Kiinnostaisko ketään 27-45-vuotiasta miestä panna 16-vuotiast tyttöö? Toi ikävaatimus on ihan pakollinen mut muuten en sillee aseta mitään kriteerejä. Hyvii puolii ois karvasuus (myös parta), se et olis ihan normaali töissäkäyvä tervejärkinen ihminen, ja et osais olla silleen hellä mut vähän ankara myös, koska se ois mun eka kerta ja mul on isäongelmii.
Jos kiinnostaa yhtään ni laittakaa jotai yhteystietoi.
16-vuotiaalle tytölle vanhempaa miestä
17
1029
Vastaukset
- 16-
jooko
- xxxxxxxx-_-
Mistäpäin?
- namiamyöhemmin
Hiukan on nuorta kamaa,,jos ootat pari vuotta,niin sitt saisit intohimoista kyrpää
- kylläkiinnostaisi
Kyl sitä kiinnostaisi ja voisin opettaa myös sinua.
Mutta feikki ja huijarihan sinäkin olet kuten kaikki tuollaiset aloittajat tällä sivulla. Kyllä kiinnostaa.
- xxxlllma
Moi, että vanhempaa munaa??
Laita yhteystietosi niin jutellaan olisinko sopiva sinulle.
Mistä päin alottaja mahtaa olla?
- qrqrrrr
taitaa nyt olla niin että poliisisetä on siellä profiilin takana ja luulen että on aika kypsä näihin löylykauha jutuihin, ottakaa nyt innokkaimmat yhteyttä siihen niin pääsemme lehdestä lukemaan juttuja
- Penssseli-setä
odota että olet 18-vee jonka jälkeen vedän sua perseeseen.
Muuten kyllä, mutta en voi nussia alaikäisen kanssa.
- 16-
mikset?
- en.mä.ainakaan
16- kirjoitti:
mikset?
Voisitko sitten itse??
- 16-
Oon alottaja, en ymmärrä miks mult kysyt. 16 vuotta on suojaikäraja ja sen puolest siin ei oo kyl mitään väärää jos joku haluu
- zzxb
onkohan trolli kyseessä
- 16-
ei
- Partainensuu
mitens suhun saa yhteyttä?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93531
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437