goan matkat

gogogoa

mikä olisi nopein reitti mennä goalle?
onko tietoa lennetäänkä ruotsista tai englannista suoraan goalle ettei tarvisi kiertää mumbain kautta

31

425

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zxm

      Turkki, Arabiemiraatit, Kuwait

    • aprilliasyödaalia

      Etkö itse osaa katsoa nopeinta reittiä?? Jos täällä alkaa sinulle vääntämään sitä nopeinta reittiä, ei se ole enään nopein reitti silloin, kun sinä sitä katsot, ne lennot on myyty!!
      Ruotsista pääsee yllättävän moneen paikkaan nopeasti ja halvalla. Vaan mikä vika on Mumbaissa? Mumbaistahan pääsee myös Goalle, kuten niin moneen muuhunkin paikkaan Intiassa.
      Ja miksi ylipäätään nopeasti pitää päästä, kokeile joskus mennä vaikkapa junalla Intiaan, sekin on aika mielenkiintoista.
      Nopein ja halvin kuitenkin lienee, kun ostat jonkun tavispakettimatkan äkkilähtönä Goaan, joka menee sitten jollain lomalennolla yhdellä tankkausvälilaskulla (apinoiden suoralento), jolloin pääset ilman mitään pähkäilyjä suoraan Goaan.

      • youmonkeyface

        Siinä taas kerran "sivistyneen" suomalaisen kommentti tuntemattoman kysymykseen.


      • gsa
        youmonkeyface kirjoitti:

        Siinä taas kerran "sivistyneen" suomalaisen kommentti tuntemattoman kysymykseen.

        Mitäs täällä muuta voi vastailla näihin iän ikuisiin kysymyksiin. Jos annat oikean vastauksen, alkaa joku "lapinmummo" oman vänkäämisen jostain suorista finskinlennoista Delhiin jne. Hakee vaan fattasta rahat ja menee niillä Goalle, siinä on halvin matka, kun ei tarvii laittaa omia rahoja pätkääkään.


    • Matkavarattu

      Varasin tänään Qatar Airwaysiltä marraskuulle lennot Helsingistä Goaan. Välilasku on Dohassa. Matkustusaika on 13 tuntia ja hinta 510 euroa.

      • useinlentänyt

        Olisko kannattanut odottaa, jos vasta marraskuulla lennot.


      • Matkavarattu

        Olen menossa marraskuussa ja miksi viivyttelisin varauksen kanssa. Tuskin hinta tuosta laskee.


      • useinlentänyt
        Matkavarattu kirjoitti:

        Olen menossa marraskuussa ja miksi viivyttelisin varauksen kanssa. Tuskin hinta tuosta laskee.

        Omalla kokemuksella ainakin hinnat on laskeneet AINA lähempänä matkan ajankohtaa.


      • tivaivaddo

        Väärin! Hinta alhaisempi mitä aikaisemmin teet varauksen. Myös vuosien kokemuksella.


      • useinlentänyt
        tivaivaddo kirjoitti:

        Väärin! Hinta alhaisempi mitä aikaisemmin teet varauksen. Myös vuosien kokemuksella.

        Sanoisin, että 60 lentoa Intiaan ostaneena, voin kyllä kertoa, että lähempänä matkaa on halvimmat lennot.


      • Matkavarattu
        useinlentänyt kirjoitti:

        Sanoisin, että 60 lentoa Intiaan ostaneena, voin kyllä kertoa, että lähempänä matkaa on halvimmat lennot.

        Ensimmäisen matkani tein Intiaan noin 20 vuotta sitten ja aina on ollut edullisempi varata matka ajoissa. Nytkin on tilanne se, että pystyn matkustamaan vain tiettyinä päivinä, joten en voi jättää sen varaan että varaisin matkan vasta viime hetkellä. Mielestäni 510 euro on edullinen hinta Goaan, kun ottaa huomioon, että matkustusaika on vain 13 tuntia.


      • gogogoa

        se kuulostaa ihan hyvältä reitiltä ja hinta kuulostaa edulliselta. pysykö ostamaan jatko lentona ?
        lentääkö finnair vai kenen on suomesta lähtevä lento?


      • Matkavarattu

        Lennän Qatar Airwaysillä Helsingistä Dohan kautta Goaan eli yksi vaihto ja sama lentoyhtiö. Saapuminen Goaan on klo 2.35, mutta minua se ei häiritse. Pystyn elämään sen kanssa. Qatar Airways aloittaa lennot Suomesta Dohaan lokakuussa.


      • useinlentänyt
        Matkavarattu kirjoitti:

        Lennän Qatar Airwaysillä Helsingistä Dohan kautta Goaan eli yksi vaihto ja sama lentoyhtiö. Saapuminen Goaan on klo 2.35, mutta minua se ei häiritse. Pystyn elämään sen kanssa. Qatar Airways aloittaa lennot Suomesta Dohaan lokakuussa.

        Tuohan on oikeastaan paras aika saapua Intiaan, kun ehtii nukkumaan vielä ja saa aikaeroa tasattua.


      • tivaivaddo
        useinlentänyt kirjoitti:

        Sanoisin, että 60 lentoa Intiaan ostaneena, voin kyllä kertoa, että lähempänä matkaa on halvimmat lennot.

        Reittilennoille lentoyhtiöt varaavat pienen määrän erikoishintaisia , halpoja paikkoa jotka myydään tietysti ensimmäisenä. Charter-matkoilla tilanne päinvastainen.


      • tukka-hulmuten
        Matkavarattu kirjoitti:

        Lennän Qatar Airwaysillä Helsingistä Dohan kautta Goaan eli yksi vaihto ja sama lentoyhtiö. Saapuminen Goaan on klo 2.35, mutta minua se ei häiritse. Pystyn elämään sen kanssa. Qatar Airways aloittaa lennot Suomesta Dohaan lokakuussa.

        Harmin paikka, että ensi vuoden puolella näyttää matka-aika pitenevän liikaa jompaan kumpaan suuntaan. Jos meinaa meno-paluulipun ostaa. Muuten ostaisin heti, jos pääsisin marraskuussa matkaan.


      • useinlentänyt
        tivaivaddo kirjoitti:

        Reittilennoille lentoyhtiöt varaavat pienen määrän erikoishintaisia , halpoja paikkoa jotka myydään tietysti ensimmäisenä. Charter-matkoilla tilanne päinvastainen.

        Aika paljon me on näitä hintoja seurattu ennen kuin ollaan ostettu lennot meno/paluu ja niin se kaava vaan on mennyt, että tiettyyn aikaan lähellä matkaa on sitten ostettu lennot 300-350€ meno/paluu Intiaan Hki-Vantaalta. Voihan se olla, että halvemmallakin olis löytynyt, jos olisi osannut ostaa ne lennot yli puoli vuotta etukäteen.


      • toisetkinlentää
        tukka-hulmuten kirjoitti:

        Harmin paikka, että ensi vuoden puolella näyttää matka-aika pitenevän liikaa jompaan kumpaan suuntaan. Jos meinaa meno-paluulipun ostaa. Muuten ostaisin heti, jos pääsisin marraskuussa matkaan.

        Pääseehän sitä muillakin yhtiöillä Intiaan, eikä ihan kohtuuton lentoaika ole. Hintakin on niin paljon edullisempi, että senkin puoleen kannattaa.


      • Matkaaja2016
        Matkavarattu kirjoitti:

        Lennän Qatar Airwaysillä Helsingistä Dohan kautta Goaan eli yksi vaihto ja sama lentoyhtiö. Saapuminen Goaan on klo 2.35, mutta minua se ei häiritse. Pystyn elämään sen kanssa. Qatar Airways aloittaa lennot Suomesta Dohaan lokakuussa.

        Ei välilasku vaan koneen vaihto


      • eliyksivaihto
        Matkaaja2016 kirjoitti:

        Ei välilasku vaan koneen vaihto

        Mitähän tuossa kirjoitettiin, taas on luetun ymmärrys hakusessaan...


    • tivaivaddo

      Muuten hyvä mutta sekä saapuminen että lähtö Goasta aamuyöllä!!!

      • parasmahdollinen

        Mitä huonoa muka siinä on, että on liikenteessä aamuyöllä? Kun tulee aamuyöllä Intiaan, saa heti nukuttua jet lagin pois, kun menee nukkumaan pariksi tunniksi. Ja paluu lennoilla pystyy nukkumaan mainiosti ja on virkeänä taasen heti Hki-Vantaalla.


    • xcgfggvvhhg

      Edullinen minusta tuo 510eur on. Harva pystyy lähtemään ihan milloin vaan, kun töitäkin pitää tehdä. Useita kertoja ollaan Intiassa mekin käyty viimeisen kymmenen vuoden aikana.

      • useinlentänyt

        On tuossa parin sadan euron löylyt silti sellaisiin lentoihin, joiden lentoajan pystyy itse valitsemaan. Yleensä Intiaan pääsee meno/paluu lennoilla 300-350€ hintaan.


    • QR522

      Eikös tämä alkuperäinen kysyjä ollu matkalla Goalle? Joten kerros miten ja millä yhtiöllä pääset Goalle tuohon 300-350 euron hintaan? Joo tiedän kyllä että Intian sisäiset lennot ovat halpoja, joten jos DEL tai BOM lennot saa tuohon 300-350 euroon hyvillä lentoajoilla, on Intian sisäiset lennot mahdollista kyllä varmaan saada satasen lisähintaan. Mutta sitten pitää jättää reilusti koneenvaihtoaikaa DEL tai BOM, kun täytyy hoitaa ekana maahantulomuodollisuudet, poimia ruumalaukku, siirtyä kotimaan terminaaliin ja mennä lähtöselvitykseen. Siinä alkaa kokonaismatka-aika lähennellä vuorokautta kun GOI lopulta kone laskeutuu ja hintasäästö siihen 13 tunnin lentoaikaan 0-50 euroa. Kannattaako???

      • halvallalentänyt

        Aina on lennot löytyneet! Kustannuksilla on merkitystä, kun matkustaa koko 5h perheen kanssa ja vaikka rahaa onkin. Säästetystä rahasta kun ei tarvitse maksaa veroja ja muita kuluja. Mielestäni missään ei tienaa niin hyvin, kuin hieman vertaamalla lentojen hintoja ja odottaa kylmähermoisesti sopivaa hetkeä ostaa lennot. Ja jos ei onnistu halvalla ostaminen ja on muuten matka aikataulutettu, niin voihan sitä sitten ostaa hieman kalliimmalla lennot. Maksajahan pääsee aina mukaan! Tosin vielä ei ole kertaakaan tarvinnut ostaa kalliilla lentoja Intiaan tai muuallekaan, aina on löytynyt kohtuullisella lentoajalla halvat meno/paluu lennot.
        Vaihtoehtojahan löytyy runsaasti lentämiseen, hakukoneita ja lentoyhtiöitä löytyy vaikka kuinka. Matkailublogeja seuraamalla voi löytää TODELLA halvat lennot, ne vain on ostettava juuri silloin heti ja ne eivät välttämättä sovellu kaikille. Tosin täytyy myös osata miettiä sekin, että kannattaako olla töissä vai mennä halvalle matkalle.


    • lentosuunnitelmia

      minkälainen on Dohan lentokenttä välilaskupaikkana? Onko mitään ruokapaikkoja auki? Entä tarjoilu Qatarin lennolla?

    • qatarilla

      Qatarilla mennään tänä vuonna. Lähtö 22.11. ja paluu 9.3. Matkustusaika n.13 tuntia/suunta. Matkasta maksoimme 580/henk. Lufthansalla viime vuonna ja oli ihan ok. Edellisenä vuonna British airwaysillä. Brittiläisellä usein halvimmat hinnat mutta emme pitäneet Heatrowssa terminaalin vaihdosta, oli mielestämme hankalaa.

    • goanarkki

      No, lentojen jne. osalta saitkin jo tietoja kivasti! Muistathan sitten siellä Goalla, että kohde on paljon muutakin kuin ne huumaavan kauniit hiekkarannat. pääkaupunki Panaji tarjoaa esimerkiksi alueen parhaan valikoiman niin shopailukärpäsen puremalle kuin iltaviihdettä kaipaavalle. Vanha Goa on ehdoton kohde sekin, samoin vaikka Dudhsagarin vesiputous ja mielenkiintoinen Goan Perhoskonservatorio, Luepa aiheesta enemmän Goaa käsittelevällä sivulla: http://intia.info/kohteet-nahtavyydet/goa

    • eivinskille

      Qatarilta otettiin tarjouslennot 285 eur per pää ja triplamailit kaupan päälle. Kiva että per**pohjolaankin saaadaan vähän kilpailua..

    • vagator

      Alkuperänen kysymyshän oli pääseekö mm ruotsista halvemmin/nopeemmin Goaan. No vastus on EI. Tsekkasin. Ihan sairaan kalliit reittilennot ARN Intiaan ylipäätään ja pakettimatkat Goaan samaa hintaluokkaa kun Hesasta. Tuo Qatarin lento hesasta dabolimiin kantsii tosiaan tsekata niitten kotisivuilta. Mulle se ei tullut Expedian tai ebookersin kautta! Muuten jos haluu halvalla intiaan niin Lontoon tai Amsterdamin kautta (näin olen reissaajilta kuullut). Jotain huhua olen kuullut myös tyrkish airlinesistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe