Hei,
millaisia kortteja tähän tuodaan mieheen, johon olen pitänyt yhteyttä jonkun kuukauden. Hän ei halua puhua yksityiselämästään mitään. Haluaa jotakin kanssani. Intuitio pitää minut varullaan, mutta mies on hurmaava ja varmasti tietää sen. Mitä kortit näyttävät?
Unijukalle
2
104
Vastaukset
- Unijukka15
Mahdollisuudet ovat eheytyä, mutta asialle on kuitenkin jokin este. Pidä käytännöllinen näkemys asiassa. Miehen menneisyydessä on asioita, jotka vaikuttavat varsin paljon tähän hetkeen. Ne voivat rajata mahdollisuuksia pitempään suhteeseen.
Mies ei ole luonteeltaan paha, mutta haluaa "uusia näkökulmia" elämäänsä, jonkin pettymyksen tm.jälkeen ! - Maailmankansalainen1
Olipa osuva kertakeikkiaan, kiitos.
Asiamme on junnannut paikoillaan ja päätimme lopettaa yhteydenpidon yhteistuumin, mies jopa hiukan kiukutteli. Oletti kai minun pyytävän jatkamaan. Oli hyvin kylmä sanoissaan. Luonteeltaan hiukan suutahteleva. Lähinnä en ollut valmis vielä tapaamiseen, liekö tämä mainitsemasi pettymys? Itse olisin halunut ensin tietää miehestä enemmän.
Kertovatko kortit, palajaako mies vielä takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004356364- 252451
- 2112356
- 1141678
- 1261670
- 741093
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka31068Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu60856