Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Mitä teen mun elämällä?

Anonyymityttö

En tiiä kuuluuks tää tänne mut tarviinnjuttu seuraa,ihan oikeesti. Oon niin yksinäinen eikä ketään kelle puhua. Joskus juurikin kun en voi kellekään puhua niin viiltelen tai teen jotain muuta tyhmää. Nyt juurikin pelottaa että otan liika lääkkeitä kun sain ne omaan käyttöön,oon jo pari kertaa yrittäny mut oksennus vaan on lentäny. Kesäki tulee koht ja enn haluu et arvet näkyis. Oma paino huolettaa ja oon yrittäny laihduttaa mut oon nyt siaisperheessä niin tääl on säännölliset ruokailut ni se on tosi vaikeeta.Käyn myös siis psykalla mut en saa siellä kaikkee pahaa ulos. On helpompi puhuu kasvottomana. En myöskään uskalla soittaa semmosiin kriisi palveluihin. Aikamoinen nössö oon,mutta minkäs sille voi.
Täst tuli ehkä liian pitkä mut tuntu aika hyvältä avautua

3

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamamaa

      Joo toi on kyl liian pitkä

    • Hyvä Anonyymityttö

      Hienoa, että kirjoitit tänne ja hyvä, että se edes vähän helpotti oloasi. Yksinäisyys on tuskallista kestää. Jokainen ihminen tarvitsee ystäviä ja juttuseuraa. Onko sinulla hyvät suhteet sijaisperheesi vanhempiin? Voitko jutella heidän kanssaan pahasta olostasi?
      Kerrot että sinulla on kontakti psykologiin. Kunpa luottaisit häneen ja antaisit kaiken pahan olon tulla niissä istunnoissa esiin. Nimettömät kriisipuhelimet eivät auta yhtä hyvin kuon kasvokkain tapahtuva keskustelu. Se on vaikeaa, tiedän sen, mutta sen avulla pääset eteenpäin ja purkamaan ongelmiasi. Se ei auta sinua jos tapaamisissanne vain puhutte yhdentekevistä asioista.

      Mietin myös huoltasi painoasioista. Onko huoli aiheellinen vai haluatko olla ylilaiha? Sehän ei ole terveellistä, joten älä pilaa mieltäsi ja kehoasi liialla laihduttamisella. Säännölliset ruokailut ovat hyvä asia painonhallinnassa. Liiallisten herkkujen välttäminen ja terveellinen, ihan tavallinen ruokailu auttavat sinua hoikistumaan, jos olet oikeasti ylipainoinen. Kaikenlaiset ihmedieetit ja syömättömyys eivät pitkällä tähtäimellä auta, saat sellaisesta vain lisäongelmia. Liikunta taas on hyvä juttu monessa muussakin mielessä. Voisitko liikunnan kautta saada uusia ystäviä?

      Tällaisin miettein, sinua tsempaten
      Pappi Elisabet

    • toinennössönöf

      Hei!Älähän vaivu synkkyyteen ystäviä tulee vielä:)aloita jokin tavoite mitä kohti pyrit vaikkapa ihan päivittäinen kävelylenkki.Syöt vaan ihan normisti mut otat vähän ulkoilmaa joka päivä,piristää kummasti.Puhua sun todellakin pitää vaikkapa aloittamalla sille psykologille niin vyyhti lähtee purkautumaan.Mieti olisko mikä harrastus kiva josta vois löytää ystäviä,pääasia ettet jää neljän seinän sisälle murehtimaan.Älä vahingoita missään nimessä itseäsi,olet arvokas ihminen ja hyväksy itsesi.Kenenkään idioottien sanomiset ei saa sua viiltelemään itseäsi tai jos oot kokenut muuta pahaa niin et satuta itseäsi ethän?Voimahalaus!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      2025
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      63
      1365
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      18
      1298
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    9. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      73
      1260
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe