Vai on mamu ahistelija

Oksettavatpedopapat

Minulla on ihan eri kokemus.Yli 50v. suomalaiset ukon rähjät tuolla kyttää naisia. Viimeksi tänä aamuna lenkillä.

11

297

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdotin_vain

Työnnä vähän lujempaa sitä rollaattoriasi, etteivät saa sinua kiinni.

• burhatsurkhatähly

Oletkos sinä lukenut yhtään lehdistä uutisia ympäri Eurooppa koskien?
      Vain mamu-ähly raiskaa esim. uimahallissa pienen pojan! Selityksenä että puutteessa on.
      Miksi näitä Soldiers of odin-järjestöjä syntyy? Juuri näiden mamujen takia, kun eivät anna rauhaa tämän maan naisille!
      Missä heidän omat naisensa ovat? Kotona 4 seinän sisällä. Heidän maassaan ovat naiset vapaata riistaa, olipa kyse aikuisesta tai ala-ikäisestä tai lapsesta! Kaikki raiskataan mennen tullen ja palatessa!

• hyvää_kevättä_kaikille

Aloittajalla on rakkaussuhde Tamperelaiseen - sekä tummahipiäisen matun mustaanmakkaraan. Toki ihan makuasiahan tuokin on, mitä siitä nyt suotta inttämään.

• elämän.totuus

Katsos, hän puhuu asiaa. Kysäsin kerran vaimolta, että miten hän on kokenut suomalaisen miehen elämänsäaikana. Siis kun oli vielä tyttönä.
        Sitähän se tavallaan on, mitä aloittaja kertoi.
        Sinä taas mustamakkaran kirjoittajalle kerrot vain, ettei sinulle käy flaksi. Siitä puhe mistä puute. Jos puupennin maksaa suomalaisesta jätkästä, sen häviää, sillä yhtä paskaista housua he ovat. Näkeehän sen tuolla kapakassa. Aika polosta örvertäjää koko sakki. Se vain pitää tuoda julki ja valoon, että osaavat katsoa peiliinsä.

Siinämielessä voisi sanoa, että evoluutio on totta. Suomalaisessa tyhmässä miehessä näkyy evolution puuttuva rengas.
        Viina on pahin hämmentäjä tuossa renkaassa. Porukka ei osaa sitä käyttää.

• nyrkkierkki

Kuulehan nauta. Minä olen vähän yli 50 ja se on kuule sillä lailla, että kyllä se olet sinä joka katsot vielä perään kun juokset ohi! Minua ei kiinnosta seurailla tuollaista tissitöntä akkaa, jolla rinta varustuksena on laulun sanoin.. Ei laaksoa, ei kukkulaa, vaan pari pientä nappulaa..

• Vainomanmiehenomaisuutta

Jaa, a nyt minä ymmärrän miksi ahdistellaan. Jättäkää rauhaan naiset joilla on noita laaksoja ja kukkoloita, ei me vittu niitä teille tuolla lenkillä esitellä. Ei näille kurveille voi mitään(mieluummin ilman) jos et sitte maksa plastiikka kirungian laskua, että saadaan pois nää kurvit ja kaaret.

• kdjksl

kyllä niitä kauniita naisia on mukava kattella... ei kait sitä oo laissa kielletty? rähjä minäkin.

• Suomalainen katsoo MAMU RAISKAA PIKKU ERO SAATANAN SUVAKKI

• 63minuuttia

Ei se suomalainen jaksa katsoakaan. Kaatokännissä sammuu, kun tulee kotiin.
        tai sen "seksi" kestää 63 minuuttia. 2 minuutin esileikki -riisuu housunsa- 1 minuutin akti ja 60 minuutin nokkaunet ja se on siinä. SEn suomalainen mies osaa.

• Entäs suomalainen nainen makaa kun kuollut kala..

• lahnapajuu

Onko russian tai thai-tytteli parempi? On ehkä verrattavissa mustekalaan. lonkerot ja kaikki...vieden pussit ja tilipussit, ehhehheehheeehh.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      94
      7876
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      173
      3766
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3279
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      249
      2507
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2165
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2015
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      28
      1940
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1902
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1778
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1773
    Aihe