Onko kellään kokemusta/tietoa
Minulla on aiemmin HC ostettu osake ja olen rci pistejäsen.
Jos ostan yksityiseltä suoraan osakkeen ,niin saanko sen pisteet käyttöön ja tuleeko kalliiksi.
Siis olen jäsen ja haluaisin lisää pisteitä.
osake yksityiseltä
5
280
Vastaukset
- vanhapiste
Saat pisteoletusarvon tulevista viikoista, et saa säästettyjä pisteitä myyjältä. Ne vanha myyjä käyttää piste-ehtojen mukaisesti.
- 132525
Kiitos vastauksesta.
Muotoilin ehkä kysymyksen väärin.
Siis voinko liittää yksityiseltä ostamani viikko-osakkeen pistejärjestelmään itse, vai
onnistuuko se vain jos ostan osakkeen ns kauppiailta (järkyttävään ylihintaan)
Kun aikoinaan halusin pistepuolelle jouduin ostamaan lisäosakkeen suoraan HC
myyjältä.Tällöin myös vanhemmat omistukseni tulivat pistejärjestelmään.
Onko riittävän epäselvää. Olenko ymmärtänyt oikein jotta rci piste järjestelmä on eri organisaattio kuin HC ?
Sillä saman osakkeen saa vapailta markkinoilta 1/10 hintaan kuin HC myyjiltä.- ostaosta
Moi!
Olis HC:n osake myynnissä, Ruka, vko 5.
HC ja RCi on eri firma ja toimii yhdessä erikseen, en ole varma mutta taisin lukea jostain että sen voisi myös maksamalla siirtää, en tiedä onko noin ja kuinka paljon maksaa.
- 140416
Olet ymmärtänyt aivan oikein. Eli pisteytys onnistuu vain "pistekauppuaan" kautta. Toki muitakin kuin HC suomesta löytyy. RCI:n viikkopuolelle voit liittää ilman välikäsiä. Silloin tuon uuden osakkeen vaihdot teet viikkopuolen kautta. Kohtuullinen tuo tarjonta sitäkin kautta eikä toista jäsenmaksua vuodessa. RCI:n sivulla ohjeistustakin
- Sissanen
Sivuilta lomaosakematkailijat.net löytyy tietoa myös tästä asiasta ja monesta muusta lomaosakkeisiin liittyvästä. Yksityiseltä ostetun osakkeen voi liittää vanhaan pistetiliin HCR:llä, mutta se maksaa yli 3000 euroa! Olemassa olevat käyttämättömät pisteet eivät siirry osakkeen mukana. HCR pääasiassa myy osakkeita ja erilaisia palveluja niissä. RCI on osakkeiden vaihto- organisaatio (suuri kansainvälinen yhtiö).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185