Naisen on helpompi saada lapsi kuin miehen.

LapsetonMies84

Niin se vaan on. Nainen voi valita melkeinpä miehen kuin miehen, vähän sutista sängynpohjalla ja saada lapsen. Miehellä se ei niin helppo juttu olekaan.

Ehkä olen vain kateellinen niille joilla on jo lapsia. Naisystävälläni on kaksi, kahden eri (äärimmäisen kusipään, ainakin puheista päätelle) miehen kanssa ja itse haluaisin oman lapsen jossain vaiheessa mutta taitaa haaveeksi jäädä...

Eniten vielä harmittaa ne jutut kun naisystävä sanoo että olen niin ihanin ja parhaimman tuntuinen mies mitä hänellä on koskaan ollut, tai sitten lienee vaan aikamoista sanahelinää. Itse kun en tyytyisi todellakaan hankkimaan lasta minkään "oot ihan kiva, mut..." naisen kanssa. Koska sitten juuri tulee näitä eroja ja muksuilla on kahdet eri isät ja traumat päällä kun ravataan kahden eri kämpän väliä ja äiti vaihtaa miestä yms. yms.

3

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aboriginaali

      Tasa-arvoa vanhemmuuteen-isät pois paitsiosta.

      Lappeenrannan ammattikorkeakoulu.

      Tasa-arvoa erovanhemmuuteen - isät pois paitsiosta

      Tavoite
      Projektin tavoitteena oli tuottaa koulutus, joka lisäsi ammattilaisten kykyä arvioida isän tai äidin soveltuvuutta huoltajuuteen ilman sukupuoleen liitettyjä stereotypisiä käsityksiä. Projektin painopisteenä oli isänäkökulman lisääminen ammattilaisten työhön siten, että miesten ja naisten tasa-arvoisuus toteutuisi myös erotilanteissa entistä paremmin. Työn ja perhe-elämän yhteensovittamisella voitiin parantaa isän osallistumista lasten elämään.

      Eroperheiden vanhempien hoivavastuun tasapuolisempi jakautuminen ja isän roolin vahvistaminen lisäsi miesten ja naisten tasa-arvoisuutta työelämässä.

      Kohderyhmät
      •Suomen sosiaalialan ammattilaiset, jotka työskentelevät eroperheiden kanssa
      Välilliset kohderyhmät

      •Eroperheet
      •Eroperheiden työnantajat
      •Eroperheiden lasten hoitopaikat
      •Työterveyshuolto
      •Kouluterveydenhuolto
      •Neuvolat
      •Huoltajuuspäätöksiä tekevät tuomarit
      •Maahanmuuttajatyön viranomaiset
      •Sosiaalialan koulutusta järjestävät oppilaitokset
      Projektin toteutusaika: 1.1.2010 - 31.12.2011

      Rahoittaja: ESR/STM
      -------

    • tgsthreh

      Helppoa ja helppoa. Nainen joutuu kantamaan sitä lasta melkein vuoden ja imettämään kuukausitolkulla. Miehen ei tarvi kuin panna ja se on siinä.

      • eipäolesuostuttu

        yhteishuoltoon, lapsen asumiseen myös isällä, ei elatus-apua, lapsen kulut tasan eli vain tämä on lapsen ETU!!! Turha valittaa ryhtyessään itse "viranomaisten" kanssa yhruikuksi...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe