Omistan komean putkiradion, jonka ULA-vastaanotto lakkasi toimimasta. Missä tuon voisi mahdollisesti korjauttaa ?
Putkiradion korjaus?
11
2801
Vastaukset
- ovatkin
ainoita laitteita nykyään joita voi vielä korjata? Lähimpään TV- radiokorjaamoon.
- Anonyymi
Lyllä putkirdion korjas on ikääntyneiden harrastelijoiden hommia ei nykyiset korjaajat ymmärrä putkiradosta juuri mitään. olen niitä korjannut nuorempana mutta nyt ei kannata kun menee veroihin kaikki tulot eläkeläiseltä
- korjaaja
Kyllä korjata voi mutta ei ehkä joka paikassa.
- Ula-
etupään putkia, hehkuuko ne. Toinen asia, mitä voit katsoa, eli onko jostain putkesta tullut "ylioppilas" eli putkeen on tullut valkoinen yläosa, "hattu", kun se on saanut ilmaa...
Kolmas juttu: Nostele putkia ylös ja painele takaisin, saattaa olla kontaktihäiriö putken kannassa.
Jos nämä ei auta, on aika kiikuttaa se asiantuntevaan korjaamoon. Minäkin olen käytettävissä Joensuun seudulla. - Anonyymi
Ula- kirjoitti:
etupään putkia, hehkuuko ne. Toinen asia, mitä voit katsoa, eli onko jostain putkesta tullut "ylioppilas" eli putkeen on tullut valkoinen yläosa, "hattu", kun se on saanut ilmaa...
Kolmas juttu: Nostele putkia ylös ja painele takaisin, saattaa olla kontaktihäiriö putken kannassa.
Jos nämä ei auta, on aika kiikuttaa se asiantuntevaan korjaamoon. Minäkin olen käytettävissä Joensuun seudulla.Vieläkö huollat putkiradioita Joensuun seudulla?
- Anonyymi
Ula- kirjoitti:
Jos nämä ei auta, on aika kiikuttaa se asiantuntevaan korjaamoon. Minäkin olen käytettävissä Joensuun seudulla.Minuakin kiinnostaisi saada huoltoa vanhalle Helvarille. Vielä olet maisemissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minuakin kiinnostaisi saada huoltoa vanhalle Helvarille. Vielä olet maisemissa?
Ihan kuka tahansa ei saa korjailla, joten kannattaa tarkistaa taustat.
https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/4263842
- Tubemanfreak
Minkä ikäinen kampe, eli onko siinä edes Ulaa. Jos on, niin se on ensimmäinen vasemmalta putki, ECC 85. Niitä saa. Mulla olis muutama NOS Telefunken, ja Philips.
- Tubemantreak
Enpä nostelis putkia ylös/alas sähköt päällä, heh.
- SS_
Korjausmusaa
http://www.youtube.com/watch?v=n8d41RFKxn4 - Entinen korjaaja
Aikanaan yleisimpiä vikoja:
- putki ECC 85
- Ula painikkeen liuku poikki näppäinmekanismista
- Ulan narusysteemi poikki, joka liikuttaa sydämiä kahden kelan sisällä
Loput viat yksittästapauksia ja vaatii asiantuntevan vianetsinnän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372401
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla362336- 951721
Olen aina vain
Ihmeissäni siitä että oletko niin tosissani minusta? Mitä muut ajattelisi meistä?511280Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?841246Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau51165Kansanedustaja Teemu Keskisarja ei osallistu Linnan juhliin vaan natsikulkueeseen
Kerääkö poliisi taas natsiliput pois osallistujilta?266989- 52966
Kumpi teistä rakastui ensin?
Sinä vai kaipaamasi henkilö (jos siis tunteet ovat molemminpuolisia)? Tai jos kyse ei ole vielä rakkaudesta, niin kumpi36737- 27710