No nyt on museoformulamiehet keksineet keinot. Sarjaan ilmoitetty mr nobodeja??
Missähän säännöissä noin lukee, mikä tuo käytäntö on ja miksi? Tavoitellaanko tuolla automäärällä vielä SM titteliä. Huvittavaa touhua. Mutta kaikesta pitää kaivaa hyvää, tuosta ei tullutkaan merkkiluokka tai "jäsenten välinen" kuten uhkana on ollut.
Mutta ei ole kehumista tuolla 1600 puolellakaan. Sarjoja monta, eivät sovi samaan sarjaan. Ollaan me kyllä porukkaa. Kaikki suuttuu kaikille niin saa kohta yksin ajella..:)
Legends puolella taitaa olla porukka parhaiten kasassa, hyvä! Siellä saadaan näyttävyyttä ja tilanteita.
TBN/TNB...
LegendsFan
1
1256
Vastaukset
- Katkerakatkeruudestasi
Jollakin tavalla katkera ihminen? Eiköhän rata-autoilussakin päde elä ja anna toisten elää, ei meillä ole suomessa vara lynkata ketään joka viitsii edes yrittää edistää tai ylläpitää tätä lajia tavalla tai toisella. Ole legendsfani, mutta ei ne legendsitkään ainoana luokkana elä pitkään. Kaikkia tarvitaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943562
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442927Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742396- 612338
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512301Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172267Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212163Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202127- 1162078
- 621984