Niin kauan kun tänne on pystynyt rekisteröitymään on puskavaino ollut lähes päivittäistä, toki sitä oli ennen rekisteröitymismahdollisuuttakin, silloin puska oli se joka ei kirjoittanut vakiintuneella nimimerkillä.
Näinä vuosina on saanut havaita rekattujen vaihtavan puskaan aina kun se heille on edullista, sieltä kompataan kaveria ja lytätään uusia sekä vähemmän kavereita.
Jos kaverille haluaa sanoa jotain mitä ei sanoisi päin naamaa niin se sanotaan sitten puskasta.
Aivan turhaa on selittää ettei koskaan puskaile, sillä se on 99 prosenttisesti valetta.
Muistan aikanaan kuinka eräskin vakinikki väitti puskailijoiden feikkaavan ja käyttävän nimimerkkiään .... kunnes paljastui hänen itse olevan itsensä "mukavainoaja", no saihan hän sillä hetkikseksi huomiota ja sympatioita osakseen herkkäuskoisilta, mutta paljastumisen jälkeen meni koko uskottavuus.
Itse en enää käytä rekattuani, enkä mitään vakinikkiä, riittää kun yhdessä keskustelussa käytän samaa, siis jos ketju etenee rakentavassa hengessä, jos kintuille kusijoita ilmestyy niin vaihdan aina nimimerkkiä.
Vuosikymmenen puskavaino.
226
2378
Vastaukset
- siilimuori3
Piiri pieni pyörii ja ihminen osaa olla toiselle susi :D.
- 1eero
Todella pienipiiri, en ymmärrä tai jos haluan ymmärtää onko sillä väliä.
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Todella pienipiiri, en ymmärrä tai jos haluan ymmärtää onko sillä väliä.
No ei mittää väliä. Silläkään haluaako vaiko eikö kun kaikki ei ole pelkästään itsestä kiinni. Kunhan höpöttelee vaan joukossa tai joukon ulkopuolella, se on pääasiasa ettei heitä höpttämästä :D.
- 1eero
siilimuori3 kirjoitti:
No ei mittää väliä. Silläkään haluaako vaiko eikö kun kaikki ei ole pelkästään itsestä kiinni. Kunhan höpöttelee vaan joukossa tai joukon ulkopuolella, se on pääasiasa ettei heitä höpttämästä :D.
Höpttämästä ? ilman muuta :)
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Höpttämästä ? ilman muuta :)
Nii, ekkö ole kuullu aiemmin? Höpttäminen on meillä päin ihan yleinen sana :D.
- 1eero
siilimuori3 kirjoitti:
Nii, ekkö ole kuullu aiemmin? Höpttäminen on meillä päin ihan yleinen sana :D.
Onko se höptänä joka kävelee ostamaa polkupyörän sisäkumin ja huomaa kotona olikin vääränlainen venttiili, höptänä kävelee taas monta kilomeriä vaihtamaan oikeanlaisen.
- siilimuori3
1eero kirjoitti:
Onko se höptänä joka kävelee ostamaa polkupyörän sisäkumin ja huomaa kotona olikin vääränlainen venttiili, höptänä kävelee taas monta kilomeriä vaihtamaan oikeanlaisen.
No ei kait. Huono tuuri vaan kun ei ajoissa huomannu. Liikuntaahan se vaan on kävellä edestakaisin venttiilien perässä. Mut varppina harmitti.
- mimmimum-..mi
Puska-sanasta on tullut kuin kirosana.....aluksi se tuntui oudolta vertaukselle... mutta kai siihen on jossain määrin tottunut... Puska on pensas....ja puska on myös sukunimi....kukkapuska voi olla vaikka kuinka kaunis ja komea....
"mimmimum-..mi"
Kirjoitahan musa-aloitukseeni jotain kaunista.
Minä kun en ole koskaan ollut musta puskakaan.
Vaan aina sini-silmäinen yksi.
Komistus mustalle Ruusullekin :)
H.- mimmimum-..mi
Pitää silti kunnioittaa toisten päätöstä olla rekisteröitymättä....jostakin syystä....tai ilman mitään syytä....
mimmimum-..mi kirjoitti:
Pitää silti kunnioittaa toisten päätöstä olla rekisteröitymättä....jostakin syystä....tai ilman mitään syytä....
"
"mimmimum-..mi"
Enhän minä puskista kirjoittanut.
Ne jutut taitavat kuulua toisten aloituksiin.
H.- siilimuori3
Minun entinen ukko luuli jotta oon käyny puskassa mutten yksin. Kaikenlaista luulottelua. Harmi vaan kun en käyny. Tyhjästä sain pashat niskaan.
- Palliralli
hunksz kirjoitti:
"mimmimum-..mi"
Kirjoitahan musa-aloitukseeni jotain kaunista.
Minä kun en ole koskaan ollut musta puskakaan.
Vaan aina sini-silmäinen yksi.
Komistus mustalle Ruusullekin :)
H.Onkos sulla posliinipallit? Nimittäin kun kerroit ettet ole musta puska.
Palliralli kirjoitti:
Onkos sulla posliinipallit? Nimittäin kun kerroit ettet ole musta puska.
"Palliralli"
Ei uppoa kommenttisi ymmärrykseeni.
Voitko selventää?
H.- karvainenerkki
hunksz kirjoitti:
"Palliralli"
Ei uppoa kommenttisi ymmärrykseeni.
Voitko selventää?
H.hunkszilla ei oo musta puska
ei häneen pure ees ruska
hän on posliini, silleen intiimisti fiini
hän nauttii luottamusta
vaan siitä on maksettava hinta
että karvaton on ihon pinta,
hintana jokapäiväinen tuska
nyppiä pinseteillä jok'ikinen karvanitu
parahtaa "voih, hvitu"
- Sama_piirikö_ko
Tänne on voinut rekisteröityä jo viime vuosisadalla. Itselläni ei ole koskaan ollut ongelmia. Ehkä siksi, että on myös muuta elämää.
Välillä kirjoittelen usein ja välillä voi kulua pitkiäkin aikoja ilman aktiivista osallistumista. Mihinkään pieneen piiriin en koe koskaan kuuluneeni.
Joitain nimimerkkejä näkyy usein, toisia ei jää mieleen. - Heikunkeikku
Minä olen se 1 prosentti.
Sanoi kuka sitten mitä tahansa.
Heti silmäni tarrautui aloittajan lauseeseen: "Aivan turhaa on selittää ettei koskaan puskaile, sillä se on 99 prosenttisesti valetta."
Niinku olis punaasta vaatetta hulmuutettu mun silmien eessä. Pakko oli heti sormet savuten ruvettava vastaamaan.
Asia on näin ja sillä siisti.
En katso olevani mikään Puska. Olen minä, Heikunkeikku, että terve vaan :) - EnOleKusitolppa
Ethän sinä Heikku ole rekattu, joten sinä olet näiden omasta mielestään niin puhtoisten ja jalojen sinisten mielestä musta puska, joten sinua ei ole laskettu tähän yhteen prosenttiin.
En minäkään ole puska, vaikka puskista kirjoittelenkin, taloni ympärillä on syreeni-, jasmiini-, angervo-, marja- ym. puskia.
Puskaksi nimittely on rekisteröitymättömien kirjoittajien aiheetonta halventamista rekattujen taholta, sillä halveksittavaa on vain se kun rekattu siirtyy puskaan *ittuilemaan samalla kun toisaalla kehuu omaa puhtoista nikkiään.- Heikunkeikku
Eiku ei ei ei, minä EN ole puska, koska kirjoitan ihan-ihan AINA tällä samalla nimimerkillä. En kyllä anna periksi täs asiassa :)
Mitä eroa sillä olis, jos rekisteröisin "Heikunkeikku"-nimimerkin ja kirjoittaisin vain sillä tai en rekisteröityisi ja siitä huolimatta kirjoittaisin vain Heikunkeikkuna.
Pääasia, että minä itse tiedän mitä teen. Muulla ei väliä. Paitsi pikkusen on väliä. Silloin jos ruvetaan väittämään mun sanaani vastaan, esim. että joo kyllä sä kirjoitat muillakin nimimerkeillä tai ookko sä se tai se. Ööök, inhoittavaa. Tosin inhottava tunne kestää vain pikkuruisen tovin, jonka jälkeen ajattelen, että mitä välii. - EnOleKusitolppa
Heikunkeikku kirjoitti:
Eiku ei ei ei, minä EN ole puska, koska kirjoitan ihan-ihan AINA tällä samalla nimimerkillä. En kyllä anna periksi täs asiassa :)
Mitä eroa sillä olis, jos rekisteröisin "Heikunkeikku"-nimimerkin ja kirjoittaisin vain sillä tai en rekisteröityisi ja siitä huolimatta kirjoittaisin vain Heikunkeikkuna.
Pääasia, että minä itse tiedän mitä teen. Muulla ei väliä. Paitsi pikkusen on väliä. Silloin jos ruvetaan väittämään mun sanaani vastaan, esim. että joo kyllä sä kirjoitat muillakin nimimerkeillä tai ookko sä se tai se. Ööök, inhoittavaa. Tosin inhottava tunne kestää vain pikkuruisen tovin, jonka jälkeen ajattelen, että mitä välii.Sitäpä en minäkään ymmärrä miksi näiden sinisenä esiintyvien mielestä musta on jotenkin huonompi, koska saattaa kirjoittaa paljon paremmin ja mukavampia juttuja, ihan ilman toisten kirjoittajien jatkuvaa mollaamista.
Eipä siinä rekisteröitymisessä ole mitään erikoista, vain pikku vaiva tehdä ensin jokin akuankka-osoite esim. vaikka luukkuun ja sen jälkeen rekisteröityä s24 rekatuksi ihan vaikka sitten minkämoisilla keksityillä henkilötiedoilla, sillä tuskin kukaan täällä on niin nuija että näin huonosti suojattuun portaaliin laittaisi omia tietojaan. EnOleKusitolppa kirjoitti:
Sitäpä en minäkään ymmärrä miksi näiden sinisenä esiintyvien mielestä musta on jotenkin huonompi, koska saattaa kirjoittaa paljon paremmin ja mukavampia juttuja, ihan ilman toisten kirjoittajien jatkuvaa mollaamista.
Eipä siinä rekisteröitymisessä ole mitään erikoista, vain pikku vaiva tehdä ensin jokin akuankka-osoite esim. vaikka luukkuun ja sen jälkeen rekisteröityä s24 rekatuksi ihan vaikka sitten minkämoisilla keksityillä henkilötiedoilla, sillä tuskin kukaan täällä on niin nuija että näin huonosti suojattuun portaaliin laittaisi omia tietojaan."EnOleKusitolppa"
Minä olen yksi nuijista.
Luotettavista siis.
-
Ottamatta kantaa värityksiin.
Mukava on harvoin laadukas.
Mukava on yleensä höpötys.
Ilman yritystäkään yrittää.
Mukavan loppu-tulos on useimmiten hörpöti...lörpötti-kökösti.
-
Tämä ei siis moittienkaan, vaan kannustaen. :)
Minulla on sitä varten ihan aloituskin.
Fiksuille sävellyksille.
H.- Heikunkeikku
EnOleKusitolppa kirjoitti:
Sitäpä en minäkään ymmärrä miksi näiden sinisenä esiintyvien mielestä musta on jotenkin huonompi, koska saattaa kirjoittaa paljon paremmin ja mukavampia juttuja, ihan ilman toisten kirjoittajien jatkuvaa mollaamista.
Eipä siinä rekisteröitymisessä ole mitään erikoista, vain pikku vaiva tehdä ensin jokin akuankka-osoite esim. vaikka luukkuun ja sen jälkeen rekisteröityä s24 rekatuksi ihan vaikka sitten minkämoisilla keksityillä henkilötiedoilla, sillä tuskin kukaan täällä on niin nuija että näin huonosti suojattuun portaaliin laittaisi omia tietojaan.Nyt pitää pistää pikku varmuuskysymys, että osaan vastata ja pysyn "jyvällä".
Elikkä voisin rekisteröityä jollakin tuulesta temmatulla nimellä? Hmmmm.... omituista, etten sano ja taidan sanoakin: Omituista. Mitäs sillä rekisteröinnillä sitten on mitään väliä jos voisi tosiaan Iines Ankkana rekisteröityä.
Se on yks syy, että en ole halunnut henkilötietojani tällätä mihinkään.
Kyllä se minun mielestäni pitäisi olla niin, että Oikealla nimellä rekisteröityy jos rekisteröityy, eikä millään keksityllä. JOS (mitä en tee) rekisteröityisin, niin mä varmaan olisin se mainitsemasi nuija, Isoo Nuija, joka kilttinä tyttönä kirjoittaisi ihan oikeat tiedot. En ole mikään fuskuri-tyyppi nääs :) Kun eihän rekisteröinnillä muuten olisi mitään itua.
Olkoot kuinka olkoot. Mä nyt kuitenkin jatkan tällä tavalla kirjottamista.
Kiusallani:) Paitsi että ei, en kiusaile. Enkä rekisteröi itseäni. Heikunkeikku kirjoitti:
Nyt pitää pistää pikku varmuuskysymys, että osaan vastata ja pysyn "jyvällä".
Elikkä voisin rekisteröityä jollakin tuulesta temmatulla nimellä? Hmmmm.... omituista, etten sano ja taidan sanoakin: Omituista. Mitäs sillä rekisteröinnillä sitten on mitään väliä jos voisi tosiaan Iines Ankkana rekisteröityä.
Kyllä se minun mielestäni pitäisi olla niin, että Oikealla nimellä rekisteröityy jos rekisteröityy, eikä millään keksityllä. JOS (mitä en tee) rekisteröityisin, niin mä varmaan olisin se mainitsemasi nuija, Isoo Nuija, joka kilttinä tyttönä kirjoittaisi ihan oikeat tiedot. En ole mikään fuskuri-tyyppi nääs :) Kun eihän rekisteröinnillä muuten olisi mitään itua.
Kiusallani:) Paitsi että ei, en kiusaile. Enkä rekisteröi itseäni."Heikunkeikku"
Et sitten rakattuna tee minun aloituksistani kopioita, jooko?
Ainakaan ilman että tunnustat.
Hali :)
H.- EnOleKusitolppa
Heikunkeikku kirjoitti:
Nyt pitää pistää pikku varmuuskysymys, että osaan vastata ja pysyn "jyvällä".
Kiusallani:) Paitsi että ei, en kiusaile. Enkä rekisteröi itseäni.- "Elikkä voisin rekisteröityä jollakin tuulesta temmatulla nimellä?" -> kyllä
-
- "Mitäs sillä rekisteröinnillä sitten on mitään väliä jos voisi tosiaan Iines Ankkana rekisteröityä." -> ei mitään
-
- "Kun eihän rekisteröinnillä muuten olisi mitään itua. " -> ei olekkaan
omaa henkilökohtaista sähköpostiosoitetta ei pidä koskaan laittaa näihin huonon tietoturvan sivustoihin rekisteröityessään ellei halua ongelmia - EtusivunUutinen
Eipä siinä rekisteröitymisessä ole mitään erikoista, vain pikku vaiva tehdä ensin jokin akuankka-osoite esim. vaikka luukkuun ja sen jälkeen rekisteröityä s24 rekatuksi ihan vaikka sitten minkämoisilla keksityillä henkilötiedoilla, sillä tuskin kukaan täällä on niin nuija että näin huonosti suojattuun portaaliin laittaisi omia tietojaan."Häiriöitä sähköpostiliikenteessä
Suomi24 sähköpostissa on havaittu ongelmia viestiliikenteessä. Pyrimme korjaamaan vian mahdollisimman pian."
?
?
jaa, minkähänlaisia "häiriöitä" tällä kertaa?
- siilimuori3
Musta tuntuu.
Omat on tiedot, miksi ei olisi??? Suomi tässä mielessä on hyvin salattu maa niin kai pitää ollakin koska on pieni venäjä. Talous kekusteluissa on aina Putin esillä ja venäjäläiset painostavat, tämä on täyttä sontaa.
Olikp aloittaalla ongelmia rekisteröitynä?
Mitä eroa itseasiassa on puskalla ja rekatulla?
Miksi aloittajaa keljuttaa sinisellä kirjoittajtat?
Kirjoit hyvä ihminen millä tyylillä lystäät.
Kirjoitustyylisi kopioida toisen kirjoittajan lauseita jonoon ja vastata johtaa mustan magian sylttytehtaalle ; )Ihan ymmärrettävää miksi vastustetaan kirjautumista silloin esimerkiks kotkiusattu
menettäis oman tilaisuutensa,- Haukottelen
Odotinkin jo milloin itse pääräkyttäjät ilmestyvät ketjuun, mutta sieltähän korppi ja kiusaaja pyllähtivät paikalle. Kaksi äänekkäintä mustien nälvijää.
Jatka ihmeessä kotikiusaaja rekisteröinnin vaatimista. Kun vielä muutaman vuoden jaksat niin oletkin yksin täällä paasaamassa. Nyt jo moni on kyllästynyt lukemaan sinun pakkomielteestäsi. - Pelkopersiissä
Haukottelen kirjoitti:
Odotinkin jo milloin itse pääräkyttäjät ilmestyvät ketjuun, mutta sieltähän korppi ja kiusaaja pyllähtivät paikalle. Kaksi äänekkäintä mustien nälvijää.
Jatka ihmeessä kotikiusaaja rekisteröinnin vaatimista. Kun vielä muutaman vuoden jaksat niin oletkin yksin täällä paasaamassa. Nyt jo moni on kyllästynyt lukemaan sinun pakkomielteestäsi.koti-kiusattu
5.4.2016 7:06
Ihan ymmärrettävää miksi vastustetaan kirjautumista silloin esimerkiks kotkiusattu
menettäis oman tilaisuutensa,
Kommentoi lainaten - ent.siivoojaparka
koti-kiusattu kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää miksi vastustetaan kirjautumista silloin esimerkiks kotkiusattu
menettäis oman tilaisuutensa,Koti-kiusattuko tämän sai aikaan, että kaikki otsikot pysyvät sinisinä?
Aikaisemmin näki, mitkä ketjut oli jo avannut aikaisemmin, kun niitten väri vaihtui. Nyt läimöttää vain sinistä otsikkoa.
Koskahan mennään siihen, että mustatkin nikit (puskat) näkyvät sinisinä? Siinä sitä olisikin ihmettelemistä siniverisillä. - prakaamassaon
ent.siivoojaparka kirjoitti:
Koti-kiusattuko tämän sai aikaan, että kaikki otsikot pysyvät sinisinä?
Aikaisemmin näki, mitkä ketjut oli jo avannut aikaisemmin, kun niitten väri vaihtui. Nyt läimöttää vain sinistä otsikkoa.
Koskahan mennään siihen, että mustatkin nikit (puskat) näkyvät sinisinä? Siinä sitä olisikin ihmettelemistä siniverisillä.nyt kannattaa taas ottaa palstalomaa hetkeksi, merkit viittaavat taas jonkun osa-alueen hajoamiseen,kohta on taas yksityistiedot ruudulla, ei olisi ensimmäinen kerta
- ei.selvinnyt
prakaamassaon kirjoitti:
nyt kannattaa taas ottaa palstalomaa hetkeksi, merkit viittaavat taas jonkun osa-alueen hajoamiseen,kohta on taas yksityistiedot ruudulla, ei olisi ensimmäinen kerta
Kuka prakaa??
Koti-kiusattuko tämän sai aikaan, että kaikki otsikot pysyvät sinisinä?
Koskahan mennään siihen, että mustatkin nikit (puskat) näkyvät sinisinä? Siinä sitä olisikin ihmettelemistä siniverisillä.Voi sinä siivoojaparka
kun raskas on kynnetävä sarka
joka ainoa päivä
pitää muistaa heittää epäilyksen häivä
eihän päiväs muuten oo hyvä
ellet oo rattaissa se sannanjyvä- ent.siivoojaparka
koti-kiusattu kirjoitti:
Voi sinä siivoojaparka
kun raskas on kynnetävä sarka
joka ainoa päivä
pitää muistaa heittää epäilyksen häivä
eihän päiväs muuten oo hyvä
ellet oo rattaissa se sannanjyväEikö olisikin hienoa, jos ylläpito joustaisi ja alkaisi präntätä kaikki nikit sinisellä, olipa sitten rekattu tai ei.
Kaikki olisivat silloin silmissäsi yhtä luotettavia. Mutta mistä sinä sitten keksisit puheenaihetta? ent.siivoojaparka kirjoitti:
Eikö olisikin hienoa, jos ylläpito joustaisi ja alkaisi präntätä kaikki nikit sinisellä, olipa sitten rekattu tai ei.
Kaikki olisivat silloin silmissäsi yhtä luotettavia. Mutta mistä sinä sitten keksisit puheenaihetta?Etköhän se nytkin ollut sinä joka oikein nikkini mainiten aloitit sonnan jauhamisen aiheesta.
Sulla kun on kaikkien kirjotukset arkistossa nii ota esille kaikki ne alotukset mitä olen siniset vastaan mustat tehnyt.
Vastaillut olen ain ko olen nähnyt sun suoltaman jutun kaltasta mussutusta.- TosiMiehenTyö
koti-kiusattu kirjoitti:
Etköhän se nytkin ollut sinä joka oikein nikkini mainiten aloitit sonnan jauhamisen aiheesta.
Sulla kun on kaikkien kirjotukset arkistossa nii ota esille kaikki ne alotukset mitä olen siniset vastaan mustat tehnyt.
Vastaillut olen ain ko olen nähnyt sun suoltaman jutun kaltasta mussutusta.Tosimies itkee värirasismialoituksensa pois ja sitten ....... itkee lisää
- musta.palstalainen
TosiMiehenTyö kirjoitti:
Tosimies itkee värirasismialoituksensa pois ja sitten ....... itkee lisää
Onko täällä käynnissä palstalaisen vainoaminen ???
- korppis1
Haukottelen kirjoitti:
Jatka ihmeessä kotikiusaaja rekisteröinnin vaatimista. Kun vielä muutaman vuoden jaksat niin oletkin yksin täällä paasaamassa. Nyt jo moni on kyllästynyt lukemaan sinun pakkomielteestäsi.Mitäs olen nyt räkyttänyt? Harvakseltaan enää kommentoin, mutta tuttu nikki olen ja mieleen jään. Toista se on sulla saat rauhassa haukotella.
TosiMiehenTyö kirjoitti:
Tosimies itkee värirasismialoituksensa pois ja sitten ....... itkee lisää
Selventäisitkö vihjailuasi
musta.palstalainen kirjoitti:
Onko täällä käynnissä palstalaisen vainoaminen ???
Totta mooses , jonkun mopo keulii tanakasti.
- Palstakiusaamistako
Mukavaa kun on valinnanvapautta.
Omalla nimelläni kirjoittelen foorumeille missä on rekisteröitymispakko ja tunnistautuminen.
Sivustoille missä ei ole tunnistautumista kirjoittelen ei omilla tiedoillani rekisteröityneellä nimimerkillä ja sivustoille joihin ei ole rekisteröitymispakkoa kirjoitan rekisteröitymättömänä milloin milläkin nimimerkillä, poikkeiksena pari harrastuspalstaa joissa käytän aina samaa harrastukseen liittyvää nimerkkiä.
Foorumin ylläpitäjä määrittelee rajat ja niiden puitteissa toimien jokainen toimii oikein.
Muualla en ole huomannut tämänkaltaista kirjoittajien taholta tulevaa rekisteröitymiseen painostamista.En juuri ole painostamista huomannut.
Enempi tuntuu, että täällä kaivamalla kaivetaan muiden kirjoituksia, että päästään "loukkaantumaan".
Turhaa kai sitä täällä vaatii rekisteröitymistä.
Jos vaatii, niin menee vaatimaan ylläpidolta.
Mutta saa siitä tieten juttua siitäkin, niin kun minäkin tässä jattuutan.
- enmilläänkeksi
Puskavaimo, hehe
- EnOleKusitolppa
Lue uudestaan.
- enmilläänkeksi
Lue uudestaan.
Onko pakko, jos ei tahdo? Puskavaimo on hauskempi.
- ja-näin-nikki-vaihtuu
Lue uudestaan.
Et ole et ... no voit olla tästä eteenpäin. Näin se peli etenee, vaan turhaa työtä teet kanssani, en rekisteröidy tälle foorumille ikinä :D
- Puska-daaraa-hokemaa
enmilläänkeksi kirjoitti:
Onko pakko, jos ei tahdo? Puskavaimo on hauskempi.
Minullekin tuli mieleen sama, kivaa jos miehillä olisi vain puskavaimo silleen lainausmerkeissä.
- anteeksi-että-lainasin
ja-näin-nikki-vaihtuu kirjoitti:
Et ole et ... no voit olla tästä eteenpäin. Näin se peli etenee, vaan turhaa työtä teet kanssani, en rekisteröidy tälle foorumille ikinä :D
En halua kanssasi kilvoitella "kusitolpasta"
koska itsekkin kirjoittelen puskasta, mutta hyvin paljon on käytetty väärin toisen "musta nikkisten" kirjoituksia feikkinä.
Toinen ongelma on nämä "mustien" nikkien arvailut, että oletko se sinä, vai ehkä sinä, ei, kun se oletkin sinä? Sitten vain yhdistellään muistinvaraisesti juttuja totuutena, joista syyttömät saavat aiheetonta huomiota ja usein myös loukkaavassa sävyssä. Ei koskaan positiivisesti.
Joillekkin on vain "henki ja elämä" arvailla, kuka on kuka, koska uteliaisuuttahan se vain merkitsee, kuten entisten "puhelin Santrojen", jotka sentään tiesivät tasan´tarkkaan kaikki kylän tapahtumat.
Ei täälläkään kirjoittele kovin moni, joten helppo on ilmeisesti heitellä noita arvauksia, kuka on puskassa mukamas? Harvemmin käyneet (puskat) tuskin tietävät palstan menosta, joten heiltä tulee asiallisia vastauksia, tai sitten ei.?
- päävoitto
Ehdottomasti päävoitto on nikki/nikit joissa on useampia kuin yksi kirjoittaja, värillä ei ole väliä näidenkään kohdalla tai toki jos on sininen ja jakelee sähköpostiosoitettaan uskotellen olevansa yksi ihminen. Mä en kuulu joukkoonne, kun en ole "psykiatrian ammattilainen" ja muuthan eivät tänne saaneet kirjoittaakkaan erään huomauttajan mukaan, poistun.
- Siilimuori3
Joop. Näitäkin sinisiä on, jotka on useamman kuin yhden käytössä. Huvinsa kullakin.
Että rekisteröidyt nikit vainoavat puskanikkejä? Olen niin eri mieltä. Onnistuit jotenkin kääntämään koko ongelman päälaelleen.
Täällähän keskustellaan anonyymisti, silloinkin kun käyttää aina samaa nimimerkkiä, joten en ymmärrä tarvetta mennä edes väliaikaisesti puskaan. Tai onhan täällä jakeltu milloin nimiä, puh.nroita, osoitteita... Mutta suurin osa on anonyymeja.
Sellainen yleiskuva on mulle syntynyt, että se joka itse on harrastanut puskailua, epäilee kaikkia muitakin siitä. Tämäkin kuva voi olla väärä.
Ite päätin jo aika alussa että en muulla kirjoita kuin yhdellä ja samalla. Vaikka se eka rekkautuminen tuntui jotenkin julkealta, niin koen sen turvalliseksi. Ihmiset saa jonkun kuvan, ja kun oppii tuntemaan jotakuta, hänet ymmärtää paremmin. Lisäksi ne jotka ei pidä minusta voi karttaa mua, no ei aina, joskus hyppään ite silmille :/ mutku olen asiani sanonut, jätän kyllä rauhaan. Joku Ylpeys pitää ihmisellä olla. Itsekunnioitus on sellainen, että ilman sitä on huono elää.
Itse henk.kohtaisesti valitsin etten rekkaudu omilla tiedoilla. Ylläpitäjä on tarjonnut parit epäonnistuneet päivitykset sivuilleen, ja siinä samassa vahingossa julkaissut tietoja kuten asuinkunta ja sukupuoli. En luota heihin, jonain päivänä ne taas parantaa, ja nimi ja osoitekin lävähtää ruutuun :/- siilimuori3
"En luota heihin, jonain päivänä ne taas parantaa, ja nimi ja osoitekin lävähtää ruutuun :/"
Juuri näin.
Minä en rekisteröidy Iines Ankan tiedoilla joten paree olla rekisteröitymättä ollenkaan. - musta.palstalainen
siilimuori3 kirjoitti:
"En luota heihin, jonain päivänä ne taas parantaa, ja nimi ja osoitekin lävähtää ruutuun :/"
Juuri näin.
Minä en rekisteröidy Iines Ankan tiedoilla joten paree olla rekisteröitymättä ollenkaan.Etkö ole rekisteröitynyt montakin kertaa. Millä tiedoilla sen teit?
- siilimuori3
musta.palstalainen kirjoitti:
Etkö ole rekisteröitynyt montakin kertaa. Millä tiedoilla sen teit?
Mieti sitä peilaten äsköiseen viestiin.
- hihihiiiiiiiiiiihiiiiiii
siilimuori3 kirjoitti:
Mieti sitä peilaten äsköiseen viestiin.
korvasi heiluvat, valehtelet
on sulla monta rekisteröitymiskertaa
daybyday, lusiina, ynnä muita - siilimuori3
hihihiiiiiiiiiiihiiiiiii kirjoitti:
korvasi heiluvat, valehtelet
on sulla monta rekisteröitymiskertaa
daybyday, lusiina, ynnä muitaOnon. Enhän ole väittänytkään ettei ole. Mut nyt onkin puhe siitä et on tyhmää rekisteröityä omilla tiedoillaan. Ja jos ei halua olla Iines Ankka, paremopi olla rekisteröitymättä ollenkaan.
- etkö.ymmärrä
siilimuori3 kirjoitti:
Onon. Enhän ole väittänytkään ettei ole. Mut nyt onkin puhe siitä et on tyhmää rekisteröityä omilla tiedoillaan. Ja jos ei halua olla Iines Ankka, paremopi olla rekisteröitymättä ollenkaan.
Millä tiedoilla sitten OLET rekisteröitynyt, siitä on kyse??
- siilimuori3
etkö.ymmärrä kirjoitti:
Millä tiedoilla sitten OLET rekisteröitynyt, siitä on kyse??
En millään tällä hetkellä.
- ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
Onon. Enhän ole väittänytkään ettei ole. Mut nyt onkin puhe siitä et on tyhmää rekisteröityä omilla tiedoillaan. Ja jos ei halua olla Iines Ankka, paremopi olla rekisteröitymättä ollenkaan.
Mikä siinä on tyhmää, jos rekisteröityy omilla tiedoillaan?
Mikä siinä on pahinta, mitä sinulle voi tapahtua, jos tiedetään sinun oikea nimesi ja paikkakuntasi?
Paljonko olet valehdellut itsestäsi palstalla, kun pitää pelätä, että joku naapurisi huomaa palstalla vetämäsi feikkiroolisi? Tuntemattomille nimesi ja paikkakuntasi taas ovat ihan yhdentekeviä. Paitsi silloin tietty vähän kiinnostaisi missäpäin asut, kun ilmoitat montako astetta teillä mittari näyttää.
Minä olen niin paljon jakanut yksityistietoja itsestäni ja perheestäni tänne muutenkin, että jokainen, joka minut tuntee ennestään, tietää minkä nimisestä ihmisestä tässä on kysymys. Eikä se minua haittaa, sillä ihan sama ent.siivoojaparka minä olen livenäkin kuin täällä palstalla. Jokaisen sanani takana ilkiän seisoa, enkä ole kirjoittanut mitään, mitä en olisi voinut minut tuntevien ihmisten edessä sanoa. - IhanValehtelemati
Mikä siinä on pahinta, mitä sinulle voi tapahtua, jos tiedetään sinun oikea nimesi ja paikkakuntasi?
Paljonko olet valehdellut itsestäsi palstalla, kun pitää pelätä, että joku naapurisi huomaa palstalla vetämäsi feikkiroolisi? Tuntemattomille nimesi ja paikkakuntasi taas ovat ihan yhdentekeviä. Paitsi silloin tietty vähän kiinnostaisi missäpäin asut, kun ilmoitat montako astetta teillä mittari näyttää.
Minä olen niin paljon jakanut yksityistietoja itsestäni ja perheestäni tänne muutenkin, että jokainen, joka minut tuntee ennestään, tietää minkä nimisestä ihmisestä tässä on kysymys. Eikä se minua haittaa, sillä ihan sama ent.siivoojaparka minä olen livenäkin kuin täällä palstalla. Jokaisen sanani takana ilkiän seisoa, enkä ole kirjoittanut mitään, mitä en olisi voinut minut tuntevien ihmisten edessä sanoa.Ollaan kovin erilaisia ja erilaisista lähtökohdista, toiset pitävät yksityisyyttään tärkeämpänä kuin toiset. Ihmisillä on myös erilaisia rooleja tässä yhteiskunnassa ja osalle nämä anonyymit palstat voivat olla ainoita missä voi olla henkilöitymättä.
Osa kirjoittelee täällä myös muilla palstoilla, terveydestä, sairauksista, harrastuksista, työstä, politiikasta, kotipaikkakunnan asioista yms, ainakaan minä en haluaisi täältä kenenkään stalkkaajan kiertävän lukemassa toisille palstoille kirjoittamiani.
Yön tunteina tänne sitten joku suivaantunut stalkkeri kännipäissään lataa yksityistietoja kaikkien riepoteltaviksi, no thanks.
Valitettavasti joukkoon aina mahtuu niitä jotka haluavat juoruta toisille saatuaan jonkun oikeat henkilötiedot selville, se on nähty ja koettu.
Mihinkään missä on heikko tietoturva ei pitäisi rekisteröityä omilla oikeilla tiedoillaan. - ent.siivoojaparka
IhanValehtelemati kirjoitti:
Ollaan kovin erilaisia ja erilaisista lähtökohdista, toiset pitävät yksityisyyttään tärkeämpänä kuin toiset. Ihmisillä on myös erilaisia rooleja tässä yhteiskunnassa ja osalle nämä anonyymit palstat voivat olla ainoita missä voi olla henkilöitymättä.
Osa kirjoittelee täällä myös muilla palstoilla, terveydestä, sairauksista, harrastuksista, työstä, politiikasta, kotipaikkakunnan asioista yms, ainakaan minä en haluaisi täältä kenenkään stalkkaajan kiertävän lukemassa toisille palstoille kirjoittamiani.
Yön tunteina tänne sitten joku suivaantunut stalkkeri kännipäissään lataa yksityistietoja kaikkien riepoteltaviksi, no thanks.
Valitettavasti joukkoon aina mahtuu niitä jotka haluavat juoruta toisille saatuaan jonkun oikeat henkilötiedot selville, se on nähty ja koettu.
Mihinkään missä on heikko tietoturva ei pitäisi rekisteröityä omilla oikeilla tiedoillaan.No voihan pirhana, kun pitäisi lähteä nyt hakemaan postista paketti, missä on lisää sokeritestitikkuja.
Mitä jos ne saa oikean nimeni tietoonsa siellä, kun on näytettävä leg.? Onkohan niillä kuinka hyvä tietoturva?
Onhan se nyt pirunmoista touhua, jos käydään oikein muillakin avoimilla keskustelupalstoilla "stalkkaamassa" ja sitten vielä "juorutaan", mitä salaista joku on kaikkien luettavaksi kirjoittanut world wide webille. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Minä olen niin paljon jakanut yksityistietoja itsestäni ja perheestäni tänne muutenkin, että jokainen, joka minut tuntee ennestään, tietää minkä nimisestä ihmisestä tässä on kysymys. Eikä se minua haittaa, sillä ihan sama ent.siivoojaparka minä olen livenäkin kuin täällä palstalla. Jokaisen sanani takana ilkiän seisoa, enkä ole kirjoittanut mitään, mitä en olisi voinut minut tuntevien ihmisten edessä sanoa.Koska en ite käyttänyt omia tietojani, vastaan tähän myös.
Vastakysymyksellä - oletko sä siivooja kohdannut täällä vain ja ainoastaan tyyppejä joista olet varma että ne ei tekisi sulle pahaa jos ne näkisivät sut?- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Koska en ite käyttänyt omia tietojani, vastaan tähän myös.
Vastakysymyksellä - oletko sä siivooja kohdannut täällä vain ja ainoastaan tyyppejä joista olet varma että ne ei tekisi sulle pahaa jos ne näkisivät sut?Kyllä nyt näkyy menevän vainoharhojen puolelle. Vai pitäisikö tuo ottaa uhkailuna?
Mitäs pahaa sinä olet tehnyt? Mitä on tunnollasi, kun et uskalla rekkautua omalla nimelläsi, ettet saisi turpiisi, jos nyt sattuisi niin onnettomasti, että jostain vuotaisi nimesi esiin? Kenen vihamiehesi nimellä olet rekkautunut?
Täällä asuessahan ei voi olla kenestäkään varma, etteikö saa puukon mahaansa ihan nimeäni tietämättömältäkin. En silti aio piileksiä peiton alla. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Kyllä nyt näkyy menevän vainoharhojen puolelle. Vai pitäisikö tuo ottaa uhkailuna?
Mitäs pahaa sinä olet tehnyt? Mitä on tunnollasi, kun et uskalla rekkautua omalla nimelläsi, ettet saisi turpiisi, jos nyt sattuisi niin onnettomasti, että jostain vuotaisi nimesi esiin? Kenen vihamiehesi nimellä olet rekkautunut?
Täällä asuessahan ei voi olla kenestäkään varma, etteikö saa puukon mahaansa ihan nimeäni tietämättömältäkin. En silti aio piileksiä peiton alla.Mitä pahaa olen tehnyt? Törmännyt täällä pedofiiliin (ja ota huomioon että mun lapset oli n. 7v kun aloitin täällä), Juha Valjakkalaanvaimikähänennimensänyton, naiseen joka lähetteli auttajille uhkauskirjeitä, mieheen joka kävi piipahtamassa vankilaan kun tyttöystävä juoksi päin nyrkkiä, ex-ammattisotilaaseen.
Meitä on täällä vakaita ja vähemmän vakaita, en halua ihan kaikkia ihmisiä mun rappusille. Suojelen paitsi itseäni äitinä, myös mun pesuetta.- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Mitä pahaa olen tehnyt? Törmännyt täällä pedofiiliin (ja ota huomioon että mun lapset oli n. 7v kun aloitin täällä), Juha Valjakkalaanvaimikähänennimensänyton, naiseen joka lähetteli auttajille uhkauskirjeitä, mieheen joka kävi piipahtamassa vankilaan kun tyttöystävä juoksi päin nyrkkiä, ex-ammattisotilaaseen.
Meitä on täällä vakaita ja vähemmän vakaita, en halua ihan kaikkia ihmisiä mun rappusille. Suojelen paitsi itseäni äitinä, myös mun pesuetta.Ja nyt olet varma, että nettikommenttiesi takia koko rikollisjengi olisi rappusillasi heti, jos vain tietäisivät oikean nimesi ja paikkakuntasi? Miksi olisivat?
Onko talosi, lapsesi, sinä... miten hyvin piilossa muuten? Tietääkö kukaan missään nimeäsi ja osoitettasi? Onko teitä ketään nähty asunnon ulkopuolella koskaan? Tuleeko teille mitään postia, missä on nimi ja osoite?
Vai olisikohan syynä kuitenkin pelkästään se, että menettäisit naamasi, jos joku saisi tietoonsa, että olet puhunut täällä perättömiä. - elämäopettaa
Ja nyt olet varma, että nettikommenttiesi takia koko rikollisjengi olisi rappusillasi heti, jos vain tietäisivät oikean nimesi ja paikkakuntasi? Miksi olisivat?
Onko talosi, lapsesi, sinä... miten hyvin piilossa muuten? Tietääkö kukaan missään nimeäsi ja osoitettasi? Onko teitä ketään nähty asunnon ulkopuolella koskaan? Tuleeko teille mitään postia, missä on nimi ja osoite?
Vai olisikohan syynä kuitenkin pelkästään se, että menettäisit naamasi, jos joku saisi tietoonsa, että olet puhunut täällä perättömiä.eivät tiedä mitään ahdistelusta he joita oma ulkomuoto suojelee
Ja nyt olet varma, että nettikommenttiesi takia koko rikollisjengi olisi rappusillasi heti, jos vain tietäisivät oikean nimesi ja paikkakuntasi? Miksi olisivat?
Vai olisikohan syynä kuitenkin pelkästään se, että menettäisit naamasi, jos joku saisi tietoonsa, että olet puhunut täällä perättömiä.Pointtini on, että todellisessa elämässä pysyn kaukana noista, ja saankin jonkin verran ite valita kenen kanssa olen tekemisissä. Täällä en voi valita. Varsinkaan sitä, kuka mun juttuja lukee.
Enkä mä mun käyttäytymistä täällä meinaa muuttaa, se yksi vapauttava tekijä onkin just se, että olen anonyymi, voin kertoa täällä elämäni vaikeista asioista ilman että se vaikuttaa suhtautumiseen minuun livessä. Miksi olla täällä anonyymina jos ylläpitäjä kuitenkin rikkoo sen ja paljastaa mun identiteetin? Niin kuin itsekin olet todennut, ei se nikki mua suojaa, vaan kaikki ne pienet asiat jotka itsestään paljastaa. Olet jopa kehottanut ihmisiä olemaan varovaisia. Mistä tämä takinkäännös? Pelkästä hyökkäämisen ilosta?
Mulla oli tulossa kertomus siitä kun netissä kohtasin pedofiilin, mutta sä vedit juuri maton alta kaikille mun kirjoituksille, ja itse asiassa koko mun olemukselle. Kaikki mitä olen on sun mielestä vain keksitty. Miksi vaivautuisin? Kuittaat kaiken vaan keksityksi, niin sun ei tarvi ottaa kantaa eikä varsinkaan tuntea mitään.- OmaKäytösNetissä
hmp.f kirjoitti:
Pointtini on, että todellisessa elämässä pysyn kaukana noista, ja saankin jonkin verran ite valita kenen kanssa olen tekemisissä. Täällä en voi valita. Varsinkaan sitä, kuka mun juttuja lukee.
Enkä mä mun käyttäytymistä täällä meinaa muuttaa, se yksi vapauttava tekijä onkin just se, että olen anonyymi, voin kertoa täällä elämäni vaikeista asioista ilman että se vaikuttaa suhtautumiseen minuun livessä. Miksi olla täällä anonyymina jos ylläpitäjä kuitenkin rikkoo sen ja paljastaa mun identiteetin? Niin kuin itsekin olet todennut, ei se nikki mua suojaa, vaan kaikki ne pienet asiat jotka itsestään paljastaa. Olet jopa kehottanut ihmisiä olemaan varovaisia. Mistä tämä takinkäännös? Pelkästä hyökkäämisen ilosta?
Mulla oli tulossa kertomus siitä kun netissä kohtasin pedofiilin, mutta sä vedit juuri maton alta kaikille mun kirjoituksille, ja itse asiassa koko mun olemukselle. Kaikki mitä olen on sun mielestä vain keksitty. Miksi vaivautuisin? Kuittaat kaiken vaan keksityksi, niin sun ei tarvi ottaa kantaa eikä varsinkaan tuntea mitään.Lietsot liiallista nettipelkoa. Miten lienet itse käyttäytynyt, kun vain rikollisiin olet netissä tutustunut etkä ollenkaan enimmäkseen normaaleihin harmaavarpusiin. Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä.
Koti on pahin, älä mene kotiin, sinne on moni kuollut.
Mullapa on parempi kertomus kuin sun nettijuttusi. Lasteni isä paljastui pedofiiliksi. Minua on nyrkillä puolisoni hakannut päähän keittiössäni. Josta syystä en pidä kypärää pyörällä ajaessa vaan ruokaa laittaessa. - siilimuori3
Vai olisikohan syynä kuitenkin pelkästään se, että menettäisit naamasi, jos joku saisi tietoonsa, että olet puhunut täällä perättömiä.Luulisi entisen siivoojaparan tietävän noistakin, jotka ovat joutuneet näiden vainoajien uhriksi todellisuudessa. Tiedän ainakin yhden, joka on joutunut turvautumaan poliisin apuun vainoajan vuoksi, joten ei ole ollenkaan yhdentekevää suojella itseään täällä. Miksi entinen siivoojaparka sinä kirjoitat täällä rekisteröitymättä? Miksi et rekisteröidy omalla nimelläsi ja kuvallasi reilusti rehdisti ja rehellisesti? Eihän siitä mitään pahaa ainakaan voi seurata, eihän ;).
- EiVaraVenettäKaada
OmaKäytösNetissä kirjoitti:
Lietsot liiallista nettipelkoa. Miten lienet itse käyttäytynyt, kun vain rikollisiin olet netissä tutustunut etkä ollenkaan enimmäkseen normaaleihin harmaavarpusiin. Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä.
Mullapa on parempi kertomus kuin sun nettijuttusi. Lasteni isä paljastui pedofiiliksi. Minua on nyrkillä puolisoni hakannut päähän keittiössäni. Josta syystä en pidä kypärää pyörällä ajaessa vaan ruokaa laittaessa.Varovaisuus ja järjenkäyttö ei ole liiallista nettipelkoa. Nettihuijaukset on jatkuvasti kasvava vitsaus, niihin lankeaa liian hyväuskoiset tyhmänrohkeat.
- OmaKäytösNetissä
EiVaraVenettäKaada kirjoitti:
Varovaisuus ja järjenkäyttö ei ole liiallista nettipelkoa. Nettihuijaukset on jatkuvasti kasvava vitsaus, niihin lankeaa liian hyväuskoiset tyhmänrohkeat.
"Varovaisuus ja järjenkäyttö"
No, helvata, ettekö osaa lukea vai eikö luetun ymmärtäminen ole hallussa!
Sitähän juuri kirjoitin: Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä.
Myös livessä järjenkäyttö on sallittua. Myös livessä petkutetaan: Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä. - silimuori3
EiVaraVenettäKaada kirjoitti:
Varovaisuus ja järjenkäyttö ei ole liiallista nettipelkoa. Nettihuijaukset on jatkuvasti kasvava vitsaus, niihin lankeaa liian hyväuskoiset tyhmänrohkeat.
Juri näin. Maailma on eri kuin mummon aikaan.
- silimuori3
Minä olen niin paljon jakanut yksityistietoja itsestäni ja perheestäni tänne muutenkin, että jokainen, joka minut tuntee ennestään, tietää minkä nimisestä ihmisestä tässä on kysymys. Eikä se minua haittaa, sillä ihan sama ent.siivoojaparka minä olen livenäkin kuin täällä palstalla. Jokaisen sanani takana ilkiän seisoa, enkä ole kirjoittanut mitään, mitä en olisi voinut minut tuntevien ihmisten edessä sanoa.Mitäkö pahaa. No kysyppäs sellaiselta, joka on antanut oikean henkilöllisuyytensä ja joutunut jonkun hullun vainoamaksi. Joutunut ottamaan poliisit turvaksi.
- siilimuori3
"Varovaisuus ja järjenkäyttö"
No, helvata, ettekö osaa lukea vai eikö luetun ymmärtäminen ole hallussa!
Sitähän juuri kirjoitin: Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä.
Myös livessä järjenkäyttö on sallittua. Myös livessä petkutetaan: Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä.Yksittäiset on erikseen mut esimerkiksi näillä keskustelupalstoilla en omalla nimelläni kirjoittaisi. Ja omalla nimellänikin rekisteröitymistä harkitsisin tarkkaan.
- OmaKäytösNetissä
silimuori3 kirjoitti:
Juri näin. Maailma on eri kuin mummon aikaan.
Ihminen ei ole muuttunut. Ihminen on samanlainen kuin sun mummon aikaan.
Nettiä ei mummosi aikaan ollut. Netti tuo myös paljon hyvää kuten sen, että voi saada nopeasti tietoa. Mummon aikaan rahanarvon muuttuminen esim. ei kaikkien tietoon hetkessä kiirinyt. Ovelat konnat tienasivat vaihtamalla valuuttaa hiukan parempaan kurssiin kuin vanha kurssi oli. Tietämätön luuli tehneensä hyvän rahanvaidon. Kunnes sai huomata tulleensa petkutetuksi. OmaKäytösNetissä kirjoitti:
Lietsot liiallista nettipelkoa. Miten lienet itse käyttäytynyt, kun vain rikollisiin olet netissä tutustunut etkä ollenkaan enimmäkseen normaaleihin harmaavarpusiin. Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä.
Mullapa on parempi kertomus kuin sun nettijuttusi. Lasteni isä paljastui pedofiiliksi. Minua on nyrkillä puolisoni hakannut päähän keittiössäni. Josta syystä en pidä kypärää pyörällä ajaessa vaan ruokaa laittaessa."Kun vain rikollisiin olet netissä tutustunut etkä ollenkaan enimmäkseen normaaleihin harmaavarpusiin."
Oliko vähän liioteltu tuo, kun en mä noin sanonut missään vaiheessa? Mutta oikeassa olet, meitä kaikki netissä liikkuvia päästetään vapaaksi myös oikeaan elämään :)) Kuten sanoin jo, tällä puolen ruutua voin paremmin hallita ketä päästän elämääni. Ja netissä hallitsen elämääni pysymällä anonyymina.
Koska sulla on ollut rankka elämä, olisi voinut olettaa että olisit varovainen eteenkin netissä liikkuessa? Olisin kuvitellut että ihminen joka ei ole koskaan kohdannut mitään sairasta, olisi enemmän sitä huithapelityyppiä.- OmaKäytösNetissä
hmp.f kirjoitti:
"Kun vain rikollisiin olet netissä tutustunut etkä ollenkaan enimmäkseen normaaleihin harmaavarpusiin."
Oliko vähän liioteltu tuo, kun en mä noin sanonut missään vaiheessa? Mutta oikeassa olet, meitä kaikki netissä liikkuvia päästetään vapaaksi myös oikeaan elämään :)) Kuten sanoin jo, tällä puolen ruutua voin paremmin hallita ketä päästän elämääni. Ja netissä hallitsen elämääni pysymällä anonyymina.
Koska sulla on ollut rankka elämä, olisi voinut olettaa että olisit varovainen eteenkin netissä liikkuessa? Olisin kuvitellut että ihminen joka ei ole koskaan kohdannut mitään sairasta, olisi enemmän sitä huithapelityyppiä.Liioiteltua on VAIN netissä kohtaamistaan rikollisista kirjoittaminen.
Miten pitkän aikaa ja kriittisesti netissä tutustumisen teit näiden rikollistesi kanssa? Luotitko liian sinisilmäisesti ja ilman pitkää kriittistä sanojensa ja käytöksensä tarkkailua?
Olenko minä kirjoittanut, etten ole varovainen netissä ja kriittinen netistä etsimieni tietojenkin suhteen. Täytyy todeta, että enemmän luotan netissä johonkin ihmiseen tutustumiseen kuin kasvokkain tutustumiseen. Kun pitkän aikaa kirjoittaa jonkun kanssa, niin ihmisen sisin ja arvot paljastuvat kyllä, hätähisimmät seksin vonkaajat häipyy äkkiä eikä pitkään kirjoittele.
Minähän juuri peräänkuulutin sitä, että netissä ei pidä hosua, vaan netissä:
toistan: Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä. - siilimuori3
Ihminen ei ole muuttunut. Ihminen on samanlainen kuin sun mummon aikaan.
Nettiä ei mummosi aikaan ollut. Netti tuo myös paljon hyvää kuten sen, että voi saada nopeasti tietoa. Mummon aikaan rahanarvon muuttuminen esim. ei kaikkien tietoon hetkessä kiirinyt. Ovelat konnat tienasivat vaihtamalla valuuttaa hiukan parempaan kurssiin kuin vanha kurssi oli. Tietämätön luuli tehneensä hyvän rahanvaidon. Kunnes sai huomata tulleensa petkutetuksi.Minusta ihmen ei ole sama kuin 2 miljoonaa vuotta sitten. Ihminen muuttuu maailman ja sen tarjoamien mahdollisuuksien myötä. Mummo ei istunut somessa anonyymipalstalla, maailmansa oli paljon pienempi kuin minun.Nykyihmiset pääsevät liikkumaan kätevästri paikasta toiseen niin fyysisesti kuin internetin välityksellä ja se tuo ihmisen elämään aivan uudet ulottuvuudet.Petkuttajia on ollut aina mutta petkutuksen mahdollisuudet ovat lisääntyneet tekniikan kehittymisen myötä.
Liioiteltua on VAIN netissä kohtaamistaan rikollisista kirjoittaminen.
Miten pitkän aikaa ja kriittisesti netissä tutustumisen teit näiden rikollistesi kanssa? Luotitko liian sinisilmäisesti ja ilman pitkää kriittistä sanojensa ja käytöksensä tarkkailua?
Olenko minä kirjoittanut, etten ole varovainen netissä ja kriittinen netistä etsimieni tietojenkin suhteen. Täytyy todeta, että enemmän luotan netissä johonkin ihmiseen tutustumiseen kuin kasvokkain tutustumiseen. Kun pitkän aikaa kirjoittaa jonkun kanssa, niin ihmisen sisin ja arvot paljastuvat kyllä, hätähisimmät seksin vonkaajat häipyy äkkiä eikä pitkään kirjoittele.
Minähän juuri peräänkuulutin sitä, että netissä ei pidä hosua, vaan netissä:
toistan: Netissä kun pitkän aikaa ja kriittisesti havainnoiden kirjoittaa jonkun kanssa, niin väitän, että tutustuu paremmin kuin kasvokkain elävässä elämässä.En puhunut mitään live-elämästäni, ketä olen kohtanut. Tai mitä olen kohdannut. Huomaan, että on hyvin vaikeaa keskustella näin yleisellä tasolla, koska sinun on vaikea hahmottaa mistä minun ajatukset on peräisin. Ehkä sä ymmärtäisit paremmin jos kertoisin oman elämäntarinani. Riittääkö jos kerron että et ole ainoa joka on kohdannut sairautta?
Olen samaa mieltä sun kanssa, että kirjoitamalla oppii tuntemaan toista paremmin kuin vain pelkällä näkemällä. Mutta nythän oli kyse siitä, että haluanko että kaikki lukijat tietää missä asun, tai oikean nimeni? En todellakaan. Tämä on kuin tori, jossa huutelen mun tietoja vapaasti ilmaan, miljoonat ihmiset voi lukea sen. En minä livessäkään niin tee. Sehän olisi ongelmien kerjäämistä. Ja luulen ettei sun ajatukset niin kaukana tästä ole, koska itsekin kirjoitat ilman vakituista nikkiä ja suojaat itseäsi vielä paremmin kuin minä. Että tavallaan en ymmärrä mistä täällä nyt keskustelet.... pitääkö mun lukea uudestaan :)- OmaKäytösNetissä
hmp.f kirjoitti:
En puhunut mitään live-elämästäni, ketä olen kohtanut. Tai mitä olen kohdannut. Huomaan, että on hyvin vaikeaa keskustella näin yleisellä tasolla, koska sinun on vaikea hahmottaa mistä minun ajatukset on peräisin. Ehkä sä ymmärtäisit paremmin jos kertoisin oman elämäntarinani. Riittääkö jos kerron että et ole ainoa joka on kohdannut sairautta?
