kuinka vanhalla renkaalla uskaltaa?

dotselville

Kuinka vanhaa tubeles rengasta uskaltaa käyttää?, pintaa olis mutta epäilys renkaan ikä ei ole vielä tiedossa tarvii tutkia vielä tuo DOT luku. Ilmeisesti rengas kovettuu mutta on esim.renkaan hajoamis vaaraa iästä johtuvaa?? Ja vaikuttaako kumpi rengas on..

5

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Motonomi

Jos siinä ei näy mitään halkeamia ei hajoamaisvaaraa ole. Märän kelin pito saattaa olla onneton. Eli varovasti märällä pinnalla. Riippuu vähän säilytyksestä. Jos rengas on ollut auringolta suojattuna viileässä, voi olla ihan kelpoinen. Itse ajelin loppuun käyttämättömän 8 vuotta vanhan Metzelerin ilman ongelmia. Ehti olla kaksi kesää alla.

• Kuten myös itselläni, Metzeleri kestää käyttöä...oikea varastointi lämpötila ja pois auringosta, kyllä kestää. Sateella ja kylmällä kelillä varovaisemmin...etunen kestänyt hyvin, Metzeler lasertec 19", 2008 asennettu, kesällä/syksyllä menee kyllä pinnanpuolesta nyt vaihtoon...samanlaiseen...

• 1/1 Peitto pyörän päällä, joka suojaa myös renkaat auringonpaahteelta kesäkuumalla, suojaa myös muoveja, plexejä, maalipintaa ja pitkäkyntisiä vastaan...

• kukkopoikaZX

Kysytään sitä kellä lienee wanhin tubeles rengas käytössä?

• mppertty

Mahtaako tuo 12vuotta vanha olla vielä hyvä kun ei muuten ole kulunut?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1836
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      106
      931
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe