Näin silmissäni jälleen areenan, härkätaistelijan ja raivoisan, pelokkaan härän. Olin nähnyt ja kokenut tuota samaa fantasiaa aina lapsesta lähtien. Tällä kertaa en samaistunut matadoriin vaan härkään. Olin väsynyt, makasin hiekalla ja saatoin vain alistuneena odottaa sisuksiini työntyvää miekkaa. Juuri silloin puhelimeni soi.
”Kaisuli täällä, mihin oikein lähdit?” Hän piti pienen tauon ja lisäsi epävarmalla äänellä, ”luulin, että tiesit”. ”Miten olisin voinut tietää”, kysyin. ”En ole koskaan tavannut ketään sinunlaistasi”. Olin pienen hetken vaiti ja lisäsin: ”Jolla on salainen virhe”. ”Mistäpä niistä virheistä koskaan tietää, salaisista varsinkaan. Saattaapa sellainen paljastua vieläpä itsestäsi”, Kaisuli vastasi ja lisäsi: ”Ei kai tämä pikkujuttu nyt kauppoihin vaikuta. Kaupantekotilaisuus on sovittu huomiseksi klo 11 myyjän pankkiin”. ”Pidetään kiinni siitä mitä ollaan sovittu, ja tuota, vieläkö olisi mahdollisuus yöpyä siellä kohteessa? minulla ei ole hotellia ja on aika myöhä”. Kaisuli vastasi hänelle ominaisella tummalla, matalalla ja seksikkään käheällä äänellään: ”Vuode odottaa täällä sinua”.
Matador, osa 3
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem402750- 181586
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k261252Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3411163- 601121
- 48943
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20919- 46828
- 45800
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo61794