Milloin olette menneet tai päässeet peräsuolen laskeuman leikkaukseen ? Itselläni on melko paha laskeuma , siis peräsuoli pullistuu emättimeen ja peilistä katsoessa se pullistuma näyttää valtavan isolta , ulostamisvaikeuksia on ollut jo pitkään , gynekologilla olen käynyt 1,5 vuotta sitten . Onko kokemuksia leikkauksesta ja sen vaikutuksesta elämään , minulla tuntuu painontunnetta ja virsaaminenkin tuntuu välillä hankalalta . vaihdevuodet menossa ja ainoastaan vagifem käytössä . Diverttikelit tulehtuivat pari kuukautta sitten ja nyt todettiin kilpirauhasen liikatoiminta .
hankala laskeuma
3
198
Vastaukset
- leikkaustarpeen
Vaikuttaa settäs nin kannattaa menää gynekologille. tai lääkärille joak kirj.lähetteen sairaalaan gynen polille leikkausta varten. Miksi kärsiä vaivasta joka ei kohene ilman operaatiota. Toipuminen yksilöllistä mutta itse vertasin sitä synnytyksen jälkitilaan ja saikkua 5 viikkoa koska työni on fyysistä ja vaatii ponnistelua. Virtsankarkailuvaiva korjattiin myös ja emätintä pienennettiin.Ihanaa -lenkille ei tarvita enää tena-siteitä.
- Taas
Käytä hakutoimintoa !
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Olen kyllä saanut lähetteen naistentautipoliklinikalla mutta halusin nimenomaan kysyä muiden kokemuksia milloin heillä on leikattu ja minkälaiset kokemukset leikkauksesta ovat olleet . Millälailla teillä on leikkaus tehty , omilla kudoksilla vai verkolla , itselläni on TVT-leikkaus tehty n 5 vuotta sitten ja jo silloin lääkäri totesi peräsuolen laskeuman mutta nyt vaiva on pahentunut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762524Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2842215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1401186Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 106808
- 65807
- 72807
- 71805