saada isoa ja paksua kyrpää?
Onko kivaa
15
530
Vastaukset
- nikitönn
Ei ees viitti vastata kun jokainen tietää vastauksen... Plääh
- TäytyySanoa
Kalun koko on kyl aika sivuseikka. Toimivuus on se juttu. Jos on jotain sanottava, niin keskikoko on paras.
- olinpahantaasolevinani
EI oo kokemusta moisesta. Taitaa tässäkin asiassa olla tehty kärpäsestä härkänen....
- pikkupimpsukka
Jos vaan mahtuu niin mikäs siinä sitte.
- odotansitä
Parempaa kuin kivaa
- justsielläse
On tietty omaani!
- elluhalloBY
Ois
Mut voi sattuu
Mut kokeilla vois..
Voihan olla täydellinenkin...(*_*) - uusMarilynn
Kunhan ei paikkoja revi,keskikokonen myös ihan hyvä.
- sanoisinettä
sopiva on aina paras. Sopivakaan ei ole kivaa, jos käyttäjä on nilkki. Sopivaksi tekee monta ominaisuutta, myös ne ominaisuudet, joita ei mitata milleille, eikä senteillä.
- Asenteesihämmästyttää
Eikö sinusta itsestäsi tunnu yhtään oudolta tarjota tuntemattomille suoraan kyrpää, ilman mitään itsesuojeluvaistoa? Eihän se nyt ihan kaikelta suojaa.
- nuorinaikkonen
Itsellä ainakin lantiopohjan lihakset kunnossa niin ei tarvitse olla erityisen paksu. :) Mies se on joka ratkaisee, ei niinkään varustus.
- hyväätekevä
Kyllä on kivaa kun on semmoinen iso ja toimiva ja kaikinpuolin sopiva. Ja kunnon mies sen jatkeena.
- queenofthehighway
Kyllä on, valitettavasti sulla ei sellaista ole vaikka niin kuvittelet.
- pysähtyihetivai
ei mennyt perille asti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261309
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488