Tuollainen Elephone P9000 olisi harkinnassa, mitä mieltä porukka on tuon luurin spekseistä?
http://www.elephonestore.com/elephone-p9000-deca-core-4g-phone.html
Elephone P9000
3
206
Vastaukset
- Mr.Salt84
Kannattaa hommata jos et ole jo kerinny :) Itsellä ollu kuukauden päivät käytössä ja ite tykkään. Mutta kuten oot varmaan arvosteluista lukenu kamera ja sormenjälkitunnistus ovat kyllä heikkouksia. Mutta Kameran onglema on softa puolella että ehkä siihen tulee korjauksia tai sitten ei :D Sormenjälkitunnistusta en käytä joten siihen en osaa sanoa juuta enkä jaata. Akun kesto itsellä ihan riittävä kestää parikin päivää jos ei räplää koko aika mutta muuten kestää helposti päivän. Pikalataus on hyvä juttu kanssa että 30min akkussa on mehuja noin. 50% Toivottavasti tästä on edes jotain hyötyä jollekkin joka harkitsee Elphone P9000 ostoa :) Eli näihin tunnelmiin ja näihin teksteihin! :D
- SuomalainenIhmettelijä
Eikun ostamaan, älkäkää maksako suomen riistoja....eikun googlaamaan, itse maksoin 160$.
Todella hintansa arvoinen luuri ja jos et tarvitse kahta simmiä, tilaa samassa paukussa 128 sd kortti....noin 15$... - fransnokia
Kuten kaikki tiedämme, nämä tiet kulkevat kuitenkin hyvin herkällä alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512