Pyysin tarjouksen paikalliselta isolta toimittajalta hinnat maa-aineksille tontille toimitettuna.
Sain tarjouksen... Vastasin että kilpailija tehnyt paremman tarjouksen.
Seuraavana päivänä sain sähköpostiini uuden tarjouksen ja siinä hinta kohdilla. Vastasin viestiin että "Sovittu"(eli mielestäni teimme sopimuksen hinnasta ja toimituksesta)
Seuraavana päivänä tulikin uusi tarjous kun edellisessä oli ollut virhe.
Siinä oli hieman hintaa nostettu.
Meniköhän tämä nyt ihan pykälien mukaan?
Mielestäni tuo tarjous / sopimus oli sitova mihin vastasin että " Sovittu "
Maa-ainesten toimitus
SoraaJAhiekkaa
3
180
Vastaukset
- remppamies1
Sitova ?
Ilmoita säkkipostiin ettei hinta ole sopiva kun sitä muutettu, menee silloin oikein.- IhmetteleeOlli
Kai sinulla nyt jokin muukin kriteeri on kuin hinta ?
- Hiekkaluolamies
Kenties rakeisuus, routimattomuus...tietysti jos tulee maisemalliseen täyttöön, niin edellisillä ei ole niin väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937808
- 403732
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241190
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28993Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31782Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10740