Elikkä mulla on aprilia rx 50 2004 ja haluaisin tietää mikä on sen vakio suutin ja mikä suutin pitää pistää kun on tehoputki?
Mikä suutin aprilia rx 2004
2
184
Vastaukset
- ApikkaDix
Mulla sama mopo.. Elikkä kaasari on dellorto PHBN 16mm mutta kuristettu 12mm.. eli LUULTAVASTI käy kaasari joka on dellorto PHBN sopiva... Ja jos tehoputken kanssa nii suositus ois varmaa joku 100-110 suutin? Moto netistä löydät varmasti suuttimia ja ei maksa kuin 4-6Euroa. Lisäksi kysy viekä ostaeassasi että suutin varmasti käy mopoosi ei sen kummempaa
- mopotyty03
mul on apirpilia sx50 siin on enskat mut se on sx eli se on sx mut sitä voi sanoo et se on rx mut se on sx mut se on krossi käytös mut sillä ajetaan asfaltila mut se on kisa pyörä. se kulkee 90mph siin on vakio osa. heippa mul seisoo :))) oon alaikänen tyty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k994214- 1473662
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah883435Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia392829- 1261697
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361546Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141201Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191184Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221144Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421140