VANCOUVER - kokemuksia?

pöljä

Voisiko joku kertoa kokemuksistaan Vancouverista? En aio viipyä kuin parisen päivää. Himoshoppailijana kiinnostaisi kovasti tietää millaiset ostosmahdollisuudet siellä on ja onko kovastikin kalliimpaa kuin Suomessa.

Kiitos!

2

790

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • burnaby

Vancouver on todella kaunis kaupunki ja suosittelisinkin tekemään siellä muuta kuin shoppailemaan. Vinkkejä löytyy esim. http://www.vancouver.ca/visitors.htm
      Toki shoppailumahdollisuudetkin on valtavat. Itse olen käynyt siellä pari kertaa ja toisella kertaa viivyin n.1,5 kk. Näistä reissuista on jo muutama vuosi, joten hintatasosta tällä hetkellä en pysty muuta sanomaan kuin että euron kurssi on nyt korkealla, joten hinnat ovat meille edullisempia. Viimeksi kun olin oli kaikki hiukan halvempaa kuin täällä. Muista kuitenkin, että ostohintaan lisätään aina päälle vero. Eiköhän kaikki suuret merkit (YSL, Gucci jne.) ole vähintäin saman hintaista kuin täällä. Käyttövaatteita kuitenkin saa varmasti halvemmalla.
      Hyvää matkaa olet "onnen pekka" kun sinne pääset. Itsekin olen sinne menoa suunnitellut mutta aikaa pitäisi olla ainakin 3 vkoa, jotta kannattaisi lähteä... Onneksi itsellä on majoitukset ja muut kunnossa sukulaisten ansiosta.

• aikaa pitää olla

Vähintään kolme viikkoa muuten menee lentokoneessa istumiseksi koko matka.

Itse olen ollut joka kerta n 3 kk ja sekin tuntuu aika lyhyeltä ajalta.
        Tosin olen kiertänyt muutakin kuin Vancuveria mutta sielläkin saa helposti tuon kolme viikkoa menemään.

Kun Vancuveriin menee niin kannattaa käydä Alaskassa samalla kertaa.

Mukavaa matkaa:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi yritti murhata mopopojan

Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti
      Maailman menoa
      708
      1985
    2. Mopomiitti!

Menikös öoliisilta yli tuo mppedinkans kisaaminen tais olla melkoinen riski vahigoittaa tarpeettomasti jopa kuolla tuoss
      Tuusula
      340
      1061
    3. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      67
      917
    4. Poliisi kiilasi mopoilijan

Ylellä leviää video jossa poliisi pysäyttää rajusti kiilamalla mopo pojan. Toivottavasti poliisi ottaa tuosta mallia myö
      Kiuruvesi
      148
      822
    5. Käviskö tällainen suhde

Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E
      Ikävä
      65
      616
    6. Vetovoima

Onko välillänne suuri vetovoima ja miten se ilmenee? Onko siitä haittaa?
      Ikävä
      31
      609
    7. Onko täällä ketään

Joka kaipaa M alkuista? Millä kirjaimella nimesi alkaa?
      Ikävä
      46
      604
    8. Niin kauan tätä

Onko vuotesi menneet hukkaan
      Ikävä
      88
      577
    9. Aina vaan mietin sua

Miksen saa sinua mielestäni pois
      Ikävä
      32