Nyt onnistuu parketin hionta aloittelijaltakin.

30v_lattioita_hionut

6

930

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitäis.tehdä

Vuokraako joku tuollaista konetta ja jos, niin mihin hintaan?

• Helppohessu

Kyllä tuolla laitteella voi hioa koloja ihan yhtälailla kuin nauhahiomakoneellakin, liian kauan hiot samaa kohtaa ja siinä on sitten kolo lattiassa.

Tosin nauhahiomakoneella sen saa tehtyä helpommin, mutta vaikka laite olisi miten helppo käyttää niin aivan taatusti joku pystyy sillä lattiansa pilaamaan.

• tasainen_tuli

Jos ei ole aiemmin käyttänyt lautashiomakonetta (wetrokkia,taskia tai miksi kukakakin sitä nimittää) niin kannattaa aloittaa keskeltä huonetta sillä tuotakin ohjataan samalla tavalla.

• Jönöjussi

No wetrok/taski yms on vain eri valimstajien tuotteita lattianhoitokoneille. Lattianhoitokoneilla EI hiota lattioita. Niillä tehdä mm. välihionnat tai esim öljyämiset/vahaukset.
      Nämä koneet eivät ole verrannollisia esim Bonan koneisiin. Bonalta on tullut vastaava kone markkinoille jo 2012, bona power drive. Vaikka kuinka haluaisi uskoa että tuolla saa hienon pinnan, niin totuus on kuitenkin että pohjat tulee tehdä nauha- tai rumpukoneella. NIIIIN, ja näitä koneita EI käytetä kuten taskia/wetrokkia!

• käy_testaamassa

" Bonalta on tullut vastaava kone markkinoille jo 2012, bona power drive. Vaikka kuinka haluaisi uskoa että tuolla saa hienon pinnan, niin totuus on kuitenkin että pohjat tulee tehdä nauha- tai rumpukoneella."
        En ole kokeillut bonan konetta mutta pallmannin spiderilla hioin yhden lautaparkettilattian ja ei tarvinnut nauhakonetta ja välihiontaa varten palmannin koneessa on eri lautanen joten ei tarvitse kantaa työmaalle toista konetta välihiontaan.
        NIIIIN, ja näitä koneita EI käytetä kuten taskia/wetrokkia!"
        Ohjataan kuten lautashiomakonetta. Kokeile joskus niin tiedät.

• Jönöjussi

Saattaa jollain hyvin tasaisella lautaparketilla toimia mutta teeppä oikausihionta tuolla.. Varmaan nopeammin tulee nauhalla/rummulla... Itse suosittelisin ekaks nauhakonetta jonka jälkeen loput karkeudet kyseisellä koneella ta Power drivella (käytössä sitten 2014) .
      Myös bonan koneessa vakiona 407 lautanen..eikös kaikissa?
      Pallmannin konetta en ole koskaan testannut mutta Bonan konetta ei ajeta samalla tavalla kuin taskia/wetrokkia... Periaate toki sama mutta ehkä tästä vinkkiä: https://www.youtube.com/watch?v=P8s66-2i9cw

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe