Putkiradion korjaus?

Radisti

Omistan komean putkiradion, jonka ULA-vastaanotto lakkasi toimimasta. Missä tuon voisi mahdollisesti korjauttaa ?

11

2960

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovatkin

ainoita laitteita nykyään joita voi vielä korjata? Lähimpään TV- radiokorjaamoon.

• Anonyymi

Lyllä putkirdion korjas on ikääntyneiden harrastelijoiden hommia ei nykyiset korjaajat ymmärrä putkiradosta juuri mitään. olen niitä korjannut nuorempana mutta nyt ei kannata kun menee veroihin kaikki tulot eläkeläiseltä

• korjaaja

Kyllä korjata voi mutta ei ehkä joka paikassa.

• Ula-

etupään putkia, hehkuuko ne. Toinen asia, mitä voit katsoa, eli onko jostain putkesta tullut "ylioppilas" eli putkeen on tullut valkoinen yläosa, "hattu", kun se on saanut ilmaa...

Kolmas juttu: Nostele putkia ylös ja painele takaisin, saattaa olla kontaktihäiriö putken kannassa.
        Jos nämä ei auta, on aika kiikuttaa se asiantuntevaan korjaamoon. Minäkin olen käytettävissä Joensuun seudulla.

• Anonyymi
        Ula- kirjoitti:

etupään putkia, hehkuuko ne. Toinen asia, mitä voit katsoa, eli onko jostain putkesta tullut "ylioppilas" eli putkeen on tullut valkoinen yläosa, "hattu", kun se on saanut ilmaa...

Kolmas juttu: Nostele putkia ylös ja painele takaisin, saattaa olla kontaktihäiriö putken kannassa.
        Jos nämä ei auta, on aika kiikuttaa se asiantuntevaan korjaamoon. Minäkin olen käytettävissä Joensuun seudulla.

Vieläkö huollat putkiradioita Joensuun seudulla?

• Anonyymi
        Ula- kirjoitti:

Minuakin kiinnostaisi saada huoltoa vanhalle Helvarille. Vielä olet maisemissa?

• Anonyymi

• Tubemanfreak

Minkä ikäinen kampe, eli onko siinä edes Ulaa. Jos on, niin se on ensimmäinen vasemmalta putki, ECC 85. Niitä saa. Mulla olis muutama NOS Telefunken, ja Philips.

• Tubemantreak

Enpä nostelis putkia ylös/alas sähköt päällä, heh.

• SS_
    • Entinen korjaaja

Aikanaan yleisimpiä vikoja:
      - putki ECC 85
      - Ula painikkeen liuku poikki näppäinmekanismista
      - Ulan narusysteemi poikki, joka liikuttaa sydämiä kahden kelan sisällä

Loput viat yksittästapauksia ja vaatii asiantuntevan vianetsinnän.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1577
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      12
      1460
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1390
    4. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      69
      1260
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      104
      1199
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1150
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      257
      972
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      971
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      925
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      907
    Aihe