Miksi? Antakaa yksi kunnon syy.

Eräs_pettynyt

Miksi luotatte Jumalaan? Itsekin luotin mutta en enää. Uskon että Jumala on olemassa, mutta uskon että Hän ei ole oikeudenmukainen. Hän ei ole reilu. Haaveilin jokin aika sitten papin ammatista, mutta en enää. Miksi palvelisin olentoa, joka vihaa minua? En ole mielestäni tehnyt mitään niin anteeksiantamatonta että isäni tarvitsisi kuolla. Jumala ei vastaa, ei ole reilu eikä rakastava. Tai jos on, se rakkaus ja armo ei koske minua eikä minun perhettäni. Yksinkertaisesti: Jumala vihaa minua ja perhettäni.

En ymmärrä enää niitä jotka luottavat Häneen. Ja tosiaan olen 16v evl tyttö, jos joku miettii. Isäni on 53v ja hän kuolee pian. Jumala on pettänyt luottamukseni täysin. Isä oli hyvä ihminen! Olisi vienyt sitten minut kun kerran niin kovin haluaa minun kärsivän.

4

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ootnolopaska

Menisitkö siitä vittuun?

• 0la

Olet liian nuori pohtiaksesi moisia asioita,jokaisen meistä on joskus kuoltava niin sinun kuin minunki,kuin myös tämä ootnolopaska,joka on kehityksestä jälkeenjäänyt,kyllä hänestäkin vielä hyvää lannoitetta tulee.

• Eräs_pettynyt

Olen ihan sopivan ikäinen miettimään tätä asiaa. Eli lopeta vähättely. Jos aihe ei kiinnosta niin anna olla. Koko elämäni on ollut täyttä paskaa, joten Jumala vihaa minua.

• Voi sua. Varmasti kamala suru. Oon ollu samalla paikalla itse. Se sattui valtavasti. Tuntuu pahalta kun läheinen menehtyy. Luopuminen tuntuu pahalta. Mutta Jeesus Kristus on tie taivaaseen, mikä on aidosti hyvä paikka, ja missä ei ole enää kuolemaa. Harmi kun tästä nykyisestä maailmasta vaan täytyy kuolla pois. Harmi kun läheiset pitää menettää. Mutta lohdullista, että Jumalan luona on hyvä olla. Sellanen rauha millasta ei täällä ole. Toki ne jotka tänne jää, tietenkin jää suremaan. Halaisin sua jos olisin siinä. Kyllä sä selviät. Rukoillaan, että isäsi paranisi tai ainakin, että hänellä olisi hyvä olla. Rukoilen myös sinulle rauhaa sisälle. Kaikkea hyvää. <3

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1710
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1350
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1298
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      850
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      72