Hei,
millaisia kortteja tähän tuodaan mieheen, johon olen pitänyt yhteyttä jonkun kuukauden. Hän ei halua puhua yksityiselämästään mitään. Haluaa jotakin kanssani. Intuitio pitää minut varullaan, mutta mies on hurmaava ja varmasti tietää sen. Mitä kortit näyttävät?
Unijukalle
2
97
Vastaukset
- Unijukka15
Mahdollisuudet ovat eheytyä, mutta asialle on kuitenkin jokin este. Pidä käytännöllinen näkemys asiassa. Miehen menneisyydessä on asioita, jotka vaikuttavat varsin paljon tähän hetkeen. Ne voivat rajata mahdollisuuksia pitempään suhteeseen.
Mies ei ole luonteeltaan paha, mutta haluaa "uusia näkökulmia" elämäänsä, jonkin pettymyksen tm.jälkeen ! - Maailmankansalainen1
Olipa osuva kertakeikkiaan, kiitos.
Asiamme on junnannut paikoillaan ja päätimme lopettaa yhteydenpidon yhteistuumin, mies jopa hiukan kiukutteli. Oletti kai minun pyytävän jatkamaan. Oli hyvin kylmä sanoissaan. Luonteeltaan hiukan suutahteleva. Lähinnä en ollut valmis vielä tapaamiseen, liekö tämä mainitsemasi pettymys? Itse olisin halunut ensin tietää miehestä enemmän.
Kertovatko kortit, palajaako mies vielä takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747414Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583163- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62031Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281971- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578