Sähköposti ei aukea

eitietokonenörtti

Hei,
tarvitsisin pikaista apua! Minullaon suomi24 -sähköposti, joka on toiminut yli kymmenen vuotta moiteettomasti. Nyt kun minun pitäisi ottaa postista yksi tehtävä, saapuneet viestit eivät aukea teksteineen.
Viesti kyllä aukeaa, mutta tekstillä: tässä viestissä ei ole näytettävää sisältöä. Tämän lisäksi saan viestejä, joissa on tuntematon lähettäjä, mutta viestissä ei sisältöä.

Olen päivittänyt selaimeni, mutta ongelma jatkuu.

Osaisko joku viisas neuvoa?

13

713

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moi12345

täällä sama homma!

• viikonloppuvapaa

Yleensä kaikenlaiset ongelmat tulevat kuntoon, jos ei ennemmin niin maanantaina kun joku asioista tietävä tulee hommiin ja "kääntää oikeata kytkintä".

• 9.4.2016.
      juu, sama vika minun sähköpostissa.ei aukea, ei näytettävää sisältöä. uskoisin asian korjaantuvan maanantaihin mennessä. harmi !

• juudo

JEP! Sama juttu minullakin. Ois ihan KIVA saada noi postit auki!!! Toivottavasti asia saadaan korjattua mahdollisimman nopeasti!!!

• kiireetloppuivat

Ei toimi yahookaan. Pitäisi palautta tänään yksi homma, mutta on jumissa postilaatikossa :D

• Vaihdoin salasanan niin alkoi s-posti toimimaan

• Jaa eipä se kauan toiminukkaan....

• Ei toimi vieläkään???????

• Ei perkele!!!!!aukeaako se ollenkaan siis suomi24 ja mukaan ei tiedota!!!
      Missä vika???

• Määkiä

Sama täällä. Laitoin ylläpidolle viestiä. Toivottavasti kekivät ratkaisun. Mulle on kanssa tullut noita nimettömiä otsikottomia viestejä ja aika paljon näitä huijausjuttuja että olen muka voittanut jotain.

• Ei näy viestit ei... >:(

• Onko kellään uutta tietoa??
      Kauan vielä joudutaan odottamaan
      Vai tuleeko ollenkaan kuntoon???
      Varmasti menee maanantaille
      Perkele

• lkmjnhbgvf

hotmail on perCstä!
      vitun pasga saatana....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7795
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5891
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5370
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5273
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4612
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      107
      2313
    7. Ei välimatka meitä erottanut

Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      3
      1196
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1165
    9. Kohta taas mesikämmeneen

Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1016
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      964
    Aihe