No nyt on museoformulamiehet keksineet keinot. Sarjaan ilmoitetty mr nobodeja??
Missähän säännöissä noin lukee, mikä tuo käytäntö on ja miksi? Tavoitellaanko tuolla automäärällä vielä SM titteliä. Huvittavaa touhua. Mutta kaikesta pitää kaivaa hyvää, tuosta ei tullutkaan merkkiluokka tai "jäsenten välinen" kuten uhkana on ollut.
Mutta ei ole kehumista tuolla 1600 puolellakaan. Sarjoja monta, eivät sovi samaan sarjaan. Ollaan me kyllä porukkaa. Kaikki suuttuu kaikille niin saa kohta yksin ajella..:)
Legends puolella taitaa olla porukka parhaiten kasassa, hyvä! Siellä saadaan näyttävyyttä ja tilanteita.
TBN/TNB...
LegendsFan
1
1205
Vastaukset
- Katkerakatkeruudestasi
Jollakin tavalla katkera ihminen? Eiköhän rata-autoilussakin päde elä ja anna toisten elää, ei meillä ole suomessa vara lynkata ketään joka viitsii edes yrittää edistää tai ylläpitää tätä lajia tavalla tai toisella. Ole legendsfani, mutta ei ne legendsitkään ainoana luokkana elä pitkään. Kaikkia tarvitaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824837- 1882208
- 1321832
- 361649
- 1751455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221421Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161401Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3241133- 351126
- 781013