Miksi on mielenkiintoinen lehti pilattu ärsyttävällä "suomen"kielellä, esim. "tuunaus". Vai onko sillä Korsossa niin paljon tilaajia että muita ei tarvitse ajatella?
Ei saa suuttua...
GTi-lehti
33
5079
Vastaukset
- jallu
pari muutakin juttua pistää silmään kys. lehdessä. almera-projektissa väännetään monta sivua aiheesta alustasarjan asennus, vaikka aihetta on moneen kertaan käsitelty samassa lehdessä.samaten putsarin vaihdot jne. seuraavassa lehdessä varmaan keskitytään aiheeseen nokkien vaihto 6-sivun artikkelilla. loppuukohan aiheet vai mikä mättää.. ja ois muuten ollu mielenkiintoista nähdä civikin 250hv mekaanisesti ahdettu mylly, vaihdekepistä ja polkimista kyllä on kuvat muttei yhtään moottorista!!?? muuten kyllä mainio lehti. ei saa suuttua tästäkään....
- Jpn
Täysin totta puhut, välillä tosiaankin tuota lukiessa tuntuu, että aiheet alkaisivat loppumaan & tuntuu, että se on "väkisin tehty".. :-/
Tuosta Civicistäkin olisi mielellään katsellut edes yhden ainoan kuvan moottorista, saatikaan sitten vähän tarkemmin koko auton tekniikasta, alustaratkaisuista jne. kun kyseessä todellakin oli auto millaista ei suomessa tule jokapäivä vastaan...
Noh, älkää suuttuko tästäkään... :-) - Whatever
Ei oikein jaksa GTI-lehti kiinnostaa kun tulee sivuilla vastaan jotain Datsun 100A mikä on laitettu kuntoon.. Taitaa todellakin loppua aiheet kesken semmoisia härveleitä sieltä löytyy! Sika "gti" joku rellu 19 1.4 madallettu ja aluvanteet ja tummennetut lasit ja lehteen :D Joka toinen auto on madallettu puhumattakaan tummista lasista ja aluvanteista.. Säälittävää!!
- Puppetmaster
Hassua, että mies "allekirjoittaa" huonosta kielenkäytöstä haukkumiset, kun ei itse osaa kirjoittaa edes "niinpä" -sanaa oikein. Eikä ihan ole välimerkitkään kohdillaan...
Niin, ja se Honda on Civic eikä Civik, jos tuolla nyt mitään merkitystä sitten on. - mie
tossa oot oikeessa että yhestä aiheesta jankutetaan monta sivua.... musta on hyvä ettei kaikkea kirjoteta kirja kielellä.......
- Pate
GTI:tä vuoden tilanneena täytyy sanoa, että lehden taso oli pettymys kunnon autolehtiin tottuneelle. Tuntuu että lehti on suunnattu pelkästään 15v. amisteineille.
- Mälli
15 vuotiaana oot vielä yläasteella...amisvaihe tulee yläasteen jälkeen...älkää tästä suuttuuko...:))
- Long time ago...
Mälli kirjoitti:
15 vuotiaana oot vielä yläasteella...amisvaihe tulee yläasteen jälkeen...älkää tästä suuttuuko...:))
Kummasti kyllä itse muistelisin olleeni 15 mennessäni ammattikouluun.
- J
Siis vuoden päästä huomasit, että se on alle ajokortti-ikäisille suunnattu lehti!! Bravo!! Aika moni muu tekee saman huomion, kun vilasee kantta lehtihyllyssä.
Vai voiko joku kuvitella aikuisen ihmisen olevan aidosti kiinnostunut jostain Nostoperä-Civic -jutuista?
- jops
No, eipä ne viat viälä tossa ollu. Vituttaa lukea jokaisesta lehdestä VW-Golffeista.Tai jostain muusta volkkarista. Ei silti että niitä paljon rakennellaan, mutta kun niillä on omat merkkilehtensäkin saksaksi. Ja kaikki ei halua päästä niin helpolla kun volkkareilla pääsee alkuun. Kun on rahaa ja GTI-golffi niin siitä saa helpolla "tuunatun auton". Mutta johonkin vähemmän tuunattuihin malleihin pitää satsata omaa työtä, mielikuvitusta ja taiteellisuutta, jotta sais vastaavan tuloksen
- Jone
Mielestäni lehdessä on ollut hyviäkin juttuja, mutta kyllä siihen lehteen otetaan mielestäni liikaa keskeneräisiä autoja. Esim paljon maukkaamman jutun 9000 Saabista olisi saanut kun olisi tehnyt kaveri sisustankin ja rokkivehkeet ja moottorin valmiiksi.
Siis kiitosta lehdelle että on ottanut Saabeja jo 2 kappaletta lehteen, muut lehdet ei tikkua ristiin Saab rintamalla, (paitsi bilsport) mutta se onkin sitte ruotsalainen lehti.
Lehtihän on vasta alussa ja palautteella ja ankaralla kritiikillä lehdestä saataisiin parempi kuin nykyisellään... ??? - Oukkidoukki
Jone kirjoitti:
Mielestäni lehdessä on ollut hyviäkin juttuja, mutta kyllä siihen lehteen otetaan mielestäni liikaa keskeneräisiä autoja. Esim paljon maukkaamman jutun 9000 Saabista olisi saanut kun olisi tehnyt kaveri sisustankin ja rokkivehkeet ja moottorin valmiiksi.
Siis kiitosta lehdelle että on ottanut Saabeja jo 2 kappaletta lehteen, muut lehdet ei tikkua ristiin Saab rintamalla, (paitsi bilsport) mutta se onkin sitte ruotsalainen lehti.
Lehtihän on vasta alussa ja palautteella ja ankaralla kritiikillä lehdestä saataisiin parempi kuin nykyisellään... ???Mitäs sun mielestä sille sisustalle olis pitäny tehdä? Tummansinistä nahkaa jakkarat, hiilikuitua siellä täällä...
- jone
Oukkidoukki kirjoitti:
Mitäs sun mielestä sille sisustalle olis pitäny tehdä? Tummansinistä nahkaa jakkarat, hiilikuitua siellä täällä...
Piristystä olisi kaivannut ratti(muuten saabin oma on todella hyvä), polkimet, lattiamatot, vaihdekepinnuppi ja mittaristot.
noi omassa autossakin muuten vaihdettu... - 9000:n Saba
jone kirjoitti:
Piristystä olisi kaivannut ratti(muuten saabin oma on todella hyvä), polkimet, lattiamatot, vaihdekepinnuppi ja mittaristot.
noi omassa autossakin muuten vaihdettu...Kurkkaappas Jone sen SiipiSaabin sisälle.
Palautteessi on oikeutettua, mutta ei totuudenmukaista.
- Yks vaan
Lehti on keskittynyt enemmänkin levikkeiden ja spoilerien esittelemiseen,jokainenhan osaa ostaa korisarjan ja laittaa sen popniiteillä kiinni,sentään pari autoa ollut johon on uhrattu aikaa.Ja autojen liika ylistys, konepeltiin ajetaan rälläkällä "opel-kolmiot" niin se on tosi iso projekti ja sitä hehkutetaan.Ja autojen kunto osaksi todella surkea kun lehdessä näkee jo klommot ja pesuhankaukset ja ruosteet(valokuva ei yleensä näytä virheitä kovinkaan herkästi).Ja tehoarviot, kun vaihdetaan remus-putkisto 300tkm ajettuun myllyyn niin on vähintään 20 hv enemmän kuin vakiona.Viekää nyt ihmeessä dymamometriin ne rakkineet,ei se maksa kuin noin 60 euroa.Ja uusimmassakin lehdessä se turbo-corsa,alkuperäiset jakkarat,miten sellaiset edes voivat soveltua minkäänlaiseen "tehokkaaseen" autoon kun kaikki aika menee siihen kuin perse heiluu puolelta toiselle.No tietysti vanhat seeprannahkapenkit tarjosivat aikanaan mahtavat sivuttaistuet.
- joopa joo
ensinnäkin millasellahan ladalla sä ajelet ja kattelet kateellisena muiden korisarjalla varustettuja autoja?
toiseksi totta korisarjan voi ostaa ku tahansa
jopa sinä, ainut asia vaan on että korisarjan ostossa pitää olla silmää, mitä tuskin sinulta löytyy. olet ilmeisesti ostanut korisarjan
ladaasi mikä oli lehdessä maailman hienoin ja
sit kun se oli kotona niin se olikin niin helvetin ruma ja sä et osannut asentaa sitä olenko oikeassa?
kolmanneksi koska lehdessä on hehkutettu ns. opel kolmioita?
neljänneksi missä lehdessä/mikä auto on ollut
ruosteinen? ja yleensä hienoja autoja pestään aika usein toisin kun sinä ladaasi, käsin kylläkin!!!
