Onko kaikki niin kalliita, kun ne ovat? Onko mitään edullista vaihtoehtoa, jos kyseessä on pienitalo. Mistään vanhasta en lähde enään remontoimaan.
Onko oikeasti edullisia?
5
242
Vastaukset
- Talot_
Etsitkö muuttovalmista vai tuleeko kyseeseen itsekin rakentaminen?
http://www.talovertailu.fi/mallisto/talomallisto- mävaanhämeest
Tuossa ei ole kaikkia valmistajia, ja minä sain vain Helsingin hinnat vaikka asun muualla:(
Minun mielestäni sellainen firma menestyisi tuolla alalla jos se pystyisi tekemään pieniä edullisia taloja... Monella paikkaa moni pystyisi muuttamaan itsensä kerrostalosta pois!
- Jörgens
Talon voi rakentaa hyvin edullisesti. Tai sen voi rakentaa hyvin mutta kalliilla. Tai jos osaa niin sen voi tehdä edullisesti hyvin itse mutta hinnan maksaa avioerolla yms.
Sellaista vaihtoehtoa ei ole olemassa että ostaa hyvän valmiina halvalla. Yhtälö on mahdoton. Jos haluat hyvän ja hyvin tehdyn, se maksaa välttämättä paljon.- Ettäsnäin
Huonokin voi maksaa paljon. Päällepäin ei näe koko totuutta mikä on tehty hyvin ja mikä huonosti.
- mävaanmiestäältä
Eli lapsena tai eläkeläisenä talo pitäisi rakentaa?, jo valmiiksi eronneella ei taida olla enään varaa:)?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6032410Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4131925Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H231750Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641448JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191386- 651301
- 1221184
Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka22950Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16938Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66853