Minulla on vasta leikattu rintasyöpä, koko rinta poistettiin. Kainalosta otettiin ns. vartijasoluista näytteet. Leikanneen lääkärin mukaan syöpäalue ja riittävä varoaluen poistettiin eikä imusolmukkeissa alustavassa tutkimuksessa löytynyt levinneisyyttä. Sain käsityksen, että syöpä on voitettu ja jos jatkotutkimuksissa ei ilmene pahempia, mahdollisesti säästyn jatkohoidoista.
Nyt lopputarkastuksessa syöpälääkäri kertoi, että imusolmukkeista ei todellakaan ole löytynyt mitään, mutta aloitetaan "varmuuden varalta" sytostaattihoidot ja antiestrogeenihoito sen jälkeen. Sädehoitoa ei tarvittaisi.
Onko kokemuksia hoidoista kieltäytymisestä tuollaisessa tapauksessa kenelläkään ja miten asiat on edenneet?
Syöpähoidoista kieltäytyminen
2
822
Vastaukset
- aulisgee
Kieltäytyminen on subjektiivinen asia. Ne varmasti tunkee sinuun niitä kirottuja sytostaatteja ja säteilyttävät, sikäli mikäli annat niiden toimia työjärjestyksensä mukaan kohdallasi. Minä en puutu sinun asioihisi. Sanoin vain mielipiteeni, joka perustuu asiatietoon.
Jos sinulla ei ole enää edes syöpäsoluja kehossasi, voisit ottaa immuunipuolustusta vahvistavia mineraaleja ja ravintolisiä. Sädehoito ja sytöstaatit puolestaan heikentävät sitä.
Itse käytän pakuri- ja mäntyteetä, koivuntuhkalipeää, otsonivettä ja nestemäistä D-vitamiinia. Nk. Ruotsin tipat ovat myöskin hyviä, samoin ruokasooda. Syöpähoidossa on olennaisinta ajaa kehon happipitoisuus "tappiin". Happi on syövän surma, sillä syöpäsoluilla on hapeton soluhengitys, joka ei siedä happea. - intuitionvoima
Tulet huomaamaan ettet saa tuosta vaan kieltäytyä syöpähoidoista. Kysyt varmaankin siksi, että ymmärrät että sädehoito ja myrkyt laittavat sinut todella heikkoon kuntoon, niihinkin voi kuolla jos esim. veriarvot romahtavat , hormonit vielä kuivattavat sinut korpuksi ja taatusti vaikuttavat mielialaasi. Kuuntele itseäsi ja luota siihen. Olen vierestä seurannut kun syöpäsairas ei ensin tehnyt mitään vuosiin ajatuksena että syöpä pääsee leikkauksessa veren kautta leviämään ja sitten moenn vuoden jälkeen suoritetun leikkauksen jälkeen ei ottanut muita hoitoja ja hän on siis elossa monien vuosien jälkeen sairastumisestaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086