Hei,
tarvitsisin pikaista apua! Minullaon suomi24 -sähköposti, joka on toiminut yli kymmenen vuotta moiteettomasti. Nyt kun minun pitäisi ottaa postista yksi tehtävä, saapuneet viestit eivät aukea teksteineen.
Viesti kyllä aukeaa, mutta tekstillä: tässä viestissä ei ole näytettävää sisältöä. Tämän lisäksi saan viestejä, joissa on tuntematon lähettäjä, mutta viestissä ei sisältöä.
Olen päivittänyt selaimeni, mutta ongelma jatkuu.
Osaisko joku viisas neuvoa?
Sähköposti ei aukea
13
616
Vastaukset
- moi12345
täällä sama homma!
- viikonloppuvapaa
Yleensä kaikenlaiset ongelmat tulevat kuntoon, jos ei ennemmin niin maanantaina kun joku asioista tietävä tulee hommiin ja "kääntää oikeata kytkintä".
9.4.2016.
juu, sama vika minun sähköpostissa.ei aukea, ei näytettävää sisältöä. uskoisin asian korjaantuvan maanantaihin mennessä. harmi !- juudo
JEP! Sama juttu minullakin. Ois ihan KIVA saada noi postit auki!!! Toivottavasti asia saadaan korjattua mahdollisimman nopeasti!!!
- kiireetloppuivat
Ei toimi yahookaan. Pitäisi palautta tänään yksi homma, mutta on jumissa postilaatikossa :D
Vaihdoin salasanan niin alkoi s-posti toimimaan
Ei toimi vieläkään???????
Ei perkele!!!!!aukeaako se ollenkaan siis suomi24 ja mukaan ei tiedota!!!
Missä vika???- Määkiä
Sama täällä. Laitoin ylläpidolle viestiä. Toivottavasti kekivät ratkaisun. Mulle on kanssa tullut noita nimettömiä otsikottomia viestejä ja aika paljon näitä huijausjuttuja että olen muka voittanut jotain.
Ei näy viestit ei... >:(
Onko kellään uutta tietoa??
Kauan vielä joudutaan odottamaan
Vai tuleeko ollenkaan kuntoon???
Varmasti menee maanantaille
Perkele- lkmjnhbgvf
hotmail on perCstä!
vitun pasga saatana....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2206687Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442897- 442347
- 972184
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382051Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2321500- 861489
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131376Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71325Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3881281