Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Bokserista?

Kissanainen-85

Mitenkähän bokseri tulee toimeen kissojen kanssa? Minulla on 3 kissaa , ja olen kovasti miettinyt koiran ostoa (bokseria). Entä sopiiko bokseri ensimmäiseksi koiraksi? Olisin kiinnostunut myös harrastamaan kaikenlaista koiran kanssa.

4

829

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • P. Veli

      Jos tykkäät kissoista, ehkä tykkät nimenomaan bokserista. Itselläni on ollut noin 20 vuoden ajan boksereitA. Ne ovat omapäisempiä kuin schäferit tai noutajat. Jos esim komennat noutajaa hyppäämään parvekkeelta 6. kerroksesta, se hyppää. Bokseri taas ilmaisee koirien kielellä, että hyppää itse. Sen takia on vaikea koulutettava. Se on älykäs ja oppii kyllä ja niin isokokoinen, että sen on pakkokin oppia käyttäytymään. Mustasukkainen se saattaa olla, mutta ei vihainen silloinkaan. Hauska kaveri.

    • Bokseri-93

      Minulla itselläni on bokseri. En oikein tiedä tuosta kissajutusta, sillä ei ole itsellä kissoja ollut. Mutta pentubokserin voi opettaa tottumaan kissoihin ja kissat toivottavasti koiraan.
      Bokserit rakastavat lapsia, huolenpitoa ja niin edespäin ne ovat ystävällisiä.
      Bokseri on muutenkin todella kiltti ja ihana koira, suosittelen! ;)

      • boksuttaja

        www.lemmikkipalstat.net/keskustelut ja sieltä bokseripalsta. löytyy enemmän tietoa ja saat kasvattajia kiinni..


    • minä-84

      Tosta nyt on vähän aikaa kun oot kesellyt, mut vastaamapa kuitenkin. Mun kaverilla on bokseri ja mulla on kissa ja koira. Tää kaverin bokseri on pienestä asti aina kyläillyt meillä, niin on hyvin oppinut kissaan. Leikkivät paljon keskenään, tosin mun kissa on tottunut kioriin, niin oli sikäli helpompi opettaa. Aluksi tää boksu oli vähän yli-innokas leikkijä, mut oppi kyllä ajan kanssa et ei liian kovaa saa. Koko ajan tarttee kyllä seurata et mitä tekee, kun varsinkin pentuna ainakin tää kaverin bokseri oli melko tohelo =)!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe