Meil on kotona ongelma. Äiti on tosi sairas ja sen pitäs mennä sairaalan. Isi sanoi et sille on jo hoitopaikka. Äiti on iha psykoosis ja ei suostu lähtee minnekään mut kukaa meistä ei enää kestä sen kinaamista ja huutoo. Isä käveli just ulos ja sano et tulee ehkä huomenna takas ja äiti alko samantien huutaa mulle ja pikkuveljelle. Isä on älyttömän väsyny ja tosi kyllästyny äidin hullutukseen mut äiti ei haluu hoitoon ja se on tosi sekava. Mitä pitäis tehä? en kehtais soittaa 112 vai mitä täs ees pitäis tehä? En oikeesti jaksa elää äidin seurassa
Tarvitsen apuaaa
7
98
Vastaukset
- Hilloliisa
Ulkopuolista apua tarvitaan joka tapauksessa. Rohkeasti puhumaan, ihan koko perheenne hyvinvoinnin puolesta. Mll:n sivuilta saa ainakin tosi hyvin apua, nille voi soittaakin. Voimia sulle, pimein hetki on juuri ennen auringonnousua! ♥
- Täti333
Suosittelen soittamaan ihan vaikka sinne hätäkeskukseen jos on mielenterveydellisistä ongelmista kyse, ne voi muuttua nopeesti minkä laatusiksi tahansa. Jos isä on huolehtiva niin varmasti voitte asua veljesi kanssa hänen luonaan, muussa tapauksessa ehkä sijaiskoti tmv.
Tsemppiä hurjasti, olen saman läpikäynyt ja soitto hätäkeskukseen ja asiat selviksi niille oli ainoa keino , kumminkin sinun ja pikkuveljesi kannalta varmaan parhain. Halauksia ja voimia, pysykää vahvana, kyllä teistä välitetään. ❤️- Tyttönolnol
Äiti on kuitenkin äiti, ei se meille fyysisesti mitään pahaa tee koskaan, mutta olis just tärkeetä et saatais se hoitoon että vois alkaa parantuminen ja normalisoitumaan taas omaks itsekseen. Kotona se vaan kasvattaa omaa hulluuttaan hulluuden päälle.
Soita alueen sosiaalipäivystykseen tai sinne hätäkeskukseen.
- Tyttönolnol
En kehtaa soittaa mut isä sano tulevansa tänää mökiltä ni katotaan sitte mitä tehdään seuraavaks :/
Tyttönolnol kirjoitti:
En kehtaa soittaa mut isä sano tulevansa tänää mökiltä ni katotaan sitte mitä tehdään seuraavaks :/
No toivottavasti tilanne selkiintyy osaltasi.
Teidän perhe tuntuisi kuitenkin tarvitsevan joka tapauksessa ulkopuolista apua. Toivottavasti jompi kumpi teistä - siis isäsi tai sinä - uskaltaa sitä myös hakea.
On myös valitettava tosiasia, että joskus uupunut ja mielenhäiriöön joutunut äiti tai isä voi vahingoittaa lapsiaan ja joskus jopa surmata heidät. Se, että äiti on äiti ei siinä vaiheessa enää merkitse mitään, jos ihmisen henkiset ongelmat pahenevat tarpeeksi. Hakekaa apua ajoissa.- auk-ku11
helposti voit soittaa 112 ja kerrot että olet huolissasi äitisi psyykkisestä sairaudesta ja että hän tarvii nyt apua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602