mistä voisi saada LaVey kirjallisuutta?
LaVey kirjat
10
1040
Vastaukset
- LunaNocturne
Kannattaa tilata www.amazon.com : sta Suomesta niitä tuskin saa ihan joka kaupasta. Itse asiassa en ole niitä kertaakaan suomessa nähnyt kaupattavan. Itsekin olen 3 hänen kirjaansa tuolta tilannut...
- dirlandaa
Höpö höpö, jokaisesta suomalaisesta kirjakaupasta (VERKKOkaupasta, tarkoitan) niitä LaVeyn homeisia opuksia saa tilata.
- LunaNocturne
dirlandaa kirjoitti:
Höpö höpö, jokaisesta suomalaisesta kirjakaupasta (VERKKOkaupasta, tarkoitan) niitä LaVeyn homeisia opuksia saa tilata.
Vai niin. amazon.com :sta saa yleensä kirjat halvemmalla. Tietenkin on postikulut, mutta jos tilaa useamman kirjan samalla kertaa niin amazon.com tulee halvemmaksi... En tosin tiedä, minkä hintaisia nuo LaVeyn kirjat ovat niissä "suomalaisissa verkkokaupoissa", joten en varmaksi voi sanoa...
- Howard Levey
Esim. www.suomalainen.com:ista löytyivät edelleen nämä aikansa eläneet opukset:
LaVey, Anton Szandor
Satanic Bible, The
10,60 euroa
(sisältö: plagioitua jatinaa eri lähteistä.)
Satanic Rituals, The
10,30 euroa
(sisältö: itse keksittyjä, pseudohistoriallisia rituaalikaavoja, tosi tylsiä ja kaavamaisia.)
Satanic Witch
17,40 euroa
(sisältö: LaVeyn nais/miesnäkökulman manifesti ja persoonallisuuksien analysointiopas; miesten tulisi LaVeyn mielestä käyttäytyä/pukeutua kuten gangsterit film noir-elokuvissa, naisten kuten ilotyöt/femme fatalet.)
Devil's Notebook, The
13,80 euroa
(LaVeyn pakinoita 70-80-luvuilta. Toistuvana teemana se, kuinka ASLV on niin fiksu ja muut niin tyhmiä.)
Satan Speaks!
16,10 euroa
(Katkera vanhus muistelee, osa 2: 90-luvulla kirjoitettua valittavaa määkinää.)- Tingelitangeli
On aivan pakko huomauttaa, että kaikki vähänkin filosofiaan viittaava kirjallisuus on jo aikaa sitten keksityn toistamista. Kyse on vain siitä, kuka taikoo näteimmän paketin. Minusta on varsin ystävällistä, että herra LaVey on koostanut tällaisen verrattoman katsauksen maailman järkevimmistä ja kiehtovimmista filosofia/uskonto-paloista(TBS). Annetaan siis LaVeyn "jatista" "aikansa eläneiden opuksiensa" sivuilla...!
- Howard the Duck
Tingelitangeli kirjoitti:
On aivan pakko huomauttaa, että kaikki vähänkin filosofiaan viittaava kirjallisuus on jo aikaa sitten keksityn toistamista. Kyse on vain siitä, kuka taikoo näteimmän paketin. Minusta on varsin ystävällistä, että herra LaVey on koostanut tällaisen verrattoman katsauksen maailman järkevimmistä ja kiehtovimmista filosofia/uskonto-paloista(TBS). Annetaan siis LaVeyn "jatista" "aikansa eläneiden opuksiensa" sivuilla...!
Olen kyllä eri mieltä siitä, onko LaVeyn kirjojen sisällössä kyse "maailman järkevimmistä ja kiehtovimmista filosofia/uskonto-paloista". Luulisi maailmasta löytyvän lukuisia runsaammalla sisältörikkaudella varustettuja "paloja" kuin laveylainen "indulgenssi", mutta jääköön nyt tämä "jatina"...
- Typhon
Devil's notebook ja Satan Speaks! olivat huumorimielellä tehtyjä esseitä nykymaailman menosta ja sen sellaista. Laveyn huumoria eivät tosin koskaan oikein ulkopuoliset ymmärtäneet, mikä varmaan johtuu siitä etteivät edes halua.
Itse voisit sen määkinän jättää narikkaan ja kasvaa aikuiseksi. Ei kukaan jaksa lapsellista ininää kuulla kirjoista, joita kukaan ei pahemmin enää edes lue. - Howard
Typhon kirjoitti:
Devil's notebook ja Satan Speaks! olivat huumorimielellä tehtyjä esseitä nykymaailman menosta ja sen sellaista. Laveyn huumoria eivät tosin koskaan oikein ulkopuoliset ymmärtäneet, mikä varmaan johtuu siitä etteivät edes halua.
Itse voisit sen määkinän jättää narikkaan ja kasvaa aikuiseksi. Ei kukaan jaksa lapsellista ininää kuulla kirjoista, joita kukaan ei pahemmin enää edes lue.Oho, sinäkö täällä yhtäkkiä otat asiaksesi päättää kuka saa kommentoida ja mitä?
Ko. esseet ovat etupäässä katkeroituneen misogynistin valitusta siitä, kuinka kaikki eivät huomaa, kuinka briljantti yksilö minä olen. Misantroopiksi LaVeyllä oli kumman kiihkeä tarve olla esillä, tavalla tai toisella. Mainituissa kirjoissa on mukana on myös jokseenkin tietämätöntä ja pinnallista sosiopoliittista kommentaaria, jonka sosiaalisempi ajatteleva yksilö jättää omaan arvoonsa.
Ja jos nämä LaVeyn naisten kusiset alushousut-fetisismiä ylistävät kirjoitukset ovat huumoria, niin kai sitten...
Alkuperäinen kommenttini oli muuten ennen kaikkea vastaus kysymykseen "mistä LaVeyn kirjoja saa". Ajattelin myös mainita omakohtaisia lukukokemuksia samalla, ettei menisi mainostamiseksi.
- Kinosti...
Kinosti...
- mks5
hmmmh,eiks satanistin uskoon nimenomaan kuulu se että hyvä ja paha on jokaisessa itsessään,kunnnioitetaan toisia liiankin pitkälle kunnes omaareviririään saa puolustaa,omat polut ja jalat maassa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135