Hei,
millaisia kortteja tähän tuodaan mieheen, johon olen pitänyt yhteyttä jonkun kuukauden. Hän ei halua puhua yksityiselämästään mitään. Haluaa jotakin kanssani. Intuitio pitää minut varullaan, mutta mies on hurmaava ja varmasti tietää sen. Mitä kortit näyttävät?
Unijukalle
2
124
Vastaukset
- Unijukka15
Mahdollisuudet ovat eheytyä, mutta asialle on kuitenkin jokin este. Pidä käytännöllinen näkemys asiassa. Miehen menneisyydessä on asioita, jotka vaikuttavat varsin paljon tähän hetkeen. Ne voivat rajata mahdollisuuksia pitempään suhteeseen.
Mies ei ole luonteeltaan paha, mutta haluaa "uusia näkökulmia" elämäänsä, jonkin pettymyksen tm.jälkeen ! - Maailmankansalainen1
Olipa osuva kertakeikkiaan, kiitos.
Asiamme on junnannut paikoillaan ja päätimme lopettaa yhteydenpidon yhteistuumin, mies jopa hiukan kiukutteli. Oletti kai minun pyytävän jatkamaan. Oli hyvin kylmä sanoissaan. Luonteeltaan hiukan suutahteleva. Lähinnä en ollut valmis vielä tapaamiseen, liekö tämä mainitsemasi pettymys? Itse olisin halunut ensin tietää miehestä enemmän.
Kertovatko kortit, palajaako mies vielä takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937768
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241180
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321033Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28983Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740