VANCOUVER - kokemuksia?

pöljä

Voisiko joku kertoa kokemuksistaan Vancouverista? En aio viipyä kuin parisen päivää. Himoshoppailijana kiinnostaisi kovasti tietää millaiset ostosmahdollisuudet siellä on ja onko kovastikin kalliimpaa kuin Suomessa.

Kiitos!

2

691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burnaby

      Vancouver on todella kaunis kaupunki ja suosittelisinkin tekemään siellä muuta kuin shoppailemaan. Vinkkejä löytyy esim. http://www.vancouver.ca/visitors.htm
      Toki shoppailumahdollisuudetkin on valtavat. Itse olen käynyt siellä pari kertaa ja toisella kertaa viivyin n.1,5 kk. Näistä reissuista on jo muutama vuosi, joten hintatasosta tällä hetkellä en pysty muuta sanomaan kuin että euron kurssi on nyt korkealla, joten hinnat ovat meille edullisempia. Viimeksi kun olin oli kaikki hiukan halvempaa kuin täällä. Muista kuitenkin, että ostohintaan lisätään aina päälle vero. Eiköhän kaikki suuret merkit (YSL, Gucci jne.) ole vähintäin saman hintaista kuin täällä. Käyttövaatteita kuitenkin saa varmasti halvemmalla.
      Hyvää matkaa olet "onnen pekka" kun sinne pääset. Itsekin olen sinne menoa suunnitellut mutta aikaa pitäisi olla ainakin 3 vkoa, jotta kannattaisi lähteä... Onneksi itsellä on majoitukset ja muut kunnossa sukulaisten ansiosta.

      • aikaa pitää olla

        Vähintään kolme viikkoa muuten menee lentokoneessa istumiseksi koko matka.

        Itse olen ollut joka kerta n 3 kk ja sekin tuntuu aika lyhyeltä ajalta.
        Tosin olen kiertänyt muutakin kuin Vancuveria mutta sielläkin saa helposti tuon kolme viikkoa menemään.

        Kun Vancuveriin menee niin kannattaa käydä Alaskassa samalla kertaa.

        Mukavaa matkaa:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1827
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1697
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1313
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1131
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      819
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      785
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      767
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      749
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      735
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      707
    Aihe