Heräsin yöllä outoon ääneen, se oli pitkä kimeä ja naukuva ääni, mikä toistui 10 sekunnin välein. Se oli voimakas ja kuului todennäköisesti yläpohjasta tai katolta. Kummitusmainen valittava ääni kuin nälkä tai kutsu ja se kesti parikymmentä minuuttia.
Aave se ei todennäköisesti ollu, mutta sen outous joka tapauksessa valpastutti yön hiljaisuudessa.
Kesämökillä kummittelee
25
702
Vastaukset
- äänensuuntavoipettää
Jokin lintu, kettu on voinut olla.
- musta.palstalainen
Lepakko varmaan.
- seonkohtamenoa
Kuolema siellä pöllyttelee välipohjan puruja.
Enää ei aspiriinit auta. - henrjii
kissillä ei ole kiima mennyt ohi
- Hirretparrutnaukuu
Välipohjan kattoparrut ovat antamassa periksi ja koko katto tai osa siitä romahtaa lähiviikkojen aikana. Nyt jos koskaan on kuntokartoitus paikallaan. Mutta mieluummin niin, että kattoa ei tutkita altapäin, ei ainakaan moottorisahaa apuna käyttäen.
- eiolemystistä
Pitkän aikaa tätä palstaa seuranneena veikkaisin, että se ääni taitaa kuulua omasta päästä.
- osaatteko.selittää
Pää pää huminaa joskus vinkuu, ei se ollut unta koska heräsin, onko kukaan kuullut pirunviulusta mutta ei sekään ollut kuolemankello pitää erillaista ääntä. Koska vähän peloitti en lähtenyt tutkimaan joten jäi mystiseksi luokkaan epätodelliset tapahtumat.
- Ota_selvää
osaatteko.selittää kirjoitti:
Pää pää huminaa joskus vinkuu, ei se ollut unta koska heräsin, onko kukaan kuullut pirunviulusta mutta ei sekään ollut kuolemankello pitää erillaista ääntä. Koska vähän peloitti en lähtenyt tutkimaan joten jäi mystiseksi luokkaan epätodelliset tapahtumat.
Äänistä kännykällä, jos äänet ilmestyvät vielä uudelleen. - Ehkä asiantuntijoita voi löytyä ja joku osaa kertoa mistä äänet ovat lähtöisin.
- auuuuuh
Korppis suanunna orgasmin mökillään.
- tökstökstökssököks
melkein. saanut. yksin.mielikuvituksessa. sen selkä sökö ei pysty pariutuu ja piirakka kaulimest patterit loppu.
- haunting
http://dome.fi/wp-content/uploads/s/f/editor/images/ring292929.jpg
Olisikohan se mahdollisesti ollut tämä?- yjäkkispossuuuuu
Aina hirvityksellä availeepi näitä linkkejä että mikä sieltä taas kuvaruudulle ILMESTYYPI ! !
- ent.siivoojaparka
Lehtopöllö? Luulisin.
- vamp.irella
Liito-orava? Joku elukka lentävä
Eräänä yönä mökillä yksin ollessani kamarin seinän takan oli joku, sellainen hankaava ääni, se oli aika kova kun heräsin siihen, en yleensä pelkää yksinkään mökkeillessäni. Otin otsalampun ja taskulampun, menin katsomaan, uskoisin että olivat pihalla usein käyvä supikoirapariskunta, kaksi karvaista otusta lähti pakoon, ihme että ehdin näkemään ne.
Toisella kertaa säikähdin yksin ollessani aika lailla, aamu-yöllä kolmen maissa joku jyskytti oveen, sitä kesti kauan, en avannut ovea, valot olivat sammutettuna, olin ihan hiljaa, viimein hakkaaminen loppui. En vieläkään tiedä kuka oli, ei minulle mitään pelkoa jäänyt, huomenna taas lähden mökkeilemään, ainakin seuraavan yön olen yksin.- SellastaAskaa
Tossa viime keväänä mökkeillessä oli itelläkin myös vähä jännitystä. Heti ensimmäisenä yönä alkoi kuulua makkarin yläpohjasta raapivia ja murahtelevia ääniä. Elikkäs tasan tarkkaan puisen panelikaton toisella puolella on kymmenen sentin tila joka on täynnä villaa ja sen päällä ulkokatto. Ja sieltä välistä kuului hitaan varmaa raapimista ja koiramaista murinaa.
Tietääkö joku mitä sieltä löytyi?- Matuihin-viittaa
Pakolainen piilossa.
Onneksi luin ketjun läpi, on jo toista vuotta vanha. Ajattelin kirjoittaa omista kokemuksistani mutta siellähän ne jo olivatkin. Saman asian olisin kirjoittanut nytkin koska tuon jälkeen ei ole mitään pelottavaa sattunut.
Kissatkin voivat mennä melkein mihin vain missä on vähänkään tilaa, niillä voi olla hyvin monivivahteista ääntelyä.- ukkelihko
Tällä mökillä ei kummittele, vaikka ääniä kuuluukin. Lepakoita on välikatossa, seillä ne välillä rapistelevat. Kun lokki kävelee peltikatolla, tulee kivaa ääntä. Kerran oli talon alla näätä. Sopivalla tuulella eräs koivunoksa hieman koputtelee räystään laitaan. Iltahämärissä supikoirat koluavat rantapusikoissa, mutta eivät, ehkä ulkovalon vuoksi, tule asunnolle. Viime talvena yöllä kävi metsäpeura kääntymässä portaiden päällä - kuulin kyllä mutten jaksanut nousta vuoteesta katsomaan - aamulla jäljistä tunnistin. Ai niin, vielä tuo orava tekee kiusaa, kun käy varastamassa välipohjasta villoja pesänrakennusaineiksi. Mukavaa asua lähellä luontoa.
- Himmelsauge
Monilla petolinnuilla on naukuva ääni esim. pöllöillä, haukkoilla..
Juuri kun kissa naukuisi, öisin kuulee helposti. Kun järkeään käyttää ei se voi muu olla. Luonto on ihmeellinen ja mukava harrastus sen seuraaminen. Minun äiti oli innokas lintujen seuraaja 😌 Yleensä pois mennyt lähisukulainen ei tarvitse olla yö sama voi olla päivällä.
No, kesämökiltä sentään voi lähteä pois. Pahempi, jos vakiasunnossa kummittelee. Itse heräillyt outoon murisevaan, rohisevaan, korisevaan tai sen tapaiseen ääneen. Heti herättyäni ääni loppuu ja nukahdettuani saatan taas uudelleen herätä samaan ääneen. Turha edes yrittää selvittää äänen lähdettä, kun sitä ei kuulu hereillä ollessani. Olisiko sen verran arka kummitus.
entinenmiäs kirjoitti:
No, kesämökiltä sentään voi lähteä pois. Pahempi, jos vakiasunnossa kummittelee. Itse heräillyt outoon murisevaan, rohisevaan, korisevaan tai sen tapaiseen ääneen. Heti herättyäni ääni loppuu ja nukahdettuani saatan taas uudelleen herätä samaan ääneen. Turha edes yrittää selvittää äänen lähdettä, kun sitä ei kuulu hereillä ollessani. Olisiko sen verran arka kummitus.
Hyvin tavallista. Hyvä meedio voi auttaa mutta myös sinä itse sano mitä pidät äänestä. Tietenkin voi olla ääniä sieltä ja siihen tarvitaan ammattilaisia.
Yritä itse.xx9 kirjoitti:
Hyvin tavallista. Hyvä meedio voi auttaa mutta myös sinä itse sano mitä pidät äänestä. Tietenkin voi olla ääniä sieltä ja siihen tarvitaan ammattilaisia.
Yritä itse.Meedio?
Lakkaa hupsimasta. Meedio kuorsaamisen tutkimiseen?
Kummallisia pörähdyksiä kuulu minunkin peittoni alta monesti öisin. Joskus pitkiäkin, aivan kuin joku hyräilisi matalan haikealla äänellä.
- Ounoujees
Minäkin heräsin tänä aamuna ihan samanlaiseen ääntelyyn. Nousin heti ylös ja hetken päästä selvisi mistä oli kyse. Kiinan presidentti oli saapunut Hki-Vantaalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663