miten servata ope

pikkuella

oon 5 luokalla oleva tyttö.luokan opettajani on kamala.kerron pikku tarinan eilisestä

9

1484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkuella

puhelin ei antanu kirjottaa kaikkee nii tössä loppu viesti;

eli täs on eilisen tarina

oon tarinan Ella mun bff on Miisa ja ope Reino. nimet vaihettu

~ Miisa oli ollu kipeä ja kunhän vihdoin tuli kouluun oli jo perjantai. oltiin oltu koulus jo noin 2h ja välkkä oli just loppumassa.Mulla oli käsidesiä taskussa ja annoin Miisalle vahingossa liikaa ja Miisa tiputteli sitä vahingossa vähän lattialle. Meän ope Reino tuli just sillo luokkaan ja sanotaan nyt vaikka Kalle nii Kalle meni sanoon opelle et: "Reino, Reino. Ella ja Miisa tiputti käsidesiä tohon". Noh meän ope ei tosta tykänny ja se sano tosi ikävällä äänellä: "hmm. heti kun Miisa tulee kouluun nii Ella alkaa heti tekeen tyhmyyksiä Miisan kanssa, yrittävät olla hauskoja tekemällä tahallaan pöhkösti"

toi oli ihan kamalaa enkä tienny mitä vastaisin joten olin hiljaa:( oon aika raukkis ko en osaa panna vastaan nii voiko joku pliide kertoo miten esim tollasessa tilaanteessa sais servattua ja suljettua open turvan?

jotain hyvii kiitos jo etuköteen kaikille jotka viittii lukee ja vastata:3

• Anonyymi

sano näin: noni mörkö etkö itse ole ikinä tiputanut käsidesiä. miksi tämä lattia on tahmea olisikohan käsidesiä

• huoneenpölyhiukkaset

Kannattaa muistaa, että oot valtion laitoksessa, etkä yksityiskoulussa, joten lähinnä varmaan pitää opetella tulla toimeen, muutenhan saat vaan turhaa jälki-istuntoa. Kannattaa varmasti opiskella ja ottaa itelle hyviä numeroita, kun koulutus kuitekin tuo sitä vaurautta.

• Eiherranjumala

Kannattais ihan ensimmäiseks vaan keskittyä siellä äidinkielen tunnilla..

• Anonyymi

Olen kyllä ihan samaa mieltä. Ei kannata pelleillä koulussa vaan keskittyä niihin koulu hommiin.

• Kyssss

..L

• Aiddddds

Kysy ensin onko opella muijaa jos se sanoo joo sano hänelle vasen käsi ei lasketa

• ebinroast

kun ope sanoo ole hiljaa älä häiritse mun puhumista vastaa että älä sä häiritse mun puhumista

• Anonyymi

Noin tekee nenäkäs pikkutyttö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3293
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1629
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1445
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1120
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1060
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      92
      1003
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe