mies - eikä suotta.
Mehän olemme melankoliaan taipuvaisia, vai onko se jo muuttunut käsite.
Tämä Leikolan valitsema Meksikon pikajuna on hyvä jo siksi, että siinä on tietty lataus tarinassa stereotypioiden muodossa.
https://www.youtube.com/watch?v=oyuEZK-Wz4Y
Maailman hauskin
4
112
Vastaukset
Valitettavasti en näe tuota videota, mutta eikös näiden Stand-up koomikoiden idea olekin ravistella meidän stereotypioita, tuoda esille hullunkurisia asioita meidän ihmisten elämästä ja sitten me nauramme heille mutta samalla itsellemme.
Miehen täytyy olla hauska jos saa musiikkikeskuksellisen katsojia nauramaan pelkästään sillä että kurkistaa puolihuolimattomasti esiripun takaa.- qwest
Ismo on mestari rallien tekijä tai sanoittaja, karvahattumusiikkia parhaimillaan. Livenä laulut ja tarinat olisivat eläväisempiä, juutuupi ei hyvä esityspaikka.
Todella kiva biisi ja niin totta
Tuo että samaistuminen tapahtuu myönteisen huumorin kautta menee kuin häkä meihin, se on sitä parasta terapianaurua.
Leikola on ollut täälläkin, en tosin silloin päässyt,...........
Live on live sitä ei voi korvata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532526
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35741Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 68561
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap83556- 48555