Oon miettinyt miks kaikki tytöt vihaa minua

nyhz

en vaan saa päähäni miks kukaan tyttö ei ikinä näytä minkäälaista kiinnostusta minua kohtaan. Olen ihan mukava ja silleen sekä yritän puhua tytöille mutta kaikka vain lopettavat keskustelun mahdollisimman nopeasti. Ei ikinä siis mikä mussa on vikana?

8

492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä kun emme tunne.
      Oletko kenties kuinka vanha?
      Ulkonäkökin vaikuttaa hyvin paljon ja käytös...

• mulonsamajuttu

Täysin sama tilanne.

• Jos olette about alle 18, niin ei tarvitse vielä hirveästi huolestua. Elämä ennen tuota on monelle tytölle ja miksei pojallekin sellaista pintaliitoa, että ns. järkevät kumppanit ei vaan jaksa kiinnostaa.

Tunnen useita poikia, jotka ovat tavanneet ensimmäisen tyttöystävänsä vasta armeijaiän jälkeen. Nämä suhteet on olleet järjestään pysyvämpiä, kuin nuorempien yritykset.

• Hei

Olen samaa mieltä Oldien kanssa. Ei kannata syytellä itseään koska monet tytöt ovat vielä kypsymättömiä ja arvostavat ihan toisarvoisia asioita pojissa. Onneksi tosiaan aika korjaa tämän hankaluuden.
      Mitä jos keskittyisit omaan itseesi, mukaviin harrastuksiin ja ihmisten tapaamiseen noin muuten. Arvosta myös itseäsi ja ota toiset hyvällä tavalla huomioon. Seurusteluun ei ole mikään kiire.

Aikanaan se sinua arvostava ja sinusta välittävä tyttö tulee kohdallesi!

Pappi Elisabet

• 17nais

Mä oon lähes täysi-ikäinen tyttö ja sama tilanne. Koska: en ole huomiohuorabilettäjä, vaan järkevä, syvällinen, vähä outo, rauhallinen, poikamainen...jne. nainen.
      Mutta kuten muutkin ketjussa ovat todenneet, ei ole syytä huolestua. parikymppisenä seurustelun aloittaneilla on enemmän elämänkokemusta ja osaa arvostaa suhdetta paljon enemmän kuin jotku 15v. tyypit joilla vielä tulee ja menee ihastuksia.
      Olenkin kiinnostunut itseä vanhemmista miehistä koska ne on yleisesti ottaen kypsempiä kuin jotku mun ikäiset amispojat. Itse kun olen kypsempi kuin ikäiseni.

• f3e6j5

Koska miesten on vaikeampaa lyötää kumppania kuin naisten, vaatimustaso miehelle on liian korkea. Siinä missä miehen pitää olla pitkä, komea, hyväkuntoinen, älykäs, hyvintienaava ja ties mitä kaikkea, naisen ei tarvitse kuin olla normaalipainoinen, terve ihminen.

Mutta miesten arvo kasvaa ajan myötä, opiskele hyvään ammattiin ja pidä itsestäsi huolta, aikuisena sitten ne tytöt joita yrität nyt lähestyä eivät enää kelpaa sinulle, todennäköisesti ovat naimisissa jonkun amiksen käyneen kaljamahan kanssa.

• 244544

Koska miehet niitä muijia haluaa, niin pitää niiden tehä enemmän.

• Because you hate yourself before girls

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      249
      14194
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      61
      7220
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      200
      6957
    4. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      41
      5039
    5. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      109
      4817
    6. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      74
      4687
    7. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      80
      4395
    8. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      19
      4371
    9. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4132
    10. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      101
      3921
    Aihe