Joku tampio ei usko, että hän vittuilee vain rekkakuskille, tollo vaarantaa sivullisten hengen. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016040121353498_uu.shtml
Kiusaaja sai mitä tilasi
5
229
Vastaukset
- 8-kameran-maasturi
mulle kävi toisin, rekka soitto torvea ja ajoi takapuskuriin. Soitin hätäkeskukseen.
myöhemmin näytin sekä navikaattorin että endomondon piirtämät kartat ja nopeudet sekä peruutuskameran videokuvat rekkakuskille. Olisin lähtenyt oikeuteen, mutta kun rekkamies haluaisi ostaa videot 800 e niin myin pois. - rekkamuija
aika tyhmä.Siinä voi rekka tulla perään jos ei ole uuden tekniikan jarruja.Onhan mahdollista ,että häntä on rekka joskus kiilannut.Voi olla ,että oli katkera asuntovaunun vetäjä jolla oli ohitus komleksi.Minut on ohittanut vaikka kuinka moni rekka,kun olen vetänyt asuntovaunua.Voihan sitä liikenettä vaarantamatta antaa tietä.Hyvä konsti on hiljentää nopeutta,kun on rekka rinnalla
- Kökkis
Sinällään melko normaalia tieliikennettä nykyään. Toisaalta täytyy olla melko vahvat näytöt tapahtuneesta jos oikeus antaa noin rajun tuomion.
Ja koska kyseessä on tuon kokoluokan yhdistelmä, täytyy myös kuljettajalla olla "puhtaat jauhot" pussissa ennenkuin edes harkitsee asiasta rikosilmoituksen tekoa.
Siinä vaiheessa kun poliisi käy tutkimaan ajopiirturin tallentamia tietoja on taukojen ja ajoaikojen syytä olla kunnossa. Olettaisin myös käytettyjen ajonopeuksien olevan suurennuslasin alla.
Kerrankin asiallisesti kirjoitettu artikkeli keltaisessa lehdistössä ilman turhia revittelyjä.
Vertauksena äskettäin Lahdessa tapahtunut rikkihappo-yhdistelmän uutisointi.
Jopa YLE:n radiouutsissa kerrottiin kuormana olleen 40 000 tonnia rikkihappoa...
Osaako joku juridisesti viisaampi kertoa miten liikennerikkomus voi vaikuttaa aselupiin? - metsästäjät
jos saa rikosrekisterin niin lupa lähtee.Vähän kummalle kyllä tuntus jos kolarista tai ylinopeudesta vietäisiin lupa.
- ajoopettaja
Kehällä kouluautoa kiusannut rekkakuski sai vain 10 päiväsakkoa.
Todellisuudessa tällainen henkilö on henkisesti sairas, jota ei saisi päästää autolla ajamaan laisinkaan. AKT:ko estää, ettei kuljettajille voida tehdä psykologisia testejä ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1847699Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354913Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262903- 822311
- 921635
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2171547Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002