Tyttö joka haluaa olla poika

tyttöpoika

Olen 12 vuotias tyttö ja haluaisin olla poika.
Toivoin jo kuusi vuotiaasta asti olevani poika.
Mitä minun pitäisi tehdä?

15

2224

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naarasleijonatjytää

älä tee mitään.voit olla oma itsesi poikatyttö.Me naarasleijonat ollaan parempia kuin pojat ja miehet.Nytkin voitettiin tzekit 5-0 .Pidä tussusi ,älä luovu siitä ja naisena olemisesta.Teko munat ei toimi.

• Anonyymi

Juuri tuosta syystä olen iloinen, että kävin läpi prosessin ja saan olla vapaasti oma itseni, mies, jonka ei tarvitse olla koko ajan mahdollisimman maskuliininen vaan voi rentoutua ja olla neutraali tai vaikka feminiininen, jos siltä tuntuu ja silti kaikki näkevät oikein. Eikä minulla ole minkäänlaista tarvetta asettaa itseäni naisten yläpuolelle, koska olen sinut itseni kanssa toisin kuin jotkut "naarasleijonat" joiden tarvitsee jatkuvasti korostaa, kuinka paljon parempia kuin miehet he ovat.

Varsinkaan ftm-prosessissa alapään leikkaus ei ole se olennaisin asia vaan se, että tulee nähdyksi sinä ihmisenä jota sisimmässään on.

• Anonyymi

Naisleijonat siis voitti Tšekin miesten joukkueen? Tekeekö siis jääkiekossa pärjääminen, eli asia, jota miehet pääsääntöisesti tekevät naisia paremmin, sukupuolesta paremman?

• kjljl

Tuota törkyviestiä oikeastaan odottikin ensimmäiseksi vastaukseksi.
      Aloittajalle on hieman vaikeaa antaa mitään pätevää ohjetta vain tuon perusteella että "haluaa olla poika". Tuollainen kanta on vielä hyvin epäselvä eikä siihen voi antaa yksiselitteistä ohjetta. Yksi vaihtoehto on käydä juttelemassa nuorisopsykiatrin kanssa, toinen että osallistuu transihmisten vertaistukitilaisuuksiin. Tarvitset vielä paljon taustatietoa ennen kuin asiassa voi edetä. Suoralta kädeltä ei voi vielä sanoa oletko esimerkiksi transsukupuolinen tai sukupuoleltaan moninainen nuori. Kyllähän nuoriakin otetaan erillistutkimuksiin sukupuoliristiriidan perusteella, mutta lopputuloksesta ei voi sanoa mitään.

• tyttöpoika

No mä käytän miesten vaatteita ja hajusteita.
        Moni ihminen luulee mua pojaks ja sanoo alax jos oisit poika voisiks seukata munkaa.
        Opettajat sanoo komeiks ja siisteiks.
        Mulla kasvaa amis viikset mul on äänenmurrosta.
        Joten tuntuu et oisin poika tytön kropassa.

• Tästä_poikki
        tyttöpoika kirjoitti:

Moni ihminen luulee mua pojaks ja sanoo alax jos oisit poika voisiks seukata munkaa.

Taisipa olla koko aloitus trollausta. Jutut meni jo liian pitkälle. Ei mene läpi edes 12 vuotiaan pojan kirjoittamiksi.

• Anonyymi
        tyttöpoika kirjoitti:

Joo oon ite poika mutta voin seukata

• orisha

kyllä on niin ,että jos syntyy kyrpä jalkojen välissä on poika ja kun syntyy pillu jalkojen välissä on tyttö.voi pikeutua ja elää miten haluaa ja lopuksi oli mielestään kumpivaan niin kun menään sänkyyn niin kyrvän kuulu mennä pilluun!kyllä pitää saada lailla loppu näille typerille kyrvän ja pillun silpomisille ja kehon pilaamisille.raamattu ei kiellä elämästä omalla tyylillään,mutta kieltää ihmiskehon muuttamisen!

• Ei_taida_löytyä

Kerropa tarkasti kohta missä raamatussa kielletään ihmiskehon muuttaminen.

• 2016____

Kaksitoistavuotiaalle on kaikkein tärkeintä terveellisen ruokavalion ja riittävän liikunnan turvaaminen. Päihteistä pitää pysyä erossa. Edustusjoukkueitten pelejä ei kannata ruveta seuraamaan, vaan pitää kilpaurheilla itse. Täysi-ikäisenä aloitettavat hoitotoimenpiteet onnistuvat parhaiten ikänsä perusterveinä olleilla.

• arvokassinäminähyvätuli

typerää piplia väittelyä sehän kieltää kaiken ,paitsi,mies ja nais suhteen.Miten ihmeessä raamattu sotkettiin transsukupuolisten ongelmiin?Eihän ne ole mitään ongelmia enää nykyään.Jokainen elää täysi ikäisenä oman tuntemuksen mukaan.Joku sotki vielä sexsin transsukupuolisen elämään.Ne korjaus leikkaukset tehdään ihmisen mielen rauhan takia.Tuihan se vähemmän sressiä kun voi elää vapammmin oikeaksi tuntemadssaan sukupuolessa.Joku kaikkitietävä keksi vielä liittää transukupuoliseen mielenvikaisuuden.Sinä joka haukut transsukupuolisi pöpiksi,niin kerroppa miksi suurin osa transsukupuolisista on luokan priimuksia ja pystyy moneen asiaan keskittymään samalla kertaa ja tuottaa nopeaa ymmärrettävää puhetta ,varsinkin transukupuolinen nainen ja on aina auttamassa?Aivot määrää sulupuolen.Arvoka sinä ja minä!

• KukaUskoo

Onko joku niin tyhmä että ottaa vakavasti?

• Mä itekkin haluan olla poika, mutta en uskalla sano äidille kosk se haluaa musta naisellisen

• Pidä_linjasi

Kyllä vanhemmat ymmärtävät aikanaan kuka tai mikä oikein olet.

• Anonyymi

Katsokaa ihmeessä Sametin videot transleikkauksen jälkeen hänellä todellista tietoa asiasta ja keskustelu ohjelma myös kyseisestä asiasta ja tietää paljon leikkauksissa olleitten kommentteja

• Anonyymi

Ihmisellä, joka omien sanojensa mukaan on lesbo eikä mies on tietoa asioista? Enkä nyt tiedä mistään "transleikkauksesta" mutta eihän hänelle koskaan tehty alapään leikkauksia.

• Anonyymi

Moii oon myöhäs muut tulin tänne laittaa kommentin koska tiedän että tänne tulee paljon nuoria jotka haluu vertaistukea. Joten jos sä oot täs samas tilantees ja mietit mitä sun pitäi tehä. Nii voit vaikka pukeutua "miehekkäämmin" tai leikata lyhyet hiukset.

Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5054
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      2841
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1290
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1268
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      883
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      835
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      732
    Aihe