1.Oletko Evelinan fani?
2.Paras biisi jossa Eveliina on mukana?
3. Oletko käynyt keikoilla?
4.Haluaisitko keikoille?
5.Sukupuoli ja ikä?
Ite tällee
1.Oon :)
2.En osaa päättää ehkä Vuoristorataa tai Sireenit mutta kaikki on tosi hyvii mut huonoin missä Eve on mukana on Chekkonen ku siin sen äänelle ei anneta oikeutta :D
3.En :(
4.Juu ja meen ehkä kesällä Provinssiin lauantaiks ku Eve on sillo siel
5.Poika 14/01
E V E L I N A
20
510
Vastaukset
- Maaammaaammmliihhh
Oksettava nainen t m
- Evelinansuurinfaniever
Ei ole. Olen nähnyt hänet alastomana mökillä.
- Anonyymi
Ohhoh ja viel just ennen ku pinkki ja vaalee 😂😂
- Anonyymi
Missään siis Ruissalo Aurajoen siinä, mitä . Mökkeilll
- Anonyymi
Siis just ennen ku menee liha piloil 😂😂😂🥰🥰🥰
- Anonyymi
Ihan pakko kysyä, mikä mielenterveys ongelma tätä naista riivaa, piinaa toista naista ,joka ei halua, mustin ,silmin, toisen ollessa kokonaan erilainen, eikä,oikein ,pidä hänestä, kertoilee, .omassa olotilassa ab ettei halua ja hän ei tunnu ymmärtävän, ettei hän halua,vaan palautuu johonkin tilaan, . ??
Epäilen että tämä nainen on kanan kieuku kaiutin .toisen sanoihin ja elämään.
Ja oikeastaan kehitysvammainen - Anonyymi
Heei millon on seuraava keikka, haluun nähä tän !!! 20-40€ okk tuun,
- Anonyymi
Nätti oli mut mitä nyt , ?? Siis liian helppo mennyt
- Anonyymi
Kai nyt Roope ja Neymar eri jutut on
- Anonyymi
Ja justt ei ne oo enää siustei miks ei uusii siistei ku nekin on uhuluhulu
- Anonyymi
Siisti tai ei just mitä väri ihmisii valkosii puistoissa mut mis sun kadonnut itserusketus mömmöt on??
- Anonyymi
Oikeesti siis villit fans onko 1959 jeesss kiva tuttu se äiti landelta,, 68 ownitt
- Anonyymi
Oxxxycontitt vai mis on bileeett??!!?? Halooooooo
- Anonyymi
Käydään tree sit Hki sit Turkuun ja hämeenlinnas // tai sit ihan uus paikka siis kyydis menee nussii ja jää pois ku kertoo okkk mut lava oöölllii ja votkiidd iSO!!!
- Anonyymi
Tku mut mis inee
- Anonyymi
Tre mis terde
- Anonyymi
Hki välis oikeeeee 24h kauppa 😂😂😂😂
- Anonyymi
😃😃🥰🥰🥰😍😍😙😗😉🫠🫠🫠
- Anonyymi
Siis minne vaan ion ihmst ja vähän inee nii tuun !!! Siis äkkii kaapatkaa jo ensi huuto siitä 20-40€ 😂😂😂😂
- Anonyymi
Tosi joo ettsin juhlii ja sinne sit mut en tie mitä thäätt mthfckr tekee siel , siis en tajuu just mitä ääniin ne koittaa kelaa saamatta äänestys loppuu in habd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75703
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381