1.Oletko Evelinan fani?
2.Paras biisi jossa Eveliina on mukana?
3. Oletko käynyt keikoilla?
4.Haluaisitko keikoille?
5.Sukupuoli ja ikä?
Ite tällee
1.Oon :)
2.En osaa päättää ehkä Vuoristorataa tai Sireenit mutta kaikki on tosi hyvii mut huonoin missä Eve on mukana on Chekkonen ku siin sen äänelle ei anneta oikeutta :D
3.En :(
4.Juu ja meen ehkä kesällä Provinssiin lauantaiks ku Eve on sillo siel
5.Poika 14/01
E V E L I N A
10
183
Vastaukset
- eventyttöfaniäksdee
Uuuu nyt löyty keskustelu mulle!
1.JOOOOOO XD
2.Honey tai Kombo
3.Kerran
4.Joo
5.Tyttö ja -99
Pitäiskö meiän mennä yhes sit provinssiin XD - wrestler_02
ei kiinnosta yhtään!
- nolikset11
Onko se se uus huora?
En tiiä koko laulajaa.
Silti pitää kommentoida.- trollitnetäällävetää
Hyvä! :D päivän paras
trollitnetäällävetää kirjoitti:
Hyvä! :D päivän paras
Siis oikesti mua ei kiinnosta nykymusiikki paljoo paskaakaan!
Ja en oikeesti tienny tota laulajaa (jos se oli laulaja)!!!
- poika16rakkaudestalajiin
Kauheit nevareit tääl vaan :D en jaks vastaa kaikkii mut paras biisi on rakkaudesta lajiin ja paskin on juu chekkonen ja meen kesäl rmjiihin perjantaina tuu sinne :D poika 16
- ehkäevenpienifani
.......sullekkin että rmj on k18
- eveliinavirallinen
T15 ja meen RMJ:iihin perjantaiks vaan even takii <3 haluisko joku oikeesti tulla mukaa? fiilaillaan sit yhdes evee <3
- ehkäevenpienifani
..... rmj on k18 tyhmä
1.Oletko Evelinan fani?
vähän
2.Paras biisi jossa Eveliina on mukana?
kombo
3. Oletko käynyt keikoilla?
en
4.Haluaisitko keikoille?
ehkä joskus
5.Sukupuoli ja ikä?
13 vuotias tyttö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku505184Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302176Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1092147HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1191877Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151829- 1111750
Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma531174Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2541121Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.481021- 71951