Olen samaa mieltä sun kanssa, että kirjoitamalla oppii tuntemaan toista paremmin kuin vain pelkällä näkemällä. Mutta nythän oli kyse siitä, että haluanko että kaikki lukijat tietää missä asun, tai oikean nimeni? En todellakaan. Tämä on kuin tori, jossa huutelen mun tietoja vapaasti ilmaan, miljoonat ihmiset voi lukea sen. En minä livessäkään niin tee. Sehän olisi ongelmien kerjäämistä. Ja luulen ettei sun ajatukset niin kaukana tästä ole, koska itsekin kirjoitat ilman vakituista nikkiä ja suojaat itseäsi vielä paremmin kuin minä. Että tavallaan en ymmärrä mistä täällä nyt keskustelet.... pitääkö mun lukea uudestaan :)Totta, täällä kirjoittaen puhumme hyvin helposti toistemme ohi, kun emme tiedä, mistä toisen "ajatukset on peräisin". Kohtaan valitettavan harvoin yhtä kovia kokenutta kuin itse olen. Omat kokemukset muuttavat suhtautumista ja maailman näkee toisin. Kelle vain voi sattua pahoja asioita. Pahaa ei tapahdu vain joillekin laitapuolen köyhille.
Tätä palstaa seurattuani en näe itsekään aiheelliseksi profiloitua jonkinmoiseksi. Kahdenkeskisiä tuttavuuksia oikeiden nimien ja puh.nroiden kera olen solminut myös suomi24-ympyröissä yhteisten harrastusten ja myös parisuhdemielessä tutustumisen merkeissä. Ei ole tullut ongelmia, vaikka ovat loppuneet. Pitäisikö koputtaa puuta? Olen kai niin päällekäyvä ja kipakan suorasanainen, että mitä se hyöväis kerjätä hirveät haukut.
Meni ohi aloituksen aiheesta.
Mun pointtini oli lähinnä se, ettei netti sen vaarallisempi ole kuin livekään. Jos käyttää järkeään ja on terveellä tavalla kriittinen, niin ei tarvitse netissä olla pelokas. Tuttu hyvämaineinen naapurin poika tai tyttö voi osoittautua vaikka millaiseksi pahikseksi. - ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Pointtini on, että todellisessa elämässä pysyn kaukana noista, ja saankin jonkin verran ite valita kenen kanssa olen tekemisissä. Täällä en voi valita. Varsinkaan sitä, kuka mun juttuja lukee.
Mulla oli tulossa kertomus siitä kun netissä kohtasin pedofiilin, mutta sä vedit juuri maton alta kaikille mun kirjoituksille, ja itse asiassa koko mun olemukselle. Kaikki mitä olen on sun mielestä vain keksitty. Miksi vaivautuisin? Kuittaat kaiken vaan keksityksi, niin sun ei tarvi ottaa kantaa eikä varsinkaan tuntea mitään.Voi teitä varovaisia! Ja "yksityisyyttään" suojelevia!
Rekkaudutaan hyvin salakähmäisesti valenimellä. Sitten läimäytetään omia kuviaan profiiliin (tai mistä minä tiedän kenen kuvia sinäkin olet läimäytellyt). Sitten samaa kuvaa faceen ja omalla nimellään.
Kuljetko burkha päällä yleisillä paikoilla? Viisainta olisi, sillä nythän kuka vaan hyvä kasvomuistinen voi väläyttelemiesi kuvien perusteella yhdistää sinut samaksi, joka läpättää kaikki yksityisasiansa haarojensa levittelyä myöten koko maailman luettavaksi. Nimi on yhdentekevää, sillä eihän siinä olisi kuin kävellä perässä ja lukea se postilaatikostasi, jos jotain hullua nimesi kiinnostaisi.
Se nettivarovaisuus on sitä, että ottaa huomioon sen, että näitä kommentteja pystyy lukemaan kuka vaan suomenkielen taitoinen ympäri maailmaa. Ajattelee vähän, mitä tuo julkisuuteen, esim. jättää kertomatta koko maailmalle itsestään arkaluontoisina pitämänsä asiat ja jättää kertomatta etukäteen kaikki liikkumisensa ja kuinka kauan aikoo olla matkoilla.
Niistä voi purkautua (jos tarvis vaatii) mielellään luotetuille tuttavilleen yksityisesti eikä koko maailmalle huudellen.
Jos haluat olla tosiaan anonyymi, niin silloin kirjoittelisit puskasta ja aina eri nikillä. Mutta itseään korostava ja innokkaasti esilletuovahan ei oikeasti haluakaan olla anonyymi. Vai mitä?
MIksi rekkautua ollenkaan, jos ei ole rotia tehdä sitä rehellisesti omalla nimellään???? - ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
Luulisi entisen siivoojaparan tietävän noistakin, jotka ovat joutuneet näiden vainoajien uhriksi todellisuudessa. Tiedän ainakin yhden, joka on joutunut turvautumaan poliisin apuun vainoajan vuoksi, joten ei ole ollenkaan yhdentekevää suojella itseään täällä. Miksi entinen siivoojaparka sinä kirjoitat täällä rekisteröitymättä? Miksi et rekisteröidy omalla nimelläsi ja kuvallasi reilusti rehdisti ja rehellisesti? Eihän siitä mitään pahaa ainakaan voi seurata, eihän ;).
Kysyit, miksi kirjoittelen rekisteröitymättä.
Koska siihen on mahdollisuus sääntöjen mukaan. Minulla ei anna luonto periksi ilmoittautua minnekään väärällä nimellä. Mieluummin puskassa kuin valheellisesti rekattuna. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Voi teitä varovaisia! Ja "yksityisyyttään" suojelevia!
Rekkaudutaan hyvin salakähmäisesti valenimellä. Sitten läimäytetään omia kuviaan profiiliin (tai mistä minä tiedän kenen kuvia sinäkin olet läimäytellyt). Sitten samaa kuvaa faceen ja omalla nimellään.
Kuljetko burkha päällä yleisillä paikoilla? Viisainta olisi, sillä nythän kuka vaan hyvä kasvomuistinen voi väläyttelemiesi kuvien perusteella yhdistää sinut samaksi, joka läpättää kaikki yksityisasiansa haarojensa levittelyä myöten koko maailman luettavaksi. Nimi on yhdentekevää, sillä eihän siinä olisi kuin kävellä perässä ja lukea se postilaatikostasi, jos jotain hullua nimesi kiinnostaisi.
Se nettivarovaisuus on sitä, että ottaa huomioon sen, että näitä kommentteja pystyy lukemaan kuka vaan suomenkielen taitoinen ympäri maailmaa. Ajattelee vähän, mitä tuo julkisuuteen, esim. jättää kertomatta koko maailmalle itsestään arkaluontoisina pitämänsä asiat ja jättää kertomatta etukäteen kaikki liikkumisensa ja kuinka kauan aikoo olla matkoilla.
Niistä voi purkautua (jos tarvis vaatii) mielellään luotetuille tuttavilleen yksityisesti eikä koko maailmalle huudellen.
Jos haluat olla tosiaan anonyymi, niin silloin kirjoittelisit puskasta ja aina eri nikillä. Mutta itseään korostava ja innokkaasti esilletuovahan ei oikeasti haluakaan olla anonyymi. Vai mitä?
MIksi rekkautua ollenkaan, jos ei ole rotia tehdä sitä rehellisesti omalla nimellään????Oletko sä stalkannut minunkin facebookia, kun noin hyvin mun kuvia tunnet?
Okei. Joko kertoo täällä nimensä ja osoitteensa, tai jos sitä ei halua tehdä, niin pitää vaihtaa nikkiä joka vastaukseen. Entäs jotain siltä väliltä? Niin kuin nyt olen valinnut tehdä. Kuten sinäkin olet valinnut tehdä. Sillä ainoalla erolla, että minä olen valehdellut ylläpidolle mun tiedot, sinä et ole niitä kertonut ollenkaan. Myönnän, sinä voitat minua tässä kirkasotsaisuudessa :)
Haarojaniko olen täällä levitellyt??? Mielellään kuuntelen sun näkemystä tuohon, ennen kuin sanon että olipa paksua tekstiä. Meneekö siihen samaan piikkiin kuin se, että mitään mitä tänne kirjoitan ei pidä paikkansa? Vähän taas laidasta laitaan, ainoa päämäärä että saa sekoittaa jotain.
Onko sellainen itsensä esiintuova joka kirjoittelee samalla nikillä?
Siivooja, sellainen joka kirjoittelee aina samalla nikillä, ei ole puska. Meillä kahdella ei ole mitään muuta eroa, kuin että sun nikkiä voi varastaa, mun ei.- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Oletko sä stalkannut minunkin facebookia, kun noin hyvin mun kuvia tunnet?
Okei. Joko kertoo täällä nimensä ja osoitteensa, tai jos sitä ei halua tehdä, niin pitää vaihtaa nikkiä joka vastaukseen. Entäs jotain siltä väliltä? Niin kuin nyt olen valinnut tehdä. Kuten sinäkin olet valinnut tehdä. Sillä ainoalla erolla, että minä olen valehdellut ylläpidolle mun tiedot, sinä et ole niitä kertonut ollenkaan. Myönnän, sinä voitat minua tässä kirkasotsaisuudessa :)
Haarojaniko olen täällä levitellyt??? Mielellään kuuntelen sun näkemystä tuohon, ennen kuin sanon että olipa paksua tekstiä. Meneekö siihen samaan piikkiin kuin se, että mitään mitä tänne kirjoitan ei pidä paikkansa? Vähän taas laidasta laitaan, ainoa päämäärä että saa sekoittaa jotain.
Siivooja, sellainen joka kirjoittelee aina samalla nikillä, ei ole puska. Meillä kahdella ei ole mitään muuta eroa, kuin että sun nikkiä voi varastaa, mun ei.On meillä muutakin eroa.
En ole rekkautunut kenenkään toisen ihmisen nimellä. Noin ollen sinulla ei olisi mitään oikeutta kirjoittaa minä-muodossa, koska sinä et ole sinä vaan valesinä. Olet puskempi kuin puska, vainoharhainen pelkuri feikki. - ihmetouhua
hmp.f kirjoitti:
Oletko sä stalkannut minunkin facebookia, kun noin hyvin mun kuvia tunnet?
Siivooja, sellainen joka kirjoittelee aina samalla nikillä, ei ole puska. Meillä kahdella ei ole mitään muuta eroa, kuin että sun nikkiä voi varastaa, mun ei." olen valehdellut ylläpidolle mun tiedot"
Suomi24:n sääntöjen mukaan sinun kirjoittelusi voidaan estää kokonaan.
Mikä teitä oikein vaivaa? ent.siivoojaparka kirjoitti:
On meillä muutakin eroa.
En ole rekkautunut kenenkään toisen ihmisen nimellä. Noin ollen sinulla ei olisi mitään oikeutta kirjoittaa minä-muodossa, koska sinä et ole sinä vaan valesinä. Olet puskempi kuin puska, vainoharhainen pelkuri feikki.En ole minäkään rekkautunut toisen ihmisen nimellä :)
Jess, tuo vaan kaikki mun viat tänne, niin päästään siitäkin. Kuka se oli joka sanoi että ihminen on hyvä just silleen kun hän on? Vikoineen päivineen?
Mutta on meillä jotain muutakin eroa, mä en nimittele.
Hei! Olit oikeassa, näköjään osaan tuoda itseäni esille ;)) Happy?ihmetouhua kirjoitti:
" olen valehdellut ylläpidolle mun tiedot"
Suomi24:n sääntöjen mukaan sinun kirjoittelusi voidaan estää kokonaan.
Mikä teitä oikein vaivaa?Olenkin tässä vähän odotellut, että koska joku teistä ilmiantaa minut. Puolitoista vuorokautta, ja vielä voin kirjautua? Taidatte pitää minusta :)) <- sarkasmia, latojan huomautus
- siilimuori3
Kysyit, miksi kirjoittelen rekisteröitymättä.
Koska siihen on mahdollisuus sääntöjen mukaan. Minulla ei anna luonto periksi ilmoittautua minnekään väärällä nimellä. Mieluummin puskassa kuin valheellisesti rekattuna.Et sitten uskalla olla se suoraselkäinen rehellinen ja esiintyä omalla kuvalla ja nimellä? Mitä pelkäät?
Voi teitä varovaisia! Ja "yksityisyyttään" suojelevia!
MIksi rekkautua ollenkaan, jos ei ole rotia tehdä sitä rehellisesti omalla nimellään????Mua rupes vähän vaivaamaan, kun mun haaroja jo täällä levittelit, että mistä moinen...? Nyt mä hokasin. Olet käynyt 50 palstalla! Miten sä uskalsit, sähän olet yli-ikäinen, eiku -kypsä, eiku.. Sen mä tiedän jo, että ite olen tuhma enkä seuraa aina sääntöjä, mutta että sinä - Rehellisyyden perikuva. En mä tajunnut että sulla oli mua noin ikävä :)) Nyt tuli lämmin olo, tällä fiiliksellä on hyvä mennä nukkumaan.
- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Mua rupes vähän vaivaamaan, kun mun haaroja jo täällä levittelit, että mistä moinen...? Nyt mä hokasin. Olet käynyt 50 palstalla! Miten sä uskalsit, sähän olet yli-ikäinen, eiku -kypsä, eiku.. Sen mä tiedän jo, että ite olen tuhma enkä seuraa aina sääntöjä, mutta että sinä - Rehellisyyden perikuva. En mä tajunnut että sulla oli mua noin ikävä :)) Nyt tuli lämmin olo, tällä fiiliksellä on hyvä mennä nukkumaan.
No joo joo. Räkäti räkäti räkäti... turpa aina samassa virneessä niinkuin olisit kovinkin hauska.
Näytä minulle se kohta säännöistä, missä sanotaan, että on kiellettyä lukea muita palstoja kuin itsensä ikäisten ryhmäpalstaa. Sen verran minulla kuitenkin on järjenkipinää, että en mene kommentoimaan ja soittamaan suutani muille ikäpalstoile kuin mihin kuulun. Niille palstoille myös kommentoin, missä ei ole ikärajoitusta.
Tässä sinulle säännöistä kopsattua:
"""Suomi24-palveluissa ei saa
Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin"""
Vastaapa nyt kopiolla siitä säännöstä, että yli kuuskymppinen ei saa lukea kakaroitten palstaa. - ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
Et sitten uskalla olla se suoraselkäinen rehellinen ja esiintyä omalla kuvalla ja nimellä? Mitä pelkäät?
Minä esiinnyn omalla nimelläni ja ilman burkhaa joka paikassa, missä nimeä kysytään.
Täällä palstalla on lupa kirjoittaa pelkällä nikillä, mutta rekkautuessa kysytään nimeä. Omaa nimeä. Miksi en uskaltaisi olla rehellinen?
Minuun ei ole vielä se kulttuurinrikastuttajien ajattelutapa purrut kiinni, että rehellisyys=tyhmyys vaikka paljon ne ovat yrittäneet sitäkin minulle opettaa. - siilimuori3
Minä esiinnyn omalla nimelläni ja ilman burkhaa joka paikassa, missä nimeä kysytään.
Täällä palstalla on lupa kirjoittaa pelkällä nikillä, mutta rekkautuessa kysytään nimeä. Omaa nimeä. Miksi en uskaltaisi olla rehellinen?
Minuun ei ole vielä se kulttuurinrikastuttajien ajattelutapa purrut kiinni, että rehellisyys=tyhmyys vaikka paljon ne ovat yrittäneet sitäkin minulle opettaa.Joo mut halusinkin tietää miksi et voi täällä rekkautu omalla nimelläsi ja omilla tiedoillasi? Rehellisesti omalla kuvallasi? Mikä estää? Jos ei ole mitään salattavaa tai hävettävää tai pelättävää?
No joo joo. Räkäti räkäti räkäti... turpa aina samassa virneessä niinkuin olisit kovinkin hauska.
Näytä minulle se kohta säännöistä, missä sanotaan, että on kiellettyä lukea muita palstoja kuin itsensä ikäisten ryhmäpalstaa. Sen verran minulla kuitenkin on järjenkipinää, että en mene kommentoimaan ja soittamaan suutani muille ikäpalstoile kuin mihin kuulun. Niille palstoille myös kommentoin, missä ei ole ikärajoitusta.
Tässä sinulle säännöistä kopsattua:
"""Suomi24-palveluissa ei saa
Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin"""
Vastaapa nyt kopiolla siitä säännöstä, että yli kuuskymppinen ei saa lukea kakaroitten palstaa.Huomenta, iso-sisko.
Annan henkilökohtaiset tietoni ilomielin ylläpitäjälle, kun he näyttävät että ne pysyy turvassa.
Kumma juttu, kun tartuin kiinni siihen että säännöissä myös lukee ettei toisen nikkiä saa käyttää, se oli sulle ihan fine? Sellainen rikkomus joka loukkaa ja hämmentää. Mutta kun esille tulee jotain mikä ei loukkaa ketään, jaksat repiä siitä juttua ihan nimittelyyn asti.
Ja se sääntö ettei ala-ikäiset saa kirjoittaa tänne, lukee muuten ihan samassa paikassa kuin se, ettei muiden ikäluokkien palstoja saa lukea :))- ennen.oli.toisin
hmp.f kirjoitti:
Huomenta, iso-sisko.
Annan henkilökohtaiset tietoni ilomielin ylläpitäjälle, kun he näyttävät että ne pysyy turvassa.
Kumma juttu, kun tartuin kiinni siihen että säännöissä myös lukee ettei toisen nikkiä saa käyttää, se oli sulle ihan fine? Sellainen rikkomus joka loukkaa ja hämmentää. Mutta kun esille tulee jotain mikä ei loukkaa ketään, jaksat repiä siitä juttua ihan nimittelyyn asti.
Ja se sääntö ettei ala-ikäiset saa kirjoittaa tänne, lukee muuten ihan samassa paikassa kuin se, ettei muiden ikäluokkien palstoja saa lukea :))Rekatun nikin jos ottaa ei tarvitse ilmoittaa mitään tietoja. Vasta rekkaamisen jälkeen VOI ne ilmoittaa jos haluaa mutta ei sitä kukaan vaadi.
- ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
Joo mut halusinkin tietää miksi et voi täällä rekkautu omalla nimelläsi ja omilla tiedoillasi? Rehellisesti omalla kuvallasi? Mikä estää? Jos ei ole mitään salattavaa tai hävettävää tai pelättävää?
Miten niin, miksi en voi?
Voinhan.
Olenhan voinut ennenkin. Eikä yhtään pedofiiliä portaillani vaikka käyn joka päivä kurkkaamassa, josko tänään, oisko... - ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Huomenta, iso-sisko.
Ja se sääntö ettei ala-ikäiset saa kirjoittaa tänne, lukee muuten ihan samassa paikassa kuin se, ettei muiden ikäluokkien palstoja saa lukea :))Hmp.f kyselee sitä sääntöä, ettei tänne yli kuuskymppisten palstalle saisi alaikäisetkin kirjoittaa.
Tuossahan se lukee palstan yläreunassa: """Yli kuuskymppisten oma palsta."""
Suomalaisen moraalin mukaan kaikki, mikä on jonkun toisen, ei ole sinun.
Tosin kulttuurinrikastuttajat ovat sitä mieltä, että kaikki mikä ei ole lukkojen takana, on kaikkien omaa.
Hyvin sinuun on uusi kulttuuri uponnut. - siilimuori3
Voinhan.
Olenhan voinut ennenkin. Eikä yhtään pedofiiliä portaillani vaikka käyn joka päivä kurkkaamassa, josko tänään, oisko...No laitappa.
- ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
No laitappa.
Mitä laitappa?
Se on laitettu jo toista vuotta sitten. Ihan omilla henkilötiedoilla rehellisesti rekattu ja ihan omalla kuvalla; omalla kameralla otettu kuva ja omasta kuvagalleriasta siirretty profiilikuvaksi. Eikö kuva silloin ole omani?
Ei ole näkynyt niitä rikollisjengejä eikä pedofiilejä rappusillani.
Jossain on kyllä tapahtunut vuoto, kun tuo posti syytää luukusta minun nimelläni joka päivä jotain ja monestikin päivässä. Olisivatkohan saaneet ylläpidolta tietoon nimeni? Paikallisessa puhelinluettelossakin näkyy olevan nimeni oikein osoitteen ja puhelinnumeron kanssa. Sinulla taitaa lukea siinäkin Iines Ankka? - sivustaseurannut
Mitä laitappa?
Se on laitettu jo toista vuotta sitten. Ihan omilla henkilötiedoilla rehellisesti rekattu ja ihan omalla kuvalla; omalla kameralla otettu kuva ja omasta kuvagalleriasta siirretty profiilikuvaksi. Eikö kuva silloin ole omani?
Jossain on kyllä tapahtunut vuoto, kun tuo posti syytää luukusta minun nimelläni joka päivä jotain ja monestikin päivässä. Olisivatkohan saaneet ylläpidolta tietoon nimeni? Paikallisessa puhelinluettelossakin näkyy olevan nimeni oikein osoitteen ja puhelinnumeron kanssa. Sinulla taitaa lukea siinäkin Iines Ankka?Miksi et kirjoita sillä rekatullasi ??
- siilimuori3
Mitä laitappa?
Jossain on kyllä tapahtunut vuoto, kun tuo posti syytää luukusta minun nimelläni joka päivä jotain ja monestikin päivässä. Olisivatkohan saaneet ylläpidolta tietoon nimeni? Paikallisessa puhelinluettelossakin näkyy olevan nimeni oikein osoitteen ja puhelinnumeron kanssa. Sinulla taitaa lukea siinäkin Iines Ankka?No reilusti yhteystiedot kehiin omalla naamallasi ja tiedoillasi.
- siilimuori3
sivustaseurannut kirjoitti:
Miksi et kirjoita sillä rekatullasi ??
Nii, sitähän määkin kysyin.
- sivustaseurannut
siilimuori3 kirjoitti:
Nii, sitähän määkin kysyin.
Käsitin sn kysyneen miksei hän rekkaudu ja mä kysyin miksei hän kirjoita sillä rekatullaan..
Voinhan.
Olenhan voinut ennenkin. Eikä yhtään pedofiiliä portaillani vaikka käyn joka päivä kurkkaamassa, josko tänään, oisko...Tosi outoa, ettei sulla niitä pedofiilejä näy. Sä kun oot just sopivassa ikähaarukassa ja kaikkea :)
- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Tosi outoa, ettei sulla niitä pedofiilejä näy. Sä kun oot just sopivassa ikähaarukassa ja kaikkea :)
Sinun ikääsi siinä mielessä ihmettelen, kun vielä pelkäät pedofiilien tulevan rapullesi jos annat oikean nimesi ylläpidolle. Ylläpitoko niitä järjestää tulemaan sinne?
- ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
No reilusti yhteystiedot kehiin omalla naamallasi ja tiedoillasi.
Missäs säännöissä sellainen vaatimus on? Sinähän yllytät rikkomaan sääntöjä. Siellä sanotaan näin:
""" Suomi24-palveluissa ei saa Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta."""
Se lukee ihan siinä alla, missä lukee näinkin:
"""Suomi24-palveluissa ei saa Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin.""" - ent.siivoojaparka
sivustaseurannut kirjoitti:
Miksi et kirjoita sillä rekatullasi ??
Paljon pyörii kysymyksiä pikku päissänne.
Ei ole mitään sellaista vaatimusta, että pitäisi kirjoittaa rekatullaan, jos sellainen on.
En sitten viitsinyt alkaa sitä käyttämään laajemmin, kun se oli jonkun mielestä niin houkuttelevan näköinen, että hän mielsi sen peräti mainokseksi.
Tiedän paikkani pirun mustana puskasta kurkkivana ent.siivoojaparkana. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Sinun ikääsi siinä mielessä ihmettelen, kun vielä pelkäät pedofiilien tulevan rapullesi jos annat oikean nimesi ylläpidolle. Ylläpitoko niitä järjestää tulemaan sinne?
Taisin tuossa aiemmin jo sanoa, että mulla on ipanoita vielä kotona. Ne oli 15 vuotiaita kun rekkasin tämän nykyisen nikkini.
Tässä asiassa olen lainkuuliainen ja tiukkapipo, nuorten pitää saada kukkia sillä saralla ihan omia aikojaan oman ikäistensä kanssa, eikä kenenkään vanhan sairaan luimun huijaamina. Lasten ja nuorten seksuaalisuus on hyvin herkkä asia, ja väärin kohdeltuina siitä voi olla riesa koko loppu-elämäksi. Se on minun kokemukseni.- siilimuori3
Missäs säännöissä sellainen vaatimus on? Sinähän yllytät rikkomaan sääntöjä. Siellä sanotaan näin:
""" Suomi24-palveluissa ei saa Julkaista omia tai muiden henkilökohtaisia yhteystietoja kuten osoitetta, puhelinnumeroa tai sähköpostiosoitetta."""
Se lukee ihan siinä alla, missä lukee näinkin:
"""Suomi24-palveluissa ei saa Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin."""No etkös juuri vanno rehellisen omana ihtenä kirjoittamisen piikkiin. Siksi kysynkin: mikset kirjoita omalla nimelläsi ja/tai kuvallasi, jos mielestäsi ei mitään haittaa siitä ole.
- ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
No etkös juuri vanno rehellisen omana ihtenä kirjoittamisen piikkiin. Siksi kysynkin: mikset kirjoita omalla nimelläsi ja/tai kuvallasi, jos mielestäsi ei mitään haittaa siitä ole.
Siihenhän olen vastannut jo monta kertaa.
Lukihäiriöiselle on ihan turha kirjoittaa samaa uudestaan ja uudestaan, kun ei osaa lukea, niin ei osaa lukea.
Lukisit mieluummin useamman kerran (kunnes ymmärrät) sen, mitä olen jo kirjoittanut kuin että tinkaat toista kirjoittamaan saman sinulle vielä kahdeksannen kerran. - siilimuori3
Siihenhän olen vastannut jo monta kertaa.
Lukihäiriöiselle on ihan turha kirjoittaa samaa uudestaan ja uudestaan, kun ei osaa lukea, niin ei osaa lukea.
Lukisit mieluummin useamman kerran (kunnes ymmärrät) sen, mitä olen jo kirjoittanut kuin että tinkaat toista kirjoittamaan saman sinulle vielä kahdeksannen kerran.En näe kirjoittamanasi edelleenkään tyhjentävää vastausta siihen , miksi et kirjoita omalla oikealla nimelläsi, siis että nikkisi olisi nimesi ja miksi profiilikuvassa ei ole sinun naamasi? Kun kerran siinä ei mitään pelättävää ole.
Onneksi sinä olet täydellinen ja ennen kaikkea aina oikeassa. ;). - ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
En näe kirjoittamanasi edelleenkään tyhjentävää vastausta siihen , miksi et kirjoita omalla oikealla nimelläsi, siis että nikkisi olisi nimesi ja miksi profiilikuvassa ei ole sinun naamasi? Kun kerran siinä ei mitään pelättävää ole.
Onneksi sinä olet täydellinen ja ennen kaikkea aina oikeassa. ;).Sille en voi mitään, sillä en minä ole optikko, enkä voi näin etänä sinulle omianikaan silmälaseja lainata.
Kertokoonpa nyt ne, jotka ovat rekkautuneet omilla henkilötiedoillaan (jos sellaisia on) ja naamansa kuvalla, montako pedofiiliä heidän rappusillaan istui tänä aamuna.
Näet haamuja keskellä päivää.
En näe mitään rikollista siinä, että tänne ei laita naamansa kuvaa jokaisen piikkiperseen käskystä, koska sellaista sääntöä ei Suomi24:llä ole.
Se on rikollista, että antaa itsestään väärät henkilötiedot, mutta ei se, että ne jättää antamatta jokaiselle anonyymille kysyjälle.
Siinä se vastaus nyt oli vielä kerran selkoisemmalla kielellä.
Kysy kohta sit taas uudestaan. - siilimuori3
Sille en voi mitään, sillä en minä ole optikko, enkä voi näin etänä sinulle omianikaan silmälaseja lainata.
Kertokoonpa nyt ne, jotka ovat rekkautuneet omilla henkilötiedoillaan (jos sellaisia on) ja naamansa kuvalla, montako pedofiiliä heidän rappusillaan istui tänä aamuna.
Näet haamuja keskellä päivää.
En näe mitään rikollista siinä, että tänne ei laita naamansa kuvaa jokaisen piikkiperseen käskystä, koska sellaista sääntöä ei Suomi24:llä ole.
Se on rikollista, että antaa itsestään väärät henkilötiedot, mutta ei se, että ne jättää antamatta jokaiselle anonyymille kysyjälle.
Siinä se vastaus nyt oli vielä kerran selkoisemmalla kielellä.
Kysy kohta sit taas uudestaan.Eli et uskalla tänne omalla naamallasi ja nimelläsi kirjoittaa. Asia selkis, en minäkään. MIKSI? mitä pelkäät?Minä en puhu nyt rekisteröitymisestä vaan omalla nimellä ja naamalla tänne kirjoittamisesta. Siihen et kykene sinjkään. Enkä ihmetele. Sen verta räyhähengeltä sinäkin vaikutat.Varsinkn noin niin kuin naisihmiseksi.
- ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
Eli et uskalla tänne omalla naamallasi ja nimelläsi kirjoittaa. Asia selkis, en minäkään. MIKSI? mitä pelkäät?Minä en puhu nyt rekisteröitymisestä vaan omalla nimellä ja naamalla tänne kirjoittamisesta. Siihen et kykene sinjkään. Enkä ihmetele. Sen verta räyhähengeltä sinäkin vaikutat.Varsinkn noin niin kuin naisihmiseksi.
Minä taas olen puhunut koko ajan omilla henkilötiedoillaan rekisteröitymisestä, mitä jotkut paatuneet valehtelijat eivät uskalla tehdä.
Jos et uskalla rekisteröityä omana itsenäsi, niin miksi mennä sitten pelleilemään rekkautumisillasi ollenkaan, sillä rekkautuminen ei ole mitenkään pakollista? - siilimuori3
Minä taas olen puhunut koko ajan omilla henkilötiedoillaan rekisteröitymisestä, mitä jotkut paatuneet valehtelijat eivät uskalla tehdä.
Jos et uskalla rekisteröityä omana itsenäsi, niin miksi mennä sitten pelleilemään rekkautumisillasi ollenkaan, sillä rekkautuminen ei ole mitenkään pakollista?Silloin kun olen rekisteröitynyt olen tehnyt sen ihan omilla tiedoillani. Piste.Tänne en niitä julkiseen levitykseen kuitenkaan laittaisi. Ja kun voi näitä vahinkoja" tapahtua et imisten rekisteröitymistiedot ovat kaikkien saatavilla, en näe aihetta rekiseröityä ollenkaan koska me kaikki emme ole täällä hyväntahtoisesti liikkeelä.
- ent.siivoojaparka
siilimuori3 kirjoitti:
Silloin kun olen rekisteröitynyt olen tehnyt sen ihan omilla tiedoillani. Piste.Tänne en niitä julkiseen levitykseen kuitenkaan laittaisi. Ja kun voi näitä vahinkoja" tapahtua et imisten rekisteröitymistiedot ovat kaikkien saatavilla, en näe aihetta rekiseröityä ollenkaan koska me kaikki emme ole täällä hyväntahtoisesti liikkeelä.
Kelkkasi kääntyi taas niin äkkiä kurvissa, että taisit tipahtaa kyydistä. Sattuiko?
Saman monilla ja monilla eri nikeillä rekkautuneen läphättäjän joitakin läphätyksiä samassa ketjussa:
"""Onon. Enhän ole väittänytkään ettei ole. Mut nyt onkin puhe siitä et on tyhmää rekisteröityä omilla tiedoillaan. Ja jos ei halua olla Iines Ankka, paremopi olla rekisteröitymättä ollenkaan."""
""" Ja omalla nimellänikin rekisteröitymistä harkitsisin tarkkaan."""
"""Silloin kun olen rekisteröitynyt olen tehnyt sen ihan omilla tiedoillani. Piste."""
Mutta onhan noihin jo totuttu. - Siilimuori3
Kelkkasi kääntyi taas niin äkkiä kurvissa, että taisit tipahtaa kyydistä. Sattuiko?
Saman monilla ja monilla eri nikeillä rekkautuneen läphättäjän joitakin läphätyksiä samassa ketjussa:
"""Onon. Enhän ole väittänytkään ettei ole. Mut nyt onkin puhe siitä et on tyhmää rekisteröityä omilla tiedoillaan. Ja jos ei halua olla Iines Ankka, paremopi olla rekisteröitymättä ollenkaan."""
""" Ja omalla nimellänikin rekisteröitymistä harkitsisin tarkkaan."""
"""Silloin kun olen rekisteröitynyt olen tehnyt sen ihan omilla tiedoillani. Piste."""
Mutta onhan noihin jo totuttu.Tollo.
Olen rekisteröitynyt omilla tiedoillani ja ensin harkinnut sen tarkkaan. Kuitenki olen tullut siihen tulokseen että tällaiselle palstalle kirjautuminen on liian riskialtista. Joten niitä tietoja ei enää näy. Missään.
Sitä paitsi mikä estää rekkautumasta eri nikeillä vaikka päivittäin. Yhtään kruunusi ei ole sen kirkkapi. Räkytätkö aina siivoojaparkana tai jollain muulla nikillä. Sillä me emmä ole sen kummemmin tuttavia tai tuttuja. - ent.siivoojaparka
Siilimuori3 kirjoitti:
Tollo.
Olen rekisteröitynyt omilla tiedoillani ja ensin harkinnut sen tarkkaan. Kuitenki olen tullut siihen tulokseen että tällaiselle palstalle kirjautuminen on liian riskialtista. Joten niitä tietoja ei enää näy. Missään.
Sitä paitsi mikä estää rekkautumasta eri nikeillä vaikka päivittäin. Yhtään kruunusi ei ole sen kirkkapi. Räkytätkö aina siivoojaparkana tai jollain muulla nikillä. Sillä me emmä ole sen kummemmin tuttavia tai tuttuja.Siivoojaparkana räkytin viimeksi parisen vuotta sitten ( "joskus, aikoinaan, ennenvanhaan"). Eläkkeelle jäätyäni minusta tuli ent.siivoojaparka. Siinä töitten jälkeen, kun pidin pitkän kesäloman ennen eläkkeelle jäämistä, olin jonkun aikaa "vieläkin siivoojaparka".
Rehellisesti omilla henkilötiedoillani rekattuna olen itseni nimisellä nikillä. Sillä nimellä, millä isäni lapsena ollessani minua kutsui.
Vasta melko viimeaikoina olet sitten tullut siihen herätykseen, että ei kannata rekkautua? Vastahan olit "daybyday" rekattuna, ei kauankaan sitten. Mikäs sinut sitten herätti? Eikö henkilötunnuksesi (Iines Ankka) mennytkään läpi ja ylläpito poisti nikkisi? - tutullani.on
Siivoojaparkana räkytin viimeksi parisen vuotta sitten ( "joskus, aikoinaan, ennenvanhaan"). Eläkkeelle jäätyäni minusta tuli ent.siivoojaparka. Siinä töitten jälkeen, kun pidin pitkän kesäloman ennen eläkkeelle jäämistä, olin jonkun aikaa "vieläkin siivoojaparka".
Rehellisesti omilla henkilötiedoillani rekattuna olen itseni nimisellä nikillä. Sillä nimellä, millä isäni lapsena ollessani minua kutsui.
Vasta melko viimeaikoina olet sitten tullut siihen herätykseen, että ei kannata rekkautua? Vastahan olit "daybyday" rekattuna, ei kauankaan sitten. Mikäs sinut sitten herätti? Eikö henkilötunnuksesi (Iines Ankka) mennytkään läpi ja ylläpito poisti nikkisi?Jos ottaa suomi24:n sähköpostin omalla nimellään ja käyttää sitä, ei monikaan kirjoita palstoille koskaan mitään.
- siilimuori3
tutullani.on kirjoitti:
Jos ottaa suomi24:n sähköpostin omalla nimellään ja käyttää sitä, ei monikaan kirjoita palstoille koskaan mitään.
Tääll on muistakin pasltoja kuin nää ikäpalstat. Ihan asia-asiaakin.
- siilimuori3
Siivoojaparkana räkytin viimeksi parisen vuotta sitten ( "joskus, aikoinaan, ennenvanhaan"). Eläkkeelle jäätyäni minusta tuli ent.siivoojaparka. Siinä töitten jälkeen, kun pidin pitkän kesäloman ennen eläkkeelle jäämistä, olin jonkun aikaa "vieläkin siivoojaparka".
Vasta melko viimeaikoina olet sitten tullut siihen herätykseen, että ei kannata rekkautua? Vastahan olit "daybyday" rekattuna, ei kauankaan sitten. Mikäs sinut sitten herätti? Eikö henkilötunnuksesi (Iines Ankka) mennytkään läpi ja ylläpito poisti nikkisi?Minä en ole koskaan tänne kirjautunut muulla kuin omalla nimelläni. Toiseen kysymykseen vastaus. turhautuminen ja ihmettely jotta miski. En tarvitse rekkautumista mihinkään. Enkä siis sinistä nikkiä. Kelpaan itselleni ihan mustanakin. Ja mullekin kelpaa.
