mies - eikä suotta.
Mehän olemme melankoliaan taipuvaisia, vai onko se jo muuttunut käsite.
Tämä Leikolan valitsema Meksikon pikajuna on hyvä jo siksi, että siinä on tietty lataus tarinassa stereotypioiden muodossa.
https://www.youtube.com/watch?v=oyuEZK-Wz4Y
Maailman hauskin
4
74
Vastaukset
Valitettavasti en näe tuota videota, mutta eikös näiden Stand-up koomikoiden idea olekin ravistella meidän stereotypioita, tuoda esille hullunkurisia asioita meidän ihmisten elämästä ja sitten me nauramme heille mutta samalla itsellemme.
Miehen täytyy olla hauska jos saa musiikkikeskuksellisen katsojia nauramaan pelkästään sillä että kurkistaa puolihuolimattomasti esiripun takaa.- qwest
Ismo on mestari rallien tekijä tai sanoittaja, karvahattumusiikkia parhaimillaan. Livenä laulut ja tarinat olisivat eläväisempiä, juutuupi ei hyvä esityspaikka.
Todella kiva biisi ja niin totta
Tuo että samaistuminen tapahtuu myönteisen huumorin kautta menee kuin häkä meihin, se on sitä parasta terapianaurua.
Leikola on ollut täälläkin, en tosin silloin päässyt,...........
Live on live sitä ei voi korvata
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1078763
- 936720
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon656490Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme345281Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo634467- 553501
- 503355
- 513082
- 562912
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512896