Milloin olette menneet tai päässeet peräsuolen laskeuman leikkaukseen ? Itselläni on melko paha laskeuma , siis peräsuoli pullistuu emättimeen ja peilistä katsoessa se pullistuma näyttää valtavan isolta , ulostamisvaikeuksia on ollut jo pitkään , gynekologilla olen käynyt 1,5 vuotta sitten . Onko kokemuksia leikkauksesta ja sen vaikutuksesta elämään , minulla tuntuu painontunnetta ja virsaaminenkin tuntuu välillä hankalalta . vaihdevuodet menossa ja ainoastaan vagifem käytössä . Diverttikelit tulehtuivat pari kuukautta sitten ja nyt todettiin kilpirauhasen liikatoiminta .
hankala laskeuma
3
206
Vastaukset
- leikkaustarpeen
Vaikuttaa settäs nin kannattaa menää gynekologille. tai lääkärille joak kirj.lähetteen sairaalaan gynen polille leikkausta varten. Miksi kärsiä vaivasta joka ei kohene ilman operaatiota. Toipuminen yksilöllistä mutta itse vertasin sitä synnytyksen jälkitilaan ja saikkua 5 viikkoa koska työni on fyysistä ja vaatii ponnistelua. Virtsankarkailuvaiva korjattiin myös ja emätintä pienennettiin.Ihanaa -lenkille ei tarvita enää tena-siteitä.
- Taas
Käytä hakutoimintoa !
- kkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Olen kyllä saanut lähetteen naistentautipoliklinikalla mutta halusin nimenomaan kysyä muiden kokemuksia milloin heillä on leikattu ja minkälaiset kokemukset leikkauksesta ovat olleet . Millälailla teillä on leikkaus tehty , omilla kudoksilla vai verkolla , itselläni on TVT-leikkaus tehty n 5 vuotta sitten ja jo silloin lääkäri totesi peräsuolen laskeuman mutta nyt vaiva on pahentunut .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781911
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591656Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461636- 1231433
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1251150Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501022Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58970- 15859
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26846- 69842