Hei,
millaisia kortteja tähän tuodaan mieheen, johon olen pitänyt yhteyttä jonkun kuukauden. Hän ei halua puhua yksityiselämästään mitään. Haluaa jotakin kanssani. Intuitio pitää minut varullaan, mutta mies on hurmaava ja varmasti tietää sen. Mitä kortit näyttävät?
Unijukalle
2
122
Vastaukset
- Unijukka15
Mahdollisuudet ovat eheytyä, mutta asialle on kuitenkin jokin este. Pidä käytännöllinen näkemys asiassa. Miehen menneisyydessä on asioita, jotka vaikuttavat varsin paljon tähän hetkeen. Ne voivat rajata mahdollisuuksia pitempään suhteeseen.
Mies ei ole luonteeltaan paha, mutta haluaa "uusia näkökulmia" elämäänsä, jonkin pettymyksen tm.jälkeen ! - Maailmankansalainen1
Olipa osuva kertakeikkiaan, kiitos.
Asiamme on junnannut paikoillaan ja päätimme lopettaa yhteydenpidon yhteistuumin, mies jopa hiukan kiukutteli. Oletti kai minun pyytävän jatkamaan. Oli hyvin kylmä sanoissaan. Luonteeltaan hiukan suutahteleva. Lähinnä en ollut valmis vielä tapaamiseen, liekö tämä mainitsemasi pettymys? Itse olisin halunut ensin tietää miehestä enemmän.
Kertovatko kortit, palajaako mies vielä takaisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481