Mitä tarkoittaa No entries available ja miten se poistetaan.
ajotietokone
8
4135
Vastaukset
- Pojutus
Tarkoittaa tässä tapauksessa, ettei ole mitään tiedotettavaa kuljettajalle. Muistakseni näytön vasempaa reunaa tökkimällä voi valita nähtäväkseen jotain kiinnostavampaa.
- ajot.kone
Mulla tuli poloon ajotietokoneelle tuo sama teksti, häipyi pois itsestään, oli kuitenkin näkyvissä n. kolme viikkoa. Aika kumma ilmiö.
- Anonyymi
Monitoimiratin oikeasta reunasta vaihdat siihen valikoksi driving data tms
- Anonyymi
VW Golf siis toi ratin oikea reuna, pienestä hopeanvärisestä napista tulee se valikko
- Anonyymi
Hyvin nää vw jannut on kartalla, pojat eksyi neuvomaan yli 3 vuotta vanhaan keskusteluun. No vähä mitä ny.
- Anonyymi
No onhan täällä kommentoitu yli 15 vuotta vanhoja juttujakin, joten ei mitään uutta länsirintamalla sen suhteen. Nuorten aivothan ovat vielä kehitysvaiheessa, mitä tulee yleisten asioiden kunnolliseen hahmottamiseen. Ei sitä nyt voi vielä kauhalla vaatia, jos on vasta lusikalla annettu...
- Anonyymi
Niin miten poista
- Anonyymi
No se tarkoittaa ettei ole mitään näytettävää. Tilanne "korjaantuu" kyllä itsekseen kun alkaa vikailmoituksia tipahtelemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617850- 1334524
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323777- 213138
- 232682
- 292617
- 502316
- 252190
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322069