Koira tappo myyrän ja söi sen, onko koira n terveys vaarassa?
Kuinkas vaarallista koiralle
4
51
Vastaukset
- fargot
En vaipuis paniikkiin :) Ihan luomuruokaa on.
- fargot
.....ja kannattaa toki varautua henkisesti, että oksentaa sen yöllä matolle.
- Eihätiämitiä
Anna jälkiruuaksi laajakirjoista loishäätövalmistetta.
Ja varaudu pieneen vatsatautiin, jos koira ei ole tottunut luomuruokaan ;) - suojaakoirasi
Myyrien syönti ei sovi koiralle. Koirat kannattaa ehdottomasti pitää kokonaan SISÄLLÄ koko myyräkauden (n. 1.2-30.11) ajan. Myyrissä on valtavasti erilaisia loisia, sekä sisäelinmatoja että ulkoloisia, kirppuja ja väiveitä, jotka saattavat aiheuttaa koiralle hengenvaarallisia tulehduksia. Osa koirien äkkikuolemista johtuu näistä myyrätaudeista. Munuaisten toiminnan pysäyttävä myyräkuume tarttuu herkästi myös ihmiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2217462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s454850- 594752
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301870- 311819
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371578
- 1481337