Vanhemmat stalkkaa

13vtyttö

Ärsyttää, ku vanhemmat käy tyyliin puolen tunnin välein kyselemässä että mitä teen puhelimella ja mitä katon jne. Nyt ne sitte aikoo hommata semmosen jutun että jos katon puhelimella jotain "luvatonta" ni sitte niitten puhelimeen tulee siitä joku ilmotus.
Ymmärrän kyllä, että vanhemmat haluaa pysyä ajan tasalla mun tekemisistä, mutta kyllä mulla on oikeus edes jonkunlaiseen yksityisyyteen.
Onneks ne ei enää käy tarkistamassa sivuhistoriaa.
Meneekö tää teijän mielestä vähän yli?

18

494

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.

    • Nojöö

      Kyllä se minusta vähän menee jos olet kerran 13.

    • mälol98

      Ei,ne välittää susta!

    • 13vtyttö

      Tiiän että vanhemmat vaan haluaa varmistaa et mulla on kaikki ok, mutta joku yksityisyys kuitenki.

    • KYLLÄ

    • 16vkeravalta

      Voisit keskustella vanhempiesi kanssa miksi he ovat noin uteliaita. Ota tuo kuitenkin lämmöllä. Sinulla on mukavat ja välittävät vanhemmat! Kuitenkin on hyvä sanoa, että olet jo 13-vuotias. Itse toki sekoilin Facessa 13-vuotiaana. Jälkeenpäin kaduttaa. Ehkä ymmärrät 3 vuoden päästä paremmin. 13-vuotiaana ihminen on oikeastaan lapsi vielä. :) Itse olin ainakin. Se oli mukavaa elämää. Nauti siitä!

    • Tumamummo

      Sinun ikäisesi EI tarvitse kännykkää EIKÄ tietokonetta. Ne laitteet johtavat SYNTIIN JA HAUREUTEEN!

    • stalkkerix

      Vanhrmmillasi on oikeus stalkata sinua 18 ikävuoteeen asti :)

      • 244544

        Mää oon 18 ja stalkkaan mun vanhempia


      • Anonyymi
        244544 kirjoitti:

        Mää oon 18 ja stalkkaan mun vanhempia

        ja mä suo


    • someone_somewhere

      Mun vanhemmat asensi mun tietokoneeseen jonku stalkkaus ohjelman mutta se alko vituttaa nii poistin sen :DD

    • ertyui

      Yli menee näin mun mielestä

    • mietivähän

      Ala kuule vähän miettiin. Ne vanhemmathan sulle sen puhelimen on kuitenkin hommannu. Ei ne nyt halua sun koko päivää olla netissä katsommassa jotain perhospornoo. Te nuoret osaatte kyllä hämmentää...

    • eieieikiva

      Juu siis tiiän ton..vanhemmil on sellanen juttu, et niil tulee jatkuvast tietoo niiden sähköpostiin tai jonnekki minn sivustoille sä oot menny,ja kuinka kauan oot ollu siel....pärjäile :D

    • Anonyymi

      Vituttaa puolestasi. Tuo menee yli heiltä.

    • Anonyymi

      Itellä ahistaa jo tuon lukeminen kyllä olen sitä mieltä että omaa yksityisyytta tarvitsee

      • Anonyymi

        Apppappap, se on Itella joka ahistaa. Vai tarkoititko että sinua ahistaa, eli itseäsi (sanoisit siis: itseäni tai minua)


    • Anonyymi

      Tarkoitatko että olet päivät päästään puhelimella tekemättä mitään muuta?
      Kyllä minäkin alkaisin kyselemään ja rajoittamaan.
      t. iskä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe