PIKKU VAINOKAISEN VAINOKOULU

tissin.murskain.tuttu

13

260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pallit.ehjänä.edelleen

Sissos saatana.

• rikolliset.paljastetaan

Tissin murskain on mammografia. Olen lueskellut ,että gs-uhreille on tehty sitä. Silloin kun tuli omaa kokemusta, olin zombiksi lääkitty mt-kuntoutuja. Kävin mt-kahvilassa ja siellä ueammalle naiselle tehtiin se. Karkea mies "hoitaja", joka katseli aikaisempia tietojani ja pilkkasi ja rääpi. Sitten repi pikku tissini levyjen väliin, puristi lätyksi. Lähti pois paperihommiin. Minä: jos en kohta pääse tästä pois, alan huutaa. Äijä: sitä juuri haluankin. Lähdin sieltä aivan sekasortoisessa tilassa pois kammokäsittelyn jälkeen
        Kirjoitin tämän, koska HML:ssakin on varmaan saman kokeneita. -Tehdäänkö sitä mt-kuntoutujille vai olinko silloin jo gs-vainon kohde?

• elinkautinen
        rikolliset.paljastetaan kirjoitti:

Tissin murskain on mammografia. Olen lueskellut ,että gs-uhreille on tehty sitä. Silloin kun tuli omaa kokemusta, olin zombiksi lääkitty mt-kuntoutuja. Kävin mt-kahvilassa ja siellä ueammalle naiselle tehtiin se. Karkea mies "hoitaja", joka katseli aikaisempia tietojani ja pilkkasi ja rääpi. Sitten repi pikku tissini levyjen väliin, puristi lätyksi. Lähti pois paperihommiin. Minä: jos en kohta pääse tästä pois, alan huutaa. Äijä: sitä juuri haluankin. Lähdin sieltä aivan sekasortoisessa tilassa pois kammokäsittelyn jälkeen
        Kirjoitin tämän, koska HML:ssakin on varmaan saman kokeneita. -Tehdäänkö sitä mt-kuntoutujille vai olinko silloin jo gs-vainon kohde?

Vähemmässä määrin. Hyvin tukevat on poikaa kun hölkkäilen ympäri joutsenlampee.

• Anonyymi
        elinkautinen kirjoitti:

Vähemmässä määrin. Hyvin tukevat on poikaa kun hölkkäilen ympäri joutsenlampee.

GS = Gang Stalking eli joukollavainoaminen-

tehräänkö tota hämeelinnassakin satanistit ja valtio vai miks alotus täällä...

armeijallahan on kai se joukkovainoamis jne yksikkö olemassa salainen?

• Anonyymi
        rikolliset.paljastetaan kirjoitti:

lihan niitä hulluja psykiatreja siellä hattlmalassa aikoinaan... onneksi tehtiin porvarien bisnespaikaksi, jos se lopetti sen psykiatrisen ihmistuhonnan?.. edes kerranki porvareista jotai hyötyä...

Pikkutyttökin tapettiin kai sen psykiatrian aikaansaamana, vai oliko satanistien uhritappo sekin, oliko täyskuu tai joku muu satanisti-ihmissusien rituaali-juhlapäivä?

• SysteemiValvoo

Normaalisti olisin naureskellut tuolle mutta en enää sen jälkeen kun lapseni reppuun oli eskarissa kiinnitetty minikamera. Kamera kuvasi kaiken olin filmissä mm. paskalla ovi auki eteiseen. En tiedä montako päivää meitä oli kuvattu, mutta joku muu eskarilapsi oli nänyt lapseni äidin eli minut edellisiikonloppuna baarin terassilla.

• valvojakin

Ei nyt kuitenkaan mennä navan alle, eihän?

• tietoa.levitän

Ei tässä ole kyse mistään seksivitseistä.
        Minua ja muita tuntemiani naisia halvennettiin ja pahoinpideltiin eikä ilm.rajoittunut meihin.
        -Joutuvatko mt-kuntoutujat muutenkin huonon, asiattoman kohtelun kohteeksi. Jos haluatte vastauksen, käykää mielenterveyspalstalla lukemassa.
        - Minua kiinnostaa asia gs:n kannalta, olen lukenut uhrien kokemuksia, joissa on aiheutettu korjautumattomia elinvaurioita.
        -En viitsinyt vielä muuta kuin lukea otsikot ko.vainokoulusta. Mutta lukekaa.-Miettikää , minkälaista olisi jos omalla kohdalla tai sukulaisen kohdalla se todellisuus, joka ko.koulussa kuvataan.
        Kyllä HML:ssa stalkataan ihan perkeleesti. Muitakin kohteita on kuin minä.

• tietää.keinot

Eihän täällä ole ihmisillä ollut juuri mitään tekemistä muutamaan vuosikymmeneen. Sosiaalietuuksien napakka leikkaaminen ja puolueille luun kurkkuun laittaminen auttaa taatusti vainoiluunkin.

• luvaton.lainaaja

Luvaton lainaus blogisti xx:ltä. "Luin sen, kyllähän siinä selvästikin kuvataan organisoitua vainoamista.Vaikka juttu on kirjoitettu satiirin muotoon, niin se antaa hyvän kuvan siitä, minkälainen mielenlaatu ja ajattelutapa vainoajilla on. Yhdessä kohdassa myös valotetaan sitä, miten joitain ihmisiä saadaan hommaan uskottelemalla, että heidän omassa yksittäisessä teossaan on kyse vain pikku kiusasta."

• vuosiajouniaviety

Satiiri on aika kaukainen sana kuvaamaan tuota sivustoa, jonka eteen ja sen toimivaksi saamisen on nähty aikaa, todellakin pahasti läpi paistavine vaivoineen jotka olisi syytä selvittää yhteiskunnassamme, sekä lääkärissä uhrien sijaan.
        On mielenkiintoista että 2014 vuoden alussa astui vainoamisen kriminalisointi vasta maassamme voimaan ja tällaisen sivuston annetaan viranomaistemme/ ihmisoikeusjärjestöjen toimesta vapaasti toimia.
        Rekisteröitymismaksuthan oli tähän pikku-vainokaisen vainokouluun reilu vuosi sitten kyseisellä sivustolla reilu 200- aina lähes 800 Euroon ja osallistuminen tähän pahoista mielenhäiriöisistä omaavien harrastus sivustolle tapahtuu ulkomaalaisen rekisteröitymis sivuston kautta.
        Metro- lehdessä ainakin kaikki pääkaupunkiseutulaiset voi aivan päivittäin tutustua samojen henkilöiden, tähän mielettömän hauskaan "satiiriin" sen yleisökirjoitus palstalla ja miettiä mikä on varsinkin näiden nuorehkojen miesten todellinen mielen laatu, sekä siinä sivussa heidän yhteiskunta kelpoisuuttaan tässä nk. oikeusvaltiossa. -ja jo vuosien ajan tätä teknologista kidutusta päivästä toiseen eteenpäin delekoineena, pelkästään tässä tietokonemaailmassaan eläneenä.

• töitä.tarjolla

• tutkijoille.töitä

Teillä siellä Hämeenlinnan alueella asuville vielä todella lähelläkin töitä tarjolla, mikäli toiminnan arkaluontoisuus vaatii henkilökohtaista käyntiä, jos ei minkään jälkikäteenkin teknisesti tutkitava laite, aivan toki tietysti täysin järkiperustein ole pois suljettuna tästä toiminnasta.
        Tervakoskelle vain, sillä sieltä pellonreunassa olevasta kylästä löytyy tuskin kauhean monia henkilöitä, jotka harrastavat ihmisten vainoamista ja mellastavat julkisesti tosiaan myös Metro lehdenkin yleisöpalstalla kuin myös muuallakin vielä kahdenkymmenenviiden vuoden iästään huolimatta.
        Sinne kun on syntynnyt aikoinaan myös kirjakielemme virheettömästi taitava lahjakas lapsi nero aikoinaan, joka luo tätä suurta lahjakkutaan nyt siellä hämeessäkin. Vainokoulun Tervakoskellakin olevan seikkailu sisältöisen tarinan lisäksi hän saa myös viikonloppuisin julkaista iltalehdessä ainoaa todellisen ihmismielen ymmärtämään satiiriin perustuvaa blogiaan Pikkutakin nimimerkillä kirjoittavana.
        Syntymäkodista saa rakennettua helposti myöhemmin esim. museokohteen, kun tämän lahjakkaan herrasmiehen toimien tultua julki tai nyt ainakin viimeistään hänen poismenonsa kautta, jota hänen sokeritautinsa oikeasti soisi hivenen avittan, ihan vain vilpittömän oikeasti yhteiskuntaamme ajatellen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      50
      3247
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      15
      1680
    3. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      16
      1619
    4. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      34
      1548
    5. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1362
    6. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1262
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      60
      1201
    8. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1085
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1003
    10. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      952
    Aihe