on.


      • kullihuntter69

        paskat 80e ovat lihavan naisen jätti roikku bosat


      • Totajooo
        kullihuntter69 kirjoitti:

        paskat 80e ovat lihavan naisen jätti roikku bosat

        Samaa mielt... saatana millanw läski horo


    • Naapurintytsy

      Hei, olen 16v huora ja haluaisin tietää kelpaanko kellekkään. Olen läski ja harrastan syömistä. Harrastukseni takia minua on kehuttu rasvapalloksi. Olen 168cm pitkä ja kuppikokoni on 100B. Olen blondi ja en tiiä mistään mitään, mutta tuhmat jutut ovat parhaita

      • Qewtr

        Sä oot loistava :DDDD


      • Hymiö_

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Qewtr
        Hymiö_ kirjoitti:

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


      • Anonyymi

        Kyllä kelpaa ja jos läski niin ihan ok voimme harrastaa liikunta seksin merkeissä jos haluat?
        Miten saan sinuun yhteyttä?


    • KelpaaKelpaa

      laita kuvaa.

    • Kelpais

      Kelpais

    • Notyet

      Kuuleppa tyttö. 16v iässä ei ole mikään kiire "kelvata" kenellekään. Älä aloita seurusteluja vielä. Keskity kouluun ja pidä hauskaa tyttöjen kanssa.

    • 13vpoikahh

      Ni kyllä kelpa.

    • KelpaisSsssuuuuh

      Tottakai keloais

    • OtaIisisti

      Ei kannata kiirehtiä, kyllä se oikee tulee joskus vastaan ;)

    • yleis urheilusta tykkäät

    • kelpaat varmaan jollekin

    • mitem menee tyttö nyt

    • jsksjs

      Face Joel Ryhänen ja asun rajamäel

    • aitoo

      Tääon iha vitun aito

    • snäppi: jokkepee
      Ite oon -99 eli 16v

    • Anonyymi

      Kelpaaa

    • Kyls ä mulle ainaki:-:-)

    • Anonyymi

      ilmanmuuta kelpaat oisitko vähän pidempiaikaista suhdetta vailla?
      jos olet vastaa :)

    • ei voi tietää ilman kuvaa

      esim painostakaan et puhunut mitään

      • Anonyymi

        aik törkeetä ei naiselta kysytä painoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        aik törkeetä ei naiselta kysytä painoa

        ei ole. paino vaikuttaa kuitenkin siihen naisen haluttavuuteen.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        ei ole. paino vaikuttaa kuitenkin siihen naisen haluttavuuteen.

        no. no. he has a point


    • Anonyymi

      ihan ok mut ootko nähnyt simpson sarjasta himoläski homerin, jakso sisältää kaikkien poikafanien lemparin bart simpsonin ja koko simpson perheen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      459
      3369
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      451
      3277
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      135
      2918
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2242
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2110
    6. 187
      1460
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1367
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1246
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      86
      1232
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1060
    Aihe