- tutullani.on
siilimuori3 kirjoitti:
Tääll on muistakin pasltoja kuin nää ikäpalstat. Ihan asia-asiaakin.
Tarkoitin ettei hänelläkään ole edes aikomusta kirjoittaa palstoille, käyttää vain sähköpostiaan ja omalla nimellään. En usko että hän sillä palstoille kirjoittaisikaan.
- ent.siivoojaparka
tutullani.on kirjoitti:
Tarkoitin ettei hänelläkään ole edes aikomusta kirjoittaa palstoille, käyttää vain sähköpostiaan ja omalla nimellään. En usko että hän sillä palstoille kirjoittaisikaan.
Njaa.
Minulla taas on ihan eri sähköposti privaatisti [email protected]. jo viime vuosituhannelta, mitä käytän. Taitaa olla ylläpidon tiedossa sekin, en muista varmaksi. Ei ne ole minua ainakaan sen kautta muistaneet. Tuo (nikki)@suomi24.fi on tullut vain automaattisesti rekkaantumisen kylkiäisinä. En minä sen kautta näitä kaikkia tärkeitä liikeasioitani hoitele koskaan. - tutullani.on
Njaa.
Minulla taas on ihan eri sähköposti privaatisti [email protected]. jo viime vuosituhannelta, mitä käytän. Taitaa olla ylläpidon tiedossa sekin, en muista varmaksi. Ei ne ole minua ainakaan sen kautta muistaneet. Tuo (nikki)@suomi24.fi on tullut vain automaattisesti rekkaantumisen kylkiäisinä. En minä sen kautta näitä kaikkia tärkeitä liikeasioitani hoitele koskaan.Niinhän se sp tuleekin automaattisesti rekkautumisen yhteydessä, jotkut eivät edes ajattele sp-osoitetta ottaessaan että sitä voisi käyttää nimimerkkinä.
- olet-juoruakka
Vai olisikohan syynä kuitenkin pelkästään se, että menettäisit naamasi, jos joku saisi tietoonsa, että olet puhunut täällä perättömiä."Tietääkö kukaan missään nimeäsi ja osoitettasi"?
Sinä ainakin tiedät Paloman nimen ja osoitteen ja kerrot täällä hänen fasebook tietojaan. Miksi? - ent.siivoojaparka
olet-juoruakka kirjoitti:
"Tietääkö kukaan missään nimeäsi ja osoitettasi"?
Sinä ainakin tiedät Paloman nimen ja osoitteen ja kerrot täällä hänen fasebook tietojaan. Miksi?Ai jaa.
Mitäs tietoja minä olen kertonut Paloman fasebookilta?
Mitäs sinä haluaisit tietää hänen fasebookiltaan?
Tiedän minä monen muunkin nimen. Mitä siitä sit?
Voin kyllä selitellä, etten koskaan ole puskaillut sen jälkeen kun kirjauduin. Jos olen mielestäsi valehtelija näin sanoessani, niin menköön se ei elämääni hetkauta. Mutta rekkaantuneena elämä on sopivan yksinkertaista, ja sellaisesta elämästä tykkään, ettei tarvitse turhia arjessa miettiä tai tehdä, miettiä mikä hiivatin ruusu tänään olisin ja kirjautua sen kymmenen kertaa päivässä.
Ei se muuten tekemisiini vaikuta, kirjoitan kelle kirjoitan värilöistä riippumatta. Mutta sinisille ja vakinikeille kun kirjoittaa on kuin tutuilleen kirjoittaisi vaikka he eivät sen kummempia tuttuja olekaan. Totta kait olen mielessäni heille rikkaamman oletuksen kehitellyt vuosien saatossa kuin jollekin huuhaahurlumheille.
Siihen, että pohtisin kauheasti kuka kumma tuokin nyt oli, kun niin tutulta sanvalinta tuntui kun kommentin luin, en jaksa paneutua, kirjoitelkoot kuka mimmoisena puskana haluaa.
Jos alkaisin pelkäämään, että huomenna tämäkin palsta romahtaa ja nämä pyhät henkilötietoni vuotavat julkisuuteen kuin panama vuodoissa konsanaan, enhän uskaltaisi mennä minnekään, luotan vaan. Ketä ne sitä paitsi jaksaisivat kiinnostaa, ei yhtikäs ketään, koska ei minuakaan kiinnosta mikä on kirjoittajan henkilöllisyys, vaan se mitä hän itsestään täällä julki tuo. Nimimerkin takana kirjoittelu on mielestäni pelin henki ja ystävät livessä.Olen Rosaliiin samaa mieltä, monessa kohtaa. Varsinkin siinä että on ihan hukkaan heitettyä miettiä, kuka minkäkin kirjoituksen takana on. Voihan joskus tulla sellainen tunne, että voi kun tuo kirjoittaisi aina samalla nimmarilla, että vois imaista sen kaikki sanaset kitusiinsa :)
Mutta olen sellaistakin nähnyt, että kahta kirjoittajaa usutetaan toistensa kimppuun just silleen, että kopsataan jotain tunnistettavaa toisen teksteistä ja käytetään sitä ilkeilemällä puskasta toiselle. Hymiöt, tai rivitystapa, kirjoitusvirheet... En usko että kukaan täällä olisi niin yksinkertainen, että menisi puskaan huutelemaan ja samalla pitäisi huolen siitä että kaikki kuitenkin tunnistaa kirjoittajaa.hmp.f kirjoitti:
Olen Rosaliiin samaa mieltä, monessa kohtaa. Varsinkin siinä että on ihan hukkaan heitettyä miettiä, kuka minkäkin kirjoituksen takana on. Voihan joskus tulla sellainen tunne, että voi kun tuo kirjoittaisi aina samalla nimmarilla, että vois imaista sen kaikki sanaset kitusiinsa :)
Mutta olen sellaistakin nähnyt, että kahta kirjoittajaa usutetaan toistensa kimppuun just silleen, että kopsataan jotain tunnistettavaa toisen teksteistä ja käytetään sitä ilkeilemällä puskasta toiselle. Hymiöt, tai rivitystapa, kirjoitusvirheet... En usko että kukaan täällä olisi niin yksinkertainen, että menisi puskaan huutelemaan ja samalla pitäisi huolen siitä että kaikki kuitenkin tunnistaa kirjoittajaa.Olisi tietysti ihannetilanne, että kaikki kirjoittaisivat yhdellä omalla jne. onko se uskaltamisesta vai mielikuvituksesta vai mistä kiinni jos monena esiintyy. En tiedä.
Tämän yhden ja saman merkin alla olen uskaltanut kirjoittaa kaiken sanottavani, olen laverrellut ja liverrellyt, tunnustanut rakkautta ja kirjoittanut vitutukseni ulos, kökköä rakkausrunoa syytänyt alvariinsa, höpöttänyt ja taas höpöttänyt, voi ei. Joskus tullut mieleen että, minkälaisia persoonia täälläkin mahtaisi seikkailla jos jokaisen nimimerkin kirjoituksista kokoaisi yhteen henkilökuvan kun nyt ollaan tavallaan sirpaleina pitkin aloituksia. Oltaisko jotenkin omituisia otuksia vai ihan järkeviä tyyppejä vaan. Vuosikausia täällä kirjoitelleena sitä on jo monta kertaa ehtinyt nuttuaan kääntämään, vai kasvuksikohan sitä hienosti voisi sanoa.rosaliiin kirjoitti:
Olisi tietysti ihannetilanne, että kaikki kirjoittaisivat yhdellä omalla jne. onko se uskaltamisesta vai mielikuvituksesta vai mistä kiinni jos monena esiintyy. En tiedä.
Tämän yhden ja saman merkin alla olen uskaltanut kirjoittaa kaiken sanottavani, olen laverrellut ja liverrellyt, tunnustanut rakkautta ja kirjoittanut vitutukseni ulos, kökköä rakkausrunoa syytänyt alvariinsa, höpöttänyt ja taas höpöttänyt, voi ei. Joskus tullut mieleen että, minkälaisia persoonia täälläkin mahtaisi seikkailla jos jokaisen nimimerkin kirjoituksista kokoaisi yhteen henkilökuvan kun nyt ollaan tavallaan sirpaleina pitkin aloituksia. Oltaisko jotenkin omituisia otuksia vai ihan järkeviä tyyppejä vaan. Vuosikausia täällä kirjoitelleena sitä on jo monta kertaa ehtinyt nuttuaan kääntämään, vai kasvuksikohan sitä hienosti voisi sanoa.Voin tietysti olla hyväuskoinen hölmö, mutta en usko että kukaan kirjoittelee täällä "monena ihmisenä". He joilla on useammat nikit, pysyy kyllä tyylilleenkin uskollisena. Ja he jotka kirjoittaa aina vaihtuvalla nikillä... kyllä mä heidän tarvetta suojautua voin ymmärtää.
Itelläni on aina vain yksi nikki käytössä kerralla, enkä muulla kirjoita. Jossain vaiheessa, nikinvaihtojen välimaastossa, kokeilin kirjoittaa niin ettei kukaan mua tunnistaisi. Johtuen siitä että jouduin sefun hampaisiin. Ei siitä mitään tullut, mielenkiinto ja vapaus kirjoittaa meni sen sileän tien. Uskon että jokaisen tyyli on sisäänrakennettu persoonallisuuteen. Ei sitä voi ohittaa, se persoonallisuus on sen verran ihan ihmisen perusjuttu kuitenkin,
Jotenkin omituiset otukset tuntuvat todellisimmalta ja inhimillisimmiltä kuin sliipatut ja viimeisen päälle harkitut :)hmp.f kirjoitti:
Voin tietysti olla hyväuskoinen hölmö, mutta en usko että kukaan kirjoittelee täällä "monena ihmisenä". He joilla on useammat nikit, pysyy kyllä tyylilleenkin uskollisena. Ja he jotka kirjoittaa aina vaihtuvalla nikillä... kyllä mä heidän tarvetta suojautua voin ymmärtää.
Itelläni on aina vain yksi nikki käytössä kerralla, enkä muulla kirjoita. Jossain vaiheessa, nikinvaihtojen välimaastossa, kokeilin kirjoittaa niin ettei kukaan mua tunnistaisi. Johtuen siitä että jouduin sefun hampaisiin. Ei siitä mitään tullut, mielenkiinto ja vapaus kirjoittaa meni sen sileän tien. Uskon että jokaisen tyyli on sisäänrakennettu persoonallisuuteen. Ei sitä voi ohittaa, se persoonallisuus on sen verran ihan ihmisen perusjuttu kuitenkin,
Jotenkin omituiset otukset tuntuvat todellisimmalta ja inhimillisimmiltä kuin sliipatut ja viimeisen päälle harkitut :)Jotenkin tuntuu hassulta jos kirjoitan yhdellä nikillä näin ja sitten luon toisen nikin ja kirjoitan samalla tavalla samoilla äänenpainoilla, täytyyhän siinä olla joku motiivi luoda toinen oma juttu. Kuvittelisin, että silloin haetaan vähän sellaista romaanikirjoittajalle tyypillistä tapaa luoda henkilöhahmoja, mutta erilaisia persooniahan niiden olisi silloin tarkoitus olla. Voi, että menee sekavaksi, antaahan olla...
Se on kyllä totta, että vapaus on asia, joka yhdellä ja samalla nikillä kirjoittajalla on ihana juttu, tulee mitä tulee ja ei tarvitse kummempia miettiä, omana itsenään on tietenkin helpointa olla.
Olen surullinen heidän puolestaan, joiden hento itse-tunto on vaatinut
useamman sinisen nimmarin.
Enemmän surullinen heidän puolestaan, tietenkin, jotka eivät ole
rekkauteneet kertaakaan.
Ja sitten on se pohja-sakka.
-
Kun taas kerran teette tästä aiheesta minä-minä- aloituksen, muistakaa tämä
MINUN kommenttini.
H.- silimuori3
Niin moni muukin täti on tuuminut.
- Heikunkeikku
"hunksz"
Jos minä hyppään surupuseroon, niin kyllä sen puseron sitte täytyy olla semmonen, että siihen kannattaa hypätä. Hetken kun lilluu ja rypee ja pyöriskelee ja nyyhhyttelee pusakan sisällä, niin uutena ihmisenä sieltä ulos putkahtaa.
Mutta että että ja että alkaisin suremaan sitä, kuka on rekisteröitynyt tai kuka hyppelehtii eri puskis tai yhes puskas vaan, niin tottavie en semmosta surua ymmärrä. Se olis niinku oikean surun aliarvioimista:) Minusta jopa tuntuu, että vain Lällyt alkaa suremaan toisarvoisia asioita:)
Kerropa MIKSI MINUA surisit enemmän, kun en ole kertaakaan rekisteröitynyt?
Oonks mä nyt ihan huono ihiminen vai meneekö vieläki huonommaks?
Miksi minun pitäisi rekisteröityä? Perustelut siihen olis ihan jees-juttu. Heikunkeikku kirjoitti:
"hunksz"
Jos minä hyppään surupuseroon, niin kyllä sen puseron sitte täytyy olla semmonen, että siihen kannattaa hypätä. Hetken kun lilluu ja rypee ja pyöriskelee ja nyyhhyttelee pusakan sisällä, niin uutena ihmisenä sieltä ulos putkahtaa.
Mutta että että ja että alkaisin suremaan sitä, kuka on rekisteröitynyt tai kuka hyppelehtii eri puskis tai yhes puskas vaan, niin tottavie en semmosta surua ymmärrä. Se olis niinku oikean surun aliarvioimista:) Minusta jopa tuntuu, että vain Lällyt alkaa suremaan toisarvoisia asioita:)
Miksi minun pitäisi rekisteröityä? Perustelut siihen olis ihan jees-juttu."Heikunkeikku"
Eikös tuo itse-tunto kaiken kertonut?
Samaan tyyliin sanailu nimmareillen.
-
Suren, sillä tarkoitin toista sanaa, tylyyttä koristellen.
H.Heikunkeikku kirjoitti:
"hunksz"
Miksi minun pitäisi rekisteröityä? Perustelut siihen olis ihan jees-juttu.Heikku, ehkä hunksi tarkoittaa että surisisi enemmän jos rekkautuisit :))
- Heikunkeikku
hmp.f kirjoitti:
Heikku, ehkä hunksi tarkoittaa että surisisi enemmän jos rekkautuisit :))
Tuo ei tullut mieleeni:)
Jos rekisteröityisin ja sitten palstalle putkahtaisin TRADAAAA-huudahduksin, niin olis varmaan hunksilla pää ruves kraapimisesta kun miettis koristeluita lauseilleen. Ei taitais pelkkä sureminen riittää. :) Heikunkeikku kirjoitti:
Tuo ei tullut mieleeni:)
Jos rekisteröityisin ja sitten palstalle putkahtaisin TRADAAAA-huudahduksin, niin olis varmaan hunksilla pää ruves kraapimisesta kun miettis koristeluita lauseilleen. Ei taitais pelkkä sureminen riittää. :)Varmuuden vuoksi mun pitää korjata itteni, tarkoitin että hän surisisi silleen surrsurr kuin iso mehiläinen :)) Pukisi musta-kelta-raidallisen teräsmiespuvun päällensä.
- Heikunkeikku
hmp.f kirjoitti:
Varmuuden vuoksi mun pitää korjata itteni, tarkoitin että hän surisisi silleen surrsurr kuin iso mehiläinen :)) Pukisi musta-kelta-raidallisen teräsmiespuvun päällensä.
Hyvä kun korjasit itsesi, koska nyhämmmää aloin vasta tajuamaan kunnolla mitä tarkotit.
Niinkukö musta tulis sen silmis Kukka ja hää sitte heittäis suremiset veks ja alkais surisemaan ihan satasella. Minä vaan leyhyttelisin terälehtiäni, kuin hempeän vienon tuulen henkäisyissä ikään ja nauttisin surinan suurista sulosoinnuista. Pitäiskö mun kuitenkin alkaa fundeeraamaan tuota rekisteröitymistä:)
Äläkä nyt VAAN taas ala korjaamaan itseäsi ja todistamaan, että mun ymmärryksessäni on pientä vajavaisuutta:) Heikunkeikku kirjoitti:
Hyvä kun korjasit itsesi, koska nyhämmmää aloin vasta tajuamaan kunnolla mitä tarkotit.
Niinkukö musta tulis sen silmis Kukka ja hää sitte heittäis suremiset veks ja alkais surisemaan ihan satasella. Minä vaan leyhyttelisin terälehtiäni, kuin hempeän vienon tuulen henkäisyissä ikään ja nauttisin surinan suurista sulosoinnuista. Pitäiskö mun kuitenkin alkaa fundeeraamaan tuota rekisteröitymistä:)
Äläkä nyt VAAN taas ala korjaamaan itseäsi ja todistamaan, että mun ymmärryksessäni on pientä vajavaisuutta:)Just prikulleen noin, hyvin ymmärretty :))
Minusta mehiläinen (se oikea sellainen) on jotenkin hellyttävä, se sillä on sellainen pussattava peppu. Mutta nyt mä taisin pilata sen kuvan itselleni ihan itse. En voi varmaan enää ikinä kuvailla pörriäisen pyllyä tuolla tavalla.
Tällaista tää elämä on, jos ei kukaan muu kamppaa, niin kaadan itse itseäni. Ehkäpä kaadan itselleni. Kahvia. Laastari sekin on.Toki aina muistan,
mutta jos arvostellaan sitä, että puhutaan aina vain minä- minä muodossa. Mutta kun en osaa mitään viisasta yleistä höpinää vain omaa pientä elämääni hetken jakaa, ja vain toivoa, että ehkä joku joskus jonkun ajatuksen omaan elämäänsä näistä jonninjoutavista höpinöistäni löytäisi.
Löydän usein toisten palstalaisten tarinoista yhtymäkohtia omaan elämääni ja joskus jopa vertaista juuri 60 palstalla.
- Todennäköisyyttä
Puska? Virtanen, Lahtinen, Laine, Holopainen ja mitä noita nyt onkaan taitavat edustaa suuremmalla todennäköisyydellä enemmistöä siinä vaitelevalla nimimerkillä kirjoittavien joukossa. Ehkä Jouko Lahtinen tms.
- tuttujakaikille
Pertti Nieminen ja Maria Virtanen
- kesi.vä
Eihän tähän nyt voi sanoa mitään mitä en olisi jo aiemmin sanonut. Ai kappas, tulikin omat ajatukset.
- Kivi.lasitaloon
Miten joku voi kuvitella olevansa muiden kirjoittajien vainoama? On aika itsetyytyväistä sanoa, että vaikka kirjoittaa aina puskasta, niin joutuu silti vainon kohteeksi mielipiteittensä - vai minkä - tähden. Sitäpaitsi vain ainoana porukasta!
Jehovantodistajatkin aina kertovat joutuneensa vainon kohteeksi, heille kun se on yksi uskonnon tärkeä osa. Ylevöittääkö aloittajankin itsetuntoa vainon kohteena oleminen?
Jotkut ovat niin tärkeitä itsestään, että eri mieltä oleminenkin koetaan vainoamiseksi.- AvoinKaikilleJaKaikelle
Ei kai aloituksessa tarkoitettukaan jonkun tietyn yksilön vainoamista, vai ymmärsinkö väärin?
Ymmärsin kyseessä olevan tämän jatkuvan rekisteröitymättömien kirjoittajien puskanimittelyn ja nokkimisen.
Valitettavan usein ei täällä ole merkitystä sillä mitä kirjoitetaan, vaan sillä kuka sen kirjoittaa, mielestäni se on kovasti harmillista keskustelupaltalla joka on tarkoitettu avoimesti kaikkien keskusteluun, eikä ainoastaan vain henkilökohtaisiin suhteisiin.
Todellakaan ei yhtä tiettyä ilman vakituista nimimerkkiä kirjoittavaa voida vainoata, se ehkä on yksi harmituksen syy osalle :DDD - siilimuori3
Komppaan.
Puskavaino on minullakin. Tuo pääsiäisruohopuska, pitäisi leikata, antaa vähän kuivahtaa ja laittaa seipäälle.
- kesi.vä
Ne on siniset nikit loppuneet, kun niitä puskista keräillään :) Täältä ei hevin lopu.
Muita lukematta, puska apinoita on ollut, luulen vain yksi.
- töööttt
Mietipä miksi maailmassa ihmisiä vainotaan
- guuglella ja monill a muilla on miljardien ihmisten tiedot
. kaikki ei aina silleen jämptisti kohdallaan niin hyvässä kui pahemmassa tai vielki kehnommassajamassa - tänäänkin joku muisti muistuttaa ett' joko on kaikki tähn ikäluokkaan kuuluvat katkerat koolla kakkia tihkuvine plää plä- vuodatuksineen. joku muistaa aina muistuttaa että vammaiset, sairaat, mielenterveysongelmaiset het pois palstalta, miksikö`? Onhan sillå tieysti merkitystä, toimiiko ihmisissä rationaalinen, irrationaalinen tai reaktiivinen mieli, ja mihin suoritukset yltää - monet ikääntyneet ynnä lapset joskus tuntevat olevansa pelkkiä pelinappuloita isompien peleissä, - monien mielestä millään ihmisten kokemilla tunteilla ei ole mitäänmerkitystä, mutta jospa nekin ovat silleen joko voima tai heikkous - kuten moni muukin asia maailmassa
- ihmistekoihin ajavissa asioissa. Omien valintojensa mukaan. - korppis1
Olipas kiva lukutuokio. Pisteiden jako. Ent.siivoojaparka saa täydet 10 pistettä kommenteistaan. Luin huolella kaikkien vuodatukset. Aloittaja (jota ensin epäilin siivoojaksi) sai kaltoin kohtelustaan 8 pistettä. Hmpf. sai sekavasta selittelystään 5 pistettä ja siili mitään sanomattomista lauseistaan hännänhuipun 0 lukemat. Hunksi ainaista samaa. Muutama kommentti yhden ja saman tuntemattoman, mitään sanomattoman. Yleensä ympäripyöreitä ja muutama asiallinenkin kannanotto. Ylipäänsä samaa vuosien kestänyttä jorinaa tyhjästä.
- siilimuori3
Sun kannanotot on kaikki minä min lässynlää jankutia.
- korppis1
siilimuori3 kirjoitti:
Sun kannanotot on kaikki minä min lässynlää jankutia.
Opetteleisit edes kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita, tämäkin taas.... kaikki minä min... lässunlää jankutia ; )
- siilimuori3
korppis1 kirjoitti:
Opetteleisit edes kirjoittamaan ymmärrettäviä lauseita, tämäkin taas.... kaikki minä min... lässunlää jankutia ; )
Hah. Paraskin neuvoja ;).
- siilimuori3
siilimuori3 kirjoitti:
Olikp aloittaalla?
- Korppis1
siilimuori3 kirjoitti:
Rehellinen arviointini ketjun kommenttien laadusta. Ei kaikki voita jonkun on hävittäväkin.
Kai sinä jo olet tajunnut, että et ole palstan paras sananikkari. - siilimuori3
Korppis1 kirjoitti:
Rehellinen arviointini ketjun kommenttien laadusta. Ei kaikki voita jonkun on hävittäväkin.
Kai sinä jo olet tajunnut, että et ole palstan paras sananikkari.No näinpä :D.
Meissä on se ero et sinä kuvittelet olevasi, minä en edes kuvittele . Mun näkemykseni esitinkin varmaan sekavasti. Olisi pitänyt ensin kertoa oma elämäntarinani, että olisitte tajunneet mistä tuulee.
Mutta, siivoojalle sopii kirjoitella mustana nikkinä, mulle sopii paremmin mennä sääntöjä vastaan ja suojella mun lapset. Ei niitä kauan enää tarvi, kun ne mokomat lentää pois :/ Saatte ihan vapaasti tuomaroida ja nimitellä, itehän tiedä kuka olen ja miksi. Kertoo taas kerran lähinnä enemmän teistä jotain kuin minusta.- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Mun näkemykseni esitinkin varmaan sekavasti. Olisi pitänyt ensin kertoa oma elämäntarinani, että olisitte tajunneet mistä tuulee.
Mutta, siivoojalle sopii kirjoitella mustana nikkinä, mulle sopii paremmin mennä sääntöjä vastaan ja suojella mun lapset. Ei niitä kauan enää tarvi, kun ne mokomat lentää pois :/ Saatte ihan vapaasti tuomaroida ja nimitellä, itehän tiedä kuka olen ja miksi. Kertoo taas kerran lähinnä enemmän teistä jotain kuin minusta.Ovatko lapsesi jotenkin vajaaälyisiä?
Ovatko lapsesi jotenkin vajaaälyisiä?
Ja sinä kysyt sen koska....?
Eikö vanhempien kuulu suojella lapsiaan? Vai mitä sun lastenkasvatukseen sisältyy?
Tässä netissä liikkumisessa huomaa selkeän eron siitä, kuka on kasvattanut lapsiaan kun netti on ihan tuossa napin alla. Verrattuna siihen mitä kasvattaminen on tarkoittanut ilman worldwidewebbiä. Mikä on pätenyt joskus 15 vuotta sitten, ei päde enää.
Ja yhtä kaikki, vaikka nyt kasvattaisitkin lasta tähän maailmaan, niin me teemme sen varmasti silti eri tavalla. Voi käydä niinkin, että mikä on sun mielestä upea ja nuorta vahvistava päätös, on mun mielestä ihan persiistä. Ja toisinpäin.
Mitään rikosta en ole tehnyt kun olen väärällä nimellä rekannut tämän nikin. Kokeile vaikka, voit kirjoittaa sinne Ala Viisto tai Katti Lallinen tai Entinen Siivooja.- JäkätiJäkätiJäk
hmp.f kirjoitti:
Eikö vanhempien kuulu suojella lapsiaan? Vai mitä sun lastenkasvatukseen sisältyy?
Tässä netissä liikkumisessa huomaa selkeän eron siitä, kuka on kasvattanut lapsiaan kun netti on ihan tuossa napin alla. Verrattuna siihen mitä kasvattaminen on tarkoittanut ilman worldwidewebbiä. Mikä on pätenyt joskus 15 vuotta sitten, ei päde enää.
Ja yhtä kaikki, vaikka nyt kasvattaisitkin lasta tähän maailmaan, niin me teemme sen varmasti silti eri tavalla. Voi käydä niinkin, että mikä on sun mielestä upea ja nuorta vahvistava päätös, on mun mielestä ihan persiistä. Ja toisinpäin.
Mitään rikosta en ole tehnyt kun olen väärällä nimellä rekannut tämän nikin. Kokeile vaikka, voit kirjoittaa sinne Ala Viisto tai Katti Lallinen tai Entinen Siivooja.Jäkäti,. jäkäti, räpäti!
Eikö se ny millään mee sun kaaliin, että
"Suomi24-palveluissa ei saa
Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin" - TaasWanhaWiisaus
JäkätiJäkätiJäk kirjoitti:
Jäkäti,. jäkäti, räpäti!
Eikö se ny millään mee sun kaaliin, että
Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin"Eikö sun päähän mene ettei normaaleissa keskusteluissa kuulu nimitellä ja jankuttaa samaa asiaa jatkuvasti. Yksi mätä omena pilaa koko korin.
- JäkätiJäkätiJäk
hmp.f kirjoitti:
Mitään rikosta en ole tehnyt kun olen väärällä nimellä rekannut tämän nikin. Kokeile vaikka, voit kirjoittaa sinne Ala Viisto tai Katti Lallinen tai Entinen Siivooja.Kerrohan, miten se sun lapsia vahingoittaa jos et rekisteröidy ollenkaan?
hmp.f 9.4.2016 15:08 "Kokeile vaikka, voit kirjoittaa sinne Ala Viisto tai Katti Lallinen tai Entinen Siivooja."
Seliseliä ja on Suomi24-sääntöjen vastaista. Ja yllytät toista kokeilemaan. - JäkätiJäkätiJäk
TaasWanhaWiisaus kirjoitti:
Eikö sun päähän mene ettei normaaleissa keskusteluissa kuulu nimitellä ja jankuttaa samaa asiaa jatkuvasti. Yksi mätä omena pilaa koko korin.
Kukahan alle 60-vuotias jankuttaa ja itse syyllistyy ja muitakin yllyttää kokeilemaan Suomi24-palvelun sääntöjen vastaista toimintaa Suomi24;n Yli 60-vuotiaiden omalla keskustelupalstalla?
- TaasWanhaWiisaus
Kukahan alle 60-vuotias jankuttaa ja itse syyllistyy ja muitakin yllyttää kokeilemaan Suomi24-palvelun sääntöjen vastaista toimintaa Suomi24;n Yli 60-vuotiaiden omalla keskustelupalstalla?
Uskoisin valtaosan rekisteröityneen keksityillä tiedoilla.
Kaiva malka ensin omasta silmästäsi, sitten vasta toisen. - JäkätiJäkätiJäk
TaasWanhaWiisaus kirjoitti:
Uskoisin valtaosan rekisteröityneen keksityillä tiedoilla.
Kaiva malka ensin omasta silmästäsi, sitten vasta toisen.Kaiva, kaiva vaan itse malkoja silimistäs!
Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin"
Olen rekisteröitynyt suomi24:ään oikeilla tiedoilla. - huijaat.taas
Kaiva, kaiva vaan itse malkoja silimistäs!
Antaa vääriä tietoja käyttäjätunnuksen tietoihin"
Olen rekisteröitynyt suomi24:ään oikeilla tiedoilla.Eihän toi nimimerkkis ole sininen.
- JäkätiJäkätiJäk
huijaat.taas kirjoitti:
Eihän toi nimimerkkis ole sininen.
Olen rekisteröitynyt suomi24:ään oikeilla tiedoilla.
- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Mitään rikosta en ole tehnyt kun olen väärällä nimellä rekannut tämän nikin. Kokeile vaikka, voit kirjoittaa sinne Ala Viisto tai Katti Lallinen tai Entinen Siivooja.Niin, olisithan voinut kasvattaa lapsistasi itsenäisiä persoonia, joitten ei tarvitsisi hävetä äitinsä kommentteja ja voisit varoa kirjoittamasta (ainakaan rekatullasi) sellaista mikä voi vahingoittaa lapsiasi, jos henkilöllisyytesi tulisi julki.
Mieluummin se kuin valehdella henkilötietonsa ylläpidolle.
Kaikki sääntöjen vastainenhan on rikos ja pahimmasta päästä täällä (ja muuallakin) sitä on henkilöllisyytensä väärentäminen.
Ajattelet niinkuin, että tarkoitus pyhittää keinot? Taidat olla aika falski ihminen livenäkin siinä tapauksessa. - Peelot-hautaan
Niin, olisithan voinut kasvattaa lapsistasi itsenäisiä persoonia, joitten ei tarvitsisi hävetä äitinsä kommentteja ja voisit varoa kirjoittamasta (ainakaan rekatullasi) sellaista mikä voi vahingoittaa lapsiasi, jos henkilöllisyytesi tulisi julki.
Kaikki sääntöjen vastainenhan on rikos ja pahimmasta päästä täällä (ja muuallakin) sitä on henkilöllisyytensä väärentäminen.
Ajattelet niinkuin, että tarkoitus pyhittää keinot? Taidat olla aika falski ihminen livenäkin siinä tapauksessa.Tässä kohtaa olisi ehkä 1. vaihtoehto viisain
http://janiika.kapsi.fi/ajanviete/peelo.html - ent.siivoojaparka
Peelot-hautaan kirjoitti:
Tässä kohtaa olisi ehkä 1. vaihtoehto viisain
http://janiika.kapsi.fi/ajanviete/peelo.htmlJaksoitko tosiaan lukea koko tuon litanian?
Minua ei kiinnostanut tippaakaan. - ent.siivoojaparka
Peelot-hautaan kirjoitti:
Tässä kohtaa olisi ehkä 1. vaihtoehto viisain
http://janiika.kapsi.fi/ajanviete/peelo.htmlNiin. Luin sen ensimmäisen kohdan tosin.
Moni täältä on lähtenytkin portit räiskyen ja ilmestynyt kuin uudestisyntyneenä takaisin.
Tulee mieleen se entinen mies, joka sanoi talossa: "Hyvästi, nyt minä menen!" Ja käveli vahingossa komeroon, mikä oli ulko-oven vieressä. ent.siivoojaparka kirjoitti:
Niin, olisithan voinut kasvattaa lapsistasi itsenäisiä persoonia, joitten ei tarvitsisi hävetä äitinsä kommentteja ja voisit varoa kirjoittamasta (ainakaan rekatullasi) sellaista mikä voi vahingoittaa lapsiasi, jos henkilöllisyytesi tulisi julki.
Ajattelet niinkuin, että tarkoitus pyhittää keinot? Taidat olla aika falski ihminen livenäkin siinä tapauksessa.Sä olet niin hyvä muutenkin tekemään noita luonne-analyyseja. Kuten se Hienostorouva :D
- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Sä olet niin hyvä muutenkin tekemään noita luonne-analyyseja. Kuten se Hienostorouva :D
Onko täällä joku "Hienostorouva :D", joka tekee luonneanalyysejä? En ole huomannut.
Luin otsikon väärin, " Vuosikymmenen puskavaimo". Ihmettelin mikä sellainen on??
- ent.siivoojaparka
Eikö nyt hävetä, kun luit väärin?
Eikö nyt hävetä, kun luit väärin?
Hävettää ihan kamalasti. Viime yönä en saanut unta kun ajatukset vain pyöri päässä.
- eppu2
Rupesi satamaan, joten tulin tänne.
Mielikki-neito, minäkin luin puskavaimo, ajattelin, ei voi olla ja luin uudestaan.
Siivoojalle tiedoksi, ei hävetä, mutta naurattaa, eikä ole ainoa asia. - ent.siivoojaparka
eppu2 kirjoitti:
Rupesi satamaan, joten tulin tänne.
Mielikki-neito, minäkin luin puskavaimo, ajattelin, ei voi olla ja luin uudestaan.
Siivoojalle tiedoksi, ei hävetä, mutta naurattaa, eikä ole ainoa asia.No mahtaa teillä tosiaan olla täällä sitten paljon muutakin hauskaa, jos kaikki sanat luette yhtä väärin.
Ps. En ole enää siivooja, jos niinkuin minua tarkoitat ja olet senkin lukenut väärin. - entinen.on.entinen
No mahtaa teillä tosiaan olla täällä sitten paljon muutakin hauskaa, jos kaikki sanat luette yhtä väärin.
Ps. En ole enää siivooja, jos niinkuin minua tarkoitat ja olet senkin lukenut väärin.Olen entinen pankkitoimihenkilö. Nykyisin sanon olevani eläkeläinen.
- ent.siivoojaparka
entinen.on.entinen kirjoitti:
Olen entinen pankkitoimihenkilö. Nykyisin sanon olevani eläkeläinen.
Oliko entinen nikkisi "pankkitoimihenkilö"? Minun entinen nikkini oli "siivoojaparka" ja viitteenä siihen nykyinen nikkini on "ent.siivoojaparka", niin pysyy selvänä, että nikin takana on sama henkilö.
- ent.siivoojaparka
Oliko entinen nikkisi "pankkitoimihenkilö"? Minun entinen nikkini oli "siivoojaparka" ja viitteenä siihen nykyinen nikkini on "ent.siivoojaparka", niin pysyy selvänä, että nikin takana on sama henkilö.
Tuohon lisäten vielä ...ellei sitä joku toinen (joku kiusattu tai sellainen) lainaa.
- entinen.on.entinen
Tuohon lisäten vielä ...ellei sitä joku toinen (joku kiusattu tai sellainen) lainaa.
Entinen ammattini, ei nimimerkkini.
Sellainen yleiskuva on mulle syntynyt, että se joka itse on harrastanut puskailua, epäilee kaikkia muitakin siitä.
- Näin-onkin
Monet vanhat ovat vainoharhaisia, ja he eivät huomaa edes omaa pahuuttaan.
Mitään puskisten vainoamista ole täällä huomannut. Pikemminkin päinvastoin: puskista sataa silloin tällöin kaikenlaista epämiellyttävää loskaa jota anonyymiteetin varjossa singotaan "näkyvissä" olevien (siis tunnistettavien nimien) päälle. Jotkut tosi harvat tunnistettavat nimimerkit uskaltavat, viitsivät. kehtaavat olla avoimesti epämiellyttäviä toisilleen, mutta he ovat harvassa.
- tööttt
Tekisi mieli kysyä, että kenen ja missä mielessä tota vanhusten vainoharhaisuutta oikein porukalla hoetaan - jos ihmiset oikeasti ovat eläneet kovan ja rankan elämän, joka on pitänyt sisällään monenmoista todella vastenmielistä voimia ja varoja syövää - esm hulikaani- ja juoppo-narkkien örvellystä, kimppuunkäymisiä, myös sitä samaa, mistä aiemmin reipas puolustusministeri kolumneissaan kirjoitti kehitysmaiden naisten osasta - kun suku ei hyväksy
raiskattuja tyttöjä ja naisia lapsineen - kaikki ihmisyhteisötkin torjuu ja ainoa tapa millä naiset lapsiaan voisi elättää, on prostituutio - onhan se sangen tuttu ilmiö myös Suomessa,
- tekopyhäin hurskauden herneitten jakelun myötä armonosoituksina - mahtuuko sekään kenenkään kaaliin jonain mukamuka sosiaalisuutena? Totta myös että luonnossa sataa niskaan puskista milloin mitäkin öttiäistä - yhtä hyvin voisi puhua hauraista vanhuksista kuin hauraasta,helposti särkyvästä rauhasta - milloin missäkin alueella.
Vaikeneminen tietysti jotenkin jaloa ja kauniiksi koettua - mutta ikinä se ketään ei auta.
Siinä missä lemmenlurituksetkaan. - LiisaHervanna
Jos Suomi24 palveluihin ei kirjaudu oikealla nimellään vaan esim. Hervannan Liisana, mutta miten sen sähköpostiosoitteen kanssa on kun se pitää kans laittaa onko se liisahervanna@suomi24. fi vai pitääkö sekin keksiä?
- TurvallisuusTurva
Varminta on muuttaa toiseen osoitteeseen ja käyttää osoitetta Poste Restante ja muuttaa etunimensä ja sukunimensä virallisesti toisenlaisiksi. Muista myös kieltää väestörekisterikeskusta myymästä tietojasi kysyjille. Burkha myös välttämätön ja pukuna aina vartalon piilottava löysä maata laahaava kaapu. Silmälasit, jotka ovat peilin kaltaiset. Pippurisumutin, laillinen. On vielä muitakin suojautumistoimenpiteitä mutten ehdi enempää tällä haavaa.
- Päiväpeite-vaan-aina
päähä ko lähteepi ulos koijjastaa, ei tarvi kampaajaa ei meikkaajaa paitti sitte ko pittää essiintyvä Suomen TVssä, sinne pääseep melko pian Suomeen tuluaa.
TurvallisuusTurva kirjoitti:
Varminta on muuttaa toiseen osoitteeseen ja käyttää osoitetta Poste Restante ja muuttaa etunimensä ja sukunimensä virallisesti toisenlaisiksi. Muista myös kieltää väestörekisterikeskusta myymästä tietojasi kysyjille. Burkha myös välttämätön ja pukuna aina vartalon piilottava löysä maata laahaava kaapu. Silmälasit, jotka ovat peilin kaltaiset. Pippurisumutin, laillinen. On vielä muitakin suojautumistoimenpiteitä mutten ehdi enempää tällä haavaa.
Kiitos neuvoista, kirjoitan nyt sinisellä. Olen ihmetellyt tätä ketjussa menneillään olevaa piiloleikkiä. Minä rekisteröidyn omalla nimelläni kaikkialle.
Esim. minäkin sain pyytämättäni tietää kuka on hmpf. nimimerkin takana. Nyt hän on pelästynyt julkisuuttaan ja pistänyt facebookkinsa valokuvattomaksi koska niitä hänen nimisiään naisia on Suomi ja Ruotsi pullollaan. Eli turha pelko on tulla tunnetuksi uusille tulokkaille, mutta uskon monen vanhemman palstalaisen tuntevan hänet oikealla nimellä, joten liian myöhäistä on sammuttaa tulipaloa.
Jos ihminen on seikkaillut treffien puolella kuten minä aikoinani siellä kaikki on mahdollista. Siellä eronnut rehellinen naisihminen saa kierot kosijat liikkeelle. Kokemusta on, mutta lapseni, jotka ovat kasvaneet aikuisuuteen tietokoneaikana ja opettaneet minutkin median saloihin eivät ole ikinä joutuneet uhatuksi. He opettivat kanaa varovaisemmaksi muutaman hullun kosijan ilmestyttyä nurkille norkoilemaan.
No ne ajat ovat takanapäin, enää ei ole pelkoa, ikäkin alkaa suojaamaan päällekarkaajilta.- ent.siivoojaparka
TurvallisuusTurva kirjoitti:
Minulla oli töissä ryntäissäni oma nimeni oikein suurin kirjaimin. Ei sitä nimeä muut käyttäneet kuin ehkä pomoni joskus.
Väliin piti itsekin tarkistaa, mitä siinä oikein lukee, kun minua jututettiin "Du", "Du där", Halloooo", "Ursäkta", Stackaren", Stackars dig", "Städerskan"... korppis kirjoitti:
Kiitos neuvoista, kirjoitan nyt sinisellä. Olen ihmetellyt tätä ketjussa menneillään olevaa piiloleikkiä. Minä rekisteröidyn omalla nimelläni kaikkialle.
Esim. minäkin sain pyytämättäni tietää kuka on hmpf. nimimerkin takana. Nyt hän on pelästynyt julkisuuttaan ja pistänyt facebookkinsa valokuvattomaksi koska niitä hänen nimisiään naisia on Suomi ja Ruotsi pullollaan. Eli turha pelko on tulla tunnetuksi uusille tulokkaille, mutta uskon monen vanhemman palstalaisen tuntevan hänet oikealla nimellä, joten liian myöhäistä on sammuttaa tulipaloa.
Jos ihminen on seikkaillut treffien puolella kuten minä aikoinani siellä kaikki on mahdollista. Siellä eronnut rehellinen naisihminen saa kierot kosijat liikkeelle. Kokemusta on, mutta lapseni, jotka ovat kasvaneet aikuisuuteen tietokoneaikana ja opettaneet minutkin median saloihin eivät ole ikinä joutuneet uhatuksi. He opettivat kanaa varovaisemmaksi muutaman hullun kosijan ilmestyttyä nurkille norkoilemaan.
No ne ajat ovat takanapäin, enää ei ole pelkoa, ikäkin alkaa suojaamaan päällekarkaajilta.Mitähän facebook profiilia säkin kastelet :))
- Korppis1
hmp.f kirjoitti:
Mitähän facebook profiilia säkin kastelet :))
En nyt kovin innokkaasti ole seurannut tekemisiäsi siellä ja miksi seuraisinkaan, mutta se kuvallinen ei tule enää nimihaulla ja muut samannimiset ovat erinäköisiä kuin sinä. Kuvattomiakin on aika monta samannimistä.
Sitähän en tiedä onko nimesi sielläkin väärennetty, mutta kamulistallasi aikoinaan oli erittäin tunnettu "palstavaikuttaja". Korppis1 kirjoitti:
En nyt kovin innokkaasti ole seurannut tekemisiäsi siellä ja miksi seuraisinkaan, mutta se kuvallinen ei tule enää nimihaulla ja muut samannimiset ovat erinäköisiä kuin sinä. Kuvattomiakin on aika monta samannimistä.
Sitähän en tiedä onko nimesi sielläkin väärennetty, mutta kamulistallasi aikoinaan oli erittäin tunnettu "palstavaikuttaja".Miksi ylipäänsä hakisit mun nimeä. Onko ollut ikävä ;))
Laitoin asetukset jo kauan aikaa sitten fb:ssä niin, ettei google ehdota sitä.- ent.siivoojaparka
hmp.f kirjoitti:
Miksi ylipäänsä hakisit mun nimeä. Onko ollut ikävä ;))
Laitoin asetukset jo kauan aikaa sitten fb:ssä niin, ettei google ehdota sitä.Kastellakseen, kastellakseen ...
- Korppis1
hmp.f kirjoitti:
Miksi ylipäänsä hakisit mun nimeä. Onko ollut ikävä ;))
Laitoin asetukset jo kauan aikaa sitten fb:ssä niin, ettei google ehdota sitä.Ei minulla ole varsinaisesti ikävä ole ollut, uteliaisuus vain heräsi eräänä päivänä kuten se herää joskus muidenkin ylilaivan heitettyjen proviileista.
Siivoan muutaman kerran vuodessa facebookiani. Olen pääsääntöisesti facen välityksellä yhteydessä muutamaan ystävääni. Muut ns. ystäväni ovat ikään kuin seinäruusuina, koristeina, ilmoittamassa, että on minullakin ystäviä ; )))
Eikä enää jaksa peukuttaa jonninjoutavaa.
Pitääpä kokeilla, siivooja yllytti ;) - korppis1
Kastellakseen, kastellakseen ...
Kuuluisan "palstalaisen" ystävälistalta ei löytynyt rouvaa, liekö välit mennyt poikki.
korppis1 kirjoitti:
Kuuluisan "palstalaisen" ystävälistalta ei löytynyt rouvaa, liekö välit mennyt poikki.
Et sä mua näekään mistään, jos olen estänyt sua.
- NeuvonAvutonta
korppis kirjoitti:
No ne ajat ovat takanapäin, enää ei ole pelkoa, ikäkin alkaa suojaamaan päällekarkaajilta.Miten avuton oletkaan netin käyttäjänä ja facen käyttäjänä :D
Oletko facessa viestejä vaihtanut "hmp.f" kanssa?
Jos olet, niin sieltä viesteistäsi "hmp.f" nykyisen facebook-profiilikuvan näet.
Kun avaat "hmp.f" kanssa viestittelysi ja sitten klikkaat "hmp.f"-kuvaa siinä, niin "hmp.f" facesivu avautuu eteesi.
Jos "hmp.f" on torjunut sinut, niin avautuu sinulle, että EI, EI, EI ole ei (vaikka on muille).
Jos on "hmp.f" torjunut sinut, niin et näe häntä myöskään kaverilistoissa, vaikka hän olisi "Palstavaikuttajan" kaveri. - Korppis1
NeuvonAvutonta kirjoitti:
Miten avuton oletkaan netin käyttäjänä ja facen käyttäjänä :D
Oletko facessa viestejä vaihtanut "hmp.f" kanssa?
Jos olet, niin sieltä viesteistäsi "hmp.f" nykyisen facebook-profiilikuvan näet.
Kun avaat "hmp.f" kanssa viestittelysi ja sitten klikkaat "hmp.f"-kuvaa siinä, niin "hmp.f" facesivu avautuu eteesi.
Jos "hmp.f" on torjunut sinut, niin avautuu sinulle, että EI, EI, EI ole ei (vaikka on muille).
Jos on "hmp.f" torjunut sinut, niin et näe häntä myöskään kaverilistoissa, vaikka hän olisi "Palstavaikuttajan" kaveri.Johan tuon sain tietää hmp.f:n kommentista. Hän on torjunut minut ; ) No, mikäpä hänessä, liekö pelännyt.
- OotteTeIhmeKyyliä
Korppis1 kirjoitti:
Johan tuon sain tietää hmp.f:n kommentista. Hän on torjunut minut ; ) No, mikäpä hänessä, liekö pelännyt.
Minä poistan heidät joihin en luota, tai jotka ovat osoittautuneet ihmisiksi joista en pidä. Eipä ole vielä pelon vuoksi pitänyt ketään poistaa, onneksi.
- NeuvonAvutonta
Korppis1 kirjoitti:
Johan tuon sain tietää hmp.f:n kommentista. Hän on torjunut minut ; ) No, mikäpä hänessä, liekö pelännyt.
Viesteistäsi "hmp.f" kanssa näet hänen nykyisen facebook-profiilikuvan.
Vaikka olisi torjunut sinut. - surullista
Vaikka olisi torjunut sinut... ja stalkkeri neuvoo toista ...
- kyllästyttää.jo
surullista kirjoitti:
.. ja stalkkeri neuvoo toista ...
Ja mitähän nuo facebook jutut ja profiilit tänne kuuluvat.
- sanos-muuta
kyllästyttää.jo kirjoitti:
Ja mitähän nuo facebook jutut ja profiilit tänne kuuluvat.
haluavat kertoa pystyneensä vakoilemaan kuka on kukin ja kenen kaveri, taitaa olla oma elämä aika vähissä
- Korppis1
Vaikka olisi torjunut sinut.Kiitos neuvoistasi, mutta en minä tumpelo ole. Ainoa asia, jota en ole facessa käyttänyt on torjunta. Tottahan näen henkilöiden kuvat joiden kanssa olen vaihtanut viestejä ja osaan ne tallentaa (kaapata) omiin tiedostoihini ; )
- NeuvonAvutonta
Korppis1 kirjoitti:
Kiitos neuvoistasi, mutta en minä tumpelo ole. Ainoa asia, jota en ole facessa käyttänyt on torjunta. Tottahan näen henkilöiden kuvat joiden kanssa olen vaihtanut viestejä ja osaan ne tallentaa (kaapata) omiin tiedostoihini ; )
No, onko "hmp.f":n profiilissa hänen kasvokuvansa?
Hyvä, että osaat etkä ole tumpelo :) NeuvonAvutonta kirjoitti:
No, onko "hmp.f":n profiilissa hänen kasvokuvansa?
Hyvä, että osaat etkä ole tumpelo :)Ihan on omalla kasvokuvallaan. Samaa kuva ollut jo kauan. Itse vaihdan usein kuvia kuten tänäänkin. Olin iltapäivällä mökillä kuopuksen kanssa. Otimme valokuvia, ei tarvinnut selfieitä napsia; )
- IkävätSyövätMukavat
korpikirjailija kirjoitti:
Ihan on omalla kasvokuvallaan. Samaa kuva ollut jo kauan. Itse vaihdan usein kuvia kuten tänäänkin. Olin iltapäivällä mökillä kuopuksen kanssa. Otimme valokuvia, ei tarvinnut selfieitä napsia; )
Ihanko oikeasti te täällä vatvotte toisten palstalaisten face sivujen sisältöä?
Onko tämä "hmp.f" nyt palstajahtinne kohde? - menisivät.itseensä
En voi ymmärtää mitä iloa sellaisesta voisi olla. osittaa että kannattaa salailla henkilöllisyyttään juuri tuollaisten takia.
Tänne sopii kaikenlaisia, myös................... - Korppis1
IkävätSyövätMukavat kirjoitti:
Ihanko oikeasti te täällä vatvotte toisten palstalaisten face sivujen sisältöä?
Onko tämä "hmp.f" nyt palstajahtinne kohde?Ei voi vähempää kiinnostaa kenenkään facesivut, kuhan huudatan teitä, pääsette äimistelemään heti aamusta.
- OotteTeIhmeKyyliä
Eiköhän nämä edeltävät viestit kerro miksi ei kannata omaa nimeään täällä julki tuoda. On se vaan kiva kun facessa on vain oikeita ystäviä, ei ole omat asiat ja kaverit ruodittavana täällä palstoilla.
Kun osalla on kaverilistat kaiken kansan pällisteltävänä niin kyllähän sieltä pystyy halutessaan bongaamaan palstatuttuja.- How-true--
Tunnen sukulaissieluisuutta kanssasi!
70 palsyalla on joku joka tänään hyppäsi sinne alkaen syytellä taas toista aivan yllättäen. Edellisestä kerrasta on jo pari vuotta, olin iloinen kun joku mies muutti asumaan sen kanssa, niin siitä päästiin pitkäksi aikaa. Mutta tänään se taa yllättäen hyökkäsi. En tiedä miksi minun kimppuun.
Kaikki puolustivat minua, mutta eihä siihen mikään vaikuta.
Täytyy olla joku pakkomielle pääsään. - Hyvää-jatkoa-
En viitsi enää sinne kurkata sen takia, vaikka siellä on ihan kivojakin tyyppejä.
- Hyvää-huomenta--
How-true-- kirjoitti:
70 palsyalla on joku joka tänään hyppäsi sinne alkaen syytellä taas toista aivan yllättäen. Edellisestä kerrasta on jo pari vuotta, olin iloinen kun joku mies muutti asumaan sen kanssa, niin siitä päästiin pitkäksi aikaa. Mutta tänään se taa yllättäen hyökkäsi. En tiedä miksi minun kimppuun.
Täytyy olla joku pakkomielle pääsään.How true, täällä on tuollaisia, ei niistä pidä välittää, joku hyökkää krapulasaan täysin voimin minne sattuu.
- varon-kirjoituksiani
How-true-- kirjoitti:
Täytyy olla joku pakkomielle pääsään.Tunnen sukulais sieluisuutta kanssasi! Samoin minä.
Ihme kyyläystä täällä esiintyy! Tutkitaan toisten facebookit ja kommentoidaan niistä toisille. Samoin kaivellaan jonkun entiset tunnetut nikit ja niistä käydään irvailemaan, verraten jopa "muodonmuutoksen" ihmeelisyyteen.?!
Aika moni tuo myös ilmi, että hänellä on elämää toisaalla? Miksi ei sitten elä sitä elämäänsä, vaan on pakko tulla kirjoittamaan jotain ilkeää tänne keskustelupalstalle?
Hyvää-huomenta--, sinulla oli osuva huomio tuosta krapulasta. Olikohan juotavat loppuneet?
Tsemppiä sulle. Olet todella hyvä kirjoittaja, mutta "siihen" soppaan en tohtinut lusikkaani laittaa, koska tuntien itseni, se olisi voinut mennä överiksi.
- Hyvää-huomenta-
Onpas ketjussa jo paljon kävijöitä!
Niin parempi onkin lopettaa
jos tuntuu ettei haluta enää n.s. "keskustella"
jonkun pakkomielteisen eukon kanssa. - 209506
En viitsinyt lukea pitkää ketjua. Ajattelin vain kysäistä että missähän vaiheessa huppupäiset"vainoajat" on muuttaneetkin nimensä "vainotuiksi".
Näin se musta muuttuu valkoiseksi?- dilpidabbiduu
Jos he vaikka kokevat tällätavoin itsensä positiivisiksi? Tosin sitä ennen tuli huppupäässä ajettua aiemmat positiiviset ihmiset täältä pois. Kaliffi tahtoi olla ainoa valoisa tähti, suositumpi olisi hänen loistonsa himmentänyt.
Mummoilla kuolemaa kohden kiima kasvaa tavalla ja toisella.
- hahahahahahahaaaaaaa
Pidä xx9 huoli omasta lerpustasi ja kännisistä soopajutuistasi,
hahahahahahahaaaaaaa kirjoitti:
Pidä xx9 huoli omasta lerpustasi ja kännisistä soopajutuistasi,
Apinalla taas järki pois. Mummo huorat on suomen vitsaus. Aloittaja on oikeassa.
Sooopaa on mummo apina. Olet Suomalainen nolla ja tulet olemaan.- hahahahahahahaaaaaaa
xx9 kirjoitti:
Apinalla taas järki pois. Mummo huorat on suomen vitsaus. Aloittaja on oikeassa.
Sooopaa on mummo apina. Olet Suomalainen nolla ja tulet olemaan.xx9 on raukka.
Raukat vain menköhön merten taa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1294100Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1903887Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292616Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102402100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322173Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41756Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481382Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut891353Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241281Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361069