kun saa metsälönsä kaikki puut nurin (moton avustamana tosin, mutta kuitenkin), eli puut pannaan nöyrtymään edessäsi?! Siittä vaan issoon pinnoon kaikki. Sitten on mahtavaa katsella avaraa kannokkoa, joka vielä äsken oli pystymetsää!
Siittä sitten voi kohta lähteä autokauppaan ostamaan uuden Subaru Foresterin, jolla on miehekästä kurvailla jonkin jo aiemmin hakatun ja nyt jo pikku taimikon luokse, ottaa takaluukusta ISO HUSKI, ja päräyttää se käymään, alkaa raivoisasti RAIVATA! On niin MIEHEKÄS olo, katsella harvottua taimikkoa. ..Tulevaa puupeltoa, saatanaperkeleniin!
Tuleeko miehekäs olo
hiemanköyhää
4
191
Vastaukset
Onko sulla joku ongelma? Pitäskö sun puhua siitä jonkun kanssa?
- hiemanköyhää
Ei vaan vittuko naurattaa, ja toisaalta myötähävettää tavallaan ns. aikuisten miesten köpsyys ja laumasieluisuus. PS. Subaru on NELIKKO.
- Tatistaja
Koko kylä siitä nauttii kun ei ole puuta enään pystyssä missän
- Vatukko
Menikö hyväkin marjapaikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654