osake yksityiseltä

132525

Onko kellään kokemusta/tietoa
Minulla on aiemmin HC ostettu osake ja olen rci pistejäsen.
Jos ostan yksityiseltä suoraan osakkeen ,niin saanko sen pisteet käyttöön ja tuleeko kalliiksi.
Siis olen jäsen ja haluaisin lisää pisteitä.

5

342

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhapiste

Saat pisteoletusarvon tulevista viikoista, et saa säästettyjä pisteitä myyjältä. Ne vanha myyjä käyttää piste-ehtojen mukaisesti.

• 132525

Kiitos vastauksesta.
      Muotoilin ehkä kysymyksen väärin.
      Siis voinko liittää yksityiseltä ostamani viikko-osakkeen pistejärjestelmään itse, vai
      onnistuuko se vain jos ostan osakkeen ns kauppiailta (järkyttävään ylihintaan)
      Kun aikoinaan halusin pistepuolelle jouduin ostamaan lisäosakkeen suoraan HC
      myyjältä.Tällöin myös vanhemmat omistukseni tulivat pistejärjestelmään.
      Onko riittävän epäselvää. Olenko ymmärtänyt oikein jotta rci piste järjestelmä on eri organisaattio kuin HC ?
      Sillä saman osakkeen saa vapailta markkinoilta 1/10 hintaan kuin HC myyjiltä.

• ostaosta

Moi!
        Olis HC:n osake myynnissä, Ruka, vko 5.
        HC ja RCi on eri firma ja toimii yhdessä erikseen, en ole varma mutta taisin lukea jostain että sen voisi myös maksamalla siirtää, en tiedä onko noin ja kuinka paljon maksaa.

• 140416

Olet ymmärtänyt aivan oikein. Eli pisteytys onnistuu vain "pistekauppuaan" kautta. Toki muitakin kuin HC suomesta löytyy. RCI:n viikkopuolelle voit liittää ilman välikäsiä. Silloin tuon uuden osakkeen vaihdot teet viikkopuolen kautta. Kohtuullinen tuo tarjonta sitäkin kautta eikä toista jäsenmaksua vuodessa. RCI:n sivulla ohjeistustakin

• Sissanen

Sivuilta lomaosakematkailijat.net löytyy tietoa myös tästä asiasta ja monesta muusta lomaosakkeisiin liittyvästä. Yksityiseltä ostetun osakkeen voi liittää vanhaan pistetiliin HCR:llä, mutta se maksaa yli 3000 euroa! Olemassa olevat käyttämättömät pisteet eivät siirry osakkeen mukana. HCR pääasiassa myy osakkeita ja erilaisia palveluja niissä. RCI on osakkeiden vaihto- organisaatio (suuri kansainvälinen yhtiö).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1033
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      955
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      503
      820
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      48
      766
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      692
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      179
      583
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      558
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    Aihe