LaVey kirjat

minä, suuri

mistä voisi saada LaVey kirjallisuutta?

10

1015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LunaNocturne

      Kannattaa tilata www.amazon.com : sta Suomesta niitä tuskin saa ihan joka kaupasta. Itse asiassa en ole niitä kertaakaan suomessa nähnyt kaupattavan. Itsekin olen 3 hänen kirjaansa tuolta tilannut...

      • dirlandaa

        Höpö höpö, jokaisesta suomalaisesta kirjakaupasta (VERKKOkaupasta, tarkoitan) niitä LaVeyn homeisia opuksia saa tilata.


      • LunaNocturne
        dirlandaa kirjoitti:

        Höpö höpö, jokaisesta suomalaisesta kirjakaupasta (VERKKOkaupasta, tarkoitan) niitä LaVeyn homeisia opuksia saa tilata.

        Vai niin. amazon.com :sta saa yleensä kirjat halvemmalla. Tietenkin on postikulut, mutta jos tilaa useamman kirjan samalla kertaa niin amazon.com tulee halvemmaksi... En tosin tiedä, minkä hintaisia nuo LaVeyn kirjat ovat niissä "suomalaisissa verkkokaupoissa", joten en varmaksi voi sanoa...


    • Howard Levey

      Esim. www.suomalainen.com:ista löytyivät edelleen nämä aikansa eläneet opukset:

      LaVey, Anton Szandor
      Satanic Bible, The
      10,60 euroa
      (sisältö: plagioitua jatinaa eri lähteistä.)

      Satanic Rituals, The
      10,30 euroa
      (sisältö: itse keksittyjä, pseudohistoriallisia rituaalikaavoja, tosi tylsiä ja kaavamaisia.)

      Satanic Witch
      17,40 euroa
      (sisältö: LaVeyn nais/miesnäkökulman manifesti ja persoonallisuuksien analysointiopas; miesten tulisi LaVeyn mielestä käyttäytyä/pukeutua kuten gangsterit film noir-elokuvissa, naisten kuten ilotyöt/femme fatalet.)

      Devil's Notebook, The
      13,80 euroa
      (LaVeyn pakinoita 70-80-luvuilta. Toistuvana teemana se, kuinka ASLV on niin fiksu ja muut niin tyhmiä.)

      Satan Speaks!
      16,10 euroa
      (Katkera vanhus muistelee, osa 2: 90-luvulla kirjoitettua valittavaa määkinää.)

      • Tingelitangeli

        On aivan pakko huomauttaa, että kaikki vähänkin filosofiaan viittaava kirjallisuus on jo aikaa sitten keksityn toistamista. Kyse on vain siitä, kuka taikoo näteimmän paketin. Minusta on varsin ystävällistä, että herra LaVey on koostanut tällaisen verrattoman katsauksen maailman järkevimmistä ja kiehtovimmista filosofia/uskonto-paloista(TBS). Annetaan siis LaVeyn "jatista" "aikansa eläneiden opuksiensa" sivuilla...!


      • Howard the Duck
        Tingelitangeli kirjoitti:

        On aivan pakko huomauttaa, että kaikki vähänkin filosofiaan viittaava kirjallisuus on jo aikaa sitten keksityn toistamista. Kyse on vain siitä, kuka taikoo näteimmän paketin. Minusta on varsin ystävällistä, että herra LaVey on koostanut tällaisen verrattoman katsauksen maailman järkevimmistä ja kiehtovimmista filosofia/uskonto-paloista(TBS). Annetaan siis LaVeyn "jatista" "aikansa eläneiden opuksiensa" sivuilla...!

        Olen kyllä eri mieltä siitä, onko LaVeyn kirjojen sisällössä kyse "maailman järkevimmistä ja kiehtovimmista filosofia/uskonto-paloista". Luulisi maailmasta löytyvän lukuisia runsaammalla sisältörikkaudella varustettuja "paloja" kuin laveylainen "indulgenssi", mutta jääköön nyt tämä "jatina"...


      • Typhon

        Devil's notebook ja Satan Speaks! olivat huumorimielellä tehtyjä esseitä nykymaailman menosta ja sen sellaista. Laveyn huumoria eivät tosin koskaan oikein ulkopuoliset ymmärtäneet, mikä varmaan johtuu siitä etteivät edes halua.

        Itse voisit sen määkinän jättää narikkaan ja kasvaa aikuiseksi. Ei kukaan jaksa lapsellista ininää kuulla kirjoista, joita kukaan ei pahemmin enää edes lue.


      • Howard
        Typhon kirjoitti:

        Devil's notebook ja Satan Speaks! olivat huumorimielellä tehtyjä esseitä nykymaailman menosta ja sen sellaista. Laveyn huumoria eivät tosin koskaan oikein ulkopuoliset ymmärtäneet, mikä varmaan johtuu siitä etteivät edes halua.

        Itse voisit sen määkinän jättää narikkaan ja kasvaa aikuiseksi. Ei kukaan jaksa lapsellista ininää kuulla kirjoista, joita kukaan ei pahemmin enää edes lue.

        Oho, sinäkö täällä yhtäkkiä otat asiaksesi päättää kuka saa kommentoida ja mitä?

        Ko. esseet ovat etupäässä katkeroituneen misogynistin valitusta siitä, kuinka kaikki eivät huomaa, kuinka briljantti yksilö minä olen. Misantroopiksi LaVeyllä oli kumman kiihkeä tarve olla esillä, tavalla tai toisella. Mainituissa kirjoissa on mukana on myös jokseenkin tietämätöntä ja pinnallista sosiopoliittista kommentaaria, jonka sosiaalisempi ajatteleva yksilö jättää omaan arvoonsa.

        Ja jos nämä LaVeyn naisten kusiset alushousut-fetisismiä ylistävät kirjoitukset ovat huumoria, niin kai sitten...

        Alkuperäinen kommenttini oli muuten ennen kaikkea vastaus kysymykseen "mistä LaVeyn kirjoja saa". Ajattelin myös mainita omakohtaisia lukukokemuksia samalla, ettei menisi mainostamiseksi.


    • Kinosti...

      Kinosti...

    • mks5

      hmmmh,eiks satanistin uskoon nimenomaan kuulu se että hyvä ja paha on jokaisessa itsessään,kunnnioitetaan toisia liiankin pitkälle kunnes omaareviririään saa puolustaa,omat polut ja jalat maassa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1631
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1289
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1277
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe