VAV Loiskekujan uudet asunnot

Miirunen

Onko joku hakenut Vantaan kaupungin uusiin asuntoihin Loiskekujalle? Oletteko saaneet vielä vastauksia?

12

1577

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • etana02

      Olen hakenut, mutta ei ole tullut vielä ainakaan tarjousta. Mitenkä sinulla, joko olet saanut? Hirveetä tunkua kirjoituksineen ei täällä ole, joten voiko siitä päätellä jotain?

      • Miirunen

        Kiva kun laitoit kommentin! Ei olla mekään vielä saatu vastausta. Kolmiota haettiin. Jännä nähdä, miten käy. Pidän peukkuja teillekin!


      • Etana02

        Minä hain kaksiota ja kovasti toivon, että saan sen .
        Tsemppiä myös teille asunnon saantiin


      • Etana02
        Miirunen kirjoitti:

        Kiva kun laitoit kommentin! Ei olla mekään vielä saatu vastausta. Kolmiota haettiin. Jännä nähdä, miten käy. Pidän peukkuja teillekin!

        Asutteko jo valmiiksi vavin kämpissä vai haetteko ulkopuolelta? Onko teillä kiireellinen tilanne vai minkälaisista lähtökohdista olette hakemassa? Kiinnostaa vaan tietää, kun meitä niin monenlaisia hakijoita tässä maailmassa ja kun tarjouksia aletaan antaa, saisi hiukan osviittaa siitä miten he valinnat ovat tehneet.


      • Miirunen

        Asutaan yksityisellä tällä hetkellä, mutta ollaan pienituloisia ja kolmihenkisenä lapsiperheenä asutaan pienessä kaksiossa, eli vähän ahdasta on. En tiedä kuinka kiireellisenä meitä pidetään, olen ymmärtänyt, että uudiskohteisiin otetaan monenlaista porukkaa. Näin olen ainakin ymmärtänyt Helsingin kaupungin puolelta, jossa jotkut tuttavapariskunnat on päässeet uusiin kohteisiin, vaikka tilanne ei mikään kriittinen ole ollutkaan. Sen takia niissä kai on erillinen haku.


      • Etana02
        Miirunen kirjoitti:

        Asutaan yksityisellä tällä hetkellä, mutta ollaan pienituloisia ja kolmihenkisenä lapsiperheenä asutaan pienessä kaksiossa, eli vähän ahdasta on. En tiedä kuinka kiireellisenä meitä pidetään, olen ymmärtänyt, että uudiskohteisiin otetaan monenlaista porukkaa. Näin olen ainakin ymmärtänyt Helsingin kaupungin puolelta, jossa jotkut tuttavapariskunnat on päässeet uusiin kohteisiin, vaikka tilanne ei mikään kriittinen ole ollutkaan. Sen takia niissä kai on erillinen haku.

        Kiitos vastauksesta. Jäädään odottelemaan miten käy. Toivotaan et ensiviikolla tulisi jo tietoa. Tsemppiä odotteluun.


      • Etana02
        Etana02 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Jäädään odottelemaan miten käy. Toivotaan et ensiviikolla tulisi jo tietoa. Tsemppiä odotteluun.

        Miirunen, oletteko saaneet tietoa jo?
        Entäs muut, oletteko saaneet tarjouksia?


    • Tiitsu-

      Haimme mieheni kanssa kaksiota Loiskekujalta ja perjantaina tuli tarjous sähköpostiin. Asumme Helsingin kaupungilla tällä hetkellä, mutta miehen työpaikan ja kulkuyhteyksien vuoksi haimme asuntoa Vantaan puolelta. Ajattelin ettemme asuntoa varmaankaan saa.. Tämä oli kumminkin iloinen yllätys, kun tarjous sähköpostiin tuli. Pääseeköhän asuntoja katsomaan ennen muuttoa tai nähdä kuvia valmiista asunnosta? Pohjapiirrustukset näytti olevan Vavin sivuilla.

    • Etana02

      Onnea asunnon saannista! En osaa kyllä tuohon sanoa juuta enkä jaata, pääseekö asuntoja katsomaan ennen. Teillä oli asuntotarjouksessa varmaan eräpäivä asunnon hyväksymiselle ja koska asunnot vielä tekeillä, niin luulisi että ei hirveen todennäköistä. Milloin teidän täytyy allekirjoittaa sopimus ja miten kauan on aikaa ilmoittaa asunnon hyväksyminen?

      • Miirunen

        Meillä on 3.5. asti aikaa ilmoittaa otetaanko asunto, kun tänään tarjottiin.


    • Miirunen

      Olin muissa asioissa yhteydessä VAV:lle ja sanoivat, että asuntojen tarjoaminen voi mennä toukokuulle, jopa kesäkuulle asti, varsinkin jos tulee peruutuksia tarjotuista. Kaikkia ei siis ole vielä edes tarjottu ja vaikka huhtikuussa ei saisi vastausta, toivoa ei kannata heittää.

    • Miirunen

      Jee, meille tarjottiin kolmiota!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7711
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      77
      3734
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      833
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe