Ei kannata ostaa pleikka nelosta ellei saa käytettynä halvalla sillä tänä vuonna tulee uusi playstation konsoli joka on huomattavasti parempi.
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-in-theory-playstation-4k-is-real-but-why-is-sony-making-it
Playstation 4.5
11
322
Vastaukset
- werkku1
Tuota juttuja juuri äsken katselinkin.
Myös tätä:
http://screenrant.com/playstation-4-5-rumors-4k/
Ihan mielenkiintoista nähdä millainen sieltä käytännössä tulossa ja kuinka monta versiota ehtii nelkusta tulla ennenkuin jaksan uutta konsolia ostaa kolmosen tilalle.- sfsfsfs
Jäisi kyllä kitkerämaku suuhun jos olisin ostanut PS4 kuukausi sitten ennen kuin nämä huhut ilmestyivät.
- eijärkeäuutenaostaa
Se tulee vasta ensi vuonna kuulemma, ja sitten pitää ostaa 4k telkkari, jos haluaa kaiken tehon käyttöönsä. Rahaa palaa.
- fgdgdgdgd
PS4 Neo speksejä vuotanut julkisuuteen.
http://www.giantbomb.com/articles/sources-the-upgraded-playstation-4-is-codenamed-ne/1100-5437/
Ei tuolle mitään 4K pelejä tule, mutta pitäisi useamman pyöriä 1080p/60fps - werkku1
Ei järkeä ostaa vanhempaa mallia, ellei hinta niiden välillä ole merkittävä. Muuten riittää eka versio.
VR-pelejä jos haluaa pelata, eron saattaa huomata niissä parhaiten. - goodguysony
2.3 kertaa tehokkaampi näyttis, 30% ylikellotettu prossu ja muistikaistaa suurennettu kivasti. Saatanpa vaihtaa tämän vanhan mallin tuohon uuteen. Nuo yli kaksinkertaset näyttis tehot takaa aika kivat grafiikan parannukset. Huhujen mukaa uuden hinta olis 399€. Ei paha.. tosin jos hiljattain menit ostamaan PS4:n niin saattaa varmaan vituttaa mutta voi voi :DD
- hiukafaktoja
Sony ei ole vahvistanjt huhuja, muttwi myöskään kieltänyt eli saattaa tulla tai ei. Jos se tulee, julkaisu tapahtunee loppuvuodesta/ensi vuonna. Hinta tulee olemaan 100200e nykyistä kalliimpi.
- nouneo
Ei kannata murehtia vaikka nelosen olet hommannut :) Molempien pelit tulevat toimimaan molempien konsoleissa. Nelosta ei olla syrjäyttämässä mihinkään, tämä siis vain ns. päivitysversio... Ja tosiaan parhaat ilot tästä neosta saa omistamalla sen 4K töllön. Varmaan joitain omiakin juttuja tulossa "neolle", veikkaan että voisi olla vr-pelit kova juttu tuolle. Hintava tämä konsoli kyllä tulee olemaan, turha luulo että nelosen hinnalla tämän ostaisit.
Itsellä ps4, mitä nyt tuolla pelaillut puolisen vuotta niin kyllä voin suositella lämpimästi ostoa. Käytettynä tietenkin kannattaa ostaa, suosin itse hyvän tavaran kierrättämistä ja pelikonsoleita on oikeasti paljon tarjolla!! Hyvän paketin saa alle 250€.- tuhatkuussatanen.Rolla
Eli jos alkuperäinen PS4 oli Corolla 1,3 koneella niin nyt tulee sama Corolla 1,6 koneella jolloin työmatka-ajo sujuu vähän vaivattomammin :P
- peppuli
Konsoleissa kurjaa kun tulee uusia versioita joista saa maksaa ittensä kipeeksi. Vaihtakaa peeceehe hyvät ihmiset. Paljon kannattavampi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 381850
- 50828
- 78807
- 108760
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7671Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35661Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15599Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27590Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.144495- 59492