Naapurin koira

Ärsyttävää

Asutaan siis kerrostalossa ja naapuriin muutti parisen viikkoa tai viikko sitten uudet asukkaat. Heillä on koira ja aina ulos lähtiessä ja sisään tultaessa koiran häntä hakkaa meidän oveen. Pitääkö tämä vaan sietää vai voiko asialle tehdä jotain? Oma koirani herää ja saattaa käydä ulvomaan/haukkumaan/murisemaan oven koputtelusta, jota siis tapahtuu joka päivä 6-8 kertaa tai useammin riippuen miten käyttävät koiraa ulkona.

8

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7575657

      Aika monta kertaa käy ulkona. Onkohan tuossa joku lisä?

      • Ärsyttävää

        Kuten tuossa jo mainitsin koputtelu kuuluu sekä ulos mentäessä että sisälle tullessa 6-8 kertaa on 3-4 ulkoilua, mikä taitaa olla ihan normi määrä....


    • Kerrostalossaasunut

      Mitäs jos ystävälliseen sävyyn kertoisit naapurille, että "ehkä ole itse kiinnittäneet siihen huomiota, mutta meillä sisällä varsinkin koiramme kyllä kiinnittää, että koiranne häntä paukuttaa oveamme vasten ainakun kuljette ovestanne sen kanssa. Mukavaa on saada koiranaapureita ja hienoa, että koirallanne on selkeästi kivaa, mutta voisiko se mahdollisesti kulkea hieman kauempana ovestamme tai jotakin sellaista, ettei häntä osuisi oveemme? Oma koiramme sietää montaa ääntä rapukosta, mutta tuo ääni saa sen säntäämään ovelle haukkumaan."

      • Naapurinkoira

        Juurikin näin^^


    • hauhau100

      Hännän hakkaus oveen on koirien viestintätapa toisille koirille, tietävät missä mennään. Eihän sitä ihmiset kuule. Koirahan ei reagoi koskaan muihin rapusta kuuluviin ääniin.
      Pääset eroon haitasta ryhtymällä tavalliseksi kerrostaloasukkaaksi, eli älä vedä pulttia normaalista elämästä.
      Toinen konsti haittaan on se, että otat lääkkeesi määrättyinä aikoina.
      Meitä on moneksi.

    • koiramimmukka

      Nipo oot jos meet sanomaan. Mulla on 5 terrieriä kerrostalossa ja ne haukkuu välistä kovaa kun oon duunis. Mun naapurin akka valitti kerran metelistä ja mä sanoin et suksi v--uun. Koirat on ihqui ja niiden melu on maailmassa pikku juttu, sen verta upeita ne on!

      • Hoitoakinsaatarvittaessa

        Hyvä provo tai sekopää.


      • koiramimmukka
        Hoitoakinsaatarvittaessa kirjoitti:

        Hyvä provo tai sekopää.

        Vai sekopää? Sä oot selkeesti koiravihaaja??!!! Mä ihmettelen mix ihmiset vihaa koiria? Ne on tosi ihqui ja uskollisia ystäviä ja kukaan ihminen ei yllä samaan. Mä suojelisin mun koiria vaikka heittämällä henkeni niiden puolesta. Mut maailma on täynnä ihmissaastaa kuten mun naapurin akkakin. Tekis mieli purettaa mun koirilla sen akan jalat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe