Nyt kaikki lampaat ja muut vakiotyypit tänne! :)

Nyt aattelin koota sakin kokoon, ja jokainen ilmoittaukoon tänne tai ei hyvä heilu! :))
Äitin käestä..niinku ennen sanottiin, niin tulee, jos ei jokainen kirjottele tähän edes jotain. Kukaan ei halua mun käsittelyyn...uskokaa pois. ;))

Butsinkin on parasta totella tai kahtelen sut.. Silloin ei auta piilottelut puitten ja puskien takana. ;))

437

4363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No muiskista vaan Lanaseni ;-¤ Meikä on päntänny viime ajat täysillä pääsykoekirjallisuutta kun tytsin kanssa samaan opinahjoon pitäisi päästä mutta eri alaa vaan lukemaan. Totta puhuen meikä on sua kovasti ikävöinyt mutta oon koittanu pitää matalaa profiilia ettei tuu sanomista.. You know ;-) Kun joskus toi läppä lentää hiukkasen liianki hyvin ;-D

• Voi ku kiva Butsi kuulla susta!! Mä jo luulin et oot häipyny ikiajoiks. :( Sehän on mukavaa ku läppä lentää. Mukavaa vastapainoa arkielämään,ku välillä se on nii vastoinkäymisiä täynnä. Tää viikko varsinkin on ollu yhtä hevonkakkaa! :/ Mut kyl nii ny piristi ku tulit. :))

• tinttu-liina kirjoitti:

Voi ku kiva Butsi kuulla susta!! Mä jo luulin et oot häipyny ikiajoiks. :( Sehän on mukavaa ku läppä lentää. Mukavaa vastapainoa arkielämään,ku välillä se on nii vastoinkäymisiä täynnä. Tää viikko varsinkin on ollu yhtä hevonkakkaa! :/ Mut kyl nii ny piristi ku tulit. :))

No mikäs on ollu vialla.. :-O Se piti vielä sanoa että osa porukasta makaa auton alla ja 1/5 telinevoimistelee tänään myöhään iltaan asti että kukaan ei sitten enää mökötä mistään.. ;-)

• No meikä arvaa että oot tainnut nähdä hämähäkin.. ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

No mikäs on ollu vialla.. :-O Se piti vielä sanoa että osa porukasta makaa auton alla ja 1/5 telinevoimistelee tänään myöhään iltaan asti että kukaan ei sitten enää mökötä mistään.. ;-)

No semmosia arkielämän vastamäkeä vaa. Tulipa täs samantien aateltua, että ehkä vois olla huonomminkin ja heti helpotti.:) Kiva et kukaan ei mökötä. Vaikka elämäähän sekin vaan on. Tänään aattelin sitäkin kuinka niin erilailla ihmiset voikin kiukutella. En ny tarkota tätä porukkaa vaan ihan noin yleisesti. :)

No meikä arvaa että oot tainnut nähdä hämähäkin.. ;-D

Väärin meni.;) Onneks ei viel ole missään hämähäkkejä. :O

No semmosia arkielämän vastamäkeä vaa. Tulipa täs samantien aateltua, että ehkä vois olla huonomminkin ja heti helpotti.:) Kiva et kukaan ei mökötä. Vaikka elämäähän sekin vaan on. Tänään aattelin sitäkin kuinka niin erilailla ihmiset voikin kiukutella. En ny tarkota tätä porukkaa vaan ihan noin yleisesti. :)

Se on vaan toi kiukuttelu.. Toisinaan on kai asiallistakin päästää höyryt pihalle puolin ja toisin kun toi maton alle lakaiseminen ei välttämättä pitemmän päälle toimi.. Arielin ja Kittienki välit on taas niinku ennenki vaikka meikä kyllä tiesi että tytsin raivarit ei kauaa kestä :-)

Se on vaan toi kiukuttelu.. Toisinaan on kai asiallistakin päästää höyryt pihalle puolin ja toisin kun toi maton alle lakaiseminen ei välttämättä pitemmän päälle toimi.. Arielin ja Kittienki välit on taas niinku ennenki vaikka meikä kyllä tiesi että tytsin raivarit ei kauaa kestä :-)

Tiiäkkö Butsi..ku sä suutut, nii ookko nopeeleppymään vai ookko pitkävihainen? Saako sun lähellä olevat ihmiset osansa huonosta päivästä vaikka olis siihen ihan syyttömiä? :)

Tiiäkkö Butsi..ku sä suutut, nii ookko nopeeleppymään vai ookko pitkävihainen? Saako sun lähellä olevat ihmiset osansa huonosta päivästä vaikka olis siihen ihan syyttömiä? :)

Ja tiiän sitten et ois pitäny olla väli noissa kahessa sanassa..:P Tiedoks vaa sit niuhottajille..Ei jostai syystä ny näppäri toiminu tos.

No oikeastaan hiukkasen molempia.. Meikä voi henkisesti pahoin jos Arielin kanssa tulee isompi riita elikkä heti pitää saada asiat selvitettyä tai ainaki ennen nukkumaanmenoa. Sitten on kaksi tätiä joita meikä ei tule loppuelämänään näkemään ja se vaan on niin elikkä on asioita joita ei anneta anteeksi. No vedätkös sää Lana lättyyn jos kovasti sapettaa.. ;-D ?

No oikeastaan hiukkasen molempia.. Meikä voi henkisesti pahoin jos Arielin kanssa tulee isompi riita elikkä heti pitää saada asiat selvitettyä tai ainaki ennen nukkumaanmenoa. Sitten on kaksi tätiä joita meikä ei tule loppuelämänään näkemään ja se vaan on niin elikkä on asioita joita ei anneta anteeksi. No vedätkös sää Lana lättyyn jos kovasti sapettaa.. ;-D ?

Nii..riippuu se varmasti eri asioista..Jotku asiat on vaa sellasia jotka ei ansaitse anteeksiantoa. Mä en oikeesti kyl lyö ketään. Ainoastaan jos mun lähimpien rakkaiden päälle käytäis, nii sillon löisin ja lujaa.

Voi ku kiva Butsi kuulla susta!! Mä jo luulin et oot häipyny ikiajoiks. :( Sehän on mukavaa ku läppä lentää. Mukavaa vastapainoa arkielämään,ku välillä se on nii vastoinkäymisiä täynnä. Tää viikko varsinkin on ollu yhtä hevonkakkaa! :/ Mut kyl nii ny piristi ku tulit. :))

Piristän sua lisää mun rakas valmentaja :)) Olin menossa palauttamaan mun tenttikirjoja kirjastoon, kun minut ohitti muutamalla juoksuaskelella noin 70-vuotias mies. Hän avasi mulle oven, otti lakin päästään ja kumarsi mulle todella syvään, hahaha ;)) Ja meillä molemmilla levisi niiiiiiiiiiiiin hymy korviin. Loppujen lopulta ihan pienikin asia voi pelastaa päivän :)) Meillä on ollut sua oikeasti aivan kaaaaaaaamea I-K-Ä-V-Ä... :'(( Siis ethän kerro kenellekään, mutta ilman sua täällä on TODELLA u--l--t--r--a--t--y--l--s--ä--ä ;))

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Piristän sua lisää mun rakas valmentaja :)) Olin menossa palauttamaan mun tenttikirjoja kirjastoon, kun minut ohitti muutamalla juoksuaskelella noin 70-vuotias mies. Hän avasi mulle oven, otti lakin päästään ja kumarsi mulle todella syvään, hahaha ;)) Ja meillä molemmilla levisi niiiiiiiiiiiiin hymy korviin. Loppujen lopulta ihan pienikin asia voi pelastaa päivän :)) Meillä on ollut sua oikeasti aivan kaaaaaaaamea I-K-Ä-V-Ä... :'(( Siis ethän kerro kenellekään, mutta ilman sua täällä on TODELLA u--l--t--r--a--t--y--l--s--ä--ä ;))

Oii..sä oot kohdannu todellisen herrasmiehen.:)) Ja se on totta, että monesti pienikin asia voi piristää ihan hirmusesti. :)) Mulla on yks kiva tyyppi jonka tiiän ja se useinki saa mut pirteeks ihan pienellä jutulla.:) Ja tiiäkkö..siks mä tulinki ku teillä olis tylsää ilman mua..;))))...no ei sentäs.:)) Hiljasta täällä on kyllä ollu. Porukalla on varmasti ollu kaikkee muuta touhua.:)

jäbälle se on sitte ollu semmosta lehemänkakkaa niinku oikein konkreettisesti ;) luojan lykky et on kummiski perjantai ja näkee tota typykkää illalla.. ;)

Oii..sä oot kohdannu todellisen herrasmiehen.:)) Ja se on totta, että monesti pienikin asia voi piristää ihan hirmusesti. :)) Mulla on yks kiva tyyppi jonka tiiän ja se useinki saa mut pirteeks ihan pienellä jutulla.:) Ja tiiäkkö..siks mä tulinki ku teillä olis tylsää ilman mua..;))))...no ei sentäs.:)) Hiljasta täällä on kyllä ollu. Porukalla on varmasti ollu kaikkee muuta touhua.:)

Ai sä musta tääl puhut... ;)

Tai naurattaa... :)) Yksi pikkutyttö sanoi mulle, kun olin ruokaostoksilla, että näytän ihan urhealta, hahaha ;DDD En vieläkään tajua...

• temmirauta kirjoitti:

jäbälle se on sitte ollu semmosta lehemänkakkaa niinku oikein konkreettisesti ;) luojan lykky et on kummiski perjantai ja näkee tota typykkää illalla.. ;)

Temmin elämä on yhtä paskaa.. ;))))

• artagnan kirjoitti:

Ai sä musta tääl puhut... ;)

Varmaan säkin olet, ku ei toi Ariel varmaankaan minkäänlaisten urpojen kanssa viihdy. :)

Tai naurattaa... :)) Yksi pikkutyttö sanoi mulle, kun olin ruokaostoksilla, että näytän ihan urhealta, hahaha ;DDD En vieläkään tajua...

Aika jännästi sanottu..Ehkä hän ei vaan keksinyt oikeaa sanaa ja tarkotti ehkä reipasta....se jää salaisuudeksi. :)

• arvoitus-ratkaistu

Voi hyvinki olla toi juttu.:)

no saattaapi kyllä etäisesti vähä muistuttaakki ;) ite en oo tommosesta elokuvasta aiemmin kuullukkaan..

• temmirauta kirjoitti:

no saattaapi kyllä etäisesti vähä muistuttaakki ;) ite en oo tommosesta elokuvasta aiemmin kuullukkaan..

No en kyllä minäkää... Mä tykkään vähä rajuimmista elokuvista.:))

• temmirauta kirjoitti:

No karikatyyrinä on melkolailla lähellä.. ;-)

• M-i-k-ä-ä-n p-i-i-r-r-o-s-h-a-h-m-o e-i m-u-i-s-t-u-t-a m-u-a t-i-p-p-a-a-k-a-a-n m-o-k-o-m-a-t k-a-k-k-i-a-i-s-e-t...

• Ja arvatkaa mitä tooooooodella hauskaa?!! En ole ikinä, koskaan, enkä milloinkaan katsonut AINOATAKAAN elokuvaa loppuun saakka :))

Ja arvatkaa mitä tooooooodella hauskaa?!! En ole ikinä, koskaan, enkä milloinkaan katsonut AINOATAKAAN elokuvaa loppuun saakka :))

Et siis mitään elokuvaa? Onko ne kaikki ollu sit nii huonoja?

Et siis mitään elokuvaa? Onko ne kaikki ollu sit nii huonoja?

Mmmm... Joo-o, en oikeasti mitään :)) Mulla ei vain jostain syystä riitä keskittymiskyky... Yleensä jo vartin katselun jälkeen mulla on muuta tekemistä mielessä, juoni karkaa ja pitkästyn paikoillaanoloon :))

• Ilmottaudun paikalle!!!

Tintun pelossa, lammas ku oon määmääkin;)

• Hyvä tonttu!! ;)) Toi oli kyl viisaasti tehty,et tulit heti paikalle! ;)) Ihan täs alkaa tuntemaa ittensä kamalan isoks..;))

Hyvä tonttu!! ;)) Toi oli kyl viisaasti tehty,et tulit heti paikalle! ;)) Ihan täs alkaa tuntemaa ittensä kamalan isoks..;))

Tintun, Arielin ja Kittien pelko on viisauden alku... Mulla nää elämän faktat on ollu pienessä mielessäni jo vuoden verran;)

• toljanter kirjoitti:

Tintun, Arielin ja Kittien pelko on viisauden alku... Mulla nää elämän faktat on ollu pienessä mielessäni jo vuoden verran;)

Parempi tossun jne..;)) Varmaan täällä jokainen pelkää meitä. Hyvä likat..ollaan me vaan hyviä! ;) Näin se pitääki olla! :)

Parempi tossun jne..;)) Varmaan täällä jokainen pelkää meitä. Hyvä likat..ollaan me vaan hyviä! ;) Näin se pitääki olla! :)

naisen pelko on viisauden alku vai mites se sitte nyt menikään.. ;D

• temmirauta kirjoitti:

naisen pelko on viisauden alku vai mites se sitte nyt menikään.. ;D

Hahaha ;)) Voi mun jäbää... Nyt uskon, ettette ihan oikeasti huomaa toistenne juttuja ollenkaan ;DDD

Hahaha ;)) Voi mun jäbää... Nyt uskon, ettette ihan oikeasti huomaa toistenne juttuja ollenkaan ;DDD

Mut ollaan me Ariel hyvin opetettu noi lampaat täällä.. ;)

jäbällä vaan vähä pätki ku piti ruveta sitä typykän paitulia miettimään et silleen ajatukset karkas.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

jäbällä vaan vähä pätki ku piti ruveta sitä typykän paitulia miettimään et silleen ajatukset karkas.. ;)

No pienestäpä sullaki pätkii, ku yhestä vaatekappaleesta. ;)

No pienestäpä sullaki pätkii, ku yhestä vaatekappaleesta. ;)

no sanotaanko sitte et jäbän järkikullalle tuli tilapäisesti jonkinnäkönen seisokki.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

no sanotaanko sitte et jäbän järkikullalle tuli tilapäisesti jonkinnäkönen seisokki.. ;)

Vai järkikullalle seisokki...hah..sanonko minne..;))))

• Sä oot niinku paimenes... ;) Ollaan illat Temmiläs autoo rempattu. Soittelen täs skittaa iteksein ja lähen sit vähä treenaan et ei pääse laiskistuun ku on sellainen hyvin ansaittu vapaa. Et lauhkee ku lammas on sit ilmoittautunu ku ei viittis menettää vaival hankittuu pystii ;D

• Juu...piti kasata lampaat samalle laitumelle..;)) Ai sä osaat soittaa kitaraa...se on hieno taito. Mä oisin halunnu osata soittaa pianoa..:P

Muutes Artsi...sä et edelleenkään saanut sitä Lauhkea Lammas-patsasta, vaan Mikä Pässi-pystin!! Mut nythän sä sovit hyvin porukkaan, ku pitäähän laumassa yks pässikin olla. ;)) Noi pässit on muutes hirveitä pökkimään.. :P

Juu...piti kasata lampaat samalle laitumelle..;)) Ai sä osaat soittaa kitaraa...se on hieno taito. Mä oisin halunnu osata soittaa pianoa..:P

Muutes Artsi...sä et edelleenkään saanut sitä Lauhkea Lammas-patsasta, vaan Mikä Pässi-pystin!! Mut nythän sä sovit hyvin porukkaan, ku pitäähän laumassa yks pässikin olla. ;)) Noi pässit on muutes hirveitä pökkimään.. :P

siis mä tarkotin et noi pässit sillai puskee...en mitää muuta.. sori.. :P

• Kyl sä opit soittaan pianoo ku vaan opettelet :) Onhan noit kurssei... Sä muutes muistat ny väärin ku sä vaihdoit sen Mikä pässi -pystin Lauhkeeseen lampaaseen ku aloit katuu myöhemmin erhettäs... ;) Pökkimisest sit myöhemmin ;D

• artagnan kirjoitti:

Kyl sä opit soittaan pianoo ku vaan opettelet :) Onhan noit kurssei... Sä muutes muistat ny väärin ku sä vaihdoit sen Mikä pässi -pystin Lauhkeeseen lampaaseen ku aloit katuu myöhemmin erhettäs... ;) Pökkimisest sit myöhemmin ;D

Miten mä en muista tollasta vaihtamista...Ettet vaa vetäis mua höplästä? :P Sovitaan, että se pysti on Lauhkee Pässi-palkinto, niin silloinhan molemmat voi olla tyytyväisiä..ja se muutes tarkottaa sitä, että sä et pöki ollenkaan. ;)))

Miten mä en muista tollasta vaihtamista...Ettet vaa vetäis mua höplästä? :P Sovitaan, että se pysti on Lauhkee Pässi-palkinto, niin silloinhan molemmat voi olla tyytyväisiä..ja se muutes tarkottaa sitä, että sä et pöki ollenkaan. ;)))

Jos mä vaan sit sillai nätisti pökin... ;)

• Mua ei näköjää kaikki pelkääkkään, ku porukkaa puuttuu vielä..;))) Aatelkaa ihanat immeiset, että nyt on viikonloppu ja aurinkokin paistaa. :)

• onko-aito

• jep. jäbällekki on tulossa huomis aamuksi semmonen urhea apulainen et saapas nähä et tuleeko uni silmään sitte ens yönä.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

jep. jäbällekki on tulossa huomis aamuksi semmonen urhea apulainen et saapas nähä et tuleeko uni silmään sitte ens yönä.. ;)

Susta ihan huokuu että oot ihan täpinöissäs, joten et nuku..tai jos nukut nii hyvin levottomasti.;)

• temmirauta kirjoitti:

jep. jäbällekki on tulossa huomis aamuksi semmonen urhea apulainen et saapas nähä et tuleeko uni silmään sitte ens yönä.. ;)

Tota noin... Kyl tarjokkait olis ollu sit enemmänki mut mikäs syy siinä sit oli et mä ja Butch emme kelvanneet ees rehunluontiin vaan vastaus oli ehdoton ei... ;D

Susta ihan huokuu että oot ihan täpinöissäs, joten et nuku..tai jos nukut nii hyvin levottomasti.;)

No ilman lasersilmääki mä nään et silmäpussit roikkuu Temmil miltei polvis... ;)

• artagnan kirjoitti:

No ilman lasersilmääki mä nään et silmäpussit roikkuu Temmil miltei polvis... ;)

Mikä muu ei sit roikukkaan.. ;))))) ...voi mua...:D

Mikä muu ei sit roikukkaan.. ;))))) ...voi mua...:D

Jepulis vaan ;-) Saatiin illalla Artsin kanssa ranchilta lähtöpassit kun maajussilla oli hätä laittaa kämppäänsä kuntoon ja hiukkasen siinä mauttomasti veisteltiin sen kustannuksella.. ;-D

Jepulis vaan ;-) Saatiin illalla Artsin kanssa ranchilta lähtöpassit kun maajussilla oli hätä laittaa kämppäänsä kuntoon ja hiukkasen siinä mauttomasti veisteltiin sen kustannuksella.. ;-D

Taisitte olla Artsin kaa aika vihreinä..;)) Muutes..toimiiko teillä tos ylhäällä tuo viestien nollausjuttu?

Taisitte olla Artsin kaa aika vihreinä..;)) Muutes..toimiiko teillä tos ylhäällä tuo viestien nollausjuttu?

Ei toimi. Laitoin palautetta 3 päivää sitte...

• toljanter kirjoitti:

Ei toimi. Laitoin palautetta 3 päivää sitte...

Katos..tonttuki tupsahti paikalle. :) No hyvä että toi vika on muillaki ettei vaan mulla. :)

Katos..tonttuki tupsahti paikalle. :) No hyvä että toi vika on muillaki ettei vaan mulla. :)

Lupasivat hoitaa homman. Saapas nähä onnistuuko tuo sitte ikään, tän foorumin korjaajanörtit ei oikeen vakuuta:(

• toljanter kirjoitti:

Lupasivat hoitaa homman. Saapas nähä onnistuuko tuo sitte ikään, tän foorumin korjaajanörtit ei oikeen vakuuta:(

On se kyllä ihme miten täällä meneeki kaikki päin peetä..Ku laittoivat nuo suosituimmat ym.laatikot tohon ylös, nii samaan aikaan tuli tää vika. :/

• Speedo liittyy katraaseen. :)

Sivuston ulkoasu muuttui ilmiselvästi huonompaan suuntaan. 'Luetuimpia' ja 'lue myös nämä' rikkovat ketjujen alut. 'Aiheesta muualla' on yhtä tyhjän kanssa. En usko löytäväni käsiteltävästä aiheesta sanaakaan Olivia-lehden tai Koti ja keittiön linkkejä klikkaamalla.

Mielenkiintoista olisi kerrankin nähdä muutos parempaan.

• spee_do kirjoitti:

Speedo liittyy katraaseen. :)

Sivuston ulkoasu muuttui ilmiselvästi huonompaan suuntaan. 'Luetuimpia' ja 'lue myös nämä' rikkovat ketjujen alut. 'Aiheesta muualla' on yhtä tyhjän kanssa. En usko löytäväni käsiteltävästä aiheesta sanaakaan Olivia-lehden tai Koti ja keittiön linkkejä klikkaamalla.

Kiva Speedo että sinäki kadonnu lammas palasit laumaan.;) Oot kyllä nii oikeessa tästä palstasekoilusta. Et arvaa miten on usein keittäny yli tällä sivustolla..

Kiva Speedo että sinäki kadonnu lammas palasit laumaan.;) Oot kyllä nii oikeessa tästä palstasekoilusta. Et arvaa miten on usein keittäny yli tällä sivustolla..

Kiitos. :) Opiskelen ja käyn töissä samaan aikaan. Välillä on puhti poissa, kun päivät venyvät pitkiksi.

• spee_do kirjoitti:

Kiitos. :) Opiskelen ja käyn töissä samaan aikaan. Välillä on puhti poissa, kun päivät venyvät pitkiksi.

Oiii..tuo on kyllä varmasti raskasta! Nostan kyllä hattua sulle.:) Muista rentoutua ja huilia välillä ettet pala loppuun.

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Kyl tarjokkait olis ollu sit enemmänki mut mikäs syy siinä sit oli et mä ja Butch emme kelvanneet ees rehunluontiin vaan vastaus oli ehdoton ei... ;D

se oli vaan noi tiukat eu-direktiivit.. ;)

sitäpä jäbä koitti niille sanoakki et sinne sonnan hajuun passaa tulla sitte vaikka pyhänäki jeesaileen mut kovastippa oli hiljaista. et tais kamut vaan vedellä sikeitä ku tiesivät et typykkäkään ei tänään tuu.. ;)

• spee_do kirjoitti:

Speedo liittyy katraaseen. :)

Tää on tällast rullaati rullaatia ennenku pääsee aiheeseen...

• temmirauta kirjoitti:

sitäpä jäbä koitti niille sanoakki et sinne sonnan hajuun passaa tulla sitte vaikka pyhänäki jeesaileen mut kovastippa oli hiljaista. et tais kamut vaan vedellä sikeitä ku tiesivät et typykkäkään ei tänään tuu.. ;)

Tota noin... Ku me Butchin kaa oltais oltu kaksistaan siel navetas täysin eksyksis ku viimeks ku me siel oltiin nii me sit vain kukkaisparfyymin tuoksuu seurailtiin et pysyttiin hommis kartal ;) Paree oli ny sit nukkuu ;)

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Ku me Butchin kaa oltais oltu kaksistaan siel navetas täysin eksyksis ku viimeks ku me siel oltiin nii me sit vain kukkaisparfyymin tuoksuu seurailtiin et pysyttiin hommis kartal ;) Paree oli ny sit nukkuu ;)

Asiapuhetta Artsilta ;-) Noin meikäki asian järkeili.. ;-D

• toljanter kirjoitti:

No ei näytä oikeen pelaavan mikään..

• minnekkäs se veipijongin myyrä on hävinny ku ei kuulu eikä näy.. :(

• Moi kaikki! Sori kun olette kaipailleet! On ollut viikko täynnä tekemistä.. Maanantaina kävin näyttelyn kasaamassa.. Ja tiistaina olin klubilla, sekä kaverin kanssa lounaalla.. Loppuviikosta kävin Stockan hulluilla päivillä, sekä lepäilin.. Huh!

Mutta, nyt on nimmari rekattu, ihan vaan teidän takia jaksan tänne tulla.. :) <3

Olette kivoja kavereita ja kadun etten heti sitä tajunnut.

• Kittiechihuhen kirjoitti:

Moi kaikki! Sori kun olette kaipailleet! On ollut viikko täynnä tekemistä.. Maanantaina kävin näyttelyn kasaamassa.. Ja tiistaina olin klubilla, sekä kaverin kanssa lounaalla.. Loppuviikosta kävin Stockan hulluilla päivillä, sekä lepäilin.. Huh!

Mutta, nyt on nimmari rekattu, ihan vaan teidän takia jaksan tänne tulla.. :) <3

Ja nimmari meni väärin.. Korjasin, eli: Kittiechihunen! :)

Moi kaikki! Sori kun olette kaipailleet! On ollut viikko täynnä tekemistä.. Maanantaina kävin näyttelyn kasaamassa.. Ja tiistaina olin klubilla, sekä kaverin kanssa lounaalla.. Loppuviikosta kävin Stockan hulluilla päivillä, sekä lepäilin.. Huh!

Kiva oot säki :) Mä sit annan sellaisen lämpimän tervetuliaishalin :)

No meikäki sitten halii ja muiskauttaa muiskun.. ;-¤

Kiitos ku palasit takaisin

• MAHTAVAA ja päivän paras uutinen... Tervetuloa takaisin tänne...

Mä jo luulin että kaikki häviää täältä ku ainoastaan sen yhen kirjoitukset näkyy mun palstan etusivulla

Kiva ku rekkasit sun nimmaris..:)

Niin T-O-S-i mukava, että palasit :)) Löysitkö mitään jännää hulluilta päiviltä?

Niin T-O-S-i mukava, että palasit :)) Löysitkö mitään jännää hulluilta päiviltä?

Ostin itselleni puseron ja miehen kanssa jaoin karkit ja munkit.. :)

• Kittiechihunen kirjoitti:

Ja nimmari meni väärin.. Korjasin, eli: Kittiechihunen! :)

ompa semmonen kivan kuuloinen nimmari.. ;)

Ostin itselleni puseron ja miehen kanssa jaoin karkit ja munkit.. :)

kerroppas kittie jäbälle joku semmonen elokuva josta toi meidän typykkäki tykkäis ku ensimmäistäkään ei kuulemma oo jaksanu loppuun asti kahtoa.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

kerroppas kittie jäbälle joku semmonen elokuva josta toi meidän typykkäki tykkäis ku ensimmäistäkään ei kuulemma oo jaksanu loppuun asti kahtoa.. ;)

Mä uskon tietäväni mikä tehoaa Arieliin:)

Tämän elokuvan hän katsoo takuulla loppuun asti ja nessu-nenäliinoille on myös käyttöä. Elokuvan koskettavuutta kun lisää se että kaikki perustuu tositapahtumiin. Pakko tunnustaa että jopa paavi/tonttu nieleskeli tiuhaan kesken elokuvan, kyyneleitä en kehtaa tunnustaa;)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hachiko_–_tarina_uskollisuudesta

• temmirauta kirjoitti:

Minkäslaisista hän voisi tykätä? Esim. Taru sormusten herra trilogia on hyvä.

• toljanter kirjoitti:

Mä uskon tietäväni mikä tehoaa Arieliin:)

Tämän elokuvan hän katsoo takuulla loppuun asti ja nessu-nenäliinoille on myös käyttöä. Elokuvan koskettavuutta kun lisää se että kaikki perustuu tositapahtumiin. Pakko tunnustaa että jopa paavi/tonttu nieleskeli tiuhaan kesken elokuvan, kyyneleitä en kehtaa tunnustaa;)

https://fi.wikipedia.org/wiki/Hachiko_–_tarina_uskollisuudesta

Olen kuullut tuosta leffasta, mutta en tiedä voiko katsoa, jos se on liika surullinen...?

Olen kuullut tuosta leffasta, mutta en tiedä voiko katsoa, jos se on liika surullinen...?

No onhan se tosiaankin surun sävyttämä. Mutta se pääsanoma on mun mielessä kuitenkin tajuton uskollisuus rakastamaansa henkilöä kohtaan. Tuo upea koira näyttää meille ihmisille mallia tuossakin asiassa...

• toljanter kirjoitti:

No onhan se tosiaankin surun sävyttämä. Mutta se pääsanoma on mun mielessä kuitenkin tajuton uskollisuus rakastamaansa henkilöä kohtaan. Tuo upea koira näyttää meille ihmisille mallia tuossakin asiassa...

Oon jostai lukenukki, että jos haluaa uskollisen kumppanin, niin kannattaa ottaa koira eikä miestä..

Noi sormus-elokuvat vaatii kyllä paljon keskittymiskykyä..:)

• Arvatkaa mitä... Hachiko on ihan varmasti todella hyvä elokuva, mutta en ehkä pystyisi katsomaan sitä :'(( Mulla "oli" nimittäin koira 7-vuotiaana. Tai siis oikeasti se oli vain pelkkä sekarotuinen kulkukoira, ei mun oma. Mulle se oli kuitenkin aivan hirveän tärkeä, sillä olin usein tosi yksinäinen. Muistan, miten se seurasi mua kaikkialle, koska vein sille salaa ruuantähteitä, kun kukaan ei huomannut. Toisista lapsista se ei välittänyt ollenkaan, mikä tuntui minusta ihanalta :)) Joka aamu se oli mua pihalla odottamassa. Eräänä päivänä se katosi jäljettömiin ja se oli mulle ihan kamala paikka. Etsin sitä ja itkin... Mulla käy vieläkin usein mielessä, että mitä sille mahtoi tapahtua... :'((

Arvatkaa mitä... Hachiko on ihan varmasti todella hyvä elokuva, mutta en ehkä pystyisi katsomaan sitä :'(( Mulla "oli" nimittäin koira 7-vuotiaana. Tai siis oikeasti se oli vain pelkkä sekarotuinen kulkukoira, ei mun oma. Mulle se oli kuitenkin aivan hirveän tärkeä, sillä olin usein tosi yksinäinen. Muistan, miten se seurasi mua kaikkialle, koska vein sille salaa ruuantähteitä, kun kukaan ei huomannut. Toisista lapsista se ei välittänyt ollenkaan, mikä tuntui minusta ihanalta :)) Joka aamu se oli mua pihalla odottamassa. Eräänä päivänä se katosi jäljettömiin ja se oli mulle ihan kamala paikka. Etsin sitä ja itkin... Mulla käy vieläkin usein mielessä, että mitä sille mahtoi tapahtua... :'((

Mä oikeesti tykkään enempi sekarotusista koirista. Ehkä siks ku mun lapsuudessa meillä oli vaa niitä. Kaikki yhtä ihania ja viisaita.<3 Ehkä Ariel sillä koiralla oli kumminki koti jossain..toivotaan ainakin niin.:)

no jäbä suositteli typykälle titanicia ku semmosesta kai tytöt tykkää eikä sitte sitäkään ollu nähny mut olipa vaan kahtellu lopusta ku laiva uppoaa.. ootkos muuten nähny tota elokuvaa?

Arvatkaa mitä... Hachiko on ihan varmasti todella hyvä elokuva, mutta en ehkä pystyisi katsomaan sitä :'(( Mulla "oli" nimittäin koira 7-vuotiaana. Tai siis oikeasti se oli vain pelkkä sekarotuinen kulkukoira, ei mun oma. Mulle se oli kuitenkin aivan hirveän tärkeä, sillä olin usein tosi yksinäinen. Muistan, miten se seurasi mua kaikkialle, koska vein sille salaa ruuantähteitä, kun kukaan ei huomannut. Toisista lapsista se ei välittänyt ollenkaan, mikä tuntui minusta ihanalta :)) Joka aamu se oli mua pihalla odottamassa. Eräänä päivänä se katosi jäljettömiin ja se oli mulle ihan kamala paikka. Etsin sitä ja itkin... Mulla käy vieläkin usein mielessä, että mitä sille mahtoi tapahtua... :'((

olisko joku ottanu sen vaan itelleen lemmikiksi. tarjonnu vanhalle pojalle kodin.. :)

• temmirauta kirjoitti:

no jäbä suositteli typykälle titanicia ku semmosesta kai tytöt tykkää eikä sitte sitäkään ollu nähny mut olipa vaan kahtellu lopusta ku laiva uppoaa.. ootkos muuten nähny tota elokuvaa?

Olen kyllä nähnyt tuon Titanicin. Kannattaa katsoa. :)

Noi sormus-elokuvat vaatii kyllä paljon keskittymiskykyä..:)

No niin kai vaatii, mutta ovat hyviä elokuvia.. :)

Olen kyllä nähnyt tuon Titanicin. Kannattaa katsoa. :)

Onkos sit Donnie Darko tuttu leffa? Mä katoin sen muistaaksein teini-iäs... Oli sillai jees leffa et kato jos on jääny näkemättä :) Mä luulen et tykkäisit :)

No ensinnäkään ei saa olla K16 vaan sen alle ;-) Tytsi kun rajoittaa katsomisiaan aktiivisesti ja kuuliaisesti ikärajojen perusteella. Elikkä kauhu, verenroiskeet, raakuudet, Potterin Harrit jne on ainaki kiellettyjen listalla.. ;-D

No ensinnäkään ei saa olla K16 vaan sen alle ;-) Tytsi kun rajoittaa katsomisiaan aktiivisesti ja kuuliaisesti ikärajojen perusteella. Elikkä kauhu, verenroiskeet, raakuudet, Potterin Harrit jne on ainaki kiellettyjen listalla.. ;-D

No miten olisi nuo disneyn animaatileffat? Ne on "kilttejä" leffoja. :)

• artagnan kirjoitti:

Onkos sit Donnie Darko tuttu leffa? Mä katoin sen muistaaksein teini-iäs... Oli sillai jees leffa et kato jos on jääny näkemättä :) Mä luulen et tykkäisit :)

Kuulostaa tutulta.. olen tainnut sen katsoa aikoinaan netflixistä. :)

• Nyt mä tiiän Arielille ihanan elokuvan!! :)) Muumi ja Pyrstötähti!! Siinä oli kiva ja jännittävä elokuva ja se oli kyllä pakko kattella loppuun. Oon kattonu sen ainakin kolme kertaa. ;)

Nyt mä tiiän Arielille ihanan elokuvan!! :)) Muumi ja Pyrstötähti!! Siinä oli kiva ja jännittävä elokuva ja se oli kyllä pakko kattella loppuun. Oon kattonu sen ainakin kolme kertaa. ;)

Sitten kun laittaa liimaa paksusti tytsin peffaan niin saattaa se hyvällä tuurilla pysyä hiukkasen aikaa jopa paikoillaanki.. ;-D

No niin kai vaatii, mutta ovat hyviä elokuvia.. :)

Katoikko Kittie tuota Walking Dead-sarjaa telkkarista? Jos katoit, nii eikö jääny jännään kohtaan? :) Harmi ku se jäi tauolle.:(

Katoikko Kittie tuota Walking Dead-sarjaa telkkarista? Jos katoit, nii eikö jääny jännään kohtaan? :) Harmi ku se jäi tauolle.:(

Katson sitä ja tykkään, minulla on 5-kausi katsottuna, onko siis 6-kausi ollut tv:ssä? Minä odotan että se tulee dvd:nä, kun en illalla jaksa sitä tv:stä katsoa..

Tykkään myös American Horror Story:sta, Hannibalista ja Penny Dreadfullista.. :D

Katson sitä ja tykkään, minulla on 5-kausi katsottuna, onko siis 6-kausi ollut tv:ssä? Minä odotan että se tulee dvd:nä, kun en illalla jaksa sitä tv:stä katsoa..

Tykkään myös American Horror Story:sta, Hannibalista ja Penny Dreadfullista.. :D

voi kauhia teitä tyttöjä, taidatte olla verenhimoisia tappajia!!!

Nyt on pakko ottaa etäisyyttä;)

No en mä noista numeroista tiedä,mut viimeisin kausi jäi nyt tauolle. Sun kannattais aina tallentaa se nii voi kattoa sit ku ehtii.

• toljanter kirjoitti:

voi kauhia teitä tyttöjä, taidatte olla verenhimoisia tappajia!!!

Nyt on pakko ottaa etäisyyttä;)

Ai niin.. Game Of Thronesin unohdin mainita.. :)

Älä huoli Tonttu, en ole verenhimoinen, vaikka katson kauhua ja jänniä sarjoja / elokuvia.. :D

No en mä noista numeroista tiedä,mut viimeisin kausi jäi nyt tauolle. Sun kannattais aina tallentaa se nii voi kattoa sit ku ehtii.

Meillä ei ole tallentavaa boksia.. :( Täytyy vaan odottaa seuraavaa kautta dvd:nä..

Meillä ei ole tallentavaa boksia.. :( Täytyy vaan odottaa seuraavaa kautta dvd:nä..

Eikös toi sarja pitäis löytyä Netflixsistäki..mä muistan et ois joskus sieltäki katottu.

Ai niin.. Game Of Thronesin unohdin mainita.. :)

Älä huoli Tonttu, en ole verenhimoinen, vaikka katson kauhua ja jänniä sarjoja / elokuvia.. :D

Sit kuiteski pelkäät Tinttiksen kaa matoi ja hämähäkkei ;) Saankos mä ny vähä iteksein nauraa ;)?

• Oletteko muuten katsoneet Temptation Islandia? Siellä on toooooooodella niiiiiiiiiiiiin "supercoolia" porukkaa, että mulle tulee ihan pyhäkoulutätimäinen olo, vaikka nuorimmat ovat mun kanssa suunnilleen saman ikäisiä :))

• p--u--k--l--u kirjoitti:

Oletteko muuten katsoneet Temptation Islandia? Siellä on toooooooodella niiiiiiiiiiiiin "supercoolia" porukkaa, että mulle tulee ihan pyhäkoulutätimäinen olo, vaikka nuorimmat ovat mun kanssa suunnilleen saman ikäisiä :))

Mä en tykkää ollenkaan tuon tyyppisistä ohjelmista. Ne ihmiset tuollasissa ohjelmissa on niin teennäisiä ja älyttömän bimboja tapauksia, että ei kiitos.

Mä en tykkää ollenkaan tuon tyyppisistä ohjelmista. Ne ihmiset tuollasissa ohjelmissa on niin teennäisiä ja älyttömän bimboja tapauksia, että ei kiitos.

jäbäki kahtelee ennemmin tanskalaista maajussia mut jospa typykkä sais sitte kittien kans tosta jutun juurta aikaseks.. ;)

Oletteko muuten katsoneet Temptation Islandia? Siellä on toooooooodella niiiiiiiiiiiiin "supercoolia" porukkaa, että mulle tulee ihan pyhäkoulutätimäinen olo, vaikka nuorimmat ovat mun kanssa suunnilleen saman ikäisiä :))

No hemmetti millaisia harakoita ne on.. :-/ Seksikumppaneita joillaki pimuilla yli 60 ja tatuointeja ettei alta nahkaa näy. Meikä ei saletisti tuollaisten perään kuolais.. x-P

Eikös toi sarja pitäis löytyä Netflixsistäki..mä muistan et ois joskus sieltäki katottu.

Ei ainakaan nyt löytynyt..

Sori, en minäkään välitä tuosta ohjelmasta.

• artagnan kirjoitti:

Sit kuiteski pelkäät Tinttiksen kaa matoi ja hämähäkkei ;) Saankos mä ny vähä iteksein nauraa ;)?

Senkun naurat. :) Mikäs sinua sitten pelottaa tai kammottaa?

Sori, en minäkään välitä tuosta ohjelmasta.

ootte te typyt sitte niinku eri puusta veistettyjä ku toi meidän typykkä ei elukoita pelkää mut sitte tommoset hannibalit ja elävät kuolleet jää kyllä häneltä kahtomatta.. ;)

Tota noin... Kattokaas tytöt ku mä löysin Youtuubist Walking Dead-juonipaljastuksii ;) Näkyy sit sillai tos lopus et kantsii kattoo... ;)

https://www.youtube.com/watch?v=bRV4d9LCawU

No mä koitin miettii mut en mä mitään keksi... :)

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Kattokaas tytöt ku mä löysin Youtuubist Walking Dead-juonipaljastuksii ;) Näkyy sit sillai tos lopus et kantsii kattoo... ;)

Kiitos Artsi..muistelen sua lämmöllä..

Kiitos Artsi..muistelen sua lämmöllä..

No eipä täs mitään ku ilo oli kokonaan mun puolellain ;) Mä sillai aavistin et sä osaat arvostaa näkemääs ;) Ny ku viel Kittie kattoo ja kiittää... ;)

• artagnan kirjoitti:

No olipas.. Iso, öh Zombi..

Ei ainakaan nyt löytynyt..

Tulee ehkä sit nii jälkijunassa sinne..

No olipas.. Iso, öh Zombi..

Artsi kuvitteli olevansa vitsikäski...sais antaa opetuksen tollaselle vitsailijalle. ;))

• Oonko mä ny vääräs ku tuntuu et mä kuulen ihailuu teidän tyttöin äänis ton mun löydön takii? Kyl noit lisääki löytyy ku viittii vain ettii... ;)

• artagnan kirjoitti:

Oonko mä ny vääräs ku tuntuu et mä kuulen ihailuu teidän tyttöin äänis ton mun löydön takii? Kyl noit lisääki löytyy ku viittii vain ettii... ;)

Me Kittien kanssa suorastaan palvotaan sua...

Me Kittien kanssa suorastaan palvotaan sua...

No en mä tosissaan arvannu et te tollai tykkäisitte ;) Täs ihan pyörii jo sukatki jalois... Kittieki meni näköjään miltei sanattomaks ;)

• artagnan kirjoitti:

No en mä tosissaan arvannu et te tollai tykkäisitte ;) Täs ihan pyörii jo sukatki jalois... Kittieki meni näköjään miltei sanattomaks ;)

Juu..näin kävi..Ihan tuppas yöunetki mennä, ku aateltii sun ihanuutta. ;) Veikkaan et Kittieki istuu kotonaan ihan pökertyneenä ja punaset sydämet vilkkuu silmissä...

Juu..näin kävi..Ihan tuppas yöunetki mennä, ku aateltii sun ihanuutta. ;) Veikkaan et Kittieki istuu kotonaan ihan pökertyneenä ja punaset sydämet vilkkuu silmissä...

No sitä mäki... ;) Se on sit sillai kiva saada vastakaikuu ku mun rakas murusein pelkää vain olemattomii mörköi mut ei tollasii kunnon hämiksii sit lainkaan ;)

Tulee ehkä sit nii jälkijunassa sinne..

Toivotaan. Olisi kiva nähdä uusia jaksoja. :)

Kyllä minä jollain lailla palvon hyviä ihmisiä. :)

Kyllä minä jollain lailla palvon hyviä ihmisiä. :)

Juu...tuo Artsi ei oikeen ny taida lukeutua niihi ihmisiin..mokoma pelottelija. :))

Juu...tuo Artsi ei oikeen ny taida lukeutua niihi ihmisiin..mokoma pelottelija. :))

Mä kyl vedin ny tään mikroaterian rippeet järkytyksest väärään kurkkuun ;) Mä ku erehdyin luuleen et mä oon saanu kaks intopinkeetä fanittajaa itellein ja et te tääl keskenänne tappelette et kumpi saa mut seuralaisekseen autiol saarel ;D

• artagnan kirjoitti:

Mä kyl vedin ny tään mikroaterian rippeet järkytyksest väärään kurkkuun ;) Mä ku erehdyin luuleen et mä oon saanu kaks intopinkeetä fanittajaa itellein ja et te tääl keskenänne tappelette et kumpi saa mut seuralaisekseen autiol saarel ;D

Kuvittelit ihan, et ollaan toistemme hiuksissa kiinni, ku halutaan just sut.. ;))

Kuvittelit ihan, et ollaan toistemme hiuksissa kiinni, ku halutaan just sut.. ;))

Mä nieleksin ny pettymyksen kyyneleit... :( Koittakaas ny ees vähä painii ;)

• En keksi mitään sanottavaa mutta Tinttu-liina pyysi ilmoitumaan joten täällä ollaan.

• Kiltti tyttö..;)

• Olipas sit tehokas paimen ;) Mä luulen et tollasil taidoil sä Tinttis pääsisit Temmil kesäks töihin... ;)

• Nyt ei kyl ole tehokas olo ku oon pipinä. :( mut kiva ku porukka on kasassa.

Nyt ei kyl ole tehokas olo ku oon pipinä. :( mut kiva ku porukka on kasassa.

Voi mun valmentaja-parka :'(( Toivottavasti sulla ei ole ihan hirveän huono olo...?

Voi mun valmentaja-parka :'(( Toivottavasti sulla ei ole ihan hirveän huono olo...?

No on kyllä kurja olo..välillä nii kurja, et melkeen toivoo ettei jäis henkiin.:(

• Tukkirekka
        tinttu-liina kirjoitti:

No on kyllä kurja olo..välillä nii kurja, et melkeen toivoo ettei jäis henkiin.:(

Pikaista paranemista kuitenkin:)

Tsemppii sit täältäki :)

Voih.. Paranemisia! <3

• Kiitti kaikille.<3 Mihinkähän tonttuli on joutunu, ku ei näy mailla eikä halmeilla??

Voi surkeus :'(( Sun kannattaa ihan vain levätä ja toipua kaikessa rauhassa... Lähetän sulle positiivisia energiavirtoja tosi paaaaaaaaljon mun rakas valmentaja <333

jospa tänään olis sitte jo parempi päivä.. :) toivotaan ainaki :)

• Lopettakaa nyt hemmetissä toi veisaaminen kun se ei ketään auta ;-) Meikä lähtee hoitamaan sen kuntoon tänään iltapäivällä jos ei vointi hyvällään parane. Tytsiki koki ihme toipumisen kun meikä sitä hiukkasen salaa paijaili ja pusutteli elikkä Lanalle sama hoito jos ei yrjötautia oo että päälle puklaa.. ;-D

Lopettakaa nyt hemmetissä toi veisaaminen kun se ei ketään auta ;-) Meikä lähtee hoitamaan sen kuntoon tänään iltapäivällä jos ei vointi hyvällään parane. Tytsiki koki ihme toipumisen kun meikä sitä hiukkasen salaa paijaili ja pusutteli elikkä Lanalle sama hoito jos ei yrjötautia oo että päälle puklaa.. ;-D

Elikkä voit meikän sänkeä sitten hellästi silitellä Lanaseni.. ;-¤

Elikkä voit meikän sänkeä sitten hellästi silitellä Lanaseni.. ;-¤

Ai kasvoista vai mistä? ;))))

Ai kasvoista vai mistä? ;))))

No valinnan varaa on.. ;-P-: Meikä ei enempää kehtaa sanoa.. ;-D No sieltä 'alhaaltaki' käy.. ;-D

Kiitti kaikille.<3 Mihinkähän tonttuli on joutunu, ku ei näy mailla eikä halmeilla??

Mmmm... Hetkinen vain :)) Mun täytyy tarkistaa asia mun laserkatseella... T-Ä-H?!! Not true... Se on jo nyt nukkumassa tai ainakin räpsyttelee unisena spanielinsilmiään, hahaha ;)) Löysin YouTubesta jotain, joka sopii mun mielestä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin supertäydellisesti Toljanterille, hahaha ;)) Siis kertosäe... Hmmm... Ei E-H-K-Ä kuitenkaan muuten ;)) Anyway, enjoy ;))

https://www.youtube.com/watch?v=yCBH7b6YQbg

• makunsa-kullakin
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Mmmm... Hetkinen vain :)) Mun täytyy tarkistaa asia mun laserkatseella... T-Ä-H?!! Not true... Se on jo nyt nukkumassa tai ainakin räpsyttelee unisena spanielinsilmiään, hahaha ;)) Löysin YouTubesta jotain, joka sopii mun mielestä niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin supertäydellisesti Toljanterille, hahaha ;)) Siis kertosäe... Hmmm... Ei E-H-K-Ä kuitenkaan muuten ;)) Anyway, enjoy ;))

Monikaan täällä häntä ihanana pitää.

• makunsa-kullakin kirjoitti:

Monikaan täällä häntä ihanana pitää.

Minä ainakin pidän. :)

No valinnan varaa on.. ;-P-: Meikä ei enempää kehtaa sanoa.. ;-D No sieltä 'alhaaltaki' käy.. ;-D

Voi butsi..En muista milloin oisin viimeks nauranu näin makeesti.:)) mut täytyypä miettiä mitä kohtaa silitän..;))

Laserkatseesi on kyllä pelottavan tarkka havannoimaan mun eloa. Linkissä on lähes täydellinen vertaiskuva mun eilisillan 'lähesunessa'-tilasta... On tuo munki mielestä aika ihana;)

http://www.koirarodut.org/bloodhound?images=bloodhound&i=7

Ny kyl siirappi valuu jo korvistaki ulos...

Voi butsi..En muista milloin oisin viimeks nauranu näin makeesti.:)) mut täytyypä miettiä mitä kohtaa silitän..;))

No meikä ei oo turhan tarkka elikkä saat hipelöidä mistä tykkäät mutta parasta kai 'sieltä' alhaalta on kuitenki aloittaa kun käsivarret on sulla saletisti taudin jäljiltä maitohapoilla.. ;-D

Nyt ei kyl ole tehokas olo ku oon pipinä. :( mut kiva ku porukka on kasassa.

Haleja ja tsemppiä lähetän. Parane pian

• Ilmannimi kirjoitti:

Haleja ja tsemppiä lähetän. Parane pian

Kiitos Ilmannimi. Kyllä tää ny tästä. Voin jo paremmin.:)

No meikä ei oo turhan tarkka elikkä saat hipelöidä mistä tykkäät mutta parasta kai 'sieltä' alhaalta on kuitenki aloittaa kun käsivarret on sulla saletisti taudin jäljiltä maitohapoilla.. ;-D

Vai alakerrasta..ööh..sä varmaan tarkotat sun lihaksikkaita rotusääriäs..;))))

Kiitos Ilmannimi. Kyllä tää ny tästä. Voin jo paremmin.:)

Mikäs tauti sinua on vaivannut?

Uupsista ;)) Butch alkaa olla vallaton... ;))

Zzzzzzz... Jatkoa sun kuvalle, hahaha ;))

https://www.youtube.com/watch?v=8F9UpsCPCrw

tommonen asento vois jäbälläki sitte olla ku loma koittaa ;) riippukeinu ei taitais vaan kestää.. ;)

Hiukkasen ylempää vaan Lanaseni.. ;-P-:

Mikäs tauti sinua on vaivannut?

No se oli meikän tietojen mukaan sellainen kuin 'virus butsiensis' elikkä vaaraton mutta heikotusta aiheuttava ;-D Reagoi herkästi vastalääkkeeseen toisin sanoen meikän mahdolliseen kotikäyntiin elikkä tässäki tapauksessa oireet katosivat verrattain nopeasti kun meikä laittoi etänä huulet Lanaa kohti törölleen.. ;-¤

Uupsista ;)) Butch alkaa olla vallaton... ;))

Muiskista vaan pikku pimatsu pissiäinen ♡♡ Voisit omistaa meikälle tään Youtube-löydön ettei tarvitse mustasukkaisuuteen näin nuorena kuolla.. ♡♡ ;-¤

https://www.youtube.com/watch?v=y-JrDCSHbLk

Hiukkasen ylempää vaan Lanaseni.. ;-P-:

Ylempää?? Juuuuu....no nyt mä tiiän..Sä haluat että mä silittelen sun massua..eiks nii? ;))))

No se oli meikän tietojen mukaan sellainen kuin 'virus butsiensis' elikkä vaaraton mutta heikotusta aiheuttava ;-D Reagoi herkästi vastalääkkeeseen toisin sanoen meikän mahdolliseen kotikäyntiin elikkä tässäki tapauksessa oireet katosivat verrattain nopeasti kun meikä laittoi etänä huulet Lanaa kohti törölleen.. ;-¤

No justiinsa...:))))

Zzzzzzz... Jatkoa sun kuvalle, hahaha ;))

https://www.youtube.com/watch?v=8F9UpsCPCrw

Aika hyvin osui tuokin meikään:)

Pistäppä ny sitte vastavuoroisesti kuva nukahtamassa olevasta Arielista, siis tarkoitan että jos tuolta netistä löytyisi sun näköinen söpöläinen;)

• toljanter kirjoitti:

Pistäppä ny sitte vastavuoroisesti kuva nukahtamassa olevasta Arielista, siis tarkoitan että jos tuolta netistä löytyisi sun näköinen söpöläinen;)

Tuollaiselta se äkäpässi näytti kun meikä sitä viimeksi näki.. ;-D

http://moviepilot.com/posts/1628546

Olitkos sä syyllinen tohon kärttyseen ilmeeseen? :))

Aika pelottavan näköinen...

No onneksi kiltille paaville ei tommosia ilmeitä irtoa, ne taitaa olla sulle semmonen yksinoikeus;)

• No meikä vaan sanoi muutamia kommentteja liittyen allaolevaan vuodatukseen.. :-/

No meikä vaan sanoi muutamia kommentteja liittyen allaolevaan vuodatukseen.. :-/

Butsiko on päästäny sammakoita suustaan..;)

• toljanter kirjoitti:

Nyyh :'(( Mun on pakko ilmoittaa sulle eräs tooooooooodella ikävä ja surullinen asia :(( Arielin silmät vääntyivät kieroon ja laserkatse jumittui ihan varmasti ikuisiksi ajoiksi, koska menit pyytämään niin mahdottomia... Syvä h-u-o-k-a-u-s... Mun paras kaveri, joka muuten on superälykäs ja suorastaan nero, ei luultavasti saa nyt ikinä ajokorttia... Siis edes mopoautolle :'((

Butsiko on päästäny sammakoita suustaan..;)

Voitko OIKEASTI kuvitella, että olin 15-vuotiaana rakastunut Butchiin...? Öööööh tai siis Ariel oli... Hoh hoijaa...

Voitko OIKEASTI kuvitella, että olin 15-vuotiaana rakastunut Butchiin...? Öööööh tai siis Ariel oli... Hoh hoijaa...

No voin mä kuvitella...Muutes näin yleisesti niin ei ole ollut, eikä ikipäivänä tule maan päällä olemaan miestä joka ei latelis sammakoita. Alussa niitä ei rakkauden huumassa huomaa, mutta kun aikaa kuluu, niin niitä tippuu ku kaatosateessa vesipisaroita. Vuosien myötä sitä sitten jo melkeen näkee aamukahvipöydässäki et vastapäätä istuu rupisammakko.

Nyyh :'(( Mun on pakko ilmoittaa sulle eräs tooooooooodella ikävä ja surullinen asia :(( Arielin silmät vääntyivät kieroon ja laserkatse jumittui ihan varmasti ikuisiksi ajoiksi, koska menit pyytämään niin mahdottomia... Syvä h-u-o-k-a-u-s... Mun paras kaveri, joka muuten on superälykäs ja suorastaan nero, ei luultavasti saa nyt ikinä ajokorttia... Siis edes mopoautolle :'((

Voi mua typerystä ku tommosia menin pyytämään:(

Voisikko välittää sille nerolle kaverillesi semmoset terkut että en mä mitään kuvaa tarvi, sainki jo noilta jäbiltä, muutaman makian otoksen. Tunnen muuten yhden lääkärin joka tekee laserilla silmäleikkauksia, se sano että laser-katseen osalta tuo operaatio onnistuu lähes aina eikä maksa paljon!

No voin mä kuvitella...Muutes näin yleisesti niin ei ole ollut, eikä ikipäivänä tule maan päällä olemaan miestä joka ei latelis sammakoita. Alussa niitä ei rakkauden huumassa huomaa, mutta kun aikaa kuluu, niin niitä tippuu ku kaatosateessa vesipisaroita. Vuosien myötä sitä sitten jo melkeen näkee aamukahvipöydässäki et vastapäätä istuu rupisammakko.

No Arieli on järki ja meikä on tunteet elikkä kai sellaiset suhteet toimii sitten vaan naisten kannalta paremmin joissa ukko valitaan järkiperustein.. :-/ Sen meikä on kyllä oppinut että suhteessa heikompi osapuoli on se joka rakastaa toista enemmän..

No Arieli on järki ja meikä on tunteet elikkä kai sellaiset suhteet toimii sitten vaan naisten kannalta paremmin joissa ukko valitaan järkiperustein.. :-/ Sen meikä on kyllä oppinut että suhteessa heikompi osapuoli on se joka rakastaa toista enemmän..

Tiiä onko niissä valinnoissa loppujen lopuks se järki joka valitsee...Kaikista parasta olis loppujen lopuks olis se,että jokainen ihminen eläis vaa yksin.

• Tukkirekka
        tinttu-liina kirjoitti:

Tiiä onko niissä valinnoissa loppujen lopuks se järki joka valitsee...Kaikista parasta olis loppujen lopuks olis se,että jokainen ihminen eläis vaa yksin.

Elämästä jäisi paljon puuttumaan, rupisammakon vaatimattomana mielipiteenä.;)

No et sä tinttuseni oikeasti noin voi aatella, kuulostaa masentavalta tommonen:(

No kuvitellaanpa tilanne että sinä ja minä ollaan ne ainoat jotka selviää hengissä lento-onnettomuudesta. Viimeisillä voimilla uimme pikkuiselle pararatiisiisaarelle jossa ei ole asutusta. Meinaakko että rakennettuani oman bambumajan sä vaatisit mua tekemään itelles samanlaisen, toiselle puolelle saarta koska haluat vaan olla yksin?

Kävisit sä kuiteski ainaki ruoka-aikaan mulla kylässä, tuore kala nuotiolla kypsennettynä ohjailee tuoksuineen sut mun tykö:) Ja veikkaanpa että mun juttuseura kelpaa myös, oot takuulla unessa tosi nopeasti kun rupean puhumaan sulle lätkästä intohimoisesti;)

• Tukkirekka kirjoitti:

Elämästä jäisi paljon puuttumaan, rupisammakon vaatimattomana mielipiteenä.;)

Nyt ku mulla on menossa yleinen suunnaton veetutustilanne, nii jos jotain puuttuiski nii monelta myös säästyis.

• toljanter kirjoitti:

No et sä tinttuseni oikeasti noin voi aatella, kuulostaa masentavalta tommonen:(

No kuvitellaanpa tilanne että sinä ja minä ollaan ne ainoat jotka selviää hengissä lento-onnettomuudesta. Viimeisillä voimilla uimme pikkuiselle pararatiisiisaarelle jossa ei ole asutusta. Meinaakko että rakennettuani oman bambumajan sä vaatisit mua tekemään itelles samanlaisen, toiselle puolelle saarta koska haluat vaan olla yksin?

Kävisit sä kuiteski ainaki ruoka-aikaan mulla kylässä, tuore kala nuotiolla kypsennettynä ohjailee tuoksuineen sut mun tykö:) Ja veikkaanpa että mun juttuseura kelpaa myös, oot takuulla unessa tosi nopeasti kun rupean puhumaan sulle lätkästä intohimoisesti;)

No ensinnäki mä kyllä osaan itekki rakentaa majan ja osaan onkia kalojakin, jotes mikä hätä mulla siel saaren toisella puolella ois..ja jääkiekko on nii tuttu juttu ettet sä niillä jutuilla mua vois väsyttää..

• Hiton_läheltä_liippaa

no luojan lykky et meni ohi.. ;)

no kyllä se vaan olis jäbänki kiva illalla nukahtaa ku kainalossa olis semmonen herttainen kiharapää ;) et täytyy sitte vaan tyytyä paituliin ku ei muuta saa.. jäbä vähä semmosta ounailee et siellä autiolla saarella saattaisit kummiski olla jo samana iltana siellä toljanterin bambumajassa apua hakemassa ku tommosissa trooppisissa olosuhteissa tuppaa sitte olemaan niitä tavallista isompia lukkejaki.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

no kyllä se vaan olis jäbänki kiva illalla nukahtaa ku kainalossa olis semmonen herttainen kiharapää ;) et täytyy sitte vaan tyytyä paituliin ku ei muuta saa.. jäbä vähä semmosta ounailee et siellä autiolla saarella saattaisit kummiski olla jo samana iltana siellä toljanterin bambumajassa apua hakemassa ku tommosissa trooppisissa olosuhteissa tuppaa sitte olemaan niitä tavallista isompia lukkejaki.. ;)

Tuli eilen mieleen toikin..Ehkä mä menisin sit lillumaa veteen, ku sinne ne ei tuu..Pahimmassa tapauksessa joutusin nöyrtymää ton kiukuttelun jälkeen ja menisin lirkuttelemaan tontun majan ovelle että se päästää mut sen majaan..:P

Hiukkasen korjausta tään osalta: 'olin 15-vuotiaana (TOOOOOOOOOOOODELLA = lisäys) rakastunut Butchiin..' No tunne on yhä olemassa kiihkeänä meikän osalta että muiskista vaan neiti söpö.. ;-¤-:

No tänään meikä uskoo kuitenki taas rakkauteen.. ;-D

Tuli eilen mieleen toikin..Ehkä mä menisin sit lillumaa veteen, ku sinne ne ei tuu..Pahimmassa tapauksessa joutusin nöyrtymää ton kiukuttelun jälkeen ja menisin lirkuttelemaan tontun majan ovelle että se päästää mut sen majaan..:P

Elikkä jos meikä olis tytsin kanssa vastaavassa tilanteessa sinne valmiiseen bambumajaan ei kiukuttelun ja ruman naaman näyttämisen jälkeen noin vaan tultaisi muina naisina oleksimaan. Meikä kyllä saletisti sitten vaatisi yösijaa vastaan hiukkasen muutaki itelleni mieluisaa toimintaa.. ;-D

Elikkä jos meikä olis tytsin kanssa vastaavassa tilanteessa sinne valmiiseen bambumajaan ei kiukuttelun ja ruman naaman näyttämisen jälkeen noin vaan tultaisi muina naisina oleksimaan. Meikä kyllä saletisti sitten vaatisi yösijaa vastaan hiukkasen muutaki itelleni mieluisaa toimintaa.. ;-D

Siivouksen varmaan vaatisit...eiks nii? ;)

Siivouksen varmaan vaatisit...eiks nii? ;)

No mä vaatisin tietenki että värkkäät mun kaloista semmosia ruodottomia suupaloja mulle... En mä mitään suurempaa palkkiota kyllä keksi;)

• toljanter kirjoitti:

No mä vaatisin tietenki että värkkäät mun kaloista semmosia ruodottomia suupaloja mulle... En mä mitään suurempaa palkkiota kyllä keksi;)

Ai jaa...no onhan toikin parempi ku mikään muu...;) Aattelin heti et toivottavasti se kala on haukea, mut ei taidakkaa olla. ;)))))

Ai jaa...no onhan toikin parempi ku mikään muu...;) Aattelin heti et toivottavasti se kala on haukea, mut ei taidakkaa olla. ;)))))

Mä muutes pelkäsin et joudun siivoamaan tai hieromaan sun uinnista kipeytyneitä lihaksia..;)))

Mä muutes pelkäsin et joudun siivoamaan tai hieromaan sun uinnista kipeytyneitä lihaksia..;)))

No voisithan sä nuokin hommat hoitaa mutta jos ne sua jostain syystä noin kamalasti pelottaa niin sovitaanko että mä siivoan ja myös hieron sut vetreäksi;)

• toljanter kirjoitti:

No voisithan sä nuokin hommat hoitaa mutta jos ne sua jostain syystä noin kamalasti pelottaa niin sovitaanko että mä siivoan ja myös hieron sut vetreäksi;)

Ihanko totta..;)) Voiku ihanaa..tuon jälkeen sitä onkin sit nii hyvällä tuulella et säkin saat sit kokovartalohieronnan..;))

Ihanko totta..;)) Voiku ihanaa..tuon jälkeen sitä onkin sit nii hyvällä tuulella et säkin saat sit kokovartalohieronnan..;))

Öh mitä jos mentäisiin vaan käveleen tuonne rannalle, sun pitää nyt muistaa tuo mun neitsyysjutska... Mä voisin siellä rannalla kertoa sulle kaikkien pikku ötököiden latinankieliset nimet, eikö oiski jänskää???

• toljanter kirjoitti:

Öh mitä jos mentäisiin vaan käveleen tuonne rannalle, sun pitää nyt muistaa tuo mun neitsyysjutska... Mä voisin siellä rannalla kertoa sulle kaikkien pikku ötököiden latinankieliset nimet, eikö oiski jänskää???

On.....on todella jännää...miten maltan ees odottaa tuota ku on nii hirmusen jännää...Mut mä hieron eka ja sit vasta mennään. ;)

On.....on todella jännää...miten maltan ees odottaa tuota ku on nii hirmusen jännää...Mut mä hieron eka ja sit vasta mennään. ;)

Kuule mä otin jo mun 2476-sivuisen ötökkäkirjani kainaloon, eikö me voitas jo mennä tuonne rannalle:(

• toljanter kirjoitti:

Kuule mä otin jo mun 2476-sivuisen ötökkäkirjani kainaloon, eikö me voitas jo mennä tuonne rannalle:(

Tuollane ilme kokovartalohieronnan takia..höh..:)) No mennään sit kattomaa niitä sun ötököitä. Se hieronta sit sen jälkeen. Mä puristin jo aloeverasta hierontaöljyä....nii juu..se sun neitsyys ei katoa mihinkää. Se on yhtä kuviteltua hieronnan jälkeen..;))))))

Tuollane ilme kokovartalohieronnan takia..höh..:)) No mennään sit kattomaa niitä sun ötököitä. Se hieronta sit sen jälkeen. Mä puristin jo aloeverasta hierontaöljyä....nii juu..se sun neitsyys ei katoa mihinkää. Se on yhtä kuviteltua hieronnan jälkeen..;))))))

No meikää voit vapaasti hieroa Lanaseni niinku joka paikasta ;-) Neitsyys on mennyttä eikä estojakaan pahemmin oo elikkä mitenkä olis.. ;-D

niinku nyt sitte näköjään käviki.. ;D

No meikää voit vapaasti hieroa Lanaseni niinku joka paikasta ;-) Neitsyys on mennyttä eikä estojakaan pahemmin oo elikkä mitenkä olis.. ;-D

Sori butsi, mut ollaan eri saarilla. ;) Jos sä oot oikeen kiltti Arielille, nii saatat saada häneltä vartalohieronnan. ;)) Mä oon juossu koko yön tontun perässä. ;))

• temmirauta kirjoitti:

niinku nyt sitte näköjään käviki.. ;D

Piti valita karvasen ison hämähäkin ja ötököihin hurahtaneen tontun välillä....nii ja hieronnan..;)

Sori butsi, mut ollaan eri saarilla. ;) Jos sä oot oikeen kiltti Arielille, nii saatat saada häneltä vartalohieronnan. ;)) Mä oon juossu koko yön tontun perässä. ;))

Tinttu viime yön juoksentelu on syöny kaikki mun voimat... Voitasko tänään syödä vaan ne kalat jotka just kävin pyytämässä ja mennä sitte nukkuun? Mä värkkäsin sulle oman huoneenki kun tein tuohon yhden väliseinän:) Ja vaikka mun iho punottaa niin on se ihan kunnossa...

• toljanter kirjoitti:

Tinttu viime yön juoksentelu on syöny kaikki mun voimat... Voitasko tänään syödä vaan ne kalat jotka just kävin pyytämässä ja mennä sitte nukkuun? Mä värkkäsin sulle oman huoneenki kun tein tuohon yhden väliseinän:) Ja vaikka mun iho punottaa niin on se ihan kunnossa...

Toi väliseinä lentää mäkeen, ku minähän en lukkien kans nuku! Sä katos saat vartioida ettei niitä tuu.;)) Ja tiiäkkö mitä? Toi aloevera on todella hyvä palaneeseen ihoon, joten mä hieron suhun sitä ennenku aletaan nukkumaan! Enkös olekki mä kiltti? ;))

No meitsi ymmärtää yskän ;-D Koitappa kuiteski tsekata että mitä se hyönteisopas on oikein syöny kun meikä hiukkasen epäilee uintia sellaisen tiiliskiven kanssa.. You know ;-) Että onko pelkät kannet..

No meitsi ymmärtää yskän ;-D Koitappa kuiteski tsekata että mitä se hyönteisopas on oikein syöny kun meikä hiukkasen epäilee uintia sellaisen tiiliskiven kanssa.. You know ;-) Että onko pelkät kannet..

Mä tarkistin jo..:))Juu..ei ollu hyönteiskirja..;) Kirjan nimi oli TÄSSÄ KAIKKI MITÄ HALUAT TIETÄÄ NAISESTA. ;))Mä heitin sen opuksen apinoille, ku tonttu ei enää tarvi sitä.;)) Kohta se katos tietää ku vähän aikaa mun kaa asuu. ;))

Mä tarkistin jo..:))Juu..ei ollu hyönteiskirja..;) Kirjan nimi oli TÄSSÄ KAIKKI MITÄ HALUAT TIETÄÄ NAISESTA. ;))Mä heitin sen opuksen apinoille, ku tonttu ei enää tarvi sitä.;)) Kohta se katos tietää ku vähän aikaa mun kaa asuu. ;))

No mä jo ihmettelenki että minne se mun kirja joutui:(

Oon nyt kyllä ihan eksyksissä, mitä jos lupaan vahtia sun ovella ettei karmeita hämähäkkejä pääse häiritseen sun unia? Aamupalan tuon tietenki sun huoneeseen, meen just kiipeileen tonne palmun latvaan...

No meitsi kun epäili että se on saletisti niitä opuksia joidenka sisään saa jemmattua vaikkapa pullon rommia ;-D Käyppä nyt tsekkaamassa pikaisesti että mitä niille banaaninpurijoille heitit ettei menny hyvää tavaraa harakoille.. ;-D

• toljanter kirjoitti:

No mä jo ihmettelenki että minne se mun kirja joutui:(

Oon nyt kyllä ihan eksyksissä, mitä jos lupaan vahtia sun ovella ettei karmeita hämähäkkejä pääse häiritseen sun unia? Aamupalan tuon tietenki sun huoneeseen, meen just kiipeileen tonne palmun latvaan...

Juujuu..;))Ku tuut sieltä puusta, nii hoidetaan se sun punoitus kuntoon.;))

No meitsi kun epäili että se on saletisti niitä opuksia joidenka sisään saa jemmattua vaikkapa pullon rommia ;-D Käyppä nyt tsekkaamassa pikaisesti että mitä niille banaaninpurijoille heitit ettei menny hyvää tavaraa harakoille.. ;-D

Ei ollu rommia..jos ois ollu, nii mä oisin juonu sen.;)) Oisin mä antanu tontullekki huikan, nii se ois vähä rauhoittunu..;))

Juujuu..;))Ku tuut sieltä puusta, nii hoidetaan se sun punoitus kuntoon.;))

Täältä palmun latvasta on muuten upeat näkymät. Tähtitaivaski näkyy tosi kirkkaana ja selkeänä. Mä taidanki viettää ens yön täällä, mittailen vähä noiden tähtikuvioiden sijaintia ja sittee aamuun mennessä tiedänkin jo meidän sijainnin noin 7 metrin tarkkuudella! Tipautan sulle aamupalaksi yhen tommosen mollukan aamupalaksi, kait sä saat sen rikottua sitte tinttuseni?

• toljanter kirjoitti:

Täältä palmun latvasta on muuten upeat näkymät. Tähtitaivaski näkyy tosi kirkkaana ja selkeänä. Mä taidanki viettää ens yön täällä, mittailen vähä noiden tähtikuvioiden sijaintia ja sittee aamuun mennessä tiedänkin jo meidän sijainnin noin 7 metrin tarkkuudella! Tipautan sulle aamupalaksi yhen tommosen mollukan aamupalaksi, kait sä saat sen rikottua sitte tinttuseni?

Jos sen teet, nii sulla ei ole enää alas tulemista..:p Jätät mut tänne yksin kaikkien lukkien syötäväks ja gorillatki jo vahtaa tuossa silmät pyöreenä.:( Jos tuut alas, nii mä lupaan ettei käytetä tuota Aloeveraa..;)

Jos sen teet, nii sulla ei ole enää alas tulemista..:p Jätät mut tänne yksin kaikkien lukkien syötäväks ja gorillatki jo vahtaa tuossa silmät pyöreenä.:( Jos tuut alas, nii mä lupaan ettei käytetä tuota Aloeveraa..;)

Kiitos tinttu, mä tuun heti:) Juodaan vähä kookosmaitoa iltapalaksi ja mennään paapiin:)

• toljanter kirjoitti:

Kiitos tinttu, mä tuun heti:) Juodaan vähä kookosmaitoa iltapalaksi ja mennään paapiin:)

Kiva juttu ku tuutki takas..:))Mä löysin marjojaki sen kookosmaidon lisukkeeks..jakyllä unta tarviiki, ku viime yö oli nii raskas..;))

• Toi olis kyl aika mageeta sillai oikees seuras ;) Joutuu autiol saarel kaksistaan... Vai mitäs sä meinaat Ariel murusein ;)? Lähtisitsä mun kaa samaan majaan ;)?

Mun mielestä miehet (siis KAIKKI paitsi tietenkin Butch) osaavat kyllä olla oikeasti todella ihania, jos vain haluavat :)) Mun rakas jäbäkin oli ostanut mulle vaaleanpunaisen Muumi-kylpypyyhkeen, ettei mun tarvitse kuivata itseäni poikienvärisiin tai mikä kaameinta, palata kotiin lehmänkakalta haisten... ;))

• toljanter kirjoitti:

Voi mua typerystä ku tommosia menin pyytämään:(

Voisikko välittää sille nerolle kaverillesi semmoset terkut että en mä mitään kuvaa tarvi, sainki jo noilta jäbiltä, muutaman makian otoksen. Tunnen muuten yhden lääkärin joka tekee laserilla silmäleikkauksia, se sano että laser-katseen osalta tuo operaatio onnistuu lähes aina eikä maksa paljon!

Mutta ne kuvat eivät YHTÄÄN muistuttaneet mua :'(( Siis tässä on oikeasti mun T-O-S-I surkea ilme sen jälkeen, kun hankin mun hiuksille suoristusraudan ja lopputulos oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superkaamea, että jouduin pitämään pipoa mun päässä monta päivää :(( Ja arvaa kuka mokoma kakkiainen kehtasi nauraa ja sanoa mun tukkaa HARAKANPESÄKSI :'((

http://www.123rf.com/photo_2602913_small-brown-toy-poodle-with-a-black-shirt-and-grey-collar-lying-down.html

• artagnan kirjoitti:

Toi olis kyl aika mageeta sillai oikees seuras ;) Joutuu autiol saarel kaksistaan... Vai mitäs sä meinaat Ariel murusein ;)? Lähtisitsä mun kaa samaan majaan ;)?

Hmmm... Ehkä ;)) Mutta mulle sattui käymään niin ikävästi, että haaksirikkouduin ihan mun omalle palmusaarelle... Istun rannalla ja piirtelen mun sormella sydämiä hiekkaan :)) Ja ettei mulla olisi aivan hirveän pitkäveteistä, kiikaroin välillä kuinka Toljanter rakentaa uutta bambumajaa ja mun rakas valmentaja neuvoo vieressä, hahaha ;)) No hupsista... Taas se romahti ;))

Mun mielestä miehet (siis KAIKKI paitsi tietenkin Butch) osaavat kyllä olla oikeasti todella ihania, jos vain haluavat :)) Mun rakas jäbäkin oli ostanut mulle vaaleanpunaisen Muumi-kylpypyyhkeen, ettei mun tarvitse kuivata itseäni poikienvärisiin tai mikä kaameinta, palata kotiin lehmänkakalta haisten... ;))

Tietysti osaavat olla ihania...jos siis haluavat..kaikki ei vaan aina halua..

Hmmm... Ehkä ;)) Mutta mulle sattui käymään niin ikävästi, että haaksirikkouduin ihan mun omalle palmusaarelle... Istun rannalla ja piirtelen mun sormella sydämiä hiekkaan :)) Ja ettei mulla olisi aivan hirveän pitkäveteistä, kiikaroin välillä kuinka Toljanter rakentaa uutta bambumajaa ja mun rakas valmentaja neuvoo vieressä, hahaha ;)) No hupsista... Taas se romahti ;))

Mut eikö olekki söpön näköstä, miten tonttu vaa sinnikkästi jatkaa, ettei tarvis nukkua taivasalla.. ;)

Mutta ne kuvat eivät YHTÄÄN muistuttaneet mua :'(( Siis tässä on oikeasti mun T-O-S-I surkea ilme sen jälkeen, kun hankin mun hiuksille suoristusraudan ja lopputulos oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin superkaamea, että jouduin pitämään pipoa mun päässä monta päivää :(( Ja arvaa kuka mokoma kakkiainen kehtasi nauraa ja sanoa mun tukkaa HARAKANPESÄKSI :'((

http://www.123rf.com/photo_2602913_small-brown-toy-poodle-with-a-black-shirt-and-grey-collar-lying-down.html

Miks ihmeessä sä haluaisit kiharat suoriks???? Mä oisin ikionnellinen jos mulla olis luonnonkiharat hiukset..:)

No se vaan lipsahti.. :-(

Tietysti osaavat olla ihania...jos siis haluavat..kaikki ei vaan aina halua..

No jos on käsivarren paksuinen luonnonkihara tukka jolla pituutta yli puolimetriä ei se paremmaksi kyllä muutu jos sitä aletaan sorkkimaan.. Elikkä saletisti oot samaa mieltä ja Kittie myöskin jos tänne vilkaisee :-)

Miks ihmeessä sä haluaisit kiharat suoriks???? Mä oisin ikionnellinen jos mulla olis luonnonkiharat hiukset..:)

Se oli niitä tytsin päähänpistoja vaan.. Osa 6532 tai sinne päin ;-D

No se vaan lipsahti.. :-(

Onks toi oikeesti teistä noin kauhee sana?? :))Monet naiset sanoo ite noin ku kattovat peilistä tukkaansa..varsinki aamulla. Mä olen sanonu omastani et on niinku petolinnun p***e..:))))

Onks toi oikeesti teistä noin kauhee sana?? :))Monet naiset sanoo ite noin ku kattovat peilistä tukkaansa..varsinki aamulla. Mä olen sanonu omastani et on niinku petolinnun p***e..:))))

No ei kai :-) Se tilanne oli vaan sellainen että meikänki olis pitäny tajuta sulkea leipäläpi kun toinen oli taistellu tuntikaupalla tukkansa kanssa että sais sen ees jotenki entiselleen..

Mites me ny sit tehään... Ku mä oon katellu Selviytyjii toisinaan nii mä tiedän et yöt on kylmii tollasil palmusaaril et mä tosissaan pelkään et sä palellut :( Mitäs jos sä laittaisit tuleen jonkinlaisii koordinaattei et mä tietäisin mihin suuntaan lähtee... Ku mä voisin sit pitää sua mun sylissäin et sul olis lämmin ja hyvä olla ja tietty mä lämpenisin sillai niinku iteki... ;) Ku tuol Toljanteril on täys työ ton Tinttiksen kaa et sielt ei kyl apui tuu ;)

• artagnan kirjoitti:

Mites me ny sit tehään... Ku mä oon katellu Selviytyjii toisinaan nii mä tiedän et yöt on kylmii tollasil palmusaaril et mä tosissaan pelkään et sä palellut :( Mitäs jos sä laittaisit tuleen jonkinlaisii koordinaattei et mä tietäisin mihin suuntaan lähtee... Ku mä voisin sit pitää sua mun sylissäin et sul olis lämmin ja hyvä olla ja tietty mä lämpenisin sillai niinku iteki... ;) Ku tuol Toljanteril on täys työ ton Tinttiksen kaa et sielt ei kyl apui tuu ;)

Täys työ mun kans??Hah...tontulla on lepposat oltavat tuol riippukeinussa ja just vein sille viinirypäleitä..;))

Täys työ mun kans??Hah...tontulla on lepposat oltavat tuol riippukeinussa ja just vein sille viinirypäleitä..;))

Tota noin... Jos sä ton ruokkimisen sijaan kuiteski juoksutat häntä eilisen malliin et mä kerkeen saada noi naatit tonne murun palmusaarel ;) Ku mä oon nähny et millanen vaikutus tol murun silmäin räpsyttelyl on miehiin et laita ees jotaki särmii keinun eteen...

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Jos sä ton ruokkimisen sijaan kuiteski juoksutat häntä eilisen malliin et mä kerkeen saada noi naatit tonne murun palmusaarel ;) Ku mä oon nähny et millanen vaikutus tol murun silmäin räpsyttelyl on miehiin et laita ees jotaki särmii keinun eteen...

No tonttua kiinnostaa ny vaa harvinaisten ötökkäperhosten siipien räpsyttelyt, joten ei huolta.;)) Ja muuteski huomasin et on myrsky tulossa, nii pitää majaaki vahvistaa ettei lennä tuulen mukana..ja sekin viel et ny tarvittais sit nuotioki ettei ihan jäädy.:P Eikös sitä tulta saa sillai et laitetaa tikku reikään ja pyöritetään. :))

No tuo surkea ilme hellyttää kyllä sydämmen ku sydämmen, jopa sen esittelemäni vihikoiran;)
        Suorilla tai käyrillä karvoilla, hällä väliä:)

"Tinttu hei, en mä jaksa syödä enään niitä viinirypäleitä lisää, kiitos vaan. Tiiäkkö mulla on koko ajan semmonen outo tunne että joku tarkkailisi meitä. En mä tiiä mistä se tunne tulee mutta mua rupes ujostuttaan niin että vetäsin muumiboxereitten päälle vielä farkut! Eikö sulla oo mitään outoja tuntemuksia?"

• toljanter kirjoitti:

"Tinttu hei, en mä jaksa syödä enään niitä viinirypäleitä lisää, kiitos vaan. Tiiäkkö mulla on koko ajan semmonen outo tunne että joku tarkkailisi meitä. En mä tiiä mistä se tunne tulee mutta mua rupes ujostuttaan niin että vetäsin muumiboxereitten päälle vielä farkut! Eikö sulla oo mitään outoja tuntemuksia?"

Varmaanki meitä tiiraa useampiki silmäpari..:))mut hyvä ku puit päälles, ku kohta tulee toi sade..Mä tein bampunlehdistä hameen, ku ei tullu pöksyjä mukaan..tai ne uppos varmaanki..;))

Mun teki vain mieli kokeilla hieman erilaista kampausta, mutta lopputuloksena oli aivan järkyttävä katastrofi :(( Siis mun hiukset olivat oikeasti kuin Jörö-Jukalla...

• artagnan kirjoitti:

Hrrrrr... Mulla alkaa olla IHAN HIRVEÄN kylmä :(( Mun hampaat kalisee ja mua pelottaa, että palmun takana on verenhimoisia mörköjä... Laitoin koordinaatit tuleen, kuten mua neuvoit... Hrrrrr... Mutta ne paloivat niin älyttömän nopeasti, etten ehtinyt kunnolla lämmitellä edes mun sormia :'(( Mun kyyneleetkin tuntuvat jo ihan ultrajäisiltä, nyyh :'((

Hrrrrr... Mulla alkaa olla IHAN HIRVEÄN kylmä :(( Mun hampaat kalisee ja mua pelottaa, että palmun takana on verenhimoisia mörköjä... Laitoin koordinaatit tuleen, kuten mua neuvoit... Hrrrrr... Mutta ne paloivat niin älyttömän nopeasti, etten ehtinyt kunnolla lämmitellä edes mun sormia :'(( Mun kyyneleetkin tuntuvat jo ihan ultrajäisiltä, nyyh :'((

no kahtoppa vaan ku kerranki jäbää lykästi et tänne kahtelin ennen ku lähin vetelemään sikeitä. jäbä kuuli semmosta vaimeaa nyyhkytystä tonne saaren toiselle rannalle ja sitte tuliki jo kiirus lähtiä hätiin ku typykältä kuulosti. jäbä halii ja lämmittää ja pyyhkäisee noi kyyneleetki pois.. <3

Mun teki vain mieli kokeilla hieman erilaista kampausta, mutta lopputuloksena oli aivan järkyttävä katastrofi :(( Siis mun hiukset olivat oikeasti kuin Jörö-Jukalla...

noin kauniista naisesta ei saa jöröjukkaa sitte tekemälläkään..

Kyl mä hoidan sut kuntoon rakas murusein. Tuu syliin vaan... <3 <3 <3

• temmirauta kirjoitti:

no kahtoppa vaan ku kerranki jäbää lykästi et tänne kahtelin ennen ku lähin vetelemään sikeitä. jäbä kuuli semmosta vaimeaa nyyhkytystä tonne saaren toiselle rannalle ja sitte tuliki jo kiirus lähtiä hätiin ku typykältä kuulosti. jäbä halii ja lämmittää ja pyyhkäisee noi kyyneleetki pois.. <3

Katos Temmii ku sä vedit mutkat suoriks... No mä sit kroolasin peril ilman koordinaattei ku savuvanaa vaan seurailin et ny ollaan sit kolmistaan ;)

Varmaanki meitä tiiraa useampiki silmäpari..:))mut hyvä ku puit päälles, ku kohta tulee toi sade..Mä tein bampunlehdistä hameen, ku ei tullu pöksyjä mukaan..tai ne uppos varmaanki..;))

jäbä vähä semmosta ounailee et kaikki tään laajan merialueen haaksirikkoutuneet urhot tiirailee sinnepäin silmät ammollaan ku tommosta menit ihtestäs paljastamaan.. ;D

myrskytuuli yöllä vaan tota majan ovea hakkas et jatka vaan typykkä kulta unia siinä jäbän kainalossa et pysyt lämpimänä ku noi merilehemätki tuli jo lypsettyä ku oli semmonen tavallista kovempi kiirus takaisin petiin.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

jäbä vähä semmosta ounailee et kaikki tään laajan merialueen haaksirikkoutuneet urhot tiirailee sinnepäin silmät ammollaan ku tommosta menit ihtestäs paljastamaan.. ;D

"Huomenta Tinttu, tässä ois sulle aamupala:) En saanu oikeen nukutuksi ku yöllä tuntu että meitä katsellaan ihan joka suunnasta. Lisäksi näin ihme unen: Tiiäkkö sen jutun kun ne seireenit houkuttelee Odysseusta...? Siinä tarinassahan Odysseuksen korviin laitettiin vahaa jotta se kykeni vastustamaan seireenien kutsulaulua... No mun unessa mä tungin korvani täyteeen sammakon mätiä kun en vahaa löytäny. Noh, onneksi se kaikki oli vaan unta, rupes niin säälittään ne pikkuset sammakon alut..."

• H-a-u-k-o-t-u-s... Kylläpä aurinko paistaa taas ihanan lämpimästi, eikä mua enää mörötkään pelota :)) Öööööööh??? Mutta mihin ihmeeseen olen joutunut ja miten...??? Hmmm... Näyttää ihan palmunlehdistä tehdyltä majalta ja mun päälle on aseteltu toooooooosi superkuohkea leväpeitto... :)) A-P-U-A?!! Siis ei voi olla T-O-T-T-A!!!! MUN VAATTEET OVAT KADONNEET!!!

• temmirauta kirjoitti:

Hyi sua Temmi...Et kai sä kuvitellu, et mä täällä ilman pöksyjä pompin..:))) Farkut uppos, mut pikkarit onneks jäi..Mitähä toi tonttuki sanois semmosesta...Mä joutuisin takuulla asustamaan ihan toisella puolen saarta, jos noin säädyttömäksi heittäytyisin. ;))

Mä ku en tajua tollasista suoristusvehkeistä, nii jos sen suoristaa sillä, niin eikö hiukset saa takas normaaliks vaan kastelemalla ne?

• toljanter kirjoitti:

"Huomenta Tinttu, tässä ois sulle aamupala:) En saanu oikeen nukutuksi ku yöllä tuntu että meitä katsellaan ihan joka suunnasta. Lisäksi näin ihme unen: Tiiäkkö sen jutun kun ne seireenit houkuttelee Odysseusta...? Siinä tarinassahan Odysseuksen korviin laitettiin vahaa jotta se kykeni vastustamaan seireenien kutsulaulua... No mun unessa mä tungin korvani täyteeen sammakon mätiä kun en vahaa löytäny. Noh, onneksi se kaikki oli vaan unta, rupes niin säälittään ne pikkuset sammakon alut..."

No onneks oli vaa unta, ku ehin jo murehtimaan sammakkoäitiä, jonka tulevat lapset on tungettuna jonku tontun korvaan.. :P

Mun on ihan pakko kertoa tää...Yks kesä ku oli hirveen kuuma ja ei ollu satanu pitkään aikaan, nii piha-altaaseen hyppäs sammakko, joka ui niin nautinnollisesti ympäri allasta. Mä saatoin ihan nähdä sen ilmeen, ku se oli niin tyytyväisen oloinen. Mä en varmaan unohda totta ikinä ku se nautti nii kamalasti ja musta oli nii kiva ku reppana pääs viilentämään itteään. :))

Ja kiitti muutes herkullisesta aamupalasta..Oot sä sit niiiiin huomaavainen ja ihana tonttuli. ;))

H-a-u-k-o-t-u-s... Kylläpä aurinko paistaa taas ihanan lämpimästi, eikä mua enää mörötkään pelota :)) Öööööööh??? Mutta mihin ihmeeseen olen joutunut ja miten...??? Hmmm... Näyttää ihan palmunlehdistä tehdyltä majalta ja mun päälle on aseteltu toooooooosi superkuohkea leväpeitto... :)) A-P-U-A?!! Siis ei voi olla T-O-T-T-A!!!! MUN VAATTEET OVAT KADONNEET!!!

no jäbähän sut typykkä kulta kanto sinne majaan viime yönä ku märällä hiekalla nukuit viluissas. sitte ku ne vaatteetki oli silleen kovasti nihkeän oloset jäbä kahto parhaaksi riisua vaan kaikki kerralla pois et ei tuu kylmettymistä. jäbällä oli tiukasti silmät kiinni sen toimituksen ajan ;) yhessä vaiheessa joutu kummiski sen verran äkkiä vilkasta et tiesi hakea rantsulta oikean kokoiset simpukan kuoret tota bikinin yläosaa varten. et jäbä lähtee nyt sitte merilehemien keralle et kokeiles typykkä kulta sovittaa sillä aikaa et josko noi olis sopivat.. ;) <3

Hyi sua Temmi...Et kai sä kuvitellu, et mä täällä ilman pöksyjä pompin..:))) Farkut uppos, mut pikkarit onneks jäi..Mitähä toi tonttuki sanois semmosesta...Mä joutuisin takuulla asustamaan ihan toisella puolen saarta, jos noin säädyttömäksi heittäytyisin. ;))

no vähä semmosen käsityksen jäbä sai.. ;)

• temmirauta kirjoitti:

no vähä semmosen käsityksen jäbä sai.. ;)

Paljastan pienen salaisuuden, mut tonttu ei saa tietää..Joudun kyl välillä hyppeleen ilman, ku on ollu pyykkipäivä. ;))))))

• temmirauta kirjoitti:

no jäbähän sut typykkä kulta kanto sinne majaan viime yönä ku märällä hiekalla nukuit viluissas. sitte ku ne vaatteetki oli silleen kovasti nihkeän oloset jäbä kahto parhaaksi riisua vaan kaikki kerralla pois et ei tuu kylmettymistä. jäbällä oli tiukasti silmät kiinni sen toimituksen ajan ;) yhessä vaiheessa joutu kummiski sen verran äkkiä vilkasta et tiesi hakea rantsulta oikean kokoiset simpukan kuoret tota bikinin yläosaa varten. et jäbä lähtee nyt sitte merilehemien keralle et kokeiles typykkä kulta sovittaa sillä aikaa et josko noi olis sopivat.. ;) <3

Helskutarallaa kun maajussista on tullut aktiivinen :-O Taitaa järki 'seistä'..? ;-D

Paljastan pienen salaisuuden, mut tonttu ei saa tietää..Joudun kyl välillä hyppeleen ilman, ku on ollu pyykkipäivä. ;))))))

No pyllistäppä Lanaseni meikän saareen päin.. ;-D

No pyllistäppä Lanaseni meikän saareen päin.. ;-D

Hah...Sorii..tänään ei ole pyykkipäivä, joten näkisit vaan mun voikukkakuvioiset pikkarit.. ;)))

H-a-u-k-o-t-u-s... Kylläpä aurinko paistaa taas ihanan lämpimästi, eikä mua enää mörötkään pelota :)) Öööööööh??? Mutta mihin ihmeeseen olen joutunut ja miten...??? Hmmm... Näyttää ihan palmunlehdistä tehdyltä majalta ja mun päälle on aseteltu toooooooosi superkuohkea leväpeitto... :)) A-P-U-A?!! Siis ei voi olla T-O-T-T-A!!!! MUN VAATTEET OVAT KADONNEET!!!

Sä et rakas murusein vaatteit ny tarvikaan ku mä tuun lämmittään sillai et menee ne kiharatki jälleen korkkiruuveil... <3 <3 <3 Sit mä väkersin murusein sellaisest pehmeest rantaheinäst bikinit ku noi Temmin löytämät simpukankuoret saattais painaa sillai kipeesti somaa povee... <3 <3 <3

• toljanter kirjoitti:

Ja mun uni saattoi EHKÄ olla tällainen, hahaha ;))

https://www.youtube.com/watch?v=-beI5pLpzxY

Mä ku en tajua tollasista suoristusvehkeistä, nii jos sen suoristaa sillä, niin eikö hiukset saa takas normaaliks vaan kastelemalla ne?

Mun tukka oli vielä kasteluiden jälkeenkin ihan kuin pommin jäljiltä :(( Mulla on sen tyyppiset hiukset, jotka kihartuvat tooooooodella voimakkaasti ja niiden ulkonäkö on TOSI takkumainen. Siis sellainen kuin en olisi ikinä nähnytkään kampaa tai hiusharjaa... Istuin kampaajalla ainakin kaksi tuntia, että mun tukka saatiin ensiksi ennalleen ja sitten siisteille, kiiltäville kiharoille. Oli muuten mun elämän ENSIMMÄINEN kerta... :))

Mun tukka oli vielä kasteluiden jälkeenkin ihan kuin pommin jäljiltä :(( Mulla on sen tyyppiset hiukset, jotka kihartuvat tooooooodella voimakkaasti ja niiden ulkonäkö on TOSI takkumainen. Siis sellainen kuin en olisi ikinä nähnytkään kampaa tai hiusharjaa... Istuin kampaajalla ainakin kaksi tuntia, että mun tukka saatiin ensiksi ennalleen ja sitten siisteille, kiiltäville kiharoille. Oli muuten mun elämän ENSIMMÄINEN kerta... :))

Niin ja sain ohjeen, ettei mun kannata yrittää samaa enää uudelleen, hahaha ;))

• Ex-uintikaverisi
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Lähetin sinulle pullopostia, Ariel:
        'I loved you then, I love you still, I always have and I always will'.

olisko se sitte kummiski huomannu ja saanu kertalaakin ;) ku onhan se kiva kahtella naista semmosissa vähissä pukimissa.. ;)

• artagnan kirjoitti:

Sä et rakas murusein vaatteit ny tarvikaan ku mä tuun lämmittään sillai et menee ne kiharatki jälleen korkkiruuveil... <3 <3 <3 Sit mä väkersin murusein sellaisest pehmeest rantaheinäst bikinit ku noi Temmin löytämät simpukankuoret saattais painaa sillai kipeesti somaa povee... <3 <3 <3

joudut kuule nyt vaan ihteäs lämmittämään ku typykkä tuliki heti perässä kahteleen et miten noita merilehmiä lypsetään. sitte jäbä veiki typykän ihailemaan auringonlaskua et oli semmonen romanttinen hetki ;) joku lasipulloki tuli siinä kävellessä paiskattua niin pitkälle ku pippuri kasvaa..

Meneekö sulla pesun jälkeen sit kamalan takkuun? Kuulostaa työläältä toi sun pehko. :))

Meneekö sulla pesun jälkeen sit kamalan takkuun? Kuulostaa työläältä toi sun pehko. :))

Nii juu..mä ihmettelin eka, et miten voi olla kampaajalla ekan kerran, mut sit muistinki että sähän oot vielä tollanen untuvikko. ;))

• temmirauta kirjoitti:

olisko se sitte kummiski huomannu ja saanu kertalaakin ;) ku onhan se kiva kahtella naista semmosissa vähissä pukimissa.. ;)

Ai...et tonttu olis ny häipyny ihan siks?? :( Mun hame on kyllä aika hyvin kasattu noista kaikista jutuista, ettei pitäis ihan kamalasti näkyä läpi...;))

Tää on erittäin salassapidettävää tietoa mutta meikä sen verran asiaa raottaa että tytsin tukka taisi hiukkasen kärähtää operaation aikana.. Älä paljasta että meikältä kuulit ;-)

Ai...et tonttu olis ny häipyny ihan siks?? :( Mun hame on kyllä aika hyvin kasattu noista kaikista jutuista, ettei pitäis ihan kamalasti näkyä läpi...;))

Mieti nyt hiukkasen Lanaseni ;-D Hääräät siellä pyykkien kanssa välillä anteliaasti pyllistellen ;-D Neitsytpaavi vilkaisee kohti 'sitä' ja toisin sanoen ymmärtää sillä hetkellä mistä kaikesta on jäänyt hölmöyttään paitsi ja ottaa saletisti lukua. Elikkä ei se minnekkään oo häippässy ellei tajuttomuutta lasketa.. ;-D

Tää on erittäin salassapidettävää tietoa mutta meikä sen verran asiaa raottaa että tytsin tukka taisi hiukkasen kärähtää operaation aikana.. Älä paljasta että meikältä kuulit ;-)

Juu...en varmasti kerro mitään. ;)

Mieti nyt hiukkasen Lanaseni ;-D Hääräät siellä pyykkien kanssa välillä anteliaasti pyllistellen ;-D Neitsytpaavi vilkaisee kohti 'sitä' ja toisin sanoen ymmärtää sillä hetkellä mistä kaikesta on jäänyt hölmöyttään paitsi ja ottaa saletisti lukua. Elikkä ei se minnekkään oo häippässy ellei tajuttomuutta lasketa.. ;-D

Ai....ny se pitäis saada sit virkoamaan..;)))))

• temmirauta kirjoitti:

joudut kuule nyt vaan ihteäs lämmittämään ku typykkä tuliki heti perässä kahteleen et miten noita merilehmiä lypsetään. sitte jäbä veiki typykän ihailemaan auringonlaskua et oli semmonen romanttinen hetki ;) joku lasipulloki tuli siinä kävellessä paiskattua niin pitkälle ku pippuri kasvaa..

Meikä veikkaa että tytsi ui pikapuolin kohti meikän palmusaarta kun sinne Tabermanniki näkyy tunkevan joukon jatkoksi.. ;-)

Ai....ny se pitäis saada sit virkoamaan..;)))))

No taju palaa samalla tavalla kuin on lähtenytki.. ;-D

No justiinsa...Meen siis naaman eteen ja nostan hameen helmaa.. ;)))))) Ettei vaa pökräis uudestaan...:D

Ja mun uni saattoi EHKÄ olla tällainen, hahaha ;))

https://www.youtube.com/watch?v=-beI5pLpzxY

No jos tuossa sun unessa korvista löytyi sammakon mätiä ja huulien alta kalan murusia niin perusteellinen putsaus oli kyllä ihan hyvä asia;)

Mä oon kyllä ollu tässä viime aikoina silmät kiinni/unessa lähes jatkuvasti... Ainoastaan ruuanhankintareissuilla on pakko avata simmut. Ruokahetket on kyllä vaikeita, kuvitelkaa kuinka vaikeaa on syödä ruotoista kalaa ja hörppiä kookosmaitoa silmät suljettuina:(

• toljanter kirjoitti:

Mä oon kyllä ollu tässä viime aikoina silmät kiinni/unessa lähes jatkuvasti... Ainoastaan ruuanhankintareissuilla on pakko avata simmut. Ruokahetket on kyllä vaikeita, kuvitelkaa kuinka vaikeaa on syödä ruotoista kalaa ja hörppiä kookosmaitoa silmät suljettuina:(

No höh.. enhän mä koko ajan pyykkää..:(

No höh.. enhän mä koko ajan pyykkää..:(

No älä nyt suutu:(

Toimin vaan sen ohjesäännön mukaan mikä mulle julistettiin jo paavinkoulutussuuntauslinjan eka tunneilla. Silloin tähdennettiin että mikäli näette naisesta joitain sellaisia ruumiin osia jotka aiheuttavat teissä mystisiä tuntemuksia keskivartalon seutuvilla on teidä suljettava silmänne välittömästi. Tämän jälkeen tulee ajatukset suunnata johonkin mahdollisimman tylsään aiheeseen, mulla tuo elämänlanka on joittenki ihmeen cheerleadereiden jumpat...

no jäbä kyllä tota samaa haki mistä butsi tossa alla jo kirjoitti et makaisko vintti pimiänä jossaki. näköjään on kummiski taju palannu.. ;)

• toljanter kirjoitti:

No älä nyt suutu:(

Toimin vaan sen ohjesäännön mukaan mikä mulle julistettiin jo paavinkoulutussuuntauslinjan eka tunneilla. Silloin tähdennettiin että mikäli näette naisesta joitain sellaisia ruumiin osia jotka aiheuttavat teissä mystisiä tuntemuksia keskivartalon seutuvilla on teidä suljettava silmänne välittömästi. Tämän jälkeen tulee ajatukset suunnata johonkin mahdollisimman tylsään aiheeseen, mulla tuo elämänlanka on joittenki ihmeen cheerleadereiden jumpat...

Jatka sä vaa jumppien seuraamista...:P

Nii juu..mä ihmettelin eka, et miten voi olla kampaajalla ekan kerran, mut sit muistinki että sähän oot vielä tollanen untuvikko. ;))

Untuvikko, hahaha ;)) Olen muuten leikannut mun hiukset aina ihan itse... Paitsi tietenkin aivan pienenä lapsena :)) Se onnistuu todella hyvin, koska ne ovat pitkät ja kiharassa epätasaisuus ei näy oikeastaan mitenkään. Yleensä saksin niitä vain silloin, kun ne eivät enää mahdu kunnolla mun uimalakin sisään... :))

• toljanter kirjoitti:

No jos tuossa sun unessa korvista löytyi sammakon mätiä ja huulien alta kalan murusia niin perusteellinen putsaus oli kyllä ihan hyvä asia;)

TÄH?!! E-n t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n l-a-i-t-t-a-n-u-t m-u-n k-i-e-l-t-ä s-u-n s-u-u-h-u-n... Siis oikeasti NIIN superällöttävää ;)) Mun on kyllä varmuuden vuoksi ihan pakko tarkistaa ;)) No uupsista vain... I think I just lost my appetite, hahaha ;))

TÄH?!! E-n t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n l-a-i-t-t-a-n-u-t m-u-n k-i-e-l-t-ä s-u-n s-u-u-h-u-n... Siis oikeasti NIIN superällöttävää ;)) Mun on kyllä varmuuden vuoksi ihan pakko tarkistaa ;)) No uupsista vain... I think I just lost my appetite, hahaha ;))

Se löytämäsi namipala on kuule barrakudaa. Sukelsin ja uin kiinni tuon kamalan pedon, sitte meillä oli pikku matsi jonka tieteski voitin:)

Se on herkkukalaa joten just enjoy;)

• Mulla on ihan KAAMEA hedari :(( Minkä vuoksi autolla ajamisen pitää olla N-I-I-N kakkamaisen vaikeaa?!! Siis sanokaa mulle... Miten voin muka seurata liikennettä, jos mun on samalla pakko vaihtaa vaihteita, polkea polkimia, kääntää rattia, vilkuttaa, miettiä liikennesääntöjä, katsoa nopeusrajoituksia, varoa jalankulkijoita, hirviä, rekkoja jne jne...??? Ja sitten mun pitäisi vielä parkkeerata ja peruuttaa jonnekin ahtaaseen tilaan :(( Ajoin jäbän pellolla talvella ojaan, vaikka mua neuvottiin vierestä koko ajan... Mua T-Y-M-P-Ä-I-S-E-E niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin, että oikeasti HALKEAN :'((

• Tukkirekka

Malta mielesi, alku voi olla hankalaa mutta opit ajan myötä. Päänsärkyyn auttaa kylmä kääre:)

• Katos murusein ku sä oot nainen ;) Sä et ees voi olla sillai kartal tollasist miesten jutuist ku onhan toi ratin kääntely tosissaan vaikeeta... Mä oon kuiteski valmis hankkiin opetusluvan ja opettamaan sua nii kauan ku tarvis jos mä pääsen sit toisinaan pökkiin sillai Hollannin malliin... ;)

• artagnan kirjoitti:

Katos murusein ku sä oot nainen ;) Sä et ees voi olla sillai kartal tollasist miesten jutuist ku onhan toi ratin kääntely tosissaan vaikeeta... Mä oon kuiteski valmis hankkiin opetusluvan ja opettamaan sua nii kauan ku tarvis jos mä pääsen sit toisinaan pökkiin sillai Hollannin malliin... ;)

Pökkiin Hollannin malliin?? Mitä toi tarkotti?? :))Mulla on kyllä oma versio, mut et sä varmaan sitä tarkota. :)))

• Tukkirekka kirjoitti:

Malta mielesi, alku voi olla hankalaa mutta opit ajan myötä. Päänsärkyyn auttaa kylmä kääre:)

Hahaha ;)) Sulla on TODELLA hyvin mun aiheeseen sopiva nimmari ;)) Mmmm... Ethän aja mun päälle sun tukkirekalla...?

• artagnan kirjoitti:

Katos murusein ku sä oot nainen ;) Sä et ees voi olla sillai kartal tollasist miesten jutuist ku onhan toi ratin kääntely tosissaan vaikeeta... Mä oon kuiteski valmis hankkiin opetusluvan ja opettamaan sua nii kauan ku tarvis jos mä pääsen sit toisinaan pökkiin sillai Hollannin malliin... ;)

HYI SUA!!!!! Et toooooodellakaan pääse pökkimään mua E-D-E-S sun unissa, hahaha ;)) Siis oikeasti...

• Tukkirekka
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Hahaha ;)) Sulla on TODELLA hyvin mun aiheeseen sopiva nimmari ;)) Mmmm... Ethän aja mun päälle sun tukkirekalla...?

Varon ajamasta puskuriin kiinni;) Millaisella olet liikenteessä, sitten joskus, että tietää väistellä?

Pökkiin Hollannin malliin?? Mitä toi tarkotti?? :))Mulla on kyllä oma versio, mut et sä varmaan sitä tarkota. :)))

No se on sillai kätevä keksintö et sit ei tarvi sämplii rahain kaa... ;)

HYI SUA!!!!! Et toooooodellakaan pääse pökkimään mua E-D-E-S sun unissa, hahaha ;)) Siis oikeasti...

No kuules söpöliini ku unet on sit kokonaan asia erikseen et niis mä teen just mitä mä ite tykkään... ;)

• semmosta se on typykkä kulta ku parkkeeraamiseen ei hehtaarin peltopläntti riittäny.. ;D

jäbäkään ei tommosta peliä hyväksy ellei olis sitte ihte opettajan asemassa.. ;)

• artagnan kirjoitti:

No se on sillai kätevä keksintö et sit ei tarvi sämplii rahain kaa... ;)

Mä en kyllä ny tajua tosta yhtään mitään..:)))

Mä en kyllä ny tajua tosta yhtään mitään..:)))

Sä kyl ny tahallas teettelet ;) Ajon päätteeks testaillaan oppilaan kaa takapenkkii niinku tiiätsä sillai hyväs yhteisymmärrykses... Mä taisin tosin saada jo pakit ;D

• artagnan kirjoitti:

Sä kyl ny tahallas teettelet ;) Ajon päätteeks testaillaan oppilaan kaa takapenkkii niinku tiiätsä sillai hyväs yhteisymmärrykses... Mä taisin tosin saada jo pakit ;D

No en mä kyl ihan oikeesti tajunnu tuota Hollantijuttua.:) Oisit vaa kirjottanu suoraan et haluat ajon päätteeks testata mite auton jouset kestää...;))

No en mä kyl ihan oikeesti tajunnu tuota Hollantijuttua.:) Oisit vaa kirjottanu suoraan et haluat ajon päätteeks testata mite auton jouset kestää...;))

Aloin täs miettiä et kai ne oli jouset ne korkkiruuville väännetyt ohuet putket..:P Järki seisoo ku tauti vieny voimat..:×

Tään linkin juttu oli kysees. Mä ny skippaan läpänheiton ja sanon ilman mitään tiukkapipoiluu et toi on musta sairasta meininkii... :/ Et kyl mä mieluusti jousii tahtoisin testail muttei tollai ;)

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015121820851878_ul.shtml

• artagnan kirjoitti:

Tään linkin juttu oli kysees. Mä ny skippaan läpänheiton ja sanon ilman mitään tiukkapipoiluu et toi on musta sairasta meininkii... :/ Et kyl mä mieluusti jousii tahtoisin testail muttei tollai ;)

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2015121820851878_ul.shtml

Enpä ollu tota juttua nähnykkää...kaikkee sitä voi kans olla. :O

• Tukkirekka kirjoitti:

Varon ajamasta puskuriin kiinni;) Millaisella olet liikenteessä, sitten joskus, että tietää väistellä?

Luultavasti polkupyörällä, jossa on apurattaat, hahaha ;)) Ja sellainen ihan uskomattoman superkorkea viiri, että kaikki tajuavat VARMASTI väistää mua ajoissa ;))

• Tukkirekka
        a--r--i--e--l kirjoitti:

Luultavasti polkupyörällä, jossa on apurattaat, hahaha ;)) Ja sellainen ihan uskomattoman superkorkea viiri, että kaikki tajuavat VARMASTI väistää mua ajoissa ;))

Kaupunkiajot menee tästä lähin kauniin bruneten bongaamiseksi;) Älä huoli, kortin kyllä saat. Sovitaanko että tarjoan pullakahvit, jos et läpäise inssiä ekalla yrityksellä?;)

• TOSIrealistinKokkola

Lampaat laitumille määkimään, ja turvat kiinni tällä sivustolla. Täällä ei lampaita eikä "valkkareita" kaivata ...tana!...
      Sama turkoosilammas määkii ja mäkättää yöt ja päivät. Ihte siitosuuhi, hah...

• Kumma kun nuo sinun haukkumiset sopii niin hyvin itseesi.. Aina täällä mäkätät itse.

Kukaan ei kaipaa sinua ja ei itke perääsi jos häivyt. Mietippä sitä!

Kumma kun nuo sinun haukkumiset sopii niin hyvin itseesi.. Aina täällä mäkätät itse.

Kukaan ei kaipaa sinua ja ei itke perääsi jos häivyt. Mietippä sitä!

Samaa mieltä sinun kanssasi...

• Mihin lie on nukkumatti hävinnyt
      ku unet minulta vienyt.

• Heitti varmaa sinunki unihiekat mulle, ku mä nukkuisin vaikka koko ajan...

• Mikäs sinua valvottaa? Toivon hyviä unia sinulle. :)

• Unet valvottaa

• Ilmannimi kirjoitti:

Unet valvottaa

Joko olet nukkunut paremmin?

• Ilmannimi

Kiitos... Tressaan

• Tressiä on... ja ku nukun näen unia joita en tahdo nähdä.

• Sun kannattaa juoda kuumaa kaakaota ennen nukkumaanmenoa :)) Se auttaa ihan varmasti...

• Tiedätkö Ilmannimi...nytkö täs podin tätä tautia, niin olen melkein joka yö nähny kaameita kummitusunia..
        On se inhottavaa, että kun ihmisellä ei muutenki jo kaikkee olis, niin sitten pitää viel unienki kiusata.

Tiedätkö Ilmannimi...nytkö täs podin tätä tautia, niin olen melkein joka yö nähny kaameita kummitusunia..
        On se inhottavaa, että kun ihmisellä ei muutenki jo kaikkee olis, niin sitten pitää viel unienki kiusata.

Joo ja ku ne unet vain väsyttää..

• Ilmannimi kirjoitti:

Joo ja ku ne unet vain väsyttää..

Ei se varmaan kunnon unta silloin olekkaan..

Tiedätkö Ilmannimi...nytkö täs podin tätä tautia, niin olen melkein joka yö nähny kaameita kummitusunia..

jäbäki veti sen helmikuisen räkätaudin aikana lypsimiin sitä ihtiään joka yö.. :/

• temmirauta kirjoitti:

jäbäki veti sen helmikuisen räkätaudin aikana lypsimiin sitä ihtiään joka yö.. :/

No onneks noi sun unet onkin vaan unia..:) Minä ku oon maitoihmisiä..:))

• hymypylly

majakan ja perävaunun seikkailut...jatkuu , again

• TOSIrealistinKokkola

Etkö sinä saatanan pässi usko, että tällä sivulla ei tarvita lampaita eikä "kamukerukellureita - turkooseja", joita sinulla ei ole kuin
      mielikuvitusmaailmassasi. Hah hah haaaa!...

• Pygmin promillit ylitti taas kerran luvun kaksi:)

• Tenurellukin on taas ollu vauhdissa..

• TOSIripulisti

Kerro ripulisti niinku ominsanoin missä harhoissa elät! Mikseivät kaikki inkkarisi ole kanootissa!

• helppokysymys

Sillä on niin paljon inkkareita ettei sun mieli pysty käsittämään sitä, eikä ne mahdu soutuveneeseenkäänkään.

• TOSIrealistinKokkola

Etkö sinä saa..nan turkoosi jo usko, että lampaat laitumelle mäkättämään ja määkimään, karvoja kasvattamaan ja kuseksimaan. Tämä sivusto ei kaipaa märehtiviä lampaita eikä lampureita. Tuliko nyt selväksi? Tulihan!...

• Ihan oikeastikko kuvittelet että joku lähtee kun sinä käsket? Nämä lampaat määkii täällä vielä kauan aikaa,joten hukuta sinä vaan tuo kiukkus sinne tenttupulloos...katos me kun ei lähdetä mihinkää! :)

Ihan oikeastikko kuvittelet että joku lähtee kun sinä käsket? Nämä lampaat määkii täällä vielä kauan aikaa,joten hukuta sinä vaan tuo kiukkus sinne tenttupulloos...katos me kun ei lähdetä mihinkää! :)

jäbälläki on käyny toisinaan mielessä et sanoisko tolle tollolle jotaki mut ompa sitte vaan jääny.. ei kait tämmöstä maittavaa laidunta raaski kummiskaan jättää ;)

• temmirauta kirjoitti:

jäbälläki on käyny toisinaan mielessä et sanoisko tolle tollolle jotaki mut ompa sitte vaan jääny.. ei kait tämmöstä maittavaa laidunta raaski kummiskaan jättää ;)

Tenurellusta irtoo välillä huumoria..;)

• TOSIripulisti

Aina täytyy muistaa että ripulisti osaa karjua kovaa! Onhan hän sotatieteiden maisteri! Siihen ei eläin pysty ei!

• KokkolanTOSIrealisti

"Runkut runkkaamaan ja (turkoosi)lesbot lerppaamaan", hah...

• Epätoivoisen tenurellun epätoivoista ininää..;)) Ottaako paddiin? Kyl muaki ottais. ;)

• KokkolanTOSIrealisti

Vedä käteen!...

• Sehän on sun harrastukses.. ;)

• TOSIbörje

Onhan ripulistilla Börje!

• Minä en ainakaan lähde vaikka joku käskee... en vain jaksa / halua välittää sellaisista ihmisistä... mitä se ketään haittaa ku me täällä jutellaan... no näen unia joita en halua mutten voi niille mitään... nukkumatin ei tarvitse heittää minulle painajaisia koska mitä minä niillä teen... Mieluummin juoksen kovaa ja pakoon unia jos vain niitä voisin juosta pakoon... mutta unet ovat ihmisen alitajunnan tapa kertoa että kaikki ei välttämättä ole niinkuin niiten luulee olevansa ja niissä on totuuden siemen ja juuri se totuuden siemen niissä unissa on pelottavaa.... koska tavallaan ne unet kertoo totuuden jota ei tahdo nähdä eikä hyväksyä...

• Kirjoitit hauskasti että mitä sinä niillä painajaisunilla...hyvä kysymys..Nukkumatilla on kieroutunut huumorintaju..;(

• Meikäpä sellaista pohdiskeli että auttaisko jos lukisit jotakin mukavaa kirjaa ennen kun meet nukkumaan että ajatukset siirtyis pois painajaisista tai ottaisit vaikka nallukan kainaloon.. :-)

Meikäpä sellaista pohdiskeli että auttaisko jos lukisit jotakin mukavaa kirjaa ennen kun meet nukkumaan että ajatukset siirtyis pois painajaisista tai ottaisit vaikka nallukan kainaloon.. :-)

Minä luen aina kirjaa ennen nukkumaan menoa, toimii ainakin minulla. :)

• Joko teillä muilla toimii tuo viestien nollaus? Mulla ei...

• No ei toimi meikälläkään.. 'Näytä lisää' ei toimi myöskään vaan sitä kun erehtyy klikkaamaan löytää ittensä sivun alusta.. :-|

No ei toimi meikälläkään.. 'Näytä lisää' ei toimi myöskään vaan sitä kun erehtyy klikkaamaan löytää ittensä sivun alusta.. :-|

Mä en ymmärrä miks se toimii joillaki rekatuilla mut ei kaikilla...

Mä en ymmärrä miks se toimii joillaki rekatuilla mut ei kaikilla...

No ei sit toimi täälläkään...

• 5.4.2016 alkaen ei oo nollaantunut mulla. 7.4 ylläpito vastasi vikailmoitukseeni ja lupasivat korjata asian...

• toljanter kirjoitti:

5.4.2016 alkaen ei oo nollaantunut mulla. 7.4 ylläpito vastasi vikailmoitukseeni ja lupasivat korjata asian...

Mä oon kans laittanu palautetta, mut eipä ole auttanu.

Mä oon kans laittanu palautetta, mut eipä ole auttanu.

Olivat vastanneet, että on työn alla...

• Unet totuuden kertoi
      ja päätökseni lopullinen on.
      Unet pakotti päättämään
      Ja unelmat taakseen jättämään.

En itke ku unelmat hylkään,
      sillä oikeastaan se minulle rauhaa suo.
      Vihdoin nään
      kevään
      auringon säteen
      ja harmita ei,
      ku totuus elämästä haaveet vei,
      sillä vapaa oon...

Unet oli minun tapa käsitellä asiaa
      ja kuin kuuntelis soittorasiaa
      jonka ääni ei kuulu kuin hyvin hiljaa..

Niin ovat myös unet ne kertoo
      totuuden
      hiljaa,
      mutta sen äänen kyllä kuulee...

Kuulee,
      jos silmät sulkee
      ja antaa mielen kulkee
      -ilman pelkoa
      - ilman häiriötä
      silloin näkee maailman kauneuden
      ja sydämeen rauhan ja levon ja saa tyyneyden.

Tyyneyden hyväksyä haaveille
      sanoa näkemiin
      ja Hei hei unelmat nuo.
      ---

• olipas nätti runo. unelmistaan ei kuule saa koskaan luopua. ne vie elämässä eteenpäin.. :)

• Kaunista...

• Mä komppaan edellisii. Sä oot taitava kirjoittaan :)

• Hyvin kaunista! :)

• KokkolanTOSIrealisti

Hah hah haaaa, sama lammas taas määkii, ja sitten kehuu itteään. Ei kukaan muu käytä turkooseja nimimerkkejä, kuin yksi ja sama hörhö "uuhilammaskaritsakakarapissiäiskakkiainen". Näkeehän sen tekstin sisällöstä vanha Erkkikin... Joten painu kesälaitumille mäkättämään, bää bäää bääää!...

• Bäää ! Terkkuja turkoosille kuka lie oletkin

• On kummaa tää
        ku erästä runot ahdistaa.
        On kumma
        ja elämä on kuin homma,
        mutta erästä kiukuttaa.

• Ilmannimi kirjoitti:

Bäää ! Terkkuja turkoosille kuka lie oletkin

Tenurellu pitää meitä kaikkia rekattuja yhtenä ihmisenä. Hän kun on mennyt monien eri nikkiensä kanssa nii sekasin, että näkee jo harhoja. ;) Aperiitta on tuhonnu osan reppanan hiirenpapana-aivoista..

• Ilmannimi kirjoitti:

On kummaa tää
        ku erästä runot ahdistaa.
        On kumma
        ja elämä on kuin homma,
        mutta erästä kiukuttaa.

oot mainio riimittelemään.. :)

Tenurellu pitää meitä kaikkia rekattuja yhtenä ihmisenä. Hän kun on mennyt monien eri nikkiensä kanssa nii sekasin, että näkee jo harhoja. ;) Aperiitta on tuhonnu osan reppanan hiirenpapana-aivoista..

tää rekattu lähtee nyt kummiski lypsylle.. :)

• temmirauta kirjoitti:

tää rekattu lähtee nyt kummiski lypsylle.. :)

No hitto...nythän pitäs meidän kaikkien sit tulla sun kaa lypsylle.. ;))

Mut mukavaa lypsyhetkeä sulle Temmi..:)

Mitäs jos me sit sovittais sillai et jos ton ruho ajautuu rantsuun jommal kummal saarel nii laitetaan se sit ilman säälii rapuin syötiks... ;D

• artagnan kirjoitti:

Mitäs jos me sit sovittais sillai et jos ton ruho ajautuu rantsuun jommal kummal saarel nii laitetaan se sit ilman säälii rapuin syötiks... ;D

Juu..mut mua alkoi säälittämää noi ravut.:( Aattele ny, ku tuollane haiseva tenttu-ukko kelluu turvonneena vedessä..yääk..toi ku posahtaa, nii kakki lentää siitä ympäriinsä..

Juu..mut mua alkoi säälittämää noi ravut.:( Aattele ny, ku tuollane haiseva tenttu-ukko kelluu turvonneena vedessä..yääk..toi ku posahtaa, nii kakki lentää siitä ympäriinsä..

Mä kyl ny tyystin unohdin eläinsuojelulliset näkökulmat... :(

• Olet sanonut ettet lue rekattujen juttuja, mutta, aina olet niitä lukemassa! :D Ja itse aina kehut isteäsi palstalla, kun muut ei sitä tee.. :D Säälittävä ukko!

Täällä rekatut osaavat jutella mukavia ja kehuvat toisiansa, ei itseään. :)

Minä luulen ettei kukaan merenelävä koske siihen.. Kun on niin saastunut mieleltään ja ruumiltaan.. Yök!

• He's such a drama queen, hahaha ;))

No hitto...nythän pitäs meidän kaikkien sit tulla sun kaa lypsylle.. ;))

Mut mukavaa lypsyhetkeä sulle Temmi..:)

kiitti näin jälkikäteen :) no on siellä ihteni lisäksi kolme vakkaria sitte pari kertaa ollutki.. ;)

• artagnan kirjoitti:

Mä kyl ny tyystin unohdin eläinsuojelulliset näkökulmat... :(

Juu...kyl meidän pitää aatella, ettei rapuparat saa myrkytystä tuosta sontaläjästä.. :)

Minä luulen ettei kukaan merenelävä koske siihen.. Kun on niin saastunut mieleltään ja ruumiltaan.. Yök!

No luulis ettei koske..Toi merivesi saastuu kylläki..Tenurellu on ympäristöuhka..;)

• Meikäpä heittää ajankulukseen kyssärin palstan pimatsuille ;-) Elikkä kenet ottaisitte mukaanne autiolle saarelle jos joutuisitte yksittäisen vakkarin valitsemaan? Saa perustellakki.. Toisin päin meikä ei kysykkään kun ootte meikästä kuitenki kaikki mustasukkaisia ;-D Elikkä miten on Lana, Kittie, Ilmannimi ja tytsi..?

• En haluais kyllä vastata tähän yhtään mitään, ku teissä kaikissa on ne omat puolenne. Sori vaa Butsi..näin se on vaan menee..

En haluais kyllä vastata tähän yhtään mitään, ku teissä kaikissa on ne omat puolenne. Sori vaa Butsi..näin se on vaan menee..

No laitetaan arvaten ;-D Sää ja Kittie otatte Toljanterin tai toisenne? Ilmannimestä ei oo mitään tietoa.. Ottaisko kuitenki Kittien? Tytsi voi kallistua maajussiin.. No korjatkaa jos meni vikaan? Ei tässä herkkiksiä olla ;-D Juolahtipa vaan mieleen että onko meikällä ihmistuntemusta pätkääkään.. ;-)

No laitetaan arvaten ;-D Sää ja Kittie otatte Toljanterin tai toisenne? Ilmannimestä ei oo mitään tietoa.. Ottaisko kuitenki Kittien? Tytsi voi kallistua maajussiin.. No korjatkaa jos meni vikaan? Ei tässä herkkiksiä olla ;-D Juolahtipa vaan mieleen että onko meikällä ihmistuntemusta pätkääkään.. ;-)

Nämä tämmöset kyssärit tekee vaa semmosta erottelua..Myönnä pois että kysymystä toisinpäin ei tullu, koska sä ajattelit sen nii itsestään selvänä et kaikki tietysti ottais Arielin..:)) Vakavasti sanottuna aina jos joku jää valitsematta,nii se ei ole kiva kenellekkään.

Nämä tämmöset kyssärit tekee vaa semmosta erottelua..Myönnä pois että kysymystä toisinpäin ei tullu, koska sä ajattelit sen nii itsestään selvänä et kaikki tietysti ottais Arielin..:)) Vakavasti sanottuna aina jos joku jää valitsematta,nii se ei ole kiva kenellekkään.

No nyt meni mäkeen Lanaseni ;-D Meikä kylläki ajatteli sisimmässään ottaa joko sut tai Kittien kun tuosta heikosta uimataidosta on ollu puhetta elikkä autiolla saarella olis aikaa opettaa. Toinen pointti valinnalle olis sitte ihan vaan tutustuminen.. Aina ei mee niin kuin valmiiksi ajatellaan että muiskista vaan Lanaseni ;-¤

• No mä kyllä epäilen että oisin vahvoilla jos tytöt viitsisivät vastata.

Ja sitte perustelut luulolleni:

Oon semmonen ihmemies Macgyver joka selviää paikassa kuin paikassa, joskus se tosin vaatii silmien sulkemisen pitkiksin ajoiksi. Pystyn hoitaan ruokapuolen, voin kertoa esimerkiksi semmoisen tiedon tytöille mikä on latinankielinen nimi sille toukalle jonka he kohta syövät kun saan sen kypsäksi tuossa nuotiolla. Rakennushommat ei oo myöskään outoja mulle, teen helposti semmoisen bambukerrostalon ettei meidän tarvitse nukkua samassa kerroksessa. Lisäksi nainen sa vapauden valita, yllä vai alla... Tarkoitan tietenki tuota kerrostaloni kerrosvalintaa. Hissin voisin myös tehdä, tässä suunnittelussa auttaa rakastamani Tarzan-elokuvat.

• You are so funny my darling Butch :)) Mulle ei tulisi IKINÄ mieleenkään ottaa ketään palstalla kirjoittavista miehistä mun mukaan autiolle saarelle, hahaha ;)) Ja syy on yksinkertaisesti se, että se olisi T-O-D-E-L-L-A T-Y-H-M-Ä-Ä... Mun valinta olisi TA-DAA!!! P-u-k-l-u, maailmankaikkeuden ainoa henkilö, jonka kanssa mulla ei tule oikeasti riitaa yhtään mistään ;)) Seuraavaksi... Zzzzzzz...

• Otan kaikki mukaan

• no jäbä ei ihteään kellekkään suosittelis. ku tota alastonta selviytyjääki on tullu kahteltua on noi realiteetitki hallussa. jäbä vois hyvinki olla äkkiä pehemiää poikaa ku ravinnon määrä ja laatu heikkenis. sitte ku joku haaveri sattuis tämmönen iso korsto olis työläs hoidettava. se on vaan silleen et tommonen 45-kilonen balleriina ei nosta 90-kilosta mihinkään. melkeimpä jäbä uskaltais suositella et typyt jättäis äijät rannalle ja valikois toisistaan ku naisissa on paljo semmosta sitkeyttä jota ei meistä miehen puolista löydy.. :)

You are so funny my darling Butch :)) Mulle ei tulisi IKINÄ mieleenkään ottaa ketään palstalla kirjoittavista miehistä mun mukaan autiolle saarelle, hahaha ;)) Ja syy on yksinkertaisesti se, että se olisi T-O-D-E-L-L-A T-Y-H-M-Ä-Ä... Mun valinta olisi TA-DAA!!! P-u-k-l-u, maailmankaikkeuden ainoa henkilö, jonka kanssa mulla ei tule oikeasti riitaa yhtään mistään ;)) Seuraavaksi... Zzzzzzz...

tuppaa nyt jo naurattamaan et millasta toi teidän elo olis ku teitä typyköitä olis kaksin kappalein.. ;D

• Kyllä minäkin ottaisin koko poppoon sinne saarelle, sittenhän me tutustuttaisiin kunnolla? Niin ja koirani otan myös. :)

Mä ny tota Butchii puolustan et ei tää huono kyssäri ollu. Sillai viihdyttävää luettavaa nää vastaukset... ;) Pitääpäs itekki miettii eri vaihtoehtoi täs ku tauol oon... ;)

• Mä täs hartaasti mietin ja tulin tähän tulokseen...Oon kattonu joitaki tositv-juttuja ja aina on niissäki naiset aluks hyvää pataa ja sen jälkeen alkaa tulemaan pikkukähinöitä. Siis jos ajattelee että saarella olis kauemman aikaa, niin ehkä en ihan naisseurassa lähtis. :))

Temmiä en vois ottaa, ku se heikkenis päivässä vähään ruokaan. ;) Vaikka olenkin ainakin 10kg painavempi ku Ariel, nii en minäkää jakselis alkaa nostelemaan ettei paviaanit veis. ;)
        Sit toi vitsi-Arska...Mä lyön vaikka mistä vetoa, et toi keppostelija roikottelis vähän väliä mun silmien edessä mitä karvaisempia hämähäkkejä, joten siitä ei tulis kyllä mitään. :))

Butsin kanssa menis nii, että mä en pääsis pyykille olleskaa enkä varsinkaa pissille, ku se olis joka hemmetin risukon takana kattelemassa maisemia...:P Sit mä joutuisin hieromaan joka päivä herran kroppaan Aloeveraa, joten tulis raskas reissu..;))

Viimeks tonttu...No ois kelvannu muuten, mut silmät kiinni oleva ja pakoon juokseva seuralainen ei paljoo seuraa antais. :)) Ja mä tuntisin silloin itteni joka päivä ku ruttotautiseks, nii ei kiva...:P

Joten...paras seura mulle olis mä itse. Voisin kuvitella itteni siel rannalla illalla istumassa yksin ja kattelemassa auringonlaskua...Sirkat sirisis ja aallot pitäis mukavaa liplatusta..Ei vois parempaa olla. :))

• artagnan kirjoitti:

Mä ny tota Butchii puolustan et ei tää huono kyssäri ollu. Sillai viihdyttävää luettavaa nää vastaukset... ;) Pitääpäs itekki miettii eri vaihtoehtoi täs ku tauol oon... ;)

No en mä tuota kysymystä ihan huonoks sanonu...:)

You are so funny my darling Butch :)) Mulle ei tulisi IKINÄ mieleenkään ottaa ketään palstalla kirjoittavista miehistä mun mukaan autiolle saarelle, hahaha ;)) Ja syy on yksinkertaisesti se, että se olisi T-O-D-E-L-L-A T-Y-H-M-Ä-Ä... Mun valinta olisi TA-DAA!!! P-u-k-l-u, maailmankaikkeuden ainoa henkilö, jonka kanssa mulla ei tule oikeasti riitaa yhtään mistään ;)) Seuraavaksi... Zzzzzzz...

No meikä kyllä vaihtais vaippoja saarella pikku-Arielille tai vois se kait olla pikku-Butsiki että että.. ;-D

Mä täs hartaasti mietin ja tulin tähän tulokseen...Oon kattonu joitaki tositv-juttuja ja aina on niissäki naiset aluks hyvää pataa ja sen jälkeen alkaa tulemaan pikkukähinöitä. Siis jos ajattelee että saarella olis kauemman aikaa, niin ehkä en ihan naisseurassa lähtis. :))

Temmiä en vois ottaa, ku se heikkenis päivässä vähään ruokaan. ;) Vaikka olenkin ainakin 10kg painavempi ku Ariel, nii en minäkää jakselis alkaa nostelemaan ettei paviaanit veis. ;)
        Sit toi vitsi-Arska...Mä lyön vaikka mistä vetoa, et toi keppostelija roikottelis vähän väliä mun silmien edessä mitä karvaisempia hämähäkkejä, joten siitä ei tulis kyllä mitään. :))

Butsin kanssa menis nii, että mä en pääsis pyykille olleskaa enkä varsinkaa pissille, ku se olis joka hemmetin risukon takana kattelemassa maisemia...:P Sit mä joutuisin hieromaan joka päivä herran kroppaan Aloeveraa, joten tulis raskas reissu..;))

Viimeks tonttu...No ois kelvannu muuten, mut silmät kiinni oleva ja pakoon juokseva seuralainen ei paljoo seuraa antais. :)) Ja mä tuntisin silloin itteni joka päivä ku ruttotautiseks, nii ei kiva...:P

Joten...paras seura mulle olis mä itse. Voisin kuvitella itteni siel rannalla illalla istumassa yksin ja kattelemassa auringonlaskua...Sirkat sirisis ja aallot pitäis mukavaa liplatusta..Ei vois parempaa olla. :))

Päivät hieroisit ja yöt pyykkäisit kun meikä piereskelis vaan peiton alla.. ;-D

• No meikäpä esittää saman kyssärin tasapuolisuuden nimissä toisinpäinki. Elikkä sanokaapa sällit kuka vakkari lähtis messiin..? Älkää koko laumaa enää valitko. No meikä vastaa itelleen että se vois olla vaikka Kittie. Perustelut: yhteinen puheenaihe löytyis taiteesta ja boonuksena meikä opettais sen uimaan kun siitä on ollut monesti puhetta.. :-)

Mä täs hartaasti mietin ja tulin tähän tulokseen...Oon kattonu joitaki tositv-juttuja ja aina on niissäki naiset aluks hyvää pataa ja sen jälkeen alkaa tulemaan pikkukähinöitä. Siis jos ajattelee että saarella olis kauemman aikaa, niin ehkä en ihan naisseurassa lähtis. :))

Hahaha ;)) Toljanter pelkää saavansa tyttöbasilleja, so cool...

Kyllä minäkin ottaisin koko poppoon sinne saarelle, sittenhän me tutustuttaisiin kunnolla? Niin ja koirani otan myös. :)

En ole nukkunu paremmin.

No meikäpä esittää saman kyssärin tasapuolisuuden nimissä toisinpäinki. Elikkä sanokaapa sällit kuka vakkari lähtis messiin..? Älkää koko laumaa enää valitko. No meikä vastaa itelleen että se vois olla vaikka Kittie. Perustelut: yhteinen puheenaihe löytyis taiteesta ja boonuksena meikä opettais sen uimaan kun siitä on ollut monesti puhetta.. :-)

No mä ottaisin ton Ilmannimen. Syy on sit toi unettomuus... Mä ku siel saarel skittaa rämpyttelisin iltakaudet nii olis se outoo jos ei uni tulis äkkii simmuun ;) Me ollaan muutes Ilmannimi aivan jees sakkii... Vähä vaan tällasii ihme kahjoi ;)

Tota noin... Se olis vaan sellast lempeetä siedätyshoitoo ;)

No meikäpä esittää saman kyssärin tasapuolisuuden nimissä toisinpäinki. Elikkä sanokaapa sällit kuka vakkari lähtis messiin..? Älkää koko laumaa enää valitko. No meikä vastaa itelleen että se vois olla vaikka Kittie. Perustelut: yhteinen puheenaihe löytyis taiteesta ja boonuksena meikä opettais sen uimaan kun siitä on ollut monesti puhetta.. :-)

olisko se sitte toi speedo ton sukellusharrastuksen takia. palstan typyjä joutuu sen verran sääliä et jäbä ei heitä ottais trooppiselle saarelle elukkojen syötäväksi. joku romanttinen lomakohde olis sitte eri asia et sinne jäbä lähtis typykän kans.. ;)

Hahaha ;)) Toljanter pelkää saavansa tyttöbasilleja, so cool...

Höh, kyllä tässä on kyse ihan jostain muusta kuin pelosta:(

Koittakaa nyt hyvät tytöt muistaa että se pappisvalani asettaa mulle erittäin tiukat toimintaraamit esimerkiksi tuollaisiin autiossari-tilanteisiin teidän kans. Kyllä mä voin teille salaa tunnustaa että kiusaus on välillä lähes ylivoimainen sille että sortuisin mutta kovana on pakko vaan pysytellä...

Nimeni puuttuu listaltasi, joten jopa tökeryyden uhalla mainostan itseäni. ;)

Olen urheilullinen ja fyysisesti kestävä. Tapoihini ei kuulu kiusoiteilla naisia hämähäkeillä tai muilla heille vastenmielisillä selkärangattomilla. Pyykkipäivänä pesisimme vaatteemme saaren vastakkaisilla rannoilla. Silmät sulkisin ainoastaan pyydettäessä. Muuten pyrkisin olemaan mahdollisimman hienotunteinen. ;)

Mahtaisinko kelvata seuraasi?

P.S. Olen saanut positiivista palautetta hierontataidoistani. ;)

• spee_do kirjoitti:

Olen urheilullinen ja fyysisesti kestävä. Tapoihini ei kuulu kiusoiteilla naisia hämähäkeillä tai muilla heille vastenmielisillä selkärangattomilla. Pyykkipäivänä pesisimme vaatteemme saaren vastakkaisilla rannoilla. Silmät sulkisin ainoastaan pyydettäessä. Muuten pyrkisin olemaan mahdollisimman hienotunteinen. ;)

Noilla jutuilla sä kelpaisit kelle naiselle vaan..mullekki ehdottomasti! ;))

Ja sori Speedo..mä en tajuu miten unohdin sun nimen..:(

• Ilmannimi kirjoitti:

En ole nukkunu paremmin.

Ikävä juttu.. Onko sinulla mitään lääkkeitä unettomuuteen? Oletko kokeillut liikuntaa? Tsemppiä jaksamiseen!

• spee_do kirjoitti:

Ai ihanaa! Osaat hierontaa? Minulle kelpaisi hartiahieronta.. :)

Sori Kittie..sun pitää ny tyytyä vaan Butsin hierontaan..;))))))

• toljanter kirjoitti:

Höh, kyllä tässä on kyse ihan jostain muusta kuin pelosta:(

Koittakaa nyt hyvät tytöt muistaa että se pappisvalani asettaa mulle erittäin tiukat toimintaraamit esimerkiksi tuollaisiin autiossari-tilanteisiin teidän kans. Kyllä mä voin teille salaa tunnustaa että kiusaus on välillä lähes ylivoimainen sille että sortuisin mutta kovana on pakko vaan pysytellä...

Mmmm... Joo-o, pysy vain K-O-V-A-N-A mun rakas paavi, hahaha ;DDD Olet niin toooooooooosi supersöpö... ;))

Speedo on oikeasti aivan taivaallisen hyvä hieromaan... :)) Ja varsinkin silloin, jos ei selitä samalla jotain TODELLA ultratylsää ydinfuusioista ja molekyyleistä, hahaha :)) It's so boooooooring...

Noilla jutuilla sä kelpaisit kelle naiselle vaan..mullekki ehdottomasti! ;))

Ja sori Speedo..mä en tajuu miten unohdin sun nimen..:(

Eipä mitään. Tarjosit erinomaisen tilaisuuden liittyä seuraan. ;)

Kyllä osaan. Minulla on jossakin määrin sen alan taustaa. :)

Speedo on oikeasti aivan taivaallisen hyvä hieromaan... :)) Ja varsinkin silloin, jos ei selitä samalla jotain TODELLA ultratylsää ydinfuusioista ja molekyyleistä, hahaha :)) It's so boooooooring...

Kiitos kehuista. ;)

• spee_do kirjoitti:

Eipä mitään. Tarjosit erinomaisen tilaisuuden liittyä seuraan. ;)

Tosi kiva ku tulit.;)

No aika vaisui oli noi tyttöin reaktiot ;) Eivät sit ainaskaan paiskanneet yläfemmoi... Näyttävät ny kai meil kaapin paikkaa ;)

Mmmm... Joo-o, pysy vain K-O-V-A-N-A mun rakas paavi, hahaha ;DDD Olet niin toooooooooosi supersöpö... ;))

Totta puhuen oon aika usein synnillisessä mielessäni katunu tuota antamaani juhlallista lupausta nuhteettomuudesta mutta minkäs teet, luvattu mikä luvattu:(

• toljanter kirjoitti:

Totta puhuen oon aika usein synnillisessä mielessäni katunu tuota antamaani juhlallista lupausta nuhteettomuudesta mutta minkäs teet, luvattu mikä luvattu:(

No tuo onkin ainoo asia missä et ole vielä ryvettynyt...;))

• spee_do kirjoitti:

Kyllä osaan. Minulla on jossakin määrin sen alan taustaa. :)

Hienoa! :) Mitäs sanot kun venyttelen hartoita käsipainoilla, onko ok juttu?

No tuo onkin ainoo asia missä et ole vielä ryvettynyt...;))

Höh, tuhma tyttö koittaa vedättää mut samaan laariin itsensä kans! Mä kuule on puhdas kuin pulmunen;)

• Ex-uintikaveri
        butch-cassidy kirjoitti:

Ariel, mikäli hän vain minut huolii.

https://www.youtube.com/watch?v=twNWyyRWTEU

• toljanter kirjoitti:

Höh, tuhma tyttö koittaa vedättää mut samaan laariin itsensä kans! Mä kuule on puhdas kuin pulmunen;)

Ai laariin..;))) On niitä parempiaki paikkoja...;))))) Sori kaikille..piti vaa testata toi paavin pyörtymisjuttu..;))

Hienoa! :) Mitäs sanot kun venyttelen hartoita käsipainoilla, onko ok juttu?

Kyllä on, mikäli teet liikesarjat oikein. :)

Liitän alle linkin, jotta voit ottaa halutessasi esimerkkiä. Käytä keveitä 1 - 1,5 kg:n käsipainoja. 'Punttijumpan' jälkeen lihakset tuntuvat lämpimiltä johtuen lihasten parantuneesta verenkierrosta.

http://www.yths.fi/filebank/1631-Punttijumppa_2012.pdf

• spee_do kirjoitti:

Kyllä on, mikäli teet liikesarjat oikein. :)

Liitän alle linkin, jotta voit ottaa halutessasi esimerkkiä. Käytä keveitä 1 - 1,5 kg:n käsipainoja. 'Punttijumpan' jälkeen lihakset tuntuvat lämpimiltä johtuen lihasten parantuneesta verenkierrosta.

http://www.yths.fi/filebank/1631-Punttijumppa_2012.pdf

Kiitti ohjeista! :)

• PopesTopSecretAssistant
        toljanter kirjoitti:

Hmmm... Sun tilanne vaikuttaa kieltämättä TODELLA mutkikkaalta :(( Sen vuoksi mulla onkin esittää sulle ihan huippuhyvä idea :)) TA-DAA!!! T-e-e-s-k-e-n-t-e-l-e m-u-i-s-t-i-n-m-e-n-e-t-y-s-t-ä!!! Jeeeee... Siis kerro kaikille, että sun päähän muksahti hirveän painava paavien siveysopas Vatikaanin kirjaston ylähyllyltä. Saat kaamean paljon sääliä kaikilta, eikä kukaan moralisoi sua, vaikka käyttäydyt jonkin aikaa tooooooooooosi TUHMASTI ;)) Hmmm... Ja EHKÄ Puklu voisi lähteä sun kanssa autiolle saarelle, koska häntä ei kukaan tajunnut pyytää ja hänellä on oikeasti TODELLA korkea moraali... :))

• PopesTopSecretAssistant kirjoitti:

Hmmm... Sun tilanne vaikuttaa kieltämättä TODELLA mutkikkaalta :(( Sen vuoksi mulla onkin esittää sulle ihan huippuhyvä idea :)) TA-DAA!!! T-e-e-s-k-e-n-t-e-l-e m-u-i-s-t-i-n-m-e-n-e-t-y-s-t-ä!!! Jeeeee... Siis kerro kaikille, että sun päähän muksahti hirveän painava paavien siveysopas Vatikaanin kirjaston ylähyllyltä. Saat kaamean paljon sääliä kaikilta, eikä kukaan moralisoi sua, vaikka käyttäydyt jonkin aikaa tooooooooooosi TUHMASTI ;)) Hmmm... Ja EHKÄ Puklu voisi lähteä sun kanssa autiolle saarelle, koska häntä ei kukaan tajunnut pyytää ja hänellä on oikeasti TODELLA korkea moraali... :))

on sitte siperian reissun jälkeen moraali kohentunu.. ;)

Tuo on muuten hyvä idea mutta se kirja painaa jotain 300 kiloa joten henki siinä menis jo se tippuisi mun päälle:(

Kukas sä muuten oot, kirjoitustyylissäsi on jotain tuttua, en kyllä keksi mitä...?

toljanter kirjoitti:

Tuo on muuten hyvä idea mutta se kirja painaa jotain 300 kiloa joten henki siinä menis jo se tippuisi mun päälle:(

Kukas sä muuten oot, kirjoitustyylissäsi on jotain tuttua, en kyllä keksi mitä...?

Öööööh... Neuvoin sua SIIS valehtelemaan, en halkaisemaan sun päätä jollain tsiljoona kiloa painavalla kirjalla :(( Eräs sun edeltäjäkin... hmmm... Hadrianus tai Paavali oli sitä mieltä, että jos OIKEASTI haluaa rietastella, niin tarkoitus pyhittää keinot ihan varmasti :)) Usko mua nyt, jooko?!!

Hmmm... En ole kukaan sun tuttu, vaan huippusalainen (ja erittäin vakavasti otettava sekä superluotettava) neuvonantaja...

Öööööh... Neuvoin sua SIIS valehtelemaan, en halkaisemaan sun päätä jollain tsiljoona kiloa painavalla kirjalla :(( Eräs sun edeltäjäkin... hmmm... Hadrianus tai Paavali oli sitä mieltä, että jos OIKEASTI haluaa rietastella, niin tarkoitus pyhittää keinot ihan varmasti :)) Usko mua nyt, jooko?!!

Hmmm... En ole kukaan sun tuttu, vaan huippusalainen (ja erittäin vakavasti otettava sekä superluotettava) neuvonantaja...

Mun työnantaja ei oo puhunu mulle yhtään mitään että mulla ois käytössä tämmönenki neuvonanto-palvelu... No kait se selittyy sitte tuolla että sä tosiaan oot huippusalainen:)

No voisikko sä sitte selvittää vähä tuon Puklun taustoja? Hän vaikuttaa kyllä kamalan mukavalta mutta myös hänessä on jotain etäisesti tuttua... Taisin muuten sanoa sustaki jotain samaan tyyliin, sori:( Tää ammatti on vaan tehny musta kamalan epäluuloisen, drinksu väärässä paikassa väärään aikaan niin oon sitte lööpeissä seuraavana päivänä:(

toljanter kirjoitti:

Mun työnantaja ei oo puhunu mulle yhtään mitään että mulla ois käytössä tämmönenki neuvonanto-palvelu... No kait se selittyy sitte tuolla että sä tosiaan oot huippusalainen:)

No voisikko sä sitte selvittää vähä tuon Puklun taustoja? Hän vaikuttaa kyllä kamalan mukavalta mutta myös hänessä on jotain etäisesti tuttua... Taisin muuten sanoa sustaki jotain samaan tyyliin, sori:( Tää ammatti on vaan tehny musta kamalan epäluuloisen, drinksu väärässä paikassa väärään aikaan niin oon sitte lööpeissä seuraavana päivänä:(

Ethän nyt ihan kaameasti järkyty mun syvästi kunnioittama ja rakastama paavi, mutta sulla ei ole työnantajaa :)) Lisäksi olet kaikissa sun päätöksissä erehtymätön "ex cathedra". Mmmm... Tai ainakin muistelen niin mun lukion oppikirjojen ja Borgia-sarjan perusteella :)) Voit siis aivan vapaasti drinksutella ja elää synnillistä elämää, jos sua niin huvittaa... :))

Hmmm... Mun tietojen mukaan Puklu on luonteeltaan äärimmäisen hurskas ja jopa liiankin hyveellinen. Joka ilta ennen nukkumaanmenoa hän lukee psalmeja syvän hartauden vallitessa. Voit siis ihan vapaasti pyytää Puklua sun mukaan autiolle saarelle, koska hän ei E-H-K-Ä ikinä käyttäytyisi moraalittomasti sun seurassa. Uskothan mua, taas... :))

Ethän nyt ihan kaameasti järkyty mun syvästi kunnioittama ja rakastama paavi, mutta sulla ei ole työnantajaa :)) Lisäksi olet kaikissa sun päätöksissä erehtymätön "ex cathedra". Mmmm... Tai ainakin muistelen niin mun lukion oppikirjojen ja Borgia-sarjan perusteella :)) Voit siis aivan vapaasti drinksutella ja elää synnillistä elämää, jos sua niin huvittaa... :))

Hmmm... Mun tietojen mukaan Puklu on luonteeltaan äärimmäisen hurskas ja jopa liiankin hyveellinen. Joka ilta ennen nukkumaanmenoa hän lukee psalmeja syvän hartauden vallitessa. Voit siis ihan vapaasti pyytää Puklua sun mukaan autiolle saarelle, koska hän ei E-H-K-Ä ikinä käyttäytyisi moraalittomasti sun seurassa. Uskothan mua, taas... :))

Tottakai mä uskon sua, tuo sun tietämys mun instituutiosta on vakuuttanut mut täysin!

Tuon Puklun mä kirjaan ylös mun seuraavalle aution saaren reissulleni ihan ykköskandina. Näin meidän kesken voin kuiteski sanoa että liika hyveellisyys/moraalittomuus on kyllä kamalan tylsää, ethän vaan kerro kellekkään tätä mun tunnustusta...?

• Minä en halua jättää ketään ulkopuolelle ja siksi olen sitä mieltä etten voi vastata kenet ottaisin autio saarelle mukaan. Minä haluaisin kaikki vakkarit mukaan jotta kenellekään ei tule olotilaa ettei kelpaa seuraan... Jokainen saa olla sitä mieltä mitä haluaa..

• Jep, kaikki mukaan, siinähän sitten tutustuttaisiin kunnolla. :)

• Saanko nukkua koko päivän?

• Pitääköhän toi paikkansa, et ku viestilaskurii tulee tietty määrä viestejä nii nikkiä ei voi enää käyttää? Mulla on jo melkee 300kpl. :( Pitääkö täs vähentää että ehtivät korjata ton..:(

• En mä sit oo ikäin kuullu et noin vois käydä... Mä kyl oon vaan täl palstal ollu et en muual. Mistäs sä tollasii tietoi?

• artagnan kirjoitti:

En mä sit oo ikäin kuullu et noin vois käydä... Mä kyl oon vaan täl palstal ollu et en muual. Mistäs sä tollasii tietoi?

Luin sen tuolta missä on nuo tiedotusjutut. Joku kirjotti et kannattaa olla varanikki..Aika outoa jos se noin olis...

• No hemmetti :-O Meikällä on yli 400 jo kun oon suhtautunu varsin välinpitämättömästi tohon hommaan.. No kirjoitellaan sitten kaikki Pukluna ja pannaan arpoen että kuka milloinkin on äänessä ;-D Tyylistä tunnistaisi kyllä jo jokaisen..

Luin sen tuolta missä on nuo tiedotusjutut. Joku kirjotti et kannattaa olla varanikki..Aika outoa jos se noin olis...

Ällös huolestu Lanaseni ;-) Meikällä välähti jo elikkä LanaTurner tai sitten platinablondi vois olla varanikkinä melkolailla osuva ;-D

No hemmetti :-O Meikällä on yli 400 jo kun oon suhtautunu varsin välinpitämättömästi tohon hommaan.. No kirjoitellaan sitten kaikki Pukluna ja pannaan arpoen että kuka milloinkin on äänessä ;-D Tyylistä tunnistaisi kyllä jo jokaisen..

Laitoin palautelomakkeella kysymyksen ylläpidolle, et pitääkö toi paikkansa. :)

Ällös huolestu Lanaseni ;-) Meikällä välähti jo elikkä LanaTurner tai sitten platinablondi vois olla varanikkinä melkolailla osuva ;-D

Voi Butsi ku sä oot yhtä hakoteillä ku aina ennenkin.. :)) Kerros mulle yksikin asia miten noi nimet voi olla mulle muka osuvia, ku ne on yhtä kaukana ku aurinko on maasta.. :))

• kehtaako paljastaa tyhmyytensä? jäbä on kyllä huomannu et luku kasvaa tossa tiuun vieressä mut eipä oo tullu sitte mieleen et sille pitäis jotaki tehä. laittakaas joku linkkiä et mistä noita tiedotuksia voi kahtoa ku jäbä ei hyvällään löydä..

• temmirauta kirjoitti:

kehtaako paljastaa tyhmyytensä? jäbä on kyllä huomannu et luku kasvaa tossa tiuun vieressä mut eipä oo tullu sitte mieleen et sille pitäis jotaki tehä. laittakaas joku linkkiä et mistä noita tiedotuksia voi kahtoa ku jäbä ei hyvällään löydä..

Kelaa sivun alareunaan, nii siellä on noi tiedotusjuttulinkit. Ylläpito ei kyllä ole siel vähään aikaa vastannu mitään. Nuo viestit on saanu ennen nollattua ku klikkaa tuota kelloa. Sieltä saa kaikki merkattua luetuiks.

• KokkolanTOSIrealisti

Hah hah haaaa, saa..nan "tosimiehekäs" tonttu toljanteri määkii, ja sitten kehuu itteään tytöntyllerönä. Saa..nan hörhö. Runkut runkkaamaan. Hah hah haaaa!...

• Mee sinä ny vaa vetämää ne nahkapöksysjalkaa,ku sullaha on treffit Börjen kanssa. Ota skumppapullo mukaan, nii johan irtoo iloa sullekki peräressulle..

Mee sinä ny vaa vetämää ne nahkapöksysjalkaa,ku sullaha on treffit Börjen kanssa. Ota skumppapullo mukaan, nii johan irtoo iloa sullekki peräressulle..

Onko noin pullealle nahkapöksyjä olemassa? ;)

Onko noin pullealle nahkapöksyjä olemassa? ;)

Hän on teetättäny nahkapökät jotta näyttäs coolilta Börjen silmissä..;)

• KokkolanTOSIrealisti

HOMOT HIRTEEN TAI TAKAISIN KAAPPIIN!, hah hah haaa... Voi saa..na, jos olisin murkkuna huomannut olevani HOMO, niin olisin vetänyt itteni hirteen välittömästi, tai haulikolla ohimoon. Mitä "iloa" on olla homo-lesbo ikänsä, ei saatana, kamala kohtalo...

• Avaa sinäkin vaan se ovi ihan reippaasti kunnolla auki..Voit sitten tuol kaupungilla avoimesti kävellä Börjen kanssa käsi kädessä. Se helpottaa sua ku ei tartte salailla.;))

• Börj_e

Ölök

• Nukkumatti
      Oi
      tule tänne.
      Nukkumatti
      sinua
      kaipaan.

• KokkolanTOSIrealisti

On siinä hullu akka, hah hah haaaaaaaaaa!!!!! Vedä käteen... Voi saa..na, että tämä miun turkoosielämä on sitte niin saatanallista ja köyhää niinku... Pyörätuoli-tuolipyörä. Pyörä kuin pyörä, hah hah haaaaaaaa...

• Nuo sun kierrokset käy sitä luokkaa jo, ettei ole kauan ku iskee lopullinen pimahdus. :)) Tenuressu romahtaa...:))))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8229
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2224
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2102
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1657
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1327
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      995
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      860
    Aihe