Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

paniikkihäiriöön apua???

panix

Onko kokemusta auttaako paniikkihäiriöön akupunktio ja jos niin kuinka montaa kertaa tarttis käydä?Kärsin paniikkihäiriöstä,unettomuudesta ja yleisestä ahdistuksesta. Lääkkeitä en haluaisi syödä kun pelkään kaikkia mahollisia sivuvaikutuksia. Ja lääkärithän vaan niitä suosittelee ihan kun mikään muu ei voisi auttaa. Ja tietääkö joku hyvän paikan helsingistä mihin paniikkihäiriöinenkin uskailtais mennä? Ja vielä minkähän hintasta mahtaa olla? Kiitoksia jos joku viitsi vastata.

11

14153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wilma

      Kun vielä tämän tosiluomuisen ja ilman kovaa kemiaa tehtävän vyöhyketerapian lisäksi ja ohella pannaan ravintoasioita kuntoon, niin tapahtuupa yhtä jos toista ihmettä. Voin kokemuksesta kovin suositella luettaviksi seuraavia juttuja:

      http://www.vyohyketerapeutit.fi
      - sivun vasemmasta yläkulmasta: "Hoito"

      http://www.energian.net/osttiroler/
      - tämän sivun alalaidassa olevat viisi hätkähdyttävää artikkelia

      http://www.sunspelt.fi/Spelt.htm


      http://www.minaolen.com/frameset.html

      - artikkeliluettelon alkupäästä:
      (Verkossa julkaistut arikkelit:)
      -
      -Speltti - paluu parempaan ruokaan
      -Vesi ja Suola
      -Intiaanisokeri
      -Palauta voimasi puhdistuksella!
      -Kuolleet lääkärit eivät valehtele

    • Kokeiltu on

      Olen itse saanut apua akupunktiosta myös ko. vaivoissa...levottomuuteen, unettomuuteen jne.

      Suosittelen kokeilemaan, ei se vaaraksi ainakaan ole.

      • panix

        missä päin kävit? aion kyllä nyt varata ajan ja mennä kun vain tietäis mihin, ettei sitten mene jollekkin "puoskarille".


      • Kokeiltu on
        panix kirjoitti:

        missä päin kävit? aion kyllä nyt varata ajan ja mennä kun vain tietäis mihin, ettei sitten mene jollekkin "puoskarille".

        Olen käynyt useammalla akupunktio-hoitajalla ja paras ehdottomasti on Helsingissä Reijo Lindroos, tietää mitä tekee ja tekee ajan kanssa eikä ole rahastuksen makua. Lämpimästi suosittelen. Hänet löytää Prometheus keskuksesta Helsingistä... netistäkin löytyy yhteistiedot sekä nimellä, että ko. alan koulutustiedotteissa. Tsemppiä sinulle.

        os.. olethan muistanut käydä ostamassa mielialaa parantavia vitamiineja hivenaineita?? ( B E Magnesium kalsium jne.. )Kysele luontaistuotekaupoista, kyllä ne osaavat neuvoa. Esim Tolosen tuotteet ovat ok.


    • panix

      kiitos kaikille.yritinkin tänään het soittaa sinne mut ei vastattu mut maanantaina sit uusiks.

      • Tietäväinen...

        Jos kyseessä onkin puoskari..?
        Mieti..!


      • ???
        Tietäväinen... kirjoitti:

        Jos kyseessä onkin puoskari..?
        Mieti..!

        sietäisit miettiä!! Oletko niitä jotka vannovat antibioottien, mielialalääkkeiden, buranoiden, happosalpaajien jne... ?? Jos olet, niin siitä vaan, mutta älä tule muita säikyttelee, jos et asiasta mitään tiedä. Minä tiedän, että joskus tulee tilanne, että on pakko selvittää mistä kaikki johtuu, minkä takia kroppa sairastaa. Sitä selvitystä ei ollut valmis lääkärit tekemään, vaan kirjoittivat reseptiä reseptin perään kunnes kroppa oli täysin loppu ja mielikin. Vasta akupunktiohoidolla parantuminen alkoi ja lääkkeistä päästiin eroon. Eivät kaikki vaivat lähde akupunktiolla, mutta aika monet vaivat parantuvat eka käynnillä.

        Kokeile sinäkin tietäväinen, ehkä pääset tuosta toisten kiusaamisestasikin ja mielesi on vapaampi uusille ajatuksille ja elämälle.


      • Luontainen
        ??? kirjoitti:

        sietäisit miettiä!! Oletko niitä jotka vannovat antibioottien, mielialalääkkeiden, buranoiden, happosalpaajien jne... ?? Jos olet, niin siitä vaan, mutta älä tule muita säikyttelee, jos et asiasta mitään tiedä. Minä tiedän, että joskus tulee tilanne, että on pakko selvittää mistä kaikki johtuu, minkä takia kroppa sairastaa. Sitä selvitystä ei ollut valmis lääkärit tekemään, vaan kirjoittivat reseptiä reseptin perään kunnes kroppa oli täysin loppu ja mielikin. Vasta akupunktiohoidolla parantuminen alkoi ja lääkkeistä päästiin eroon. Eivät kaikki vaivat lähde akupunktiolla, mutta aika monet vaivat parantuvat eka käynnillä.

        Kokeile sinäkin tietäväinen, ehkä pääset tuosta toisten kiusaamisestasikin ja mielesi on vapaampi uusille ajatuksille ja elämälle.

        Hienosti kirjoitettu!
        Itse olen saanut avun leikattuun selkääni akupunktiolla ja vyöhyketerapialla. Heti kun selässä kipua, luontaishoitajalle ja töihin pääsee seuraavana pvänä, ei saikkaria ja näin on menty 6vuotta! Ennen olin n.pari kertaa vuodesta viikon tai kaksi saikkarilla.
        Kädestä lähti voimat. Lääkäri kirjoitti saikkaria ja pilleri reseptejä. Vyöhyketerapiaa kolmena pvänä putkeen ja olin puolen vuoden sairasloman jälkeen töissä.
        Lääkkeet ja antibiootit tuhoavat suoliston, aivot, kaikki hyvät bakteerit, estää D-vitamiinin imeytymistä, vaikuttaa haitallisesti omaan kolesteroliin, lisää ja uusii sairauksia jne..


    • Rose

      Suosittelen lukemaan myös Ben Furmanin kirjan: Perhosia vatsassa. Kannatan myös akupunktiota.

    • PKL

      Kiinalaisessa lääketieteessä paniikkihäiriöt liittyvät mm.ns."kiinalaisen" Maksan funktiokenttään,sen emootionaaliseen osa-alueeseen.Akupunktio auttaa.Hki:ssä loistavia kiinalaisen lääketieteen asiantuntijoita mm. Eili Gray ja Elina Hytönen.Ota tämä kevätaika rauhallisesti :)

    • anjuska

      magnesiumin puutteesta.mulla on tosi levoton olo välillä ja saan sen kuriin mg-puristeilla.en tiedä tuota paniikkia, se on ehkä enemmän psyykkinen juttu.onko sun elämässä jotain sellaista ahdistavaa jonka takia olet toivoton.mg-tä käytetään lihasjännityksen poistoon ja se ehkäisee kramppeja.joskus vaan on sellanen tunne että menen paniikkiin jos en saa sitä "lääkettä" joka on oikeasti suola.kovan rasituksen ja hikoilun jälkeen suola vähenee, panikoitko sillon enemmän.liikunta taas auttaa ahdistukseen ja parantaa oloa muutenkin.seksielämä toimii paremmin ja mieli kevenee.toivottavasti näistä on jotain apua.eräs ystäväni kävi terapiassa ja sai sieltä apua vaivaansa.puhumalla tunne-elämän solmut auki.se mg auttoi myös unettomuuteen,kannattaa ottaa illalla.onko ahdistuksesi allergiaa?mulla oli pitkään niitäkin vaivoja kun luulin että se johtui jostain ongelmista ja se liittyi aina kevääseen..sit kävi ilmi että olen astmaatikko ja herkistyn siitepölyaikaan.pahenee selällään maatessa ja just illalla.laita postia jos haluat jutella.mulla osoite täällä

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe