Mitenkähän bokseri tulee toimeen kissojen kanssa? Minulla on 3 kissaa , ja olen kovasti miettinyt koiran ostoa (bokseria). Entä sopiiko bokseri ensimmäiseksi koiraksi? Olisin kiinnostunut myös harrastamaan kaikenlaista koiran kanssa.
Bokserista?
4
856
Vastaukset
- P. Veli
Jos tykkäät kissoista, ehkä tykkät nimenomaan bokserista. Itselläni on ollut noin 20 vuoden ajan boksereitA. Ne ovat omapäisempiä kuin schäferit tai noutajat. Jos esim komennat noutajaa hyppäämään parvekkeelta 6. kerroksesta, se hyppää. Bokseri taas ilmaisee koirien kielellä, että hyppää itse. Sen takia on vaikea koulutettava. Se on älykäs ja oppii kyllä ja niin isokokoinen, että sen on pakkokin oppia käyttäytymään. Mustasukkainen se saattaa olla, mutta ei vihainen silloinkaan. Hauska kaveri.
- Bokseri-93
Minulla itselläni on bokseri. En oikein tiedä tuosta kissajutusta, sillä ei ole itsellä kissoja ollut. Mutta pentubokserin voi opettaa tottumaan kissoihin ja kissat toivottavasti koiraan.
Bokserit rakastavat lapsia, huolenpitoa ja niin edespäin ne ovat ystävällisiä.
Bokseri on muutenkin todella kiltti ja ihana koira, suosittelen! ;)- boksuttaja
www.lemmikkipalstat.net/keskustelut ja sieltä bokseripalsta. löytyy enemmän tietoa ja saat kasvattajia kiinni..
- minä-84
Tosta nyt on vähän aikaa kun oot kesellyt, mut vastaamapa kuitenkin. Mun kaverilla on bokseri ja mulla on kissa ja koira. Tää kaverin bokseri on pienestä asti aina kyläillyt meillä, niin on hyvin oppinut kissaan. Leikkivät paljon keskenään, tosin mun kissa on tottunut kioriin, niin oli sikäli helpompi opettaa. Aluksi tää boksu oli vähän yli-innokas leikkijä, mut oppi kyllä ajan kanssa et ei liian kovaa saa. Koko ajan tarttee kyllä seurata et mitä tekee, kun varsinkin pentuna ainakin tää kaverin bokseri oli melko tohelo =)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171021124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102468Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2161958Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja231743- 721080
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491054Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?75895Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57872En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43852Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä88823