Onko kellään kokemusta/tietoa
Minulla on aiemmin HC ostettu osake ja olen rci pistejäsen.
Jos ostan yksityiseltä suoraan osakkeen ,niin saanko sen pisteet käyttöön ja tuleeko kalliiksi.
Siis olen jäsen ja haluaisin lisää pisteitä.
osake yksityiseltä
5
268
Vastaukset
- vanhapiste
Saat pisteoletusarvon tulevista viikoista, et saa säästettyjä pisteitä myyjältä. Ne vanha myyjä käyttää piste-ehtojen mukaisesti.
- 132525
Kiitos vastauksesta.
Muotoilin ehkä kysymyksen väärin.
Siis voinko liittää yksityiseltä ostamani viikko-osakkeen pistejärjestelmään itse, vai
onnistuuko se vain jos ostan osakkeen ns kauppiailta (järkyttävään ylihintaan)
Kun aikoinaan halusin pistepuolelle jouduin ostamaan lisäosakkeen suoraan HC
myyjältä.Tällöin myös vanhemmat omistukseni tulivat pistejärjestelmään.
Onko riittävän epäselvää. Olenko ymmärtänyt oikein jotta rci piste järjestelmä on eri organisaattio kuin HC ?
Sillä saman osakkeen saa vapailta markkinoilta 1/10 hintaan kuin HC myyjiltä.- ostaosta
Moi!
Olis HC:n osake myynnissä, Ruka, vko 5.
HC ja RCi on eri firma ja toimii yhdessä erikseen, en ole varma mutta taisin lukea jostain että sen voisi myös maksamalla siirtää, en tiedä onko noin ja kuinka paljon maksaa.
- 140416
Olet ymmärtänyt aivan oikein. Eli pisteytys onnistuu vain "pistekauppuaan" kautta. Toki muitakin kuin HC suomesta löytyy. RCI:n viikkopuolelle voit liittää ilman välikäsiä. Silloin tuon uuden osakkeen vaihdot teet viikkopuolen kautta. Kohtuullinen tuo tarjonta sitäkin kautta eikä toista jäsenmaksua vuodessa. RCI:n sivulla ohjeistustakin
- Sissanen
Sivuilta lomaosakematkailijat.net löytyy tietoa myös tästä asiasta ja monesta muusta lomaosakkeisiin liittyvästä. Yksityiseltä ostetun osakkeen voi liittää vanhaan pistetiliin HCR:llä, mutta se maksaa yli 3000 euroa! Olemassa olevat käyttämättömät pisteet eivät siirry osakkeen mukana. HCR pääasiassa myy osakkeita ja erilaisia palveluja niissä. RCI on osakkeiden vaihto- organisaatio (suuri kansainvälinen yhtiö).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831479Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671275Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2281246Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2041246Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121059Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041019Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65933- 83849
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123818