Miksi? Antakaa yksi kunnon syy.

Eräs_pettynyt

Miksi luotatte Jumalaan? Itsekin luotin mutta en enää. Uskon että Jumala on olemassa, mutta uskon että Hän ei ole oikeudenmukainen. Hän ei ole reilu. Haaveilin jokin aika sitten papin ammatista, mutta en enää. Miksi palvelisin olentoa, joka vihaa minua? En ole mielestäni tehnyt mitään niin anteeksiantamatonta että isäni tarvitsisi kuolla. Jumala ei vastaa, ei ole reilu eikä rakastava. Tai jos on, se rakkaus ja armo ei koske minua eikä minun perhettäni. Yksinkertaisesti: Jumala vihaa minua ja perhettäni.

En ymmärrä enää niitä jotka luottavat Häneen. Ja tosiaan olen 16v evl tyttö, jos joku miettii. Isäni on 53v ja hän kuolee pian. Jumala on pettänyt luottamukseni täysin. Isä oli hyvä ihminen! Olisi vienyt sitten minut kun kerran niin kovin haluaa minun kärsivän.

4

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootnolopaska

      Menisitkö siitä vittuun?

    • 0la

      Olet liian nuori pohtiaksesi moisia asioita,jokaisen meistä on joskus kuoltava niin sinun kuin minunki,kuin myös tämä ootnolopaska,joka on kehityksestä jälkeenjäänyt,kyllä hänestäkin vielä hyvää lannoitetta tulee.

      • Eräs_pettynyt

        Olen ihan sopivan ikäinen miettimään tätä asiaa. Eli lopeta vähättely. Jos aihe ei kiinnosta niin anna olla. Koko elämäni on ollut täyttä paskaa, joten Jumala vihaa minua.


    • Voi sua. Varmasti kamala suru. Oon ollu samalla paikalla itse. Se sattui valtavasti. Tuntuu pahalta kun läheinen menehtyy. Luopuminen tuntuu pahalta. Mutta Jeesus Kristus on tie taivaaseen, mikä on aidosti hyvä paikka, ja missä ei ole enää kuolemaa. Harmi kun tästä nykyisestä maailmasta vaan täytyy kuolla pois. Harmi kun läheiset pitää menettää. Mutta lohdullista, että Jumalan luona on hyvä olla. Sellanen rauha millasta ei täällä ole. Toki ne jotka tänne jää, tietenkin jää suremaan. Halaisin sua jos olisin siinä. Kyllä sä selviät. Rukoillaan, että isäsi paranisi tai ainakin, että hänellä olisi hyvä olla. Rukoilen myös sinulle rauhaa sisälle. Kaikkea hyvää. <3

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe