Ja se on hyvä:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2016040221354806_vi.shtml
Riparilla ei polteta tupakkaa
10
188
Vastaukset
- Iija.18
Ripari Ei Voi Vähempää Kiinnostaa (R - EVVK). Ripari on kirkon aivopesuleiri, jossa tuputetaan jeesus satuja TOTENA, herkkäuskoisille lapsille. YYÖÖÖÖKKKKKK
Protu on jees- mummolle
Ei sen sinun ikäisiä pidäkään kiinnostaa. Ripari on nuorille.
- bhjguyguyol
mummolle kirjoitti:
rippi on rikollisuuden pedofiilien suojelemis rituaali jossa rippi isä antaa rikollisille syntejä/rikoksia anteeksi ja poliisille ei ilmoiteta asiasta. Lapsi pelotellaan helevetillä vaikenemaan asiasta loppu iäksi...
Rippi, rippikoulu jne ei ole edes raamatullinen vaan rikkollisuuden omavanhurskaus oppi jossa rikollisuus jakaa syntejä rikollisilleen anteeksi tosin koskaan sit anteeksi antoa saamatta. - Aikuinen42
mummolle kirjoitti:
Aikuisten pitää suojella lapsia kirkon aivopesulta. Kirkon opetus on huuhaata, johon herkkäuskoiset lapset jäävät helposti koukkuun. Näin kirkko panostaa tulevaisuuteensa. Nämä koukkuun jääneet elättävät kirkon jatkossa.
- viola01
kyl ite ainki meinaa ottaa pari askii röökii riparil ku ens kesän meen.... ei pyge olla viikoo ilma XD
- mieti.uudelleen
Aika huonot perustelut sulla. Ei tupakalla yleensä saa, korkeintaan tupakalle ja hielle haisevia tupakoitsijoita.
- Jalaa
Silloin poltettiin röökiä, kun ite kävin. Eli aika hyvän aikaa sitten.
- mieti.uudelleen
Nuoret eivät ehkä ole kiinnostuneita ajasta, jolloin Mummon vanha kaappikello oli nuorison suurin hitti.
https://www.youtube.com/watch?v=8LwdJt0QCew
- Terv.Mirka
Minä en alentunut moiseen hölmöilyyn kuin ripari.
- Terv.Mirka
Vietin molemmat kaksi viikkoa metsässä juopotellen aj poliisi etsi minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178