Niin se vaan on. Nainen voi valita melkeinpä miehen kuin miehen, vähän sutista sängynpohjalla ja saada lapsen. Miehellä se ei niin helppo juttu olekaan.
Ehkä olen vain kateellinen niille joilla on jo lapsia. Naisystävälläni on kaksi, kahden eri (äärimmäisen kusipään, ainakin puheista päätelle) miehen kanssa ja itse haluaisin oman lapsen jossain vaiheessa mutta taitaa haaveeksi jäädä...
Eniten vielä harmittaa ne jutut kun naisystävä sanoo että olen niin ihanin ja parhaimman tuntuinen mies mitä hänellä on koskaan ollut, tai sitten lienee vaan aikamoista sanahelinää. Itse kun en tyytyisi todellakaan hankkimaan lasta minkään "oot ihan kiva, mut..." naisen kanssa. Koska sitten juuri tulee näitä eroja ja muksuilla on kahdet eri isät ja traumat päällä kun ravataan kahden eri kämpän väliä ja äiti vaihtaa miestä yms. yms.
Naisen on helpompi saada lapsi kuin miehen.
3
159
Vastaukset
- Aboriginaali
Tasa-arvoa vanhemmuuteen-isät pois paitsiosta.
Lappeenrannan ammattikorkeakoulu.
Tasa-arvoa erovanhemmuuteen - isät pois paitsiosta
Tavoite
Projektin tavoitteena oli tuottaa koulutus, joka lisäsi ammattilaisten kykyä arvioida isän tai äidin soveltuvuutta huoltajuuteen ilman sukupuoleen liitettyjä stereotypisiä käsityksiä. Projektin painopisteenä oli isänäkökulman lisääminen ammattilaisten työhön siten, että miesten ja naisten tasa-arvoisuus toteutuisi myös erotilanteissa entistä paremmin. Työn ja perhe-elämän yhteensovittamisella voitiin parantaa isän osallistumista lasten elämään.
Eroperheiden vanhempien hoivavastuun tasapuolisempi jakautuminen ja isän roolin vahvistaminen lisäsi miesten ja naisten tasa-arvoisuutta työelämässä.
Kohderyhmät
•Suomen sosiaalialan ammattilaiset, jotka työskentelevät eroperheiden kanssa
Välilliset kohderyhmät
•Eroperheet
•Eroperheiden työnantajat
•Eroperheiden lasten hoitopaikat
•Työterveyshuolto
•Kouluterveydenhuolto
•Neuvolat
•Huoltajuuspäätöksiä tekevät tuomarit
•Maahanmuuttajatyön viranomaiset
•Sosiaalialan koulutusta järjestävät oppilaitokset
Projektin toteutusaika: 1.1.2010 - 31.12.2011
Rahoittaja: ESR/STM
------- - tgsthreh
Helppoa ja helppoa. Nainen joutuu kantamaan sitä lasta melkein vuoden ja imettämään kuukausitolkulla. Miehen ei tarvi kuin panna ja se on siinä.
- eipäolesuostuttu
yhteishuoltoon, lapsen asumiseen myös isällä, ei elatus-apua, lapsen kulut tasan eli vain tämä on lapsen ETU!!! Turha valittaa ryhtyessään itse "viranomaisten" kanssa yhruikuksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää2512469puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo292108Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M2481531Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561515- 611371
- 741210
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul431065- 681059
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm3151043Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel361011