miten servata ope

pikkuella

oon 5 luokalla oleva tyttö.luokan opettajani on kamala.kerron pikku tarinan eilisestä

9

1444

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuella

puhelin ei antanu kirjottaa kaikkee nii tössä loppu viesti;

eli täs on eilisen tarina

oon tarinan Ella mun bff on Miisa ja ope Reino. nimet vaihettu

~ Miisa oli ollu kipeä ja kunhän vihdoin tuli kouluun oli jo perjantai. oltiin oltu koulus jo noin 2h ja välkkä oli just loppumassa.Mulla oli käsidesiä taskussa ja annoin Miisalle vahingossa liikaa ja Miisa tiputteli sitä vahingossa vähän lattialle. Meän ope Reino tuli just sillo luokkaan ja sanotaan nyt vaikka Kalle nii Kalle meni sanoon opelle et: "Reino, Reino. Ella ja Miisa tiputti käsidesiä tohon". Noh meän ope ei tosta tykänny ja se sano tosi ikävällä äänellä: "hmm. heti kun Miisa tulee kouluun nii Ella alkaa heti tekeen tyhmyyksiä Miisan kanssa, yrittävät olla hauskoja tekemällä tahallaan pöhkösti"

toi oli ihan kamalaa enkä tienny mitä vastaisin joten olin hiljaa:( oon aika raukkis ko en osaa panna vastaan nii voiko joku pliide kertoo miten esim tollasessa tilaanteessa sais servattua ja suljettua open turvan?

jotain hyvii kiitos jo etuköteen kaikille jotka viittii lukee ja vastata:3

• Anonyymi

sano näin: noni mörkö etkö itse ole ikinä tiputanut käsidesiä. miksi tämä lattia on tahmea olisikohan käsidesiä

• huoneenpölyhiukkaset

Kannattaa muistaa, että oot valtion laitoksessa, etkä yksityiskoulussa, joten lähinnä varmaan pitää opetella tulla toimeen, muutenhan saat vaan turhaa jälki-istuntoa. Kannattaa varmasti opiskella ja ottaa itelle hyviä numeroita, kun koulutus kuitekin tuo sitä vaurautta.

• Eiherranjumala

Kannattais ihan ensimmäiseks vaan keskittyä siellä äidinkielen tunnilla..

• Anonyymi

Olen kyllä ihan samaa mieltä. Ei kannata pelleillä koulussa vaan keskittyä niihin koulu hommiin.

• Kyssss

..L

• Aiddddds

Kysy ensin onko opella muijaa jos se sanoo joo sano hänelle vasen käsi ei lasketa

• ebinroast

kun ope sanoo ole hiljaa älä häiritse mun puhumista vastaa että älä sä häiritse mun puhumista

• Anonyymi

Noin tekee nenäkäs pikkutyttö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2556
    2. 148
      2234
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2202
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1603
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1536
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      286
      1432
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe