Hei,
millaisia kortteja tähän tuodaan mieheen, johon olen pitänyt yhteyttä jonkun kuukauden. Hän ei halua puhua yksityiselämästään mitään. Haluaa jotakin kanssani. Intuitio pitää minut varullaan, mutta mies on hurmaava ja varmasti tietää sen. Mitä kortit näyttävät?
Unijukalle
2
193
Vastaukset 2
- Unijukka15
Mahdollisuudet ovat eheytyä, mutta asialle on kuitenkin jokin este. Pidä käytännöllinen näkemys asiassa. Miehen menneisyydessä on asioita, jotka vaikuttavat varsin paljon tähän hetkeen. Ne voivat rajata mahdollisuuksia pitempään suhteeseen.
Mies ei ole luonteeltaan paha, mutta haluaa "uusia näkökulmia" elämäänsä, jonkin pettymyksen tm.jälkeen ! - Maailmankansalainen1
Olipa osuva kertakeikkiaan, kiitos.
Asiamme on junnannut paikoillaan ja päätimme lopettaa yhteydenpidon yhteistuumin, mies jopa hiukan kiukutteli. Oletti kai minun pyytävän jatkamaan. Oli hyvin kylmä sanoissaan. Luonteeltaan hiukan suutahteleva. Lähinnä en ollut valmis vielä tapaamiseen, liekö tämä mainitsemasi pettymys? Itse olisin halunut ensin tietää miehestä enemmän.
Kertovatko kortit, palajaako mies vielä takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 671008
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12899En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o49841- 62798
- 60750
- 57687
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67586
- 132579
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20567- 50549
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30545- 29505
- 33497
- 72476
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34468- 40457
- 17440
- 24439