viidenneksi mikä auto on ollut sellanen jolla on
ajettu 300tkm ja remus putkistolla väitetty tulevan 20hv lisää? ilman muutahan kannattaa auto viedä dynoon jos tekee niinkin isoja muutoksia kun vaihtaa vimpan äänenvaimentimen!!
kuudenneksi corsassa ei ollut mitään vikaa, jakkarat oli huonot, millasethan mahtaa sulla olla?
ja lopuksi tollasia sun laisia tosirakentelijoita
todella tarvitaan suomeen lisää...
niin ja muuten koska sun lada on esittelyssä gti:ssä? - hah
joopa joo kirjoitti:
ensinnäkin millasellahan ladalla sä ajelet ja kattelet kateellisena muiden korisarjalla varustettuja autoja?
toiseksi totta korisarjan voi ostaa ku tahansa
jopa sinä, ainut asia vaan on että korisarjan ostossa pitää olla silmää, mitä tuskin sinulta löytyy. olet ilmeisesti ostanut korisarjan
ladaasi mikä oli lehdessä maailman hienoin ja
sit kun se oli kotona niin se olikin niin helvetin ruma ja sä et osannut asentaa sitä olenko oikeassa?
kolmanneksi koska lehdessä on hehkutettu ns. opel kolmioita?
neljänneksi missä lehdessä/mikä auto on ollut
ruosteinen? ja yleensä hienoja autoja pestään aika usein toisin kun sinä ladaasi, käsin kylläkin!!!
viidenneksi mikä auto on ollut sellanen jolla on
ajettu 300tkm ja remus putkistolla väitetty tulevan 20hv lisää? ilman muutahan kannattaa auto viedä dynoon jos tekee niinkin isoja muutoksia kun vaihtaa vimpan äänenvaimentimen!!
kuudenneksi corsassa ei ollut mitään vikaa, jakkarat oli huonot, millasethan mahtaa sulla olla?
ja lopuksi tollasia sun laisia tosirakentelijoita
todella tarvitaan suomeen lisää...
niin ja muuten koska sun lada on esittelyssä gti:ssä?..oli jo huono! Olen samaa mieltä että kaikkea mitä rahalla saa on ihan tyhmää gti-lehdessä esitellä! Joku joojoo jätkä leijjuu kadetilla jota joku muu on rakentanu, no jess! Ainoo hyvä siinä oli se että projektista oli paljon juttua!
Kyllä siinä on monta "rumaa" levikehässäkkääkin ollut tuossa lehdessä! Ja kun kauneus on katsojan silmissä niin sinnehän pitäisi jokainen levikkeillä varustettu, madallettu ja vielä aluvanteet päästä tuonne! Kun vielä tummennetaan lasit niin jo on gti-peli! Ja koneessa alle 100 heppaa, TERVE! - niin
hah kirjoitti:
..oli jo huono! Olen samaa mieltä että kaikkea mitä rahalla saa on ihan tyhmää gti-lehdessä esitellä! Joku joojoo jätkä leijjuu kadetilla jota joku muu on rakentanu, no jess! Ainoo hyvä siinä oli se että projektista oli paljon juttua!
Kyllä siinä on monta "rumaa" levikehässäkkääkin ollut tuossa lehdessä! Ja kun kauneus on katsojan silmissä niin sinnehän pitäisi jokainen levikkeillä varustettu, madallettu ja vielä aluvanteet päästä tuonne! Kun vielä tummennetaan lasit niin jo on gti-peli! Ja koneessa alle 100 heppaa, TERVE!kerro mulle mitä sä oot rakentanu?
- Yks vaan
joopa joo kirjoitti:
ensinnäkin millasellahan ladalla sä ajelet ja kattelet kateellisena muiden korisarjalla varustettuja autoja?
toiseksi totta korisarjan voi ostaa ku tahansa
jopa sinä, ainut asia vaan on että korisarjan ostossa pitää olla silmää, mitä tuskin sinulta löytyy. olet ilmeisesti ostanut korisarjan
ladaasi mikä oli lehdessä maailman hienoin ja
sit kun se oli kotona niin se olikin niin helvetin ruma ja sä et osannut asentaa sitä olenko oikeassa?
kolmanneksi koska lehdessä on hehkutettu ns. opel kolmioita?
neljänneksi missä lehdessä/mikä auto on ollut
ruosteinen? ja yleensä hienoja autoja pestään aika usein toisin kun sinä ladaasi, käsin kylläkin!!!
viidenneksi mikä auto on ollut sellanen jolla on
ajettu 300tkm ja remus putkistolla väitetty tulevan 20hv lisää? ilman muutahan kannattaa auto viedä dynoon jos tekee niinkin isoja muutoksia kun vaihtaa vimpan äänenvaimentimen!!
kuudenneksi corsassa ei ollut mitään vikaa, jakkarat oli huonot, millasethan mahtaa sulla olla?
ja lopuksi tollasia sun laisia tosirakentelijoita
todella tarvitaan suomeen lisää...
niin ja muuten koska sun lada on esittelyssä gti:ssä?Saahan sitä jokainen ostaa millaisen korisarjan haluaa ja hyvä jos vielä pitää siitä mutta ei ole kyllä kovinkaan montaa hienoa korisarjaa vielä nähnyt,kauneushan on katsojan silmässä.Omaan autooni en aio laittaa mitään spoilerin lirpakkeita vaan pyrin mahdollisimman yksinkertaiseen ja kevyeen rakennelmaan(lue alkuperäinen) jolloin teho-painosuhde on kohdallaan.Autoni ei tule olemaan gti-lehden sivuilla koska en sitä sinne edes halua.Penkkinä autossani on Recaro, ja tarkoitus lisätä pysymistä siinä vielä 4-pistevöillä, ja turvakaaretkin olisi tarkoitus laittaa jäykistämään koria,koska jousituksen on tarkoitus joustaa eikä korin.Ja vielä mitä rengastukseen tulee harvassa autossa on kunnon renkaat,vanteet ovat kyllä isot mutta renkaat kiinalaisia koska yksinkertaisesti hyvät renkaat maksavat.
Ja mitä corsaan tulee,kaikkein paras lähtökohta on kun auto on valmiiksi mätä,kuten tekstistä ilmeni,pitkäikäiselle korjaamisprosessille.Eikö kannattaisi valita mahdollisimman hyvä aihio (ei läpimätä).Lehdestä kyllä saisi paremman tosiaankin kun panostettaisiin enemmän tekniikkapuolen juttuihin,ne ovat arvokasta tietoa, noista korisarjoista riittäisi kyllä pelkkä kuvakin tai ehkä pieni kuvateksti, ei levikesarjoista tarttisi jauhaa montaa sivua.
Hyvää jatkoa ja "tuunaamisen" iloa kaikille,ei pidä suuttua tositen mielipiteistä. - hehheh
hah kirjoitti:
..oli jo huono! Olen samaa mieltä että kaikkea mitä rahalla saa on ihan tyhmää gti-lehdessä esitellä! Joku joojoo jätkä leijjuu kadetilla jota joku muu on rakentanu, no jess! Ainoo hyvä siinä oli se että projektista oli paljon juttua!
Kyllä siinä on monta "rumaa" levikehässäkkääkin ollut tuossa lehdessä! Ja kun kauneus on katsojan silmissä niin sinnehän pitäisi jokainen levikkeillä varustettu, madallettu ja vielä aluvanteet päästä tuonne! Kun vielä tummennetaan lasit niin jo on gti-peli! Ja koneessa alle 100 heppaa, TERVE!välillä juu tuntuu siltä että kunhan autossa on spoileri, aluvanteet ja sitä on madallettu niin se on niin helvetin hieno että sitä esitellään lehdessä ja ylistetään ja....
ja toiseks, niitten virittämiset on aina suurilta osin rahantuhlausta, Tehoputki, vapaavirtaussuodin ja lastu ja VITUN ISO TURBO HELVETINMOISILLA AHTOPAINEILLA ja sitten on reteetä. halvemmalla ja helpommallakin saa autosta tehoo irti! on se niin vitun hianoo jos putkessa lukee REMUS.. mitä helvetin väliä sillä on onko se remus vai martelius vai viemäriputkesta väsätty "tehari", kunhan se vaan tuo sitä tehoa ym...
- Arg!
On kyllä pistänyt silmään juttujen keveys ja "suomennokset"...muutenkin raapaistaan vain pintapuolisesti ja myyvästi...aika paljon samanlainen lehti on V8(nyt ei saa jenkkimiehet herpaantua)-johtuneeko siitä, että päätoimittaja on sama...onneksi ulkomaisia lehtiä saa hyvin netti...
- zzz
paremman puutteessa.. Harrastushan on Suomessa suhteellisen uusi, joten ehkä parin vuoden päästä ilmestyisi uusi tuuningheebelihiposhogunlehti..
Minua ehkä eniten lehdessä ärsyttää iskän tai Nordian rahoituksella tuunattu auto,tai äitin vanhan kauppakassin saaneet teinit.. Arvostusta saavat nämä itse työllä ja vaivalla tehneet tosimiehet, mutta sen nyt yleensä näkee jo lopputuloksessa.
Terveisiä vaan toimitukseen :) - Puppetmaster
zzz kirjoitti:
paremman puutteessa.. Harrastushan on Suomessa suhteellisen uusi, joten ehkä parin vuoden päästä ilmestyisi uusi tuuningheebelihiposhogunlehti..
Minua ehkä eniten lehdessä ärsyttää iskän tai Nordian rahoituksella tuunattu auto,tai äitin vanhan kauppakassin saaneet teinit.. Arvostusta saavat nämä itse työllä ja vaivalla tehneet tosimiehet, mutta sen nyt yleensä näkee jo lopputuloksessa.
Terveisiä vaan toimitukseen :)Mikä pirun Nordia rahaa antaa? Mulle kans!
Tuon niminen elokuvateatteri oli täällä Tampereella, muttei oo sitäkään enää, kun tuli Plevna. Meenkö sieltä kyseleen?
Älkää nyt pitäkö meikäläistä pilkunnussijana (saatan kyllä hyvinkin olla sellainen), mutta ettei olisi Nordea? Ja sitäpaitsi on sille pankillekin takasin maksettava korkojen kera, tai muuten kyllä lähtee se auto persiin alta myyntiin... Ei sieltäkään rahaa ilman saa.
Rupes vaan häiritsemään...
- mälli
...ostaa lehteä jos ei siitä pidä! :)
- joo-o
gti lehti onminunkin mielestä kasattu hieman heppoisin eväin...tälleen rakentajana itsekin haluaisi enempi kuvia tekniikasta ja lisäksi tarkempaa tietoa mitä sille on tehty ja esim alustan osista sitä että mitä kaikea kyseinen henkilö on kokeillut ja miksi päätynyt valitsemaansa..tulisi hieman helpommaksi se valitseminen kun olisi jotain referenssiä itelleen..
eipä silti omaanikaan en mitään laskusarjoja laita kun sorallakin haluaa viihtyä ja auton käskeminen soralla saa aika hupaisia ilmentymiä halpa sarjalla madalletulla autolla..ei tästäkään saa suuttua:) mutta ei se halpa madallus sarja toimi edes asvaltilla jos radalle "tuunaajan" mieli vetää:))
onhan se kyllä kiva katsella ulkoapäin vetävän näkösillä mimmeillä päällystettyä autoa:) mutta ei se huvia kummempaa ole..jos lehti haluaa vakavaa statusta täytyy tohon tekniikka puoleen panostaa enempi oli ne kone huoneet miten tahansa epäsiistejä tms. tai mikä se syy niitten kuvaamattomuuteen sitten onkin - golffari
Se on kiva piristys ruiske se rento kielenkäyttö ja pieni läpänheitto!!
Ex-v-8 tilaajana sanoisin että todella onnistunutta. v-8 liian konsrvatiivinen.
gti on nuorten miesten lehti, ja se tulee nuorten miesten kielellä!! - opelit pois!
joka lehti sisältävän vain (varsinkin)opeleita ja volkkareita, joka ainakin minun mielestä on oikeasti tylsää. ja sitten on vielä nämä datsun 100a ja saab 96, joille sai oikeasti nauraa ja tuning kohteena muka maukkaan? näköinen ja tehokas almera. jos lehteen pääsyn kriteereinä on madallus, vanteet ja tummennukset, niin eiköhän tämänkin palstan kirjoittelijoiden autoista noin 75%-80% pääsisi tuonne "keeteeii-makasiiniin". ote gti:stä.. aihe:opel omega " jos auto painaa kuin kultaharkko ja sitä KATSOTAAN KUIN KULTAHARKKOA, niin miksei se voisi myös näyttää siltä" siis ihmettelen vaan, kuka kattoo jotain vanhaa opelia kuin kultaharkkoa. ja sitten nämä vertaukset..."auto ilma takaspoileria on kuin vapaudenpatsas ilman soihtua",
"tunkki meni läpi pohjahelmasta kuin saksalaistankit puolasta salamasodassa", "konehuone oli täynnä kuin stockan hullut päivät lauantaina klo 9.01"
parannusta laatuun! - Giulia1300ti & 2000 Berlina
Sinänsä kiva, että joku uskaltaa toimittaa uusia harrastelehtiä, etenkin kun esim. Retro onnistui nousemaan aivan ykköslehdeksi alallaan. Tietysti ulkomaisiin "tuniGn"(heh) lehtiin (maxx ja mitä niitä nyt on) verrattuna GTI on sentään jotenkin asiallinen, muut kun on tyyliä: 20% lasikuituhässäkkä katkastut jouset&kalliit vanteet&kalvolasit&isot bassot&Wundermbaum -Vauxhalleja ja 80 % vannemainoksia pimujen kera.
Ei sen puoleen, tähän mennessä ainoa anti GTI:ssä on kieltämättä ollut ilmainen pimukalenteri, sekin lähinnä vitsimielessä.
Lehden nimikin jo naurattaa tosiharrastajia. 80-lukuisesta teiniautosta kun ei millään saa aitoa Gran Turismo Internationalea (vaikka olisi se i:n edellyttämä Spican mekaaninen Iniezione), aito GTi kun on mallia 50/60-luvun Pegaso, Alfa Romeo 2600>V ja Lancian vastineet, kuten Fulvia coupé HF, Lamborghinilta mm. Espada, Maseratin Ghibli, jne. Omassa entisöintiprojektissani on sentään t ja i, malliston neliovinen 1300 cc "karvalakkimalli" (no, maksoi 6 1300 kuplaa uutena) 98 hv:n vakiohevosilla.
Täytyy myöntää, etten oikein ymmärrä tunign-piirejä. Itse näen autojen virittämisen hieman erilaisena, kuin että hankitaan kivat vanteet ja vaihdekepinnupit sekä sit vielä jotain hiilikuitutarraa kojelautaan. Okei, onhan niitä hurjiakin nähty, mutta aina Eurocarin jälkeen naurattaa ja sitten vakavammin mietyttää, miksi hankkia pari vuotta vanha perhe-Opel ja laittaa siihen vielä jotkut satatonnia kiinni, jotta voi sitten ajaa pillurallia velkaisena. Samalla rahalla voisi vaikka tuoda Italiasta yhden vanhan Maseratin, Alfa 75 Turbon tms. jokaiselle kuukaudelle ja varmasti olisi makeempaa! ;)- _______________
-"aito GTi kun on mallia 50/60-luvun Pegaso, Alfa Romeo 2600>V ja Lancian vastineet"
ensimmäinen ja aito gti on kyllä golf, eikä mikään italo - Kake
_______________ kirjoitti:
-"aito GTi kun on mallia 50/60-luvun Pegaso, Alfa Romeo 2600>V ja Lancian vastineet"
ensimmäinen ja aito gti on kyllä golf, eikä mikään italoKannattaisi tutkia autoalan kirjallisuutta hieman syvällisemmin. Jos tietosi perustuvat GTI-lehden tasoisiin julkaisuihin, voi kommenttisi antaa anteeksi.
- heicci
välillä tuntuu että lehden tekijöiltä puuttuu iso annos ammattitaitoa ja tietämystä kyseisistä asioista, toisin sanoen tuntuu että ne on amatöörejä eikä tiedä autoista läheskään niin paljon kuin pitäis
- mika
älkää olko niin suppeita, antakaa kavereiden tehä lehteä jos haluaa ja niiden lukea ketä kiinnostaa. ei sitä ole pakko kaikkien lukeakaan. jättäkää synnytys naisille se on niiden hommakin...
hauskaa kevättä ja fiilistä kaikille - duuninki
mika kirjoitti:
älkää olko niin suppeita, antakaa kavereiden tehä lehteä jos haluaa ja niiden lukea ketä kiinnostaa. ei sitä ole pakko kaikkien lukeakaan. jättäkää synnytys naisille se on niiden hommakin...
hauskaa kevättä ja fiilistä kaikilleMika puhuu vähän, mutta asiaa.
Annetaan ajan kulkea, kyllä GTi-lehti siitä kehittyy.
GTi-mag on jo nyt nuorille, nuorten ehdoin tehty hyvä lehti.
Nuoret arvostavat lehteä.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192198Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281704Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021207- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31706